Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts













    Comment


      Niekam nereikalingas, kreivai (tiesiogine ir perkeltine prasme) nutiestas takas. Nei ten dviračių eismo, nei yra kur važiuoti. Takas Narbuto gatvėje būtų buvęs kur kas reikalingesnis (abejose pusėse), bet kažkodėl norėta čia nuteisti, ir dar paliekant krūvą idiotiškių vietų
      Lietuva visiems.

      Comment


        Nuotraukos tik ties kreivėmis, yra aišku ir tiesių vietų.
        Pilaitės pr. ir Narbuto gatvėje bus, jau gi yra projektas. O čia reikalingas, kodėl nereikalingas? Štai aš važinėju. O eismo atsiras kai bus baigtas visas, nuo Karoliniškių iki Pašilaičių.
        Paskutinis taisė digital; 2017.09.17, 15:15.

        Comment


          Parašė abruo Rodyti pranešimą
          Niekam nereikalingas, kreivai (tiesiogine ir perkeltine prasme) nutiestas takas. Nei ten dviračių eismo, nei yra kur važiuoti. Takas Narbuto gatvėje būtų buvęs kur kas reikalingesnis (abejose pusėse), bet kažkodėl norėta čia nuteisti, ir dar paliekant krūvą idiotiškių vietų
          Yra gyventojų, reiškia ir yra kur važiuoti. Namai<->darbas/mokslai/etc visiems reikia. Kam būtų reikalingas takas Narbuto gatvėje jei nebūtų tokių kaip šis privažiuoti iki to tako?

          Comment


            Vienintelės vietos, kurios man nepatinka - tai pirmoje ir antroje foto. Pirmoje taką laisvai galima buvo daryti dešinėje pusėje (kažkaip brėžiniuose šitą pražiopsojom entuziastai), o antroje reikėtų šaligatvio tako dešinėje arba dviračių taką dar labiau patraukti į šoną. Kad pėstieji neturėtų eiti tarp stulpų.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Vienintelės vietos, kurios man nepatinka - tai pirmoje ir antroje foto. Pirmoje taką laisvai galima buvo daryti dešinėje pusėje (kažkaip brėžiniuose šitą pražiopsojom entuziastai), o antroje reikėtų šaligatvio tako dešinėje arba dviračių taką dar labiau patraukti į šoną. Kad pėstieji neturėtų eiti tarp stulpų.
              Man nepatinka visos. Ne vieta dviračių takui šalia magistralinės gatvės. Tas aklas principas dviratininkus pastumti arčiau automobilių šitoj vietoj visiškai nereikalingas, kai yra sočiai ploto pievose atskiram dviračių takui.

              Comment


                Magistraliniam dviračių takui būtent prie magistralinės gatvės ir vieta. Kai važiuoji dviračiu ne pasivažinėti, o nuo taško A iki taško B, tada važiuoji optimaliausiu maršrutu. Kuris dažniausiai nėra per pievas. Jei takas kažkur toli pievose - važiuoji gatve/pėsčiųjų šaligatviais. Arba skundies, kad nėra patogios dviratinės infrastruktūros ir nevažiuoji išvis

                Comment


                  Aktualijos apie dviračių takų sujungimą:

                  http://lietuvosdiena.lrytas.lt/aktua...uotis-2573714/

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                    Magistraliniam dviračių takui būtent prie magistralinės gatvės ir vieta. Kai važiuoji dviračiu ne pasivažinėti, o nuo taško A iki taško B, tada važiuoji optimaliausiu maršrutu. Kuris dažniausiai nėra per pievas. Jei takas kažkur toli pievose - važiuoji gatve/pėsčiųjų šaligatviais. Arba skundies, kad nėra patogios dviratinės infrastruktūros ir nevažiuoji išvis
                    Kalbu ne apie maršrutą, o apie išdėstymą skerspjūvyje. Kam tas tako pririšimas prie šaligatvio, nuolat tarpusavyje kertantis kaip pynėje? Vis dar dvirtakiai psichologiškai priskiriami prie pėsčiųjų takų, o ne kaip atskiros transporto priemonės infrastruktūra. Na galės dabar dviratininkas legaliai prasinešti tarp pėsčiųjų ir gal net ką išversti iš kojų. Na bus legaliai teisus? Bet ar nuo to saugiau?

                    Comment


                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                      Man nepatinka visos. Ne vieta dviračių takui šalia magistralinės gatvės. Tas aklas principas dviratininkus pastumti arčiau automobilių šitoj vietoj visiškai nereikalingas, kai yra sočiai ploto pievose atskiram dviračių takui.
                      Neaiškus argumentai. Kodėl netinkama vieta magistraliniam takui? Kodėl netinkamas principas pastumti dviračius arčiau kito greito transporto? Apie kokias pievas šneki? Ar esi šio tako trasą matęs?

                      Comment


                        O kas gali pakomentuoti tų vingių prasmę? Ar yra kažkos užmanymas, dėl ko taip vingiuoja ar čia šiaip, iš durnumo? Nes pimoj antroj nuotraukoj tie vingiai atrodo tikrai kvailai ir kaip bebūtų, nelabai saugiai.

