Parašė dondc
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Be abejo, manau reikia tik sukurti precedentą, todėl net džiaugiuosi, jog įvyko toks įvykis, kurį oficialiai pavyko registruoti. Įtariu, jog nėra nei vieno panašaus atitvaro, nebent prie Rimi žalgirio g., bet ten, jei gerai pamenu, tik dėl aukščių skirtumų atskirti dviračiai nuo automobilių aikštelės.
P. S. Trys pėstieji (40–50-mečiai) bandė ramiai pasišalint, o policija turėjo jų kiemuose ieškot, bet vis tik rado.
							
						♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Panašiai yra ir kitur ir net nepatekus į incidentą aišku, kad taip yra blogai ir tik laiko klausimas, kol kas nors bus rimčiau sužalotas. Tai yra ne pinigų, o elementaraus aplaidumo problema.Parašė dondc Rodyti pranešimąSmagu matyt naujai tiesiamus takus. Tuo tarpu prieš porą dienų partrenkęs pėsčiąjį, kuris išsitėškė ant asfalto, registravau problemą: http://www.vilnius.lt/index.php?3783838768
Policininkas minėjo, jog įrengti tvorą-atitvarą labai brangu ir nieks neįrengs. Įdomu kiek iš tiesų realu tikėtis, jog įrengs...
Prisiminkim atvejį Narbuto g. prieš kelis metus, kai dėl savivaldybės aplaidumo žuvo dviratininkas. Tas atvejis tikriausiai irgi buvo iš serijos "niekas čia nedarys" ir "nu kam čia reikia, ir taip gerai". Kai žuvo žmogus, tada visgi sutvarkė probleminę vietą.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pagal vidutinio samdomo darbuotojo atlyginimo vertinimo skalę - gal ir brangu. Kokie 30 Eur už metrą elementarios pėsčiųjų tvorelės. Na nebent ten kokio nerūdijančio plieno norėsit, tai tuomet bus brangiau. Na ir horizontaliam ženklinimui dar porą šimtų eurų damest reiktų. Čia spaust prie sienos reikia seniūniją. Jei tokia problema jiems neiškeliama, tai dar šimtą metų jos net nepastebės.Parašė dondc Rodyti pranešimąSmagu matyt naujai tiesiamus takus. Tuo tarpu prieš porą dienų partrenkęs pėsčiąjį, kuris išsitėškė ant asfalto, registravau problemą: http://www.vilnius.lt/index.php?3783838768
Policininkas minėjo, jog įrengti tvorą-atitvarą labai brangu ir nieks neįrengs. Įdomu kiek iš tiesų realu tikėtis, jog įrengs...
Paskutinis taisė Ginthus; 2017.07.24, 07:21.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bus berods 3 ar tai 3,5 metro pločio takas.Parašė SPX Rodyti pranešimą"Šimašeus" dviračių takas bendram darbų vaizdui susidaryti




Abu takai trumpam išsikirs. Link centro:

O čia link Vingio parko:

Artėjant link krantinės Žvėryne. Čia toks darbu plotas, kad susidaro įspūdis jog tiesiama kažkokia gatvė, o ne takai



O čia ties, berods, vaikų darželiu. Dingo ir senoji jo tvora:


