Parašė dondc
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Kur radai tokias taisykles? Esu Vilniuje pastatęs 900 dviračių stovų, bet po kubą betono po kiekvienu pilti nereikalavoParašė dondc Rodyti pranešimąPagal taisykles turi būti kūbas betono 1x1 m stovams
Statymo technika banali: išgręži skylę plytelėje, šaukštu iš po jos iškabini kažkiek smėlio/žvyro/skaldos (minimum 30 cm gylio) ir tą ertmę užpili betonu. Taip įtvirtintą stovą yra lengviau nupjauti, nei ištraukti, nes betraukiant jis skersuojasi ir vienas žmogus jo tikrai neišluptų.
Nuotraukoje matosi kažkoks brokas, nes normaliomis sąlygomis metalą aplimpa betonas, kurį įmanoma ištraukti tik kartu su šaligatvio plytele.
- 1 patinka
Comment
-
Pritariu, čia labai reikia tako. Dabar nėra labai saugu važiuoti pro Žvėryną, nes visos tos nedidelės gatvėlės yra pritaikytos išskirtinai automobiliams. Realiai ten visur turėtų būti dviračių gatvės su kalneliais kas 50 m. Arba vienpusis eismas. Nesuprantama, kodėl dviračių juostos yra judriausioje Kęstučio gatvėje - ten jų neturėtų būti, ten turi būti VT juosta. Dviračiai turi laisvai važinėti Birutės, Latvių ir visomis tomis mažesnėmis gatvelėmis.Parašė Blaze Rodyti pranešimąŽvėryne dar trūksta atkarpos tarp T.Narbuto ir Vingio tilto. Iš esmės Birutės gatve.
Dalis šios jungties pagerėtų, jei būtų sutvarkyta Birutės gatvė, nes dviračiai važiuoja bendrame sraute. Tačiau yra ir probeminių vietų, kurios dabar itin nepatogios. Skaičiais 1 ir 2 pažymėjau du variantus kur galima nutiesti nusukimus nuo T.Narbuto tako. 1 - ant ribos su draustiniu, nesu tikras ar tokie darbai ten galimi. 2 - tikrai ne draustinis, bet šiek tiek didesnis kampas
Antra probleminė vieta ties Rusijos ambasada. Dvirtakis ir pėstakis netilptų. Bendram takui su nužemintais borteliais iš abiejų pusių vietos pakaks.
Sutvarkius, gali tapti labai populiari atkarpa, nes jungtų Vakarinį Vilnių ne tik su Vingio parku, bet ir taptų ramesne alternatyva važiuoti link Gedimino pr.Lietuva visiems.
- 4 patinka
Comment
-
Ant Lazdynų tilto (Litexpo pusėje) su hibridiniu ir plento dviračiais niekada neužkliuvau važiuodamas preciziškai (tamsiu metu galima važiuoti pagal tilto turėklo šešėlio kraštą), bet kalnų dviračio rėmas jau netelpa arčiau Lazdynų, nes tas praėjimas ne tik kad labai siauras, bet dar ir šiek tiek siaurėja link Lazdynų jei neklystu.Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Blemba, matau čia ne man vienam taip.
Praeitą vasarą važiuojant nuo centro link Litexpo dešine tilto puse vos nenusiverčiau, atrodė, galva žemyn nersiu, vienoje vietoje su stulpu "prasilenkdamas" (dešinė vairo pusė kabino turėklą. T'sakant, visas gyvenimas per akis prabėgo, bet gerai, kad tik lengvai susitrenkiau / nusibrozdinau.
Išties liūdna situacija, kai sekanti vieta (ne per miško keliukus) patekti iš Centro į Vakarinius miesto rajonus dviračiu ar pėsčiomis yra tik T. Narbuto gatvė, o čia turime vietos vos metro pločio takams šalia tranzitinės 8 juostų gatvės. Jei šitas takas bent vienoje pusėje būtų padarytas kokių 3 metrų pločio ir atskirtas sienele nuo kelio, tai jau būtų gan pakenčiamas takas. Jei neklystu, iki rekonstrukcijos šaligatviai buvo platesni. Ir bent jau man gatvių humanizavimas yra ir apie tai, kad tokių neadekvačių infrastruktūros situacijų nebūtų daroma.
