Parašė Ciurlionis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Aha, su šituo prajuokino net. Ten visiškai apytiksliai prikeverzota, kai kur (pavyzdžiui, Ozo g.) dviračių takai nupiešti ne toje gatvės pusėje, kurioje jie iš tikrųjų yra. O ir šiaip yra OpenStreetMap, kur yra bent pora dviračiams skirtų sluoksnių ir jie beveik idealiai tikslūs ir patikimi, tai vietoj to Judu tiesiog galėtų naudoti tą, o ne kurti savo šleivas ir kreivas nesąmones.Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Man tai "juokinga", kaip Susisiekimo paslaugos (JUDU) skelbia "dviračių tinklo" žemėlapį.
- 6 patinka
Comment
-
Šeimyniškių gatvės remontas tai eilinis pavyzdys, jog Asvaldui ilgalaikis planavimas ir miesto pritaikymas visų gyventojų poreikiams yra absoliučiai neįdomus reikalas. A juostos, tragiški šaligatviai, dvirtakis, sorry, nėra pakankamai srautųParašė Ciurlionis Rodyti pranešimąVis bandau suprast, kodėl Šeimyniškių g. iki šiol nėra dviračių tako, kuris sujungtų Žirmūnų g. su Konstitucijos pr..
Gatvė tvarkoma kapitaliai, keičiami šaligatviai, asfaltas apšvietimas, bet iki dvirtakių toli. Ar čia reikia supradti, jei už 700 m. yra palei upę, tai to ir užtenka?
)) Užtat bus vandens autobusai..
Visiškai nuviliantis buvo Šimašiaus požiūris į VT, bet tos kelios humanizuotos gatvės ir dvirtakių plėtra jau dabar atrodo kaip iš kosmoso srities palyginus su Benkunsko nesąmonėmis.
- 11 patinka
Comment
-
Tik šaligatvis 10 m pločio vienoje pusėje, 8 m. Pločio kitioje pusėje. Taip vietomis susiaurėja už Rinktinės g. Konstitucijos pr. link, bet ir ten 100 x n sprendimų.Parašė John Rodyti pranešimą
Atsakymą galima nuspėti: neužtenka vietos, nes negalima krutinti 4 eismo juostų mašinoms. Net A juostos (kuri ten yra absoliučiai būtina) nėra ir neplanuojama.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Iki Žirmūnų iki srautas yra, o po to dingsta. Why? Nes nėra sumautos infrastruktūros.Parašė neoplan Rodyti pranešimą
Šeimyniškių gatvės remontas tai eilinis pavyzdys, jog Asvaldui ilgalaikis planavimas ir miesto pritaikymas visų gyventojų poreikiams yra absoliučiai neįdomus reikalas. A juostos, tragiški šaligatviai, dvirtakis, sorry, nėra pakankamai srautų
)) Užtat bus vandens autobusai..
Visiškai nuviliantis buvo Šimašiaus požiūris į VT, bet tos kelios humanizuotos gatvės ir dvirtakių plėtra jau dabar atrodo kaip iš kosmoso srities palyginus su Benkunsko nesąmonėmis.
Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Jūsų Lietuva, turbūt, baigiasi ties Vilniaus ribaParašė PoDV Rodyti pranešimą
Lietuva tikrai padarė gerą pradžią su gana aukštu dviračių takų statybos standartu
Kviečiu užsukti į, pvz, kokią Marijampolę.
- 2 patinka
Comment
-
Tai standartas nėra, kad jau greitai bus įgyvendintas, ypač kai dalis mažųjų Lietuvos miestų gyvena survival mode režimu.Parašė bim_bam Rodyti pranešimąJūsų Lietuva, turbūt, baigiasi ties Vilniaus riba
Kviečiu užsukti į, pvz, kokią Marijampolę.
