Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
    Beje, savivaldybė vakar savo Facebook puslapyje paskelbė, kad kitąmet planuoja PRADĖTI tiesti 30 km dviračių takų. Įdomu, kiek iš jų planuoja ir PABAIGTI?

    Taip pat, savivaldybė kviečia:
    Jei viskas gerai, bus tiesiami šie takai iš ES lėšų:
    1. Narbuto g. dviračių takas (nuo Pilaitės pr. esamo tako iki Konstitucijos pr.)
    2. Ukmergės g. dviračių takas ir šaligatviai (nuo aplinkkelio iki Konstitucijos pr.)
    3. Neries Senvagės takai (nuo Upės g. iki Ozo g.)
    4. Palei Nerį viršutinėje krantinės dalyje
    5. Žirmūnų trikampyje
    6. Naujamiesčio dviračių takai Algirdo g.
    7. Giedraičių g. rekonstrukcija su dviračių takais

    Na, kažkas pan. Dar tie patys takai prie Oslo g., Kairėnų g. (kelio rekonstrukcija), dar gal ir Vileišio g. pradės rekonstruoti.

    Comment



      1. Narbuto g. dviračių takas (nuo Pilaitės pr. esamo tako iki Konstitucijos pr.) - gana dėkinga situacija. Nėra išsukimų ir įsukimų, takas šalia dūmingos gatvės, bet bus geriau.
      2. Ukmergės g. dviračių takas ir šaligatviai (nuo aplinkkelio iki Konstitucijos pr.) - nesąmonė. Ukmergės g. turi didelį eismą, daug išsukimų be šviesoforų. Tai bus susikertantys srautai ir nelaimių rizika. Neįsivaizduoju čia tako.
      3. Neries Senvagės takai (nuo Upės g. iki Ozo g.) - Kur jis eis?
      4. Palei Nerį viršutinėje krantinės dalyje
      5. Žirmūnų trikampyje
      6. Naujamiesčio dviračių takai Algirdo g.
      7. Giedraičių g. rekonstrukcija su dviračių takais - dubliavimas su Nr.3, Vėl du pusiniai vietoj vieno gero.

      Comment


        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
        3. Neries Senvagės takai (nuo Upės g. iki Ozo g.) - Kur jis eis?
        7. Giedraičių g. rekonstrukcija su dviračių takais - dubliavimas su Nr.3, Vėl du pusiniai vietoj vieno gero.
        #3 bus rodos +/- prie Linkmenų gatvės. #7 bus gera alternatyva Kalvarijų gatvei. Be to, neįrengus #7 dabar, ten tako neatsiras dar 100 metų. Geriau kažkiek dubliuojantis nei nedaryti nieko kai yra proga sąlyginai pigiai ir paprastai padaryti.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          #3 bus rodos +/- prie Linkmenų gatvės. #7 bus gera alternatyva Kalvarijų gatvei. Be to, neįrengus #7 dabar, ten tako neatsiras dar 100 metų. Geriau kažkiek dubliuojantis nei nedaryti nieko kai yra proga sąlyginai pigiai ir paprastai padaryti.
          Pritariu. Giedraičių gatvėje ir nesigaus nieko geriau už privažiuojamąjį taką. Visur, kur tik vyksta kokie darbai, reikia naudotis proga iškloti raudonomis trinkelėmis be nuožulų. O štai Linkmenų yra visos galimybės tiesti platų asfaltuotą magistralinį, be jokių staigių vingių ir pervažų kas 50m.

          Comment


            Linkmenų takas bus rekreacinis, eis vingiais aplink ežerus ir parkelius, tuo tarpu Kernavės gatvės takas jau bus tiesus ir daug tinkamesnis greitam susisiekimui / važiavimui į darbą. Dviračių tako palei Ukmergės gatvę taip pat labai reikia, jų reikia palei visas pagrindines gatves. Žinoma, bus dviračio tako susikirtimų su keliu, bet kas čia tokio? Norint dviračių takus turėti be susikirtimų su keliais, juos reikia tiesti po žeme, parkuose arba kur už miesto. Negi dabar didžioji Vilniaus dalis bus palikta be dviračių takų vien dėl to, kad jie kažkur kirstusis su mašinų keliu.

