Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Jei nebus galvos, tai nuo nelaimių neapsaugos ir aklas taisyklių laikymasis. Daugiausia pėsčiųjų nukenčia būtent perėjose, nes tose vietose jų yra daugiausia. Įdomu būtų sužinoti, kokiose situacijose dažniausiai nukenčia dviratininkai. Įtariu, kad tikrai ne važiuojant per perėją, o turbūt sankryžose. Dar gana pavojingos vietos ties išvažiavimais iš aikštelių, kiemų. Vairuotojai nelabai įpratę praleisti nei pėsčiųjų, nei dviratininkų.Realiame gyvenime yra kitaip kol neatsitinka nelaimė.
Paspirtukai gali važiuoti ir 20-30 km/h greičiu. Tik jų mažai yra, tai niekam per daug neužkliūva. Bet jei jų daugės ir pasitaikys atvejų, kai paspirtukininkas partrenkia pėstįjį, tai bus imtasi ir jų reglamentavimo.Bet kokiu atveju, jo judėjimo greitis pakankamai mažas, tai jis turėtų būti prilygintas pėsčiajam.
Čia rimtas rodiklis ir priežastis. Tokie ir važinėja zigzagais tamsiu paros metu.
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...iau-787-814454Ar žinojote, kad per šiuos metus neblaivių (patikrinus alkoholio matuokliu, „pripūtusių“ daugiau nei 0,4 promilės) dviračių vairuotojų buvo sulaikyta beveik tiek pat, kiek automobilių vairuotojų?Paskutinis taisė senasnamas; 2017.09.23, 20:52.
Comment
-
Jau vėl kartojamės. Kodėl transporto priemonės vairuotojas turėtų sustoti, kad praleistų dviratininką, kuris ten negali išvis važiuoti ir kurio jis neprivalo praleisti?Parašė Creatium Rodyti pranešimą
O kam dviratininkui nulipti nuo dviračio, jeigu per perėją važiuoti yra visiškai saugu?
Nematau tragedijos, kad dviratininkai važiuoja per perėjas, kai tuo metu gatvėje niekas nevažiuoja (pats taip darau), bet blogiausia, kad dalis lenda po ratais, nes įsivaizduoja, kad juos kažkas turi praleisti. Nori, kad praleistų - nulipi, o jeigu ištaikai momentą, kad gali pravažiuoti niekam netrukdydamas - važiuoji.
- 1 patinka
Comment
-
Bet kokiu atveju prieš perėją vairuotojas turi sumažinti greitį, jei kas nors prie jos artėja. Dviratininkas (kurį taisyklės leidžia nutrenktiJau vėl kartojamės. Kodėl transporto priemonės vairuotojas turėtų sustoti, kad praleistų dviratininką, kuris ten negali išvis važiuoti ir kurio jis neprivalo praleisti?
) gali labai staigiai transformuotis į pėstįjį - nulipti nuo dviračio ilgai netrunka.
Dar yra toks dalykas, kad dviratininkai turi geresnį matomumą nei vairuotojai (jų akys yra aukščiau, netrukdo jokie kėbulo rėmai ir pan.) ir artėdami prie perėjos geriau mato situaciją, įvertina, kad spės, padidina greitį ir pralekia. Aišku, taip daryti nereikėtų, tačiau jei dviratininkas lekia per perėją, tai nebūtinai reiškia, kad jis važiuoja nesidairęs ir pasikliauja tik vairuotojų reakcija bei stabdžių gerumu. Pėstieji juk irgi dažnai perbėga gatvę ne pėsčiojo greičiu.
Būtų lėkęs, būtų sveikas„Toyota“ automobiliu partrenktas dviratininkas. Pirminiais duomenimis, vaikinas ėjo tvarkingai per perėją, o dviratį vedėsi šalia.
. Kas iš to, kad nulipi pagal taisykles. Bet jei nežiūri, kas dedasi gatvėje, tai to saugumo dėl to nepadaugėja.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=74703578Paskutinis taisė senasnamas; 2017.09.23, 21:07.
