O kam išvis tie dviračių takai reikalingi? - Vilniuje beveik visur galima suspėti VT arba pesčiomis.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
http://verslas.delfi.lt/transportas/...#ixzz2XW8eA0ayNuo birželio 20 d. į centrą Sluškų ir P. Vileišio gatvėmis automobiliais keliaujantys gyventojai turi keisti savo įprastinį maršrutą. Vilniaus miesto savivaldybė pranešė, kad šioje gatvėje ir P. Vileišio gatvės dalyje nuo šiol eismas vyks tik viena kryptimi – nuo centro. Kita kelio dalis atiduota dviratininkams ir paversta dviračių keliu. Gyventojai įtaria, kad naujas pakeitimas sudarys didesnes automobilių grūstis prie Žirmūnų tilto bei nesupranta šio pakeitimo tikslingumo.
Comment
-
Tiktų taip pat temai „Šiaip linksma“:Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
Lietuvos dviratininkų bendrijos pirmininkas Eduardas Kriščiūnas sveikino sprendimą, sudrausminti spūstis norinčius išvengti vairuotojus ribojant eismą Sluškų g. ir P. Vileišio g.
Pasak jo, jam pačiam yra tekę automobiliu važinėti šia gatvele.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Man labiau į "Šiaip linksma" (ar "Šiaip liūdna") norėtųsi dėti mintis apie tai, kad reikia drausminti vairuotojus nes jie, matote, nori išvengti eismo spūsčių. Priminė kažkokio Susisiekimo ministerijos plūgo žodžius, kai aiškindamas apie oro uostų segmentavimą pareiškė, kad dabartinė tvarka patogi keleiviams, bet mes tą pakeisim.
Panašu, kad pas mus valdžios įstaigos užuot tarnavusios žmonėms (kas yra jų konstitucinė pareiga) siekia gyvenimą jiems galimai labiau apsunkinti. Gerai tik tiek, kad didelė dalis ten gaunančių algą yra vėplos ir tinginiai, tai mažiau žalos sugeba padaryt...Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Link Naujosios Vilnios S. Batoro gatvėje laisvai galima į abi puses "piešti" dviračių takus. O va Senamiestyje būtina kiekvienoje gatvėje turėti dviračių taką.Parašė Lettered Rodyti pranešimąReiktų pirmiausia sutvarkyti ir išplėsti dviračių takų tinklą, nes kitaip ilgai tie oranžiniai dviračiai netarnaus.
Comment
-
Senamiestyje tai apskritai eismas juda lėtai ir ten nėra problemos gatve pavažiuoti, bet, kad nėra kaip nuvažiuoti iki Pilaitės, Pašilaičių ir kitų rajonų tikrai negerai. Takai egzistuoja tik gabalais. Turėtų visur būti tokie takai kaip Ateities g. - atitraukti nuo gatvės, apšviesti, atskirti nuo pėsčiųjų tako, juolab vietos beveik visur sočiai per akis.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąLink Naujosios Vilnios S. Batoro gatvėje laisvai galima į abi puses "piešti" dviračių takus. O va Senamiestyje būtina kiekvienoje gatvėje turėti dviračių taką.
Comment
-
S.Batoro gatvė nėra tinkama dviračių takui nupiešti. Vien dėl nupieštų linijų, ten važiuoti dviračiu saugiau ir patogiau netaps, o norintys surizikuoti, gali ir dabar sėkmingai važiuoti.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąLink Naujosios Vilnios S. Batoro gatvėje laisvai galima į abi puses "piešti" dviračių takus. O va Senamiestyje būtina kiekvienoje gatvėje turėti dviračių taką.
Senamiestyje reiktu ne kiekvienoje gatvėje piešti dviračių takus, o įvairiomis priemonėmis riboti automobiliu greitį ir skatinti mišrų eismą (didžiojoje dalyje gatvių). Kadangi eismas ten juda (bent jau turėtų) lėtai, tai nėra jokių problemų važiuoti dviračiu mišriame sraute. Taip žymiai patogiau ir racionaliau.