            Linkmenų rekreacinis dviračių takas:
            Paskutinis taisė Eidvis; 2017.12.07, 14:10.

            Comment


              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
              Linkmenų takas bus rekreacinis, eis vingiais aplink ežerus ir parkelius, tuo tarpu Kernavės gatvės takas jau bus tiesus ir daug tinkamesnis greitam susisiekimui / važiavimui į darbą. Dviračių tako palei Ukmergės gatvę taip pat labai reikia, jų reikia palei visas pagrindines gatves. Žinoma, bus dviračio tako susikirtimų su keliu, bet kas čia tokio? Norint dviračių takus turėti be susikirtimų su keliais, juos reikia tiesti po žeme, parkuose arba kur už miesto. Negi dabar didžioji Vilniaus dalis bus palikta be dviračių takų vien dėl to, kad jie kažkur kirstusis su mašinų keliu.

              Linkmenų rekreacinis dviračių takas:
              Nelabai matau kuo bus rekreacinis. Labai padorus dviračių takas be sankryžų ir ir išvažiavimų/nuvažiavimų tarp Žvėryno/Saltoniškių/Panoramos (nuo Saltoniškių iki griūnančios Rimi jau yra) ir Ozo parko/Baltupių/etc. Iki šiol šiuo maršrutu buvo 3 variantai - GV (savižudybė...), Konstitucijos arba Žalgirio -> Kalvarijų (liūdna) arba milžiniškas aplinkelis palei Nerį...

              Comment


                Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                Linkmenų takas bus rekreacinis, eis vingiais aplink ežerus ir parkelius, tuo tarpu Kernavės gatvės takas jau bus tiesus ir daug tinkamesnis greitam susisiekimui / važiavimui į darbą. Dviračių tako palei Ukmergės gatvę taip pat labai reikia, jų reikia palei visas pagrindines gatves. Žinoma, bus dviračio tako susikirtimų su keliu, bet kas čia tokio? Norint dviračių takus turėti be susikirtimų su keliais, juos reikia tiesti po žeme, parkuose arba kur už miesto. Negi dabar didžioji Vilniaus dalis bus palikta be dviračių takų vien dėl to, kad jie kažkur kirstusis su mašinų keliu.
                Dėl Linkmenų - ačiū.

                Del Ukmergės. Tai nebent "Z" formos zigzagai su barjerais prie kiekvieno išvažiavimo ir tepu-telu perėja. Aišku išskyrus šviesoforus.
                Nori išsukti, turi su A juosta žiūrėti ar ten taksi nėra, tada pėstieji abiem kryptim, ir dar dviračiai abiem kryptim. Nesužiūrės ir daužys. Deja.

                Comment


                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                  Dėl Linkmenų - ačiū.

                  Del Ukmergės. Tai nebent "Z" formos zigzagai su barjerais prie kiekvieno išvažiavimo ir tepu-telu perėja. Aišku išskyrus šviesoforus.
                  Nori išsukti, turi su A juosta žiūrėti ar ten taksi nėra, tada pėstieji abiem kryptim, ir dar dviračiai abiem kryptim. Nesužiūrės ir daužys. Deja.
                  Laukiu tamstos alternatyvaus varianto, kur būtų be jokių susikirtimų. Pažiūrėsim ką geriausio pavyks išspausti. Nepamirškit tik patogumo.

                  ---

                  Ir jo, dar pamiršau į sąrašą Kernavės g., jeigu ją kitais metais pradės tiesti. Dar galima prirašyti ir Šiaurinę g., kur irgi bus dviračių takai iš abiejų pusių.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                    Laukiu tamstos alternatyvaus varianto, kur būtų be jokių susikirtimų. Pažiūrėsim ką geriausio pavyks išspausti. Nepamirškit tik patogumo.

