Parašė vėkas
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Žiūrint iš Žolyno pusės - taip. Bet niekas nedraudžia ir dabar apvažiuoti visą eilę (kas, tiesa, Žolyno gatvėje problematiška) ir pravažiuoti per sankryžą tiesiai. Iš upės pusės tiesiai pravažiuoti gatve be šansų. Niekas nesitiki dviračio, norinčio važiuoti tiesiai. Didelė dalis srauto suka iš Žolyno link centro ir žiūri į pėsčiųjų perėją, o ne išvažiavimą iš kiemo. Daug paprasčiau pasinaudoti perėja kurioje nors pusėje.
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai vat, kad posūkiai tokie, jog ir nulipus nuo dviračio sunku prastumti, telpant į ribasParašė mantasm Rodyti pranešimą
Jie padarys normaliai užapvalintus posūkius - viskas tvarkoj. Šiaip ar taip prie stotelės visai sveika pristabdyti.
 Tad vietoje saugaus pravažiavimo kontroliuojamoje erdvėje, dauguma tiesiog nepaisys žymėjimo ir važiuos tiesiai. Na tikiuosi ten negalutinis variantas, nes vizualizacija tai kaip ir skiriasi kažkiek.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Toje schemoje kažkokie užapvalinimai lyg ir yra? Iš vaizdo nepanašu į 90 laipsnių statų kampą.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai vat, kad posūkiai tokie, jog ir nulipus nuo dviračio sunku prastumti, telpant į ribas
 Tad vietoje saugaus pravažiavimo kontroliuojamoje erdvėje, dauguma tiesiog nepaisys žymėjimo ir važiuos tiesiai. Na tikiuosi ten negalutinis variantas, nes vizualizacija tai kaip ir skiriasi kažkiek.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
dviračiui turi sutapti pradinis ir galinis taškas, o ne maršrutas su mašina!!!Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Manau, tai ir yra didžiausia bėda, kad dviračiai yra priskiriami rekreacijai, poilsiui. Vienoje kategorijo su baidarėmis ar slidininkais.
Kai tuo tarpu turėtų būti kuriama infrastruktūra dviračiams, kaip realiai alternatyvai automobiliui ir viešajam transportui.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na štai - turim pirmą dviratininką, kregždę, kuris ne Kalvarijų g. nori juostos, o normalios dviračių magistralės, kuri NESUTAMPA su automobilių keliu. Sveikintina.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kita labai reikalinga dviračių jungtis - tarp Žirmūnų dvirtakio palei Nerį ir Kalvarijų/Jeruzalės dvirtakio prie seminarijos. Trūksta labai nedaug, kad būtų geras susisiekimas iš centro/Žirmūnų/Antakalnio į Jeruzalę/Santariškes/Bajorus/Riomerio universitetą ir toliau. Kiek matau yra nemažai važinėjančių per Kalvarijų kryžių kelią. Bet prastesniu oru miško keliukai ir grįstas status nusileidimas yra.. įdomu
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Antakalnio g. draudžiamas sunkvežimių eismas.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Antakalnio g. yra C kategorijos gatvė, joje gali būti ne daugiau 4 eismo juostų (tą nustato STR). Negana to, ji nėra koks nors aplinkkelis. O tu kalbi apie aplinkkelius, kurie skirti nuimti transportui nuo centrinio miesto.
.
Iš kitos pusės - jūsų mėtymas - "tegu Žirmūnai pasiima mašinas" yra negražus. Ten blogesni žmonės gyvena? Ar kaip?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jeigu dviratis = transporto priemonė, tai galutinių taškų yra belenkiek.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
dviračiui turi sutapti pradinis ir galinis taškas, o ne maršrutas su mašina!!!
Tai buvo mano atsakymas pasiūlymui dviratininkams iš Antakalnio į centrą važiuoti pro Žirmūnus. Bet šiaip tai Žirmūnų g. mažiau apstatyta, o ir kategorijos aukštesnės.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Antakalnio g. draudžiamas sunkvežimių eismas.
Iš kitos pusės - jūsų mėtymas - "tegu Žirmūnai pasiima mašinas" yra negražus. Ten blogesni žmonės gyvena? Ar kaip?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip, Žirmūnų dalis gera. Visgi ten kelios vietos yra, kur turi būti atsargus - prie Irkluotojų (susiaurėjimas, stulpas), po tiltu (ten toks išlenkimas nenatūralus), prie Dokumentų centro su vaikų vežimėliais tenka stumdytis. Naujai darė pakrantę ir pridarė. Kodėl dviratis turi viršum važiuoti? Prie Mindaugo tilto ir Žaliojo reikia gan ilgai stovėti.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai buvo mano atsakymas pasiūlymui dviratininkams iš Antakalnio į centrą važiuoti pro Žirmūnus. Bet šiaip tai Žirmūnų g. mažiau apstatyta, o ir kategorijos aukštesnės.
