Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ar sunku pacituoti pastraipą? Nes iš pavadinimo neiaišku - Vilniaus pakraščių daug. Antaviliai ne vienintelis

    5 kilometrų takas nuo Saulėtekio g. iki Kairėnų g., vingiuojantis palei Nemenčinės plentą, paklotas prieš daugiau nei tris dešimtmečius. Tiek metų jis ir nematė rimtesnio remonto, tad dabar važiuoti šiuo taku nemalonu ir ne itin saugu: danga ištrupėjo, atsivėrė duobės, į jas pribyrėjo medžių spyglių.
    Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...uru-221-689005

    Comment


      Pagal „Projektas Nr. VP1-4.2-VRM-04-R-02-028 „Vilniaus miesto dviračių takų specialiojo plano parengimas“ finansuojamas Europos Sąjungos lėšomis
      2013 m. gruodžio 11 d. https://www.vilnius.lt/vaktai/Defaul...Id=30233542” jie turėtų vystyti tik šiaurinę Medeinos g. dalį, o dabar ištaškys beveik 50k € veltui.

      Teko ten kartą prasukti ratą – važiuojant tokia „kiaušinio” trajektorija be racionalaus išsukimo, pamaniau, kad man kognityvinis disonansas.

      1 kilometro ilgio taką, per porą mėnesių planuojama sutvarkyti Pašilaičiuose, aplink Medeinos gatvę. Šio tako remontui planuojama skirti dar apie 50 tūkst. eurų. Darbai taip pat turi prasidėti jau spalį.
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        /\ Ten ne tik dviračių, bet ir pėsčiųjų takas. Daug bėgiojančių žmonių, tai tos kitos vietos labiau kaip šaligatviai reikalingos.

        Comment


          Jei yra numatyti prioritetai tvarkant dviračių infrastruktūra, tai pirmiau juos ir reikėtų įgyvendint. Medeinos g. pietinėje dalyje yra šaligatvis vidinėje kvartalo pusėje, tai pėstieji galėtų ten ir vaikščiot, o ne rinktis išorinį žiedą kitoje gatvės pusėje kur aplink tik laukai ir vienas antžeminis bei keli požeminiai garažai.

          https://www.google.lt/maps/@54.72550...7i13312!8i6656
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Narbuto takas, ant šių laiptų praeitais metais įvyko tragedija.







            Posūkis į kairę panaikintas.



            Comment


              /\ Kokia prasmė išviso piešti dviračių takus ant plytelių, jei dviračiai šaligatviais ir taip važiuoti gali?

              Comment


                Kad pėstieji nevaikščiotų.
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Parašė abruo Rodyti pranešimą
                  Kad pėstieji nevaikščiotų.
                  Piešk kiek nori, bet "kėglių" vistiek bus.
                  You might surprise yourself.

                  Miestai.net FB

                  Comment


                    Parašė spirit Rodyti pranešimą
                    Piešk kiek nori, bet "kėglių" vistiek bus.
                    Bus, bet mažiau.

                    Bet iš esmės pritariu, kad tokių takų neturėtų būti visai. Arba normalus arba nieko.

                    Comment


                      Tokia takų išpaišymo logika galioja ir potencialiems dviračių takams, pvz.: Neries krantinė, kurią intensyviai atnaujina ir skelbia, kad bus nutiesti dviračių takai. Darbai į pabaigą, o takų nesimato. Atskirai jų niekas neties, nes nėra vietos, vadinasi lieka vienas kelias - juos "išpaišyti". Nežinau kaip kitiems, bet su gerai pripūstomis padangomis, o ypač plentinuko - tokiais kreivais šaligatviais (neturint omenyje naujai paklotų) nėra jokio malonumo minti.

                      Comment


                        Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                        Tokia takų išpaišymo logika galioja ir potencialiems dviračių takams, pvz.: Neries krantinė, kurią intensyviai atnaujina ir skelbia, kad bus nutiesti dviračių takai. Darbai į pabaigą, o takų nesimato. Atskirai jų niekas neties, nes nėra vietos, vadinasi lieka vienas kelias - juos "išpaišyti". Nežinau kaip kitiems, bet su gerai pripūstomis padangomis, o ypač plentinuko - tokiais kreivais šaligatviais (neturint omenyje naujai paklotų) nėra jokio malonumo minti.
                        Pagal projektą apatinėje krantinėje neturi būti dviračių eismo. Jie turėtų būti aukščiau, aukštesniame lygyje, prie gatvės. O tą dalį žada tvarkyti panaudojant ES lėšas.