                        Comment


                          Jeigu mes atkreipsime dėmesį kaip Vilniaus mieste vingiuoja automobiliams skirtos juostos - suprasime, kodėl vingiavimas tęsiamas ir su dviračių takais. O jeigu rimtai, tai aš manau, kad sena infrastruktūra nėra patogi logiškam ir tęstiniam dviračių takų tiesimui, todėl einama pigiausiu keliu. Kad išvengti vingio, reikia atlikti krūvą papildomų darbų - perkelti suoliuką, modifikuoti stotelę ir dar visokių darbelių. Kam tą daryti, jeigu galima kliūtį apeitį...

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                            Kalbu ne apie maršrutą, o apie išdėstymą skerspjūvyje. Kam tas tako pririšimas prie šaligatvio, nuolat tarpusavyje kertantis kaip pynėje? Vis dar dvirtakiai psichologiškai priskiriami prie pėsčiųjų takų, o ne kaip atskiros transporto priemonės infrastruktūra. Na galės dabar dviratininkas legaliai prasinešti tarp pėsčiųjų ir gal net ką išversti iš kojų. Na bus legaliai teisus? Bet ar nuo to saugiau?
                            Padarytų dvirtakį atskirai - juo vistiek pėstieji vaikščiotų. Pvz Jeruzalėje nuo Santariškių žiedo link centro. Palei gatvę šaligatvis, o už 20m pievoj dvirtakis. Rezultatas - niekas nenori eiti palei gatvę ir tiek pėstieji, tiek dviratininkai naudojasi dvirtakiu Be to, konkrečiai šitu atveju, apart pavienių atkarpų, nėra kur patraukti dvirtakio. Jei tik trumpi gabalai būtų atitraukti toliau - dviratininkai tingėtų daryti vingį ir kirstų kampą šaligatviu.

                            Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                            O kas gali pakomentuoti tų vingių prasmę? Ar yra kažkos užmanymas, dėl ko taip vingiuoja ar čia šiaip, iš durnumo? Nes pimoj antroj nuotraukoj tie vingiai atrodo tikrai kvailai ir kaip bebūtų, nelabai saugiai.
                            Prie susikirtimo su automobilių įvažiavimais atitraukia toliau, kad būtų statesnis susikirtimo kampas. Didesnė tikimybė, kad vairuotojas spės pamatyti dviratininką. Vingis kažkiek turėtų ir dviratininką paskatinti pristabdyti ar bent apsidairyti. Kita vertus, vienur padaro vingius, o kitur kur tikrai reiktų (pvz poliklinikos parkingas) - ne...

                            Comment


                              Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                              Jeigu mes atkreipsime dėmesį kaip Vilniaus mieste vingiuoja automobiliams skirtos juostos - suprasime, kodėl vingiavimas tęsiamas ir su dviračių takais. O jeigu rimtai, tai aš manau, kad sena infrastruktūra nėra patogi logiškam ir tęstiniam dviračių takų tiesimui, todėl einama pigiausiu keliu. Kad išvengti vingio, reikia atlikti krūvą papildomų darbų - perkelti suoliuką, modifikuoti stotelę ir dar visokių darbelių. Kam tą daryti, jeigu galima kliūtį apeitį...
                              O kaip tu išspręstum dviračių tako maršrutą pro stotelę? Padėliok ant popieriaus ir surask geriausią savo siūlomą sprendimą. Tik nepamiršk, kad pėstieji lipdami ir išlipdami iš VT tikrai nežiūrės ar neatvažiuoja dviratininkas.

                              Vingiavimai yra skirti apvažiuoti kliūtims. Ir jie yra tik ties stotelėmis bei šiuo atveju ties požemine perėja. Visur kitur takas eina tiesiai palei kelią.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                O kaip tu išspręstum dviračių tako maršrutą pro stotelę? Padėliok ant popieriaus ir surask geriausią savo siūlomą sprendimą. Tik nepamiršk, kad pėstieji lipdami ir išlipdami iš VT tikrai nežiūrės ar neatvažiuoja dviratininkas.

                                Vingiavimai yra skirti apvažiuoti kliūtims. Ir jie yra tik ties stotelėmis bei šiuo atveju ties požemine perėja. Visur kitur takas eina tiesiai palei kelią.
                                Maždaug taip:

                                Comment


                                  Dviračių takas turi eiti arčiau gatvės, o pėsčiųjų toliau, nes žmonės visada nori būt toliau nuo mašinų. Net antroj foto matosi, kad kažkas eina dvirtakiu. O vingiai tam, kad apvažiuot stoteles ir požemines perėjas.

                                  2 foto matosi klaida, vietos ten yra ir taką tiesiog buvo galima pastumti toliau, iškertant medžius, nes pėstiesiems palikta per mažai vietos.

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                    Maždaug taip:
                                    Įdomu, ar nupieš zebrus ant dviračių takų? Jau dabar aišku, kad ties tais vingiais nei vienas pestysis nesižvalgys.

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      Maždaug taip:
                                      Tvorelėmis stotelės bus atskirtos. Tad vienintelis skirtumas yra status susikirtimas - pėsčiųjų perėja dviračių take.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                        Tvorelėmis stotelės bus atskirtos. Tad vienintelis skirtumas yra status susikirtimas - pėsčiųjų perėja dviračių take.
                                        Vienintelis ar ne vienintelis, bet bent sutariam kad skirtumas yra.

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                          Vienintelis ar ne vienintelis, bet bent sutariam kad skirtumas yra.
                                          Taip, pritariu, kad taip būtų geriau. Kitą kartą tokias pastabas pasistenk pateikti, kai yra ruošiamas brėžinys/projektas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X