Comment
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimąNežinau kodėl sunku keiktis šiame forume, tai nesikeiksiu, bet vis tiek – Breaking news: VMS panaikino taką KONSTITUCIJOS pr. visai!Parašė Kaid Rodyti pranešimąGegužę buvo nutrynę, bet paženklinę perėją ir pervažą tik atvirkščiai (dv. takas buvo atvestas į perėją). Po kokių dviejų savaičių vėl nutrynė ir paliko tik perėją.
cirkas po savivaldybės langais
Ženklų nebėra nei vieno! Judu oficialiai skėlė tokį apie trinkelių takus prie Katedros, bet tinka ir Konstitucijos pr.:
https://www.facebook.com/groups/737959679561074/posts/8411825032174462/?comment_id=8417350174955281&__cft__[0]=AZWyravrsHirH8i2ETfaNqq6aCVY2tKAn6gMkKZo9iD5RVe89 8cK2MqJ7uce8a6jCLgsSqUrCN_ixiRma0DeCO7txWHT_0AlwgX MKq5_S3S1zkAwGY2fbFlKeofeV7ibSx8xVq55BPDSm6lkKRVTo Cg7ja8Q4BUh1-2WY5ixBZn5ykh9zi-JJgNgOp7PXnUya53xw1h9tQtl2N7lMcy7MYly&__tn__=R]-R
Pagal tokią logiką Konstitucijos pr. 2022 m. buvo dvirtakis → 2023 m. dviračiams tik A+ juosta → 2024 m. nei dviračių tako, nei leidimo važiuoti su troleibusais. Panaikint panaikino, nors kol trinkelės nekreivos ir ratai nestringa, tai takas buvo normalus. Panaikint sugalvojo, bet perasfaltuot – ne.
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 6 patinka
Comment
-
-
Mozūriškių g. gabaliukas ties Helsinkio g. Viename projekte dvirtakis bus, kitame nebus
Projektų toje gatvėje spėju nusimato apie 20, trumpiausias kol kas 69 m ilgio gatvės gabaliukas. PP:
Pasiūlymas:
Pridedu dvi nuotraukas, kur matosi,
kad Mozūriškių g. 29 jau yra
pastatyta dviračių tako atkarpa.
Papildomai 2024-09-03 bus
viešinamas kitas projektas, kur
numatoma sekanti dviračių tako
atkarpa toje gatvėje. Todėl prašau
Jūsų projektuojamoje kelio
atkarpoje irgi numatyti toje pačioje
vakarinėje kelio pusėje ir
suprojektuoti dviračių taką viso
projekto ribose.
Susirinkimo pirmininkas:
Edvardas Černauskas
Atsako, kad šaligatvis yra daromas pusiau. Šiuo metu nėra galimybės
įrengti nei dviračių, nei pėsčiųjų tako. Su VMS buvo diskutuota dėl
dviračių tako įrengimo ir jo įrengti nebuvo numatyta. Numatyta, kad kitoje
pusėje yra galimas 1,5 pločio šaligatvis.
Susirinkimo pirmininkas:
Edvardas Černauskas
Atsako, kad šaligatvis yra daromas pusiau. Šiuo metu nėra galimybės
įrengti nei dviračių, nei pėsčiųjų tako. Su VMS buvo diskutuota dėl
dviračių tako įrengimo ir jo įrengti nebuvo numatyta. Numatyta, kad kitoje
pusėje yra galimas 1,5 pločio šaligatvis.
Susirinkimo pirmininkas:
Edvardas Černauskas
Atsako, kad šaligatvis yra daromas pusiau. Šiuo metu nėra galimybės
įrengti nei dviračių, nei pėsčiųjų tako. Su VMS buvo diskutuota dėl
dviračių tako įrengimo ir jo įrengti nebuvo numatyta. Numatyta, kad kitoje
pusėje yra galimas 1,5 pločio šaligatvis.
Susirinkimo pirmininkas:
Edvardas Černauskas
Atsako, kad šaligatvis yra daromas pusiau. Šiuo metu nėra galimybės
įrengti nei dviračių, nei pėsčiųjų tako. Su VMS buvo diskutuota dėl
dviračių tako įrengimo ir jo įrengti nebuvo numatyta. Numatyta, kad kitoje
pusėje yra galimas 1,5 pločio šaligatvis.
----------
Susirinkimo sekretorius:
Audrius Kairevičius
Atsako, kad į pasiūlymą nebus atsižvelgta, nes dviračių takas, kuris yra
įrengtas, Mozūriškių gatvės atkarpa neis ir nusisuks į Vakarinį aplinkkelį.
Tai yra privatus žemės sklypas, kurio nei statytojas, nei VMS nevaldo, dėl
šių priežasčių negalima numatyti papildomos infrastruktūros kol sklypas
nebus paimtas visuomenės poreikiams ar perduotas VMS.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 1 patinka
Comment
-
Tai ten prie namuku nors saligatviai bus, o kitur tai ne.