Tai tiek šiam kartui
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pats dviračių takas iki 3m, bet daug kur šalia jo bus ir pėsčiųjų šaligatvis.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Bus berods 3 ar tai 3,5 metro pločio takas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tu čia apie tą atvejį Narbuto g. kur laiptai? Jei sutvarkymu laikote ženklo pastatymą ir kelių stulpelių įrengimą, tai čia yra nulis. Man išvis nesuprantama sovietinių laikų mada daryt kažkokius laiptus tokiose vietose. Dėl grožio? Reljefo nelygumams tipo kompensuot? Ten be problemų galėjo tiesiai tas šaligatvis būti nutiestas kaip ir pati Narbuto g.Parašė John Rodyti pranešimą
Panašiai yra ir kitur ir net nepatekus į incidentą aišku, kad taip yra blogai ir tik laiko klausimas, kol kas nors bus rimčiau sužalotas. Tai yra ne pinigų, o elementaraus aplaidumo problema.
Prisiminkim atvejį Narbuto g. prieš kelis metus, kai dėl savivaldybės aplaidumo žuvo dviratininkas. Tas atvejis tikriausiai irgi buvo iš serijos "niekas čia nedarys" ir "nu kam čia reikia, ir taip gerai". Kai žuvo žmogus, tada visgi sutvarkė probleminę vietą.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Matomai viršijo takams rekomenduojamą 5% išilginį nuolydį, todėl ir įdėjo laiptus. O kai "konvertavo" į pėsčiųjų - dviračių taką, tai jau niekas nerūpėjo apart linijos nubrėžimo. Savotiškas kuriozas, kaip projektuotojai stropiai laikydavosi bendro išilginio nuolydžio, tačiau rampas darydavo bilekaip. Ai nėr čia ko visokioms mamoms su vežimėliais bei dviračiais duotis.Parašė SPX Rodyti pranešimą
Tu čia apie tą atvejį Narbuto g. kur laiptai? Jei sutvarkymu laikote ženklo pastatymą ir kelių stulpelių įrengimą, tai čia yra nulis. Man išvis nesuprantama sovietinių laikų mada daryt kažkokius laiptus tokiose vietose. Dėl grožio? Reljefo nelygumams tipo kompensuot? Ten be problemų galėjo tiesiai tas šaligatvis būti nutiestas kaip ir pati Narbuto g.Paskutinis taisė Ginthus; 2017.07.24, 09:35.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aš vakar užregistravau šitą problemą prie Europos "miesto problemose". Būtų gerai kad kiti tokias problemas ten užregistruotų.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Pagal vidutinio samdomo darbuotojo atlyginimo vertinimo skalę - gal ir brangu. Kokie 30 Eur už metrą elementarios pėsčiųjų tvorelės. Na nebent ten kokio nerūdijančio plieno norėsit, tai tuomet bus brangiau. Na ir horizontaliam ženklinimui dar porą šimtų eurų damest reiktų. Čia spaust prie sienos reikia seniūniją. Jei tokia problema jiems neiškeliama, tai dar šimtą metų jos net nepastebės.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Siandien buvo postas Dviraciu taku kuriozu grupeje Facebuke: Naujas dviračių takas Kareivių gatvėje (kurio nera), ir apskritai apie tai, kad Kareiviu gatves rekonstrukcija neatitinka jokiems STR reikalavimams, paskaitykite.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai nėra nulis. Stulpeliai tam dviratininkui būtų išgelbėję gyvybę, nes jie atkreipia dėmesį prieš kliūtį. Bet dėl laiptų visiškai sutinku. Apskritai sovietai nemėgo nuolydžių, tinkamų vežimėliams, neįgaliesiems, dviratininkams. Dar blogiau yra tai, kad praėjus 27 metams, niekaip neusgebam to ištaisyti.Parašė SPX Rodyti pranešimą
Tu čia apie tą atvejį Narbuto g. kur laiptai? Jei sutvarkymu laikote ženklo pastatymą ir kelių stulpelių įrengimą, tai čia yra nulis. Man išvis nesuprantama sovietinių laikų mada daryt kažkokius laiptus tokiose vietose. Dėl grožio? Reljefo nelygumams tipo kompensuot? Ten be problemų galėjo tiesiai tas šaligatvis būti nutiestas kaip ir pati Narbuto g.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
5% nuolydis... kas cia per nesamone... tai sudedam laiptus Basanaviciaus gatveje, Gedimino kalne, Seskines kalne kur nors per viduri nusileidimo ivarom, apskritai centre viska aplaiptinam, juk tikrai nuolydziai didesni. Reikejo istiesint saligatvi ir viskas, butu kainave turbut dar pigiau nei salia daryt apvaziavima dviraciams. Sodinciau tokius taisytojus...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip yra todėl, kad tuo užsiima specelystai, kuria labai gerai žino Sovietinius normatyvus (ir skaito juos originalo kalba), atmintinai žino taisyklės ir nuostatas, kurios galioja nuo pat 1950. Viskas padaryta tiksliai pagal visus galiojančius reikalavimus ir ko tu čia išvis klausinėji tokių dalykų.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą5% nuolydis... kas cia per nesamone... tai sudedam laiptus Basanaviciaus gatveje, Gedimino kalne, Seskines kalne kur nors per viduri nusileidimo ivarom, apskritai centre viska aplaiptinam, juk tikrai nuolydziai didesni. Reikejo istiesint saligatvi ir viskas, butu kainave turbut dar pigiau nei salia daryt apvaziavima dviraciams. Sodinciau tokius taisytojus...
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šiandien pastebėjau, kad vis tik buvo tokia praktika įrengti atitvarus tarp stotelės paviljono ir dviračių tako, tik dabar tvora pasikeitus ir yra labai estetiška (gal net kaip senamiesty arba labai panaši): https://www.google.lt/maps/@54.73188...7i13312!8i6656Parašė dondc Rodyti pranešimąBe abejo, manau reikia tik sukurti precedentą, todėl net džiaugiuosi, jog įvyko toks įvykis, kurį oficialiai pavyko registruoti. Įtariu, jog nėra nei vieno panašaus atitvaro, nebent prie Rimi žalgirio g., bet ten, jei gerai pamenu, tik dėl aukščių skirtumų atskirti dviračiai nuo automobilių aikštelės.
Reiškias nieko stebuklingo su Spirit neprašom.
 Gavęs atsakymą iš savivaldybės – pasidalinsiu.
							
						♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nežinau kiek čia įtakojo problemos aprašymas tarp miesto problemų, bet kažkas juda dėl Europos stotelės atitverimo:
https://www.facebook.com/cycle4vilni...type=3&theater
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dar vienas naujas dviračių takas. Nuo Šilo tilto iki VGTU Licėjaus: https://www.facebook.com/cycle4vilni...17462511992664
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Atsakė visa savaite anksčiau nei termino pabaiga dėl Ateities g. 48 Kaimelio st.:Parašė dondc Rodyti pranešimą
Šiandien pastebėjau, kad vis tik buvo tokia praktika įrengti atitvarus tarp stotelės paviljono ir dviračių tako, tik dabar tvora pasikeitus ir yra labai estetiška (gal net kaip senamiesty arba labai panaši): https://www.google.lt/maps/@54.73188...7i13312!8i6656
Reiškias nieko stebuklingo su Spirit neprašom.
 Gavęs atsakymą iš savivaldybės – pasidalinsiu.
"Laba diena,
Dėkojame, už pranešimą ir probleminės vietos detalizavimą.
Informuojame, kad atsižvelgiant į pateiktos problemos rimtumą, ruošiama stotelės atitvėrimo nuo dviračių tako schema, įrengiant pėsčiųjų atitvarus abipus stotelės. Suderinus rengiamą schemą su saugaus eismo komisija, bus atiduota rangovui įgyvendinti.
Geros dienos."♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ačiū už nuotraukas. Kaip suprantu dviračių takas bus iš smulkių trinkelių kad kuo daugiau sudūrimų išgyventų kiekvienas mielas ratlankis.Nes kaip gi kitaip, padaryti žmoniškai nepasivarginta. O šiaip įdomu, gal kas supranta, kiek tas rudas asfaltas brangesnis?Paskutinis taisė evvt; 2017.08.08, 22:56.
Comment
 
Comment