V. Benkunskas vis akcentavo apie 3 ar 4 tiltų ir viadukų statybos poreikį beveik Vilniaus centre, bet bent jau man norėtųsi, kad vietoje vieno iš šių projektų atsirastų Užvingio tiltas, kuris tikrai keistų susisiekimo situaciją su centru visų pirma Lazdynų gyventojams ir darbuotojams, bet ir aplinkiniams rajonams ir atvykstantiems nuo Gariūnų krypties, didintų Litexpo ir Vingio parko pasiekiamumą ir aišku leistų išvengti Lazdynų tilto. Gaila, kad kalbos apie šį projektą užtilo.
- 3 patinka
Comment
-
Ar Kęstučio gatvės dvirtakiai naudojami intensyviai? Gal ir būtų variantas pagerinti alternatyvas dviračiams Birutės ir Vytauto gatvėse, o Kęstučio gatvės dvirtakį paversti A juosta? Vakarinio piko metu VT judėtų greičiau, o dviratininkų sąlygos turbūt labai nepablogėtų.Parašė abruo Rodyti pranešimą
Pritariu, čia labai reikia tako. Dabar nėra labai saugu važiuoti pro Žvėryną, nes visos tos nedidelės gatvėlės yra pritaikytos išskirtinai automobiliams. Realiai ten visur turėtų būti dviračių gatvės su kalneliais kas 50 m. Arba vienpusis eismas. Nesuprantama, kodėl dviračių juostos yra judriausioje Kęstučio gatvėje - ten jų neturėtų būti, ten turi būti VT juosta. Dviračiai turi laisvai važinėti Birutės, Latvių ir visomis tomis mažesnėmis gatvelėmis.
- 5 patinka
Comment
-
Tiesa sakant buvau įsitikinęs, jog pats taip rašei FB. Akivaizdu, klydau arba ironizavai. Kaip bebūtų, ištraukiamą stovą jau matau ne pirmą kartą. Kaip VMS pradėjo dėti stovus be varžtų, tai turėų dabar rūpintis, kad nebūtų lygūs apačioje bei išsikrapštyt daugiau žemių, sraigtinio gražto pagalba, kad neardyt plytelių. Vamzdis foto matosi aplipęs betonu, bet kas iš to. Lygų strypą nuo betono atskirti galima guminio kūjo smūgiais iš viršaus, nebus net intensyvaus garso vagiant.Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Kur radai tokias taisykles?
Buvo vietos, tai padarė juostas. DJMP dar nebuvo priimtas ir nedraudė jų įrengti VT gatvėje. Juostos ten 1,20 arba 1,25 m, tad VT juostai vis tiek trūktų vietos.Parašė abruo Rodyti pranešimą
Nesuprantama, kodėl dviračių juostos yra judriausioje Kęstučio gatvėje - ten jų neturėtų būti, ten turi būti VT juosta.
Kas antras važiuoja juostomis, kas antras šaligatviais. Žiemą juostų nuo sniego nevalė nei karto. Buvo laikotarpis su daug iškritusio sniego, tai pilnai nutirpo pats per ilgą laiką, nors parkingus, stoteles ir žiedą nukasinėjo su Bobcat'ais.Parašė Blaze Rodyti pranešimą
Ar Kęstučio gatvės dvirtakiai naudojami intensyviai?
EDIT: pvz. požeminių komunikacijų tie U formos metaliniai ženklai yra tikrai įbetonuoti į kūbą betono. Ne 1x1 m, bet vis tiek solidžiai. Bent sovietiniai, teko matyti iškastus.Paskutinis taisė dondc; 2023.04.16, 11:42.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
-
O visas Kęstučio gatvės plotis? Automobilių juostos ten gana plačios. Pasiaurinus iki standarto gal tilptų? Aišku, jei netelpa, tai geriau taip kaip yra, nei Savanorių pr. A juosta.Parašė dondc Rodyti pranešimą
Tiesa sakant buvau įsitikinęs, jog pats taip rašei FB. Akivaizdu, klydau arba ironizavai. Kaip bebūtų, ištraukiamą stovą jau matau ne pirmą kartą. Kaip VMS pradėjo dėti stovus be varžtų, tai turėų dabar rūpintis, kad nebūtų lygūs apačioje bei išsikrapštyt daugiau žemių, sraigtinio gražto pagalba, kad neardyt plytelių. Vamzdis foto matosi aplipęs betonu, bet kas iš to. Lygų strypą nuo betono atskirti galima guminio kūjo smūgiais iš viršaus, nebus net intensyvaus garso vagiant.