Viena is priezasciu kodel as toje gatveje net teoriskai neziurineju jokio NT tai kad nepaisant lokacijos prie pat miesto, esi infrastrukturineje saloje iki kurios gali dasigauti tik automobiliu. Nera jokiu pesciuju taku. Salia Outlet centras iki kurio neimanoma nueiti pesciomis ar dviraciu. Nu sekmes Vilniau taip planuojant ir toliau.
- 1 patinka
Comment
-
O kodėl manai, kad nebus šaligatvių? Ta foto esama atkarpa yra gatvės vidury, rugsėjo pradžioje viešins kitą projektą netoliese, ten irgi yra šaligatvis ir dvirtakis, o ten kur praeitą savaitę buvo viešinimas, kurį čia kritikavau, tai dvirtakio nėra, bet šaligatvį daro. Kažką ten apie neišpirktus sklypus pezėjo, tai nebent labai trumpoj atkarpoj šaligatvio nenusimato.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąTai ten prie namuku nors saligatviai bus, o kitur tai ne.
Viena is priezasciu kodel as toje gatveje net teoriskai neziurineju jokio NT tai kad nepaisant lokacijos prie pat miesto, esi infrastrukturineje saloje iki kurios gali dasigauti tik automobiliu. Nera jokiu pesciuju taku. Salia Outlet centras iki kurio neimanoma nueiti pesciomis ar dviraciu. Nu sekmes Vilniau taip planuojant ir toliau.
Šiaip ar taip šiandien Bužinskui skundą parašiau, tai teksto galas toks:
Į skundą dėl naikintino kelio ženklo prie Santarų žieduko sureagavo. Panaikins net plytelių žymėjimą prie Santarų žieduko: https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/375629 Dabar kontempliuoja dėl Liubarto g. dvirjuosčiųPrašau pakartotinai, įrengti važiuojamąją dalį 5,5 m pločio.
Prašau papildomai:
• nuardyti esamą dviračių tako atkarpą;
• suprojektuoti visą gatvę vienu ypu, kad išvengti nesklandumų ateityje derinant projektus;
• Mozūriškių gatvės viduryje įrengti akligatvį automobiliams, paliekant galimybę pravažiuoti dviračiu gatve. Kam reikės iki komercinių objektų ar gyvenamųjų namukų, privažiuos iš C kat gatvių Helsinkio g. iš šiaurės, Sidaronių g. iš pietų.
Įgyvneinus prašymus, nereikės brangiai ateityje prižiūrėti perteklinės infrastruktūros, nereiks tiesti atskiro dviračių tako užimant vietą, įbedus stulpą ar klombą gatvės viduryje visiems bus patogu privažiuoti iki komercijos objektų, o nukirstas kiauras tranzitas sulėtins eismą mašinomis ir bus saugiau dviratininkams, kuriems, jau nereikės atskiro dviračių tako, nes jausis saugiau ir atsidurs lėtesniame – realiai 30 km/h eisme.
Šiaip panašu maladec Bužinskas.
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 2 patinka
Comment
-
Tas pats Kareivių g. buvo. Prieš ~mėnesį paklojo nauja asfaltą, prieš ~2 savaites jau buvo 2,5 juostų pločio duobė išrausta šalia Verkių g. sankryžos...Parašė Ignalina Rodyti pranešimąMan tik keistas toks asfalto švaistymas. Nu nejau negalima asfaltuot tada, kai atramos jau patrauktos?
Kaip ir Žemaitės gatvėje - išasfaltavo, tada išpjaustė ir dabar tvarko komunikacijas, lietaus šulinėlius ir bortus.
Jaučiuosi kaip durnius nesuprasdamas, kame replės.
- 1 patinka
Comment
-
Nujaučiu, kad čia kontaktinio tinklo tuoj neliks, bet vat autonominių paleidimas užtruko, atramų naikinti dar negalima, o asfaltas laukti negali - rangovams reikia aktuoti darbusParašė Ignalina Rodyti pranešimąMan tik keistas toks asfalto švaistymas. Nu nejau negalima asfaltuot tada, kai atramos jau patrauktos?
Kaip ir Žemaitės gatvėje - išasfaltavo, tada išpjaustė ir dabar tvarko komunikacijas, lietaus šulinėlius ir bortus.
- 4 patinka
Comment


Comment