Comment
-
Tikiuosi "piešti" buvo turima omenyje, jog yra vietos takams šalia gatvės įrengti, o ne siūlyta rizikuoti dviratininkų gyvybe greito eismo gatvėje. Beje, šalia Batoro gatvės jau yra takas nuo Belmonto žiedo iki BP degalinės, vėlgi trūksta kelių šimtų metrų iki Pučkorių atodangos, nors tiesą sakant, kiek teko važiuoti, nei karto neteko prasilenkti su kitais dviratininkais...Parašė sleader Rodyti pranešimąS.Batoro gatvė nėra tinkama dviračių takui nupiešti. Vien dėl nupieštų linijų, ten važiuoti dviračiu saugiau ir patogiau netaps, o norintys surizikuoti, gali ir dabar sėkmingai važiuoti.
Senamiestyje reiktu ne kiekvienoje gatvėje piešti dviračių takus, o įvairiomis priemonėmis riboti automobiliu greitį ir skatinti mišrų eismą (didžiojoje dalyje gatvių). Kadangi eismas ten juda (bent jau turėtų) lėtai, tai nėra jokių problemų važiuoti dviračiu mišriame sraute. Taip žymiai patogiau ir racionaliau.
http://goo.gl/maps/QK0JJ
Comment
-
Tai dėl to, kad takas staiga ties viaduku baigiasi... Todėl niekas ir nesinaudoja...Parašė Lettered Rodyti pranešimąTikiuosi "piešti" buvo turima omenyje, jog yra vietos takams šalia gatvės įrengti, o ne siūlyta rizikuoti dviratininkų gyvybe greito eismo gatvėje. Beje, šalia Batoro gatvės jau yra takas nuo Belmonto žiedo iki BP degalinės, vėlgi trūksta kelių šimtų metrų iki Pučkorių atodangos, nors tiesą sakant, kiek teko važiuoti, nei karto neteko prasilenkti su kitais dviratininkais...
http://goo.gl/maps/QK0JJ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Geru oru ten kasdien važinėja sportininkai (kitaip nepasakysiu, nes su dviratininkams skirta sportine apranga).Parašė Lettered Rodyti pranešimąTikiuosi "piešti" buvo turima omenyje, jog yra vietos takams šalia gatvės įrengti, o ne siūlyta rizikuoti dviratininkų gyvybe greito eismo gatvėje. Beje, šalia Batoro gatvės jau yra takas nuo Belmonto žiedo iki BP degalinės, vėlgi trūksta kelių šimtų metrų iki Pučkorių atodangos, nors tiesą sakant, kiek teko važiuoti, nei karto neteko prasilenkti su kitais dviratininkais...
http://goo.gl/maps/QK0JJ
Comment
-
Aišku taką iki atodangos pratęsti reikėtu, bet tolimesne trasa link N.Vilnios jis turėtų eiti palei A. Kojelavičiaus gatvę.Parašė Lettered Rodyti pranešimąBeje, šalia Batoro gatvės jau yra takas nuo Belmonto žiedo iki BP degalinės, vėlgi trūksta kelių šimtų metrų iki Pučkorių atodangos, nors tiesą sakant, kiek teko važiuoti, nei karto neteko prasilenkti su kitais dviratininkais...
http://goo.gl/maps/QK0JJ
Comment
-
Bet juk Kojelavičiaus g. tokia siaura, vingiuota du autobusai vos prasilenkia.. Reiktų ir medžių nemažai iškirst. Investicijų reikėtų daugiau... O įrengti palei Batoro g. žymiai patogiau. Tako trūksta iki Rokantiškių piliavietės, toliau jau vėl atsiranda takas...Parašė sleader Rodyti pranešimąAišku taką iki atodangos pratęsti reikėtu, bet tolimesne trasa link N.Vilnios jis turėtų eiti palei A. Kojelavičiaus gatvę.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Plius dar labai patogu į patį Belmontą būtų atvažiuoti per Pučkorių gatvę, būtų labai populiarus maršrutas manau, dabar Batoro g. nelabai kas nori važiuoti tą atkarpą. Šimtai milijonų kasmet kišami į aplinkkelius, bet kelių milijonų dviračių takams vis neatsiranda, netgi ES paramos nesugebama tam pasisavinti, nors yra numatyta.Parašė Maxas Rodyti pranešimąBet juk Kojelavičiaus g. tokia siaura, vingiuota du autobusai vos prasilenkia.. Reiktų ir medžių nemažai iškirst. Investicijų reikėtų daugiau... O įrengti palei Batoro g. žymiai patogiau. Tako trūksta iki Rokantiškių piliavietės, toliau jau vėl atsiranda takas...