Tai užuot sutvarkę šitą, jie nuties dar vieną magistralę su trūkumais - apie stoteles net nebuvau pagalvojęs. Kur Šilo stotelę link centro padės?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Sprendimų, kaip apeiti stotelę, yra labai daug galimų. Nuo paprasčiausių apėjimų (kaip dabar Laisvės pr. daroma) iki įdomesnių, kai stotelė tampa "salele", kuriuos galima rasti kitose šalyse. Aišku, labai tikėtina, kad bus išspręsta paprastai, nes pas mus projektuotojai nedirba savo darbo normaliai. Bet tai jokiu būdu nėra pretekstas neturėti to tako. Juoba, kad kaip minėjau, dviračių takai turi būti visose didesnėse gatvėse.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Taip, Žirmūnų dalis gera. Visgi ten kelios vietos yra, kur turi būti atsargus - prie Irkluotojų (susiaurėjimas, stulpas), po tiltu (ten toks išlenkimas nenatūralus), prie Dokumentų centro su vaikų vežimėliais tenka stumdytis. Naujai darė pakrantę ir pridarė. Kodėl dviratis turi viršum važiuoti? Prie Mindaugo tilto ir Žaliojo reikia gan ilgai stovėti.
Tai užuot sutvarkę šitą, jie nuties dar vieną magistralę su trūkumais - apie stoteles net nebuvau pagalvojęs. Kur Šilo stotelę link centro padės?
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kalvarijų gatvėje juostos irgi reikia. Nes iš Ozo į Konstitucijos prospektą palei Nerį nevažiuos. Bet iš Jeruzalės ir pan į senamiestį, antakalnį ar saulėtekį Neries dvirtakis greičiausias kelias. Su sąlyga, kad nebaisu nusileist per kryžių kelią.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Na štai - turim pirmą dviratininką, kregždę, kuris ne Kalvarijų g. nori juostos, o normalios dviračių magistralės, kuri NESUTAMPA su automobilių keliu. Sveikintina.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai šitą irgi Šimašius darėParašė digital Rodyti pranešimąTai viskas OK, Šimašius dabar geresnius takus ir daro.
O kur tie "geresni" pavyzdžiai, kur tokiose sankryžose padaryta gerai?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šimašius jo nedarė.Parašė John Rodyti pranešimą
Tai šitą irgi Šimašius darė
O kur tie "geresni" pavyzdžiai, kur tokiose sankryžose padaryta gerai?
Geras pavyzdys (nors netobulas) yra Laisvės pr. tiesiamas takas. Deja, bet pilnai įrengta kol kas yra tik sankryža su Ateities g., kitos lauks kitų metų.
EDIT: Jaučiamas kardinalus pokytis projektų ruošime ir apimtyje. Dabar bene kiekvienas dviračių klausimas išdiskutuojamas su dviratininkų bendruomene - anksčiau to visai nebuvo, taip pat bent dalinai (kol kas) įsiklausoma į rekomendacijas. To pasekoje greitai išvysim visai gerus dviračių infrastruktūros pavyzdžius: Narbuto g., Narbuto viadukas, Kernavės g. ir pan.Paskutinis taisė Creatium; 2017.12.03, 11:44.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šimašius meru tapo 2015 Balandį. Takas nutiestas kažkada 2015 gale. Taigi darė Šimašius. Suprantu, kad projektavo ne jis, bet jis turėjo visišką prerogatyvą viską ištaisyti.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Šimašius jo nedarė.
Geras pavyzdys (nors netobulas) yra Laisvės pr. tiesiamas takas. Deja, bet pilnai įrengta kol kas yra tik sankryža su Ateities g., kitos lauks kitų metų.
EDIT: Jaučiamas kardinalus pokytis projektų ruošime ir apimtyje. Dabar bene kiekvienas dviračių klausimas išdiskutuojamas su dviratininkų bendruomene - anksčiau to visai nebuvo, taip pat bent dalinai (kol kas) įsiklausoma į rekomendacijas. To pasekoje greitai išvysim visai gerus dviračių infrastruktūros pavyzdžius: Narbuto g., Narbuto viadukas, Kernavės g. ir pan.