                        Comment


                          Parašė spirit Rodyti pranešimą
                          Piešk kiek nori, bet "kėglių" vistiek bus.
                          Būtent. Tokie papaišymai atskirti pėsčiųjų ir dviratininkų srauto beveik nepadeda, nes pas mus, deja, įprasta vaikščioti netgi atskirai nutiestais dviračių takais, nors šaligatvis ir visai šalia. Šiuo požiūriu mums dar tolokai iki Vakarų, kur dviračių takas yra tokia pat šventa vieta, kaip ir automobilių kelias.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Pagal projektą apatinėje krantinėje neturi būti dviračių eismo. Jie turėtų būti aukščiau, aukštesniame lygyje, prie gatvės. O tą dalį žada tvarkyti panaudojant ES lėšas.
                            Nėra gerai, nes kelią pastos šviesoforai, esantys prie Žaliojo ir Mindaugo tiltų. Ir dar neišku, kai dviračių takas eis viršumi, kaip seksis susitvarkyti su pravažiavimu prie pėsčųjų tiltu.

                            Geriau negu nieko, bet...
                            Paskutinis taisė Robyla; 2016.10.04, 16:45.

                            Comment


                              Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                              Nėra gerai, nes kelią pastos šviesoforai, esantys prie Žaliojo ir Mindaugo tiltų.
                              Geriau negu nieko, bet...
                              Nėra tobulai, bet gerai. Aš irgi manyčiau, kad gal apatinėje krantinėje nelabai reikėtų magistralinio dviračių kelio.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Nėra tobulai, bet gerai. Aš irgi manyčiau, kad gal apatinėje krantinėje nelabai reikėtų magistralinio dviračių kelio.
                                Nesant pralaidumui, dviratininkai būriuojasi prie sankryžų ir uosto stovinčių automobilių išmetamąsias dujas. Dėl kokių priežasčių mes miname tuos dviračius? Matyt dėl susisiekimo mieste greičio, dėl malonumo/patogumo, dėl sportavimo ir t.t... Toks dviratininkų su sankryžomis ar kitomis kliūtimis suvaržymas, trukdo pilnaverčiams, aukščiau išvardintiems, principams. Mieste praktiškai nebetenkama jokių judėjimo privalumų ir malonumo.
                                EU valstybėse, kur yra nusistovėjusi dviračio panaudojimo praktika, prie sankryžų yra įrengiami išmanieji šviesoforai dviratininkams, kurie suteikia privilegiją pirmiems pravažiuoti sankryžą. Aišku, mūsyse to nebus dar bent 15 metų, tačiau laisvam dviratininkų jūdėjimui turi būti apmąstyti loginiai principai, kodėl žmonės sėda ant dviračių.
                                Tiesiog tokia mano nuomonė, nes dviratį per miestą minu pakankamai dažnai ir iš lempos ar kitų ambicijų neturiu tikslo virkauti.
                                Paskutinis taisė Robyla; 2016.10.06, 10:59.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Nėra tobulai, bet gerai. Aš irgi manyčiau, kad gal apatinėje krantinėje nelabai reikėtų magistralinio dviračių kelio.
                                  Šiuo klausimu turbūt negali būti vieningos nuomonės ir kiekvienas miestas tvarkosi pagal situaciją. Pvz.

                                  Praha - nekyla problemų krantinėmis dalintis su dviratininkais, tik čia krantinės šiek tiek platesnės (ir gyvesnės) https://www.google.lt/maps/@50.09291...7i13312!8i6656

                                  Budaspeštas - krantinės okupuotos automobilių, o dviračių takus galime rasti aukščiau šalia tramvajų linijų https://www.google.lt/maps/@47.50380...7i13312!8i6656

                                  Dresdenas - telpa visi
                                  https://www.google.lt/maps/@51.05435...7i13312!8i6656

                                  Krokuva. Panašaus pločio pėsčiųjų takas ir šalia dviračių takas
                                  https://www.google.lt/maps/@50.05512...7i13312!8i6656

                                  Mūsisškės krantinės turi nuožulnius šlaitus ir todėl čia erdvės mažoka, tad mums reikia ieškoti ir savito sprendimo. Bet turiu sutikti su Robyla, kad reikia ieškoti sprendimų ir rasti vietos dviratininkams.
                                  Paskutinis taisė Ginthus; 2016.10.06, 12:24.