                    ---

                    Ir jo, dar pamiršau į sąrašą Kernavės g., jeigu ją kitais metais pradės tiesti. Dar galima prirašyti ir Šiaurinę g., kur irgi bus dviračių takai iš abiejų pusių.
                    Kaip rado tobulą tarp ežerų nuo PC Ozas iki centro šiaurės, galėtų ir čia rasti. Kur? Gal pro Panoramą aukštyn į Šeškus. Gal dar kur.

                    Aš, kai važiuoju Pedagoginio tiltu, dviračiu, visada džiaugiuosi - koks plotis, koks kvapas Dar nulipu pėsčiuosius praleisti.

                    PS

                    Greito eismo gatvė vs dviračių takas - Ikea/VNO išvažiavimas iš Žirnių g. Mašina lekia, dviračiui nuokalnė. Gerai, kad tų dviračių ten nėra.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Nelabai matau kuo bus rekreacinis.
                      Rekeacinis, tai kada eina vingiais per žaliąsias teritorijas. Tie, kas dviratį naudoja kaip susisiekimo priemonę kasdien vykstant į darbą, nelabai nori daryti didelių vingių, jeigu yra tiesi alternatyva. Bet tai žinoma nereiškia, kad tas takas negalės būti naudojamas ir susisiekimui.

                      Comment


                        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                        Rekeacinis, tai kada eina vingiais per žaliąsias teritorijas. Tie, kas dviratį naudoja kaip susisiekimo priemonę kasdien vykstant į darbą, nelabai nori daryti didelių vingių, jeigu yra tiesi alternatyva. Bet tai žinoma nereiškia, kad tas takas negalės būti naudojamas ir susisiekimui.
                        Jo 5 šviesoforai, 12 kiemų ir 7 stotelės geraiu už kelis vingius

                        Comment


                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                          Jo 5 šviesoforai, 12 kiemų ir 7 stotelės geraiu už kelis vingius
                          Na tai aš vis tiek laukiu tamstos pasiūlymo. Gi nereikalauja daug laiko, paėmei ant paveiksliuko ir nubrėžei liniją. Pažiūrėsim ant kiek puikus susisiekimo takas bus

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                            Na tai aš vis tiek laukiu tamstos pasiūlymo. Gi nereikalauja daug laiko, paėmei ant paveiksliuko ir nubrėžei liniją. Pažiūrėsim ant kiek puikus susisiekimo takas bus
                            Kam daryti blogai, jei galima gerai? Takas palei Ukmergės g. yra blogai. Takas pro ežeriukus yra gerai.
                            Manau dviratininkai turėtų siūlyti, paišyti, kurie ten gyvena

                            Aš ten nevažinėju, o ant paveiksliuko siūlyti - kaip reljefas? ir t.t. Specifiką reikia žinoti, ten važinėtis, gyventi. Nežiniukai jau sugalvojo - "palei Ukmergės g." Dviračių entuziastai ploja. Svarbu takas. O kad nesaugu, niekam nerūpi. Mašinos nuo Geros Vilties g. iki Senukų varo be sustojimo. Be trikdžių. Tai kaip tie dviračiai tilps Ukmergės g? Kur prasidės takas? kaip kirs GV gatvę? Kaip Pedagoginio žiedą? Ar bus iš niekur į kažkur?
                            Paskutinis taisė Fulgur; 2017.12.07, 15:25.

                            Comment


                              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                              Rekeacinis, tai kada eina vingiais per žaliąsias teritorijas. Tie, kas dviratį naudoja kaip susisiekimo priemonę kasdien vykstant į darbą, nelabai nori daryti didelių vingių, jeigu yra tiesi alternatyva. Bet tai žinoma nereiškia, kad tas takas negalės būti naudojamas ir susisiekimui.
                              Rekreaciniai yra pvz Belmonto, Kryžių arba Neries kilpų žiedai, kurie veda iš niekur į niekur. Jei takas bus kaip pavyzdyje - jis praktiškai tiesus kiek leidžia gamtinės sąlygos. Ir, svarbiausia, be šviesoforų, sankryžų ir išvažiavimų. Toks takas tikrai visais atžvilgiais geriau už tiesų palei GV ar Kalvarijų gatvę. Net ir tiesumo prasme - iš Ozo parko ar Baltupių į Žvėryną - būtų nedaug nukrypstama nuo tiesios linijos.