- 1 patinka
Comment
-
O kas kuria kelių eismo taisykles? Atskiras departamentas ministerijoje? Negi neįmanoma jiems įrodyti, kad nulipimas nuo dviračio pertiklinis reikalavimas, kurio niekas nesilaiko. Sustojimas prieš periją, važiavimas perijoje pesčiojo greičiu būtų daug logiškesnis reikalavimas. Vasarą važiavau su dviračiu per periją, kamštis, priešais autobusas, vos riedu, o automobilis už autobuso man jau atsidūrus prieš jį pradeda važiuoti. Aš nušoku nuo dviračio sakau ką tu darai, o jis pas mane registratorius, tu turi stumtis dviratį ir t.t. Dviračiu važinėti Lietuvoje yra nesamonė, geriau pirkti automobilį ir trankyti dviratininkus perėjose. ( pagal KET tai legalu).
Comment
-
Kad tas "automatiškai" yra labai reliatyvu, gyvenimo praktikoje. Kaip pvz., dviračių tako kvadratinis ženklinimas sankryžose (kurių tiek dauguma vairuotojų, tiek pėsčiųjų nepažįsta ir nepaiso), ar šalmų neprivalomumas (kai vistiek dažnai tenka išgirst burbėjimo "kodėl be šalmo blabla"), ir t.t..Parašė Sula Rodyti pranešimąGal dėl to, kad dviratininkams automatiškai teikiama pirmenybė?
Tad papildomi ženklinimai, ar informacija niekada nepakenkia, nes šiame kontekste ji nėra perteklinė.Paskutinis taisė keleivis13; 2017.09.25, 11:04.
Comment
-
Nes ir infrastruktūra kitokia ir kitaip verčia elgtis. Mums būtinai reikia pergalvoti dviračių takų projektavimo gaires. Štai pateikiu pavyzdį - yra apie ką susimastytiParašė Lettered Rodyti pranešimąNemačiau jokioje Europos šalyje, kad dviratininkai sustotų persivaryti dviračio per "perėją". Gal reiktų tada ir automobilius persistumti per perėjas, nes važiuoti greitai nesaugu.
- 1 patinka
Comment
-
Turėjau galvoje natūralią ir "paprotinę" padėtį eismo hierarchijoje. Dviratininkas laikomas "stipresniu" palyginti su pėsčiuoju, kaip atitinkamai automobilis "stipresnis" nei dviratininkas ar net motociklininkas. Tačiau dėl to, kad dviračiai važiuoja arčiau pėsčiųjų (nei automobiliai) vyksta natūralus konfliktas. Aš pats ne kartą nevalingai atsitraukdavau matydamas kad ir vidutiniu greičiu atlekiantį dviratininką, juk dviračių takai praktiškai dažniausiai yra tik žymėti šaligatviai ir dar gerokai supinti toje pačioje erdvėje. Anksčiau to kontakto buvo mažiau, nes mes dviračiais važiavome praktiškai vien kelkraščiais, jokių dvirtakių praktiškai nebuvo (kaip ir dabar daug kur toliau nuo miesto).Parašė keleivis13 Rodyti pranešimą
Kad tas "automatiškai" yra labai reliatyvu, gyvenimo praktikoje.
Dėl techninių detalių komentuoti negaliu.
Comment
-
O gal galima pavyzdžių kur ne Lietuvoje galima su dviračiu važiuoti per pėsčiųjų perėjas? T.y. citatą iš tos šalies KET, kuriose nurodyta, kad reikia praleisti dviratininkus važiuojančius per pėsčiųjų perėjas.Parašė Miestai Rodyti pranešimąO kas kuria kelių eismo taisykles? Atskiras departamentas ministerijoje? Negi neįmanoma jiems įrodyti, kad nulipimas nuo dviračio pertiklinis reikalavimas, kurio niekas nesilaiko. Sustojimas prieš periją, važiavimas perijoje pesčiojo greičiu būtų daug logiškesnis reikalavimas. Vasarą važiavau su dviračiu per periją, kamštis, priešais autobusas, vos riedu, o automobilis už autobuso man jau atsidūrus prieš jį pradeda važiuoti. Aš nušoku nuo dviračio sakau ką tu darai, o jis pas mane registratorius, tu turi stumtis dviratį ir t.t. Dviračiu važinėti Lietuvoje yra nesamonė, geriau pirkti automobilį ir trankyti dviratininkus perėjose. ( pagal KET tai legalu).