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                    Šiuo klausimu turbūt negali būti vieningos nuomonės ir kiekvienas miestas tvarkosi pagal situaciją. Pvz.

                                    Praha - nekyla problemų krantinėmis dalintis su dviratininkais, tik čia krantinės šiek tiek platesnės (ir gyvesnės) https://www.google.lt/maps/@50.09291...7i13312!8i6656

                                    Budaspeštas - krantinės okupuotos automobilių, o dviračių takus galime rasti aukščiau šalia tramvajų linijų https://www.google.lt/maps/@47.50380...7i13312!8i6656

                                    Dresdenas - telpa visi
                                    https://www.google.lt/maps/@51.05435...7i13312!8i6656

                                    Krokuva. Panašaus pločio pėsčiųjų takas ir šalia dviračių takas
                                    https://www.google.lt/maps/@50.05512...7i13312!8i6656

                                    Mūsisškės krantinės turi nuožulnius šlaitus ir todėl čia erdvės mažoka, tad mums reikia ieškoti ir savito sprendimo. Bet turiu sutikti su Robyla, kad reikia ieškoti sprendimų ir rasti vietos dviratininkams.
                                    Mano mintis nėra akcentuojama į krantinę. Aš labiau gal nagrinėju pačią dviračių takų įrengimo logiką ir galimybes. Visiems aišku, kad čia yra daug kliūčių, tiek finansinių, tiek infrastruktūrinių. O jeigu tęsiant apie krantinę ar krantines, tai jos yra abiejose upės pusėse, kur vienos pusės dalį galima prioretizuoti dviratininkams, kad ir 1,5 m. pločio taką, o kitoje - išskirtinai pestiesiems. Norint užtikrinti saugumą gausiai pėsčiųjų ir dviratininkų lankomose vietoje, galima atskirti stulpeliais ar analogiškomis priemonėmis, kurios šiuo metu yra panaudotos žiedinių sankryžų juostų kryptingumui nustatyti ar pabrėžti.


                                    O kartais, norint išvengti skaudžių pasekmių ar didelių nepatogumų, geriau išvis atsisakyti toje vietoje dviračių tako, nes šitame pvz. didesnio absurdo sugalvoti negalėjo, kur pestieji neturi galimybės neperžengti išpaišyto tako:

                                    https://www.google.lt/maps/@54.68134...7i13312!8i6656

                                    Varnelė uždėta, kad dviračių takas yra, bet kiek iš to kyla nepatogumų - turbūt nesigilinama.

                                    Čia stulpelis išėjo ir ne vietoj sustojo:

                                    https://www.google.lt/maps/@54.72663...8i6656!6m1!1e1

                                    Arba čia, kur kas 15 m. po tramplyną:

                                    https://www.google.lt/maps/@54.72337...8i6656!6m1!1e1

                                    Tokių vietų Vilniuje ir aplink jį yra aibių aibė - varnelė uždėta, o daugiau ne "mūsų" reikalas.

                                    Sakysite kabinėjuos..., bet tiesiant aplinkelius vadovaujamasi ne sveika, bet sveikesne logika . Kai valdininkai supras, kad dviratininkas yra eismo dalyvis, tai tokių nesamonių nedarys. O gal būt čia mentaliteto klausimas.
                                    Paskutinis taisė Robyla; 2016.10.06, 16:26.

                                    Comment


                                      http://www.boredpanda.com/glowing-bl...cznych-poland/

                                      Lietuvoje visai gerai būtų tokius turėti.

                                      Comment


                                        problematiska, nuotraukos LAAAAABAI stipriai paryskintos ir taip stipriai nesviecia ypac dar saulei visiskai nenusileidus.
                                        "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                        - George W. Bush President of the USA

                                        Comment


                                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                          Būtent. Tokie papaišymai atskirti pėsčiųjų ir dviratininkų srauto beveik nepadeda, nes pas mus, deja, įprasta vaikščioti netgi atskirai nutiestais dviračių takais, nors šaligatvis ir visai šalia. Šiuo požiūriu mums dar tolokai iki Vakarų, kur dviračių takas yra tokia pat šventa vieta, kaip ir automobilių kelias.
                                          Bet kai "projektuotojai" priprojektuoja tokius takus-šaligatvius: https://www.google.lt/maps/@54.66318...2!8i6656?hl=en tai lieka vaikščioti tik dviračių taku.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X