                              Beje, esu matavęs kaip greičiau Jeruzalė-Senamiestis. Tiesiai per kalvarijų gatvę, su apylanka per Verkių gatvę ar dvirtakiu palei Nerį, įskaitant Kryžių taką. Palei Nerį kilometrais gaunasi daugiau, bet greičiausias variantas. Atsisėdi ir važiuoji kokiu nori greičiu. Nuo Bažnyčios/Vienuolyno nereikia nė karto sustoti iki pat šviesoforo prie Mindaugo tilto jau kitoje upės pusėje. Tuo tarpu važiuojant per miestą abiem maršrutais krūva šviesoforų, reikia žiūrėti pėsčiuosius ir auto.. Net ir drąskantis, skrendant per r.. geltoną, lendant tarp mašinų į priekį prie šviesoforo ir t.t.. Gaunasi ilgiau nei su tiek pat pastangų greitai (bet ramiai ir saugiai) pravažiuoti magistraliniu dvirtakiu.

                              Comment


                                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                Kam daryti blogai, jei galima gerai? Takas palei Ukmergės g. yra blogai. Takas pro ežeriukus yra gerai.
                                Manau dviratininkai turėtų siūlyti, paišyti, kurie ten gyvena

                                Aš ten nevažinėju, o ant paveiksliuko siūlyti - kaip reljefas? ir t.t. Specifiką reikia žinoti, ten važinėtis, gyventi. Nežiniukai jau sugalvojo - "palei Ukmergės g." Dviračių entuziastai ploja. Svarbu takas. O kad nesaugu, niekam nerūpi. Mašinos nuo Geros Vilties g. iki Senukų varo be sustojimo. Be trikdžių. Tai kaip tie dviračiai tilps Ukmergės g? Kur prasidės takas? kaip kirs GV gatvę? Kaip Pedagoginio žiedą? Ar bus iš niekur į kažkur?
                                Tai tamsta savo varianto taip ir nepasiūlot, tik lojat. Vis dar laukiu, gi esat profesorius, jaunimą mokot kaip reik tiesti dviračių takus. Nu tai laukiam laukiam

                                EDIT: Į reljefą galit nežiūrėt, tai nesunkiai išsprendžiama problema (keltuvai). Geriau pasiūlykit tobulą maršrutą, bus įdomu pasižiūrėt. Primenu tik, kad nuo vakarinio aplinkkelio iki Konstitucijos pr. turi eiti.
                                Paskutinis taisė Creatium; 2017.12.07, 15:31.

                                Comment


                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                  Kam daryti blogai, jei galima gerai? Takas palei Ukmergės g. yra blogai. Takas pro ežeriukus yra gerai.
                                  Manau dviratininkai turėtų siūlyti, paišyti, kurie ten gyvena

                                  Aš ten nevažinėju, o ant paveiksliuko siūlyti - kaip reljefas? ir t.t. Specifiką reikia žinoti, ten važinėtis, gyventi. Nežiniukai jau sugalvojo - "palei Ukmergės g." Dviračių entuziastai ploja. Svarbu takas. O kad nesaugu, niekam nerūpi.
                                  Ne taip ten baisu. Ukmergės gatvėje nėra tiek daug išsukimų. Gretimose gatvėse daug baisiau važiuoti tarp suparkuotų mašinų ir daugybės išvažiavimų iš kiemų. Jei padarys pakankamai gilius vingius - bus normaliai.

                                  Įdomiau ką darys su Ukmergės kalnu. Yra takelis per miškelį į Žvėryną. Bet po to važiuoti Paribio gatve menkas malonumas, o normaliam dvirtakiui vargu ar yra vietos. Daryti tiesų dvirtakį nuo kalno šalia Ukmergės gatvės mano nuomone būtų prasta idėja. Psichai gali ir taip A juosta nuskristi, o nemažai žmonių bijos ir leisis užspaudę stabdžius. Pėstiesiems irgi ne į sveikatą skraidantys nuo kalno ant 70km/h.