Buvo vietos, tai padarė juostas. DJMP dar nebuvo priimtas ir nedraudė jų įrengti VT gatvėje. Juostos ten 1,20 arba 1,25 m, tad VT juostai vis tiek trūktų vietos.
Kas antras važiuoja juostomis, kas antras šaligatviais. Žiemą juostų nuo sniego nevalė nei karto. Buvo laikotarpis su daug iškritusio sniego, tai pilnai nutirpo pats per ilgą laiką, nors parkingus, stoteles ir žiedą nukasinėjo su Bobcat'ais.
EDIT: pvz. požeminių komunikacijų tie U formos metaliniai ženklai yra tikrai įbetonuoti į kūbą betono. Ne 1x1 m, bet vis tiek solidžiai. Bent sovietiniai, teko matyti iškastus.
Comment
-
Šiaip po Covid’o kamščiai Kęstučio gatvėje galima sakyti negrįžo, kažkiek kemšasi Sėlių g link Narbuto, ten manau galima A juostą įrengti.
BET, dabar susiaurinus Saltoniškių, Vytauto g kamščiai grįžo, gali būti, kad kažkiek mesis į Kęstučio g.Paskutinis taisė Garbanius; 2023.04.16, 14:27.
- 1 patinka
Comment
-
Tos juostos buvo labai lauktos, nes dar nebuvo pagreičio įrenginėti dvirtakius. Šiaip tiek pats, tiek turbūt kiti pagrinde mina palei upę arba Birutės g. Ties sankryžomis Kęstučio g. turi po 3 juostas (1 nusukimui), tai gal ir įmanoma būtų išgimdyti pilnas 3 juostas (1 jų A). Aišku STR neatitiktų, bent A juosta, bet dvirtakio juostų jau nebūtų gaila prarast. Vis tiek jos nutrūksta ir kas antras nesiryžta jomis minti. A juosta būtų tuščia, tai komfortas būtų minant bent į vieną pusę.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 2 patinka
Comment
-
Kodėl paišant dviračių juostas Kęstučio g. neatsirado juostų Sėlių g.? Būtų pasibaigę ne niekur, o prasitęsę Zuoko Narbuto dvirtakiu. A juosta irgi lengvai tilptų nuo stotelės iki bent perėjos, jei nenorima mažinti mašinų pralaidumo ties Narbuto sankryža:
Helsinkio g. Kaip suprast, kad viename projekte buvo dvirtakis, o ties viaduku vietoj dvirtakio medžiai projektuojami? Ten dabar jų nėra. Ant viaduko – raudonas dvirtakis jau yra. Pasibaigiantis takas kitame projekte apibrauktas žydrai:
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 3 patinka
Comment
-
Jei bus bendras takas ir dviračiu važiuosi gatve būsi KET pažeidėjasParašė Blaze Rodyti pranešimąTokiuose priemiesčiuose reiktų dengti juodu asfaltu - bendras pėsčiųjų ir dviratininkų takas. Jeigu nori - gali ir gatve važiuot.
Comment
-
Kas tas kūbas? Kūbinis mėtras? Pamatukas kaip kelio ženklams turėtų būti pakankamas, jiems nuo 25 cm skersmens ir 75 cm gylio, (t.y. septintadalio kūbinio mėtro) pamatai specifikuojami: https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AD/TAIS.328587Parašė dondc Rodyti pranešimąGal kas žino, kaip vyksta pats tokių stovų ar kelio ženklų stulpų montavimas? Žinau pragęžia skylę šaligatvyje, plytelės lieka vietoje. Kaip toliau? Pagal taisykles turi būti kūbas betono 1x1 m stovams.
Comment
-
Tai nereikia jokio ženklo statyti. Tada realiai gaunasi, kad dviratininkas gali pasirinkti kur važiuoti.Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Jei bus bendras takas ir dviračiu važiuosi gatve būsi KET pažeidėjas
Comment
-
Hibridai, fitnesai ir visokie įvairiausi miesto dviračiai ne ką siauresniais vairais.Parašė John Rodyti pranešimąŠiaip tai mieste važinėjant su MTB visada kils problemų dėl plataus vairo. Nes nu it's in the name: kalnų dviratis
O šiaip laukiam Bukčių tilto - ir išsispręs nepatogaus lazdynų tilto problemos.Paskutinis taisė Nitro; 2023.04.17, 10:23.
- 1 patinka
Comment
Comment