Ir ką turi omeny sakydamas "sankryža su Ateities g."? Laisvės pr. ir Ateities g. yra ta pati gatvė skirtingais vardais. Sankryžos jos neturi.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Viduryje darbų, įvykus konkursams, keisti projekto nelabai pavyktų. Čia šiaip, kad nebereikėtų toliau tęsti kvailos diskusijos kas ką tiesė. Darbai buvo vykdomi pagal kreivai paruoštą projektą ir tiek. Kaltinti reikia projektuotojus, o ne merą.Parašė John Rodyti pranešimą
Šimašius meru tapo 2015 Balandį. Takas nutiestas kažkada 2015 gale. Taigi darė Šimašius. Suprantu, kad projektavo ne jis, bet jis turėjo visišką prerogatyvą viską ištaisyti.
Ir ką turi omeny sakydamas "sankryža su Ateities g."? Laisvės pr. ir Ateities g. yra ta pati gatvė skirtingais vardais. Sankryžos jos neturi.
Laisvės pr. ir Ateities g. yra dvi skirtingos gatvės - kitaip turėtų tą patį pavadinimą. Nesuprantu ko tu čia nesupranti? Jeigu sankryžoje viena atkarpa vadinasi Laisvės pr., o kita - Ateities g., tai čia ir yra Laisvės pr./Ateities g. sankryža. Prisikabinai lygioje vietoje. Geriau jau būtum sukritikavęs ten nutiestą dviračių taką.
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nepamenu ar buvo tekę girdėti apie įgyvendintą projektą, kurio eigoje nebūtų vykdomi kažkokie pakeitimai.Parašė Creatium Rodyti pranešimąViduryje darbų, įvykus konkursams, keisti projekto nelabai pavyktų.
Projektuotojai visada turi užsakovą, kuris prieš pateikiant galutinį projektą turi patvirtinti to projekto sprendinius. T.y. užsakovas (statytojas) reguliuoja projektavimo procesą ir jo rezultatą. Jeigu statytojas nevykdo savo funkcijos, tai kaltas tikrai ne projektuotojas.[/QUOTE]Darbai buvo vykdomi pagal kreivai paruoštą projektą ir tiek. Kaltinti reikia projektuotojus, o ne merą.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė sleader Rodyti pranešimąNepamenu ar buvo tekę girdėti apie įgyvendintą projektą, kurio eigoje nebūtų vykdomi kažkokie pakeitimai.
Projektuotojai visada turi užsakovą, kuris prieš pateikiant galutinį projektą turi patvirtinti to projekto sprendinius. T.y. užsakovas (statytojas) reguliuoja projektavimo procesą ir jo rezultatą. Jeigu statytojas nevykdo savo funkcijos, tai kaltas tikrai ne projektuotojas.
Pritariu. Bet reikia mokėti pažvelgti į situaciją objektyviai. Naujai vadovauti atėjęs žmogus tikrai nesiims peržiūrinėti rekonstrukcijos projektų, juoba, kai tai nėra jo darbo specifika ir jis galbūt nenusimano apie tai. Todėl tą turi daryti paskirti žmonės. Jeigu iki tol savivaldybėje (iki šiol, beje) dirba tie patys žmonės, tai naujas vadovaujantis pirma turi išsiaiškinti kas su jais negerai, o tada imtis veiksmų juos pakeisti, o tada paskirti naujiems žmonėms imtis atsakingų veiksmų. Čia yra elementari darbo logika. Meras taip turi pakankamai klausimų pirmuosius darbo mėnesius, tad tikrai nereikia dėti vilčių, kad jis imtųsi peržiūrinėti techninius statybų projektus.
Vietoje kritikavimo jau atliktų darbų, geriau reikėtų imtis veiksmų, kad tokie dalykai nebesikartotų ir, kad būtų pakeisti klaidas eilę metų iš eilės darantys žmonės savivaldybėje. Va čia jau tikrai galima kritikuoti merą ir jo administraciją už mažą veiksnumą.Paskutinis taisė Creatium; 2017.12.03, 13:19.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Sankryža yra, kur gatvės susikerta, ar ne?Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Viduryje darbų, įvykus konkursams, keisti projekto nelabai pavyktų. Čia šiaip, kad nebereikėtų toliau tęsti kvailos diskusijos kas ką tiesė. Darbai buvo vykdomi pagal kreivai paruoštą projektą ir tiek. Kaltinti reikia projektuotojus, o ne merą.
Laisvės pr. ir Ateities g. yra dvi skirtingos gatvės - kitaip turėtų tą patį pavadinimą. Nesuprantu ko tu čia nesupranti? Jeigu sankryžoje viena atkarpa vadinasi Laisvės pr., o kita - Ateities g., tai čia ir yra Laisvės pr./Ateities g. sankryža. Prisikabinai lygioje vietoje. Geriau jau būtum sukritikavęs ten nutiestą dviračių taką.
Ar visgi turėjai omeny Laisvės pr./Ateities ir Baltrušaičio sanktyžą?Paskutinis taisė John; 2017.12.03, 13:28.
Comment
 
 
							
						
Comment