                                  Comment


                                    Palei Ukmergės gatvę (ties Šeškine, Fabijoniškėmis) ir dabar galima iš bėdos važiuoti - kažkiek yra tako, kažkiek šaligatvio, kuriuo nelabai kas vaikšto. Važiuojant link centro ties Šeškinės poliklinika viaduku pervažiuoti į kitą gatvės pusę ir dviračių taku (pažymėtas ant šaligatvio) kirsti Ozo gatvę, tada nusileisti į Žvėryną, išlįsti į Miglos gatvę ir pro Panoramą pasiekti Edukologinio žiedą. Vasarą šiuo maršrutu daug kas važinėja ir centrą galima saugiai pasiekti.
                                    Bet po to važiuoti Paribio gatve menkas malonumas
                                    Nereikia ja važiuoti - užtenka kirsti ir siaura Stirnų gatve išlįsti prie Panoramos. Nors gal patogiau tai daryti Pieninės gatve ir išlįsti į dviračių taką Saltoniškių gatvėje.
                                    Minti į kalną Ukmergės gatve prasta mintis vien dėl taršos. Bet įmanoma ir dabar, nes abiejose pusėse yra šaligatviai, kurie nelabai kam daugiau reikalingi.
                                    Paskutinis taisė senasnamas; 2017.12.07, 16:01.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                      Tai tamsta savo varianto taip ir nepasiūlot, tik lojat. Vis dar laukiu, gi esat profesorius, jaunimą mokot kaip reik tiesti dviračių takus. Nu tai laukiam laukiam
                                      Na aš jūsų neįžeidinėju. Tik sakau, kad tako vieta netinkama, ir jei dėl įvykių pridės Z barjerų, tai dviratininkus erzins ir jie nesinaudos. Pavažiuoji, nulipi, persivedi, pavažiuoji, nulipi, persivedi. O kur išmetamos dujos, purvas, triukšmas (db), dulkės (kaip autobusai atrodo naujieji, tokios ir gatvės).

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                        Na aš jūsų neįžeidinėju. Tik sakau, kad tako vieta netinkama, ir jei dėl įvykių pridės Z barjerų, tai dviratininkus erzins ir jie nesinaudos. Pavažiuoji, nulipi, persivedi, pavažiuoji, nulipi, persivedi. O kur išmetamos dujos, purvas, triukšmas (db), dulkės (kaip autobusai atrodo naujieji, tokios ir gatvės).
                                        Aš irgi lyg neįžeidžiau. Profesoriaus titulas labai gerbiamas.

                                        Paminėtos kliūtys yra iš oro ištrauktos, nes nematėt siūlomo projekto (aš irgi nemačiau, matyt dar rengiamas). Bet sprendimų yra labai daug. Vienas jų - tako atitraukimas sudarant 90 laipsnių kampą ir taip užtikrinant vairuotojų puikų matomumą ir kartu suteikiant pirmenybę dviratininkams. Niekas jokių barjerų nestatys ir nulipti nuo dviračio tikrai nelieps. O kaip dabar netraiškomi pėstieji, nebus traiškomi ir dviratininkai.

                                        Šiaip faktas, kad tamsta nepateikia savo trasos varianto tik parodo, kad to kito varianto nelabai ir yra.

                                        Comment


                                          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                          Nereikia ja važiuoti - užtenka kirsti ir siaura Stirnų gatve išlįsti prie Panoramos. Nors gal patogiau tai daryti Pieninės gatve ir išlįsti į dviračių taką Saltoniškių gatvėje.
                                          Minti į kalną Ukmergės gatve prasta mintis vien dėl taršos. Bet įmanoma ir dabar, nes abiejose pusėse yra šaligatviai, kurie nelabai kam daugiau reikalingi.
                                          Jei reikia į Konstitucijos prospektą - patogiau nusileisti iki pat sankryžos su GV ir ten per šviesoforą pervažiuoti link Lvovo gatvės. Patogiau nei pro Panoramą ir tada per Pedagoginio žiedą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X