Kaip teisingai Ginthus jau pateikė pavyzdį, tai kitose Europos šalyse dviračių takai nekertą gatvių pėsčiųjų perėjose. Kadangi iš esmės dviračių takas yra važiuojamoji gatvės dalis (dviratis - transporto priemonė), tik gali būti nuo automobilių atskirta kokiomis nors kliūtimis. Dviračių takas nėra pėsčiųjų tako, šaligatvio dalis. Todėl dviračių takai gatves kerta sankryžose, kur apspręsta kieno pirmumas ir paiso tų pačių bendrų signalų, reguliuojamose pervažose, arba nereguliuojamose pervažose, kuriose tarsi "mini sankryžose" nurodyta, kad dažniausiai dviračių takas yra šalutinis kelias.Parašė Lettered Rodyti pranešimąNemačiau jokioje Europos šalyje, kad dviratininkai sustotų persivaryti dviračio per "perėją". Gal reiktų tada ir automobilius persistumti per perėjas, nes važiuoti greitai nesaugu.
Čia tik pas mus yra kažkokie dviračių pervažų/nereguliuojamų pėsčiųjų perėjų hibridai.
Comment
-
O galima konkrečiau? Nes mūsų KET punktai yra beveik pažodinis Vienos kelių eismo konvencijos vertimas, todėl mažai tikėtina, kad kitų ją ratifikavusių šalių taisyklės iš esmės skirsis. Bent jau tokių skirtumų nepažymėta prie ratifikavusių šalių pastabų.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą"O gal galima pavyzdžių kur ne Lietuvoje galima su dviračiu važiuoti per pėsčiųjų perėjas?"
Beveik visur. Tik prieš tai turi praleisti per perėją einančius pėsčiuosius
Comment
-
Turėjau omenyje, kad ten kur esu važinėjęs dviračiu, eismas vyksta važiuojamąja kelio dalimi. Todėl privažiavus perėją, kartu su automobiliais stabdeli, praleidi pėsčiuosius, ir judi toliau.
Aš Londone esu nuvažiavęs tūkstančius kilometrų iš jų kokius 5 metrus šaligatviu. Po to buvo gėda kokias dvi savaites
If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
O gal galima pavyzdžių kur ne Lietuvoje dviračių takas dingsta prie kiekvienos sankryžos? Važiuoti keliu draudžiama jai šalia yra dviračių takas. Uždrauskim visokias nesąmones vadinti dviračių takais, tada važinėjame keliais ir problemos nėra. O jai nereglamentuojam taisyklėse kad takas negali staiga dingti, tai gal nereikia ir nesamoningų reikalavimų važiuojant per perėjas.Parašė sleader Rodyti pranešimą
O gal galima pavyzdžių kur ne Lietuvoje galima su dviračiu važiuoti per pėsčiųjų perėjas? T.y. citatą iš tos šalies KET, kuriose nurodyta, kad reikia praleisti dviratininkus važiuojančius per pėsčiųjų perėjas.
Comment
-
Nevisada. Neseniai legendinėje Narbuto perėjoje teko matyt kaip buvo partrenktas į perėją prieš mašiną iššokęs dviratininkas. Gerai kad automobilį vairavusi mergina spėjo kažkiek pristabdytį prieš kliūtį ir taip buvo išvengta rimtų traumų.Parašė sankauskas Rodyti pranešimąDviratininkui jo gyvybė yra svarbiau, nei jo laikas.
Comment
-
Čia tema apie dviračių takus, tai akcentuojami dviratininkai, bet realiai tai dviratininkų į eismo įvykius papuola ne tiek ir daug. Perėjose gerokai daugiau nukenčia pėsčiųjų. Jei žmonės nesupranta, kad per perėją galima eiti tik įsitikinus, kad tave praleidžia (arba kad spėsi pereiti), tai jokio skirtumo, ar jis eis pėsčias, ar važiuos dviračiu - vis tiek kada nors nukentės.
Comment
-
Neperteklinis, čia ne tik dviračių takas bet ir pėsčiujų, o krantinė apačioje žiemą/pavasarį būna užlieta. Man tik keista kad šitą atkarpą platina, o nuo Žvėryno tilto tai ne, nors sąlygos ten tokios pačios.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąO čia ne perteklinis darbas? Juk apačioje yra nauja krantinė. Dviračių takas aktualus tik nuo tos vietos, kai baigiasi krantinė važiuojant link Vingio parko.
Comment
-
Krantinės apačioje nėra dviračių tako.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąO čia ne perteklinis darbas? Juk apačioje yra nauja krantinė. Dviračių takas aktualus tik nuo tos vietos, kai baigiasi krantinė važiuojant link Vingio parko.
- 1 patinka
Comment









Comment