Comment
-
Čia kalbu tik apie naujo tako tiesimą šalia gatvės. Palei Batoro g. įrengti patogiau, pigiau, paprasčiau, bet ar jis duos adekvačią naudą? Takas, einantis šalia tokios gatvės, iš esmės skirtas tik "magistralinio" susisiekimo tikslams. T.y. važiuoti iš N.Vilnios į kitas Vilniaus dalis, bet praktiškai jis neaptarnautų jokių šalia gyvenančių gyventojų. Kojelavičiaus g. esančiu taku galėtų naudotis šios gatvės gyventojai susisiekimui su N.Vilnia (į parduotuvę, vaistinę ir pan.), bei važiuojantys iš N.Vilnios į Centrą ir kitur. Atstumas gaunasi ganėtinai panašus.Parašė Maxas Rodyti pranešimąBet juk Kojelavičiaus g. tokia siaura, vingiuota du autobusai vos prasilenkia.. Reiktų ir medžių nemažai iškirst. Investicijų reikėtų daugiau... O įrengti palei Batoro g. žymiai patogiau. Tako trūksta iki Rokantiškių piliavietės, toliau jau vėl atsiranda takas...
Aišku galima tų takų nutiesti, "nupiešti" prie visų gatvių. Bet tai labai didelės lėšos jų įrengimui ir didelės lėšos jų priežiūrai. Duobėtas arba prastai sulopytas dviračių takas yra iš esmės netinkamas naudoti ir yra tolygus tako nebūvimui. Būkime realistai ir skaičiuokime pinigus. Takus reikia stengtis tiesti per gyvenamas teritorijas, kad būtų kuo mažiau atkarpų, kuriose važiuojama vien per pievas ar miškus (aišku viska derinant su trasos ilgiais).
Comment
-
Kaip užsienio šalyse yra? Takai prie kiekvienos gatvės net kaimuose, kaip dar gali kilti klausimai, ar reikalingi sostinėje takai palei pagrindines gatves tarp pagrindinių rajonų susisiekimui? Beto kaip minėjau, būtų naudojamas takas į Belmontą ir Pučkorius atvažiuoti iš centro. Pvz. rajonuose nutiesiamas takas tarp kelių kaimų, kur per dieną keli tik dviatininkai pravažiuoja pas kaimynus išgerti, dėl tokių investicijų naudos nekykla klausimų, nes "kėglių" keliuose mažiau, bet Vilniuje, kur dviratininkų tūkstančius kartų daugiau, siūlote piešti juostas greito eismo gatvėse?Parašė sleader Rodyti pranešimąČia kalbu tik apie naujo tako tiesimą šalia gatvės. Palei Batoro g. įrengti patogiau, pigiau, paprasčiau, bet ar jis duos adekvačią naudą? Takas, einantis šalia tokios gatvės, iš esmės skirtas tik "magistralinio" susisiekimo tikslams. T.y. važiuoti iš N.Vilnios į kitas Vilniaus dalis, bet praktiškai jis neaptarnautų jokių šalia gyvenančių gyventojų. Kojelavičiaus g. esančiu taku galėtų naudotis šios gatvės gyventojai susisiekimui su N.Vilnia (į parduotuvę, vaistinę ir pan.), bei važiuojantys iš N.Vilnios į Centrą ir kitur. Atstumas gaunasi ganėtinai panašus.
Aišku galima tų takų nutiesti, "nupiešti" prie visų gatvių. Bet tai labai didelės lėšos jų įrengimui ir didelės lėšos jų priežiūrai. Duobėtas arba prastai sulopytas dviračių takas yra iš esmės netinkamas naudoti ir yra tolygus tako nebūvimui. Būkime realistai ir skaičiuokime pinigus. Takus reikia stengtis tiesti per gyvenamas teritorijas, kad būtų kuo mažiau atkarpų, kuriose važiuojama vien per pievas ar miškus (aišku viska derinant su trasos ilgiais).
Comment
-
Tu tikriausiai juokauji – teko man kažkada bandyti važiuoti ten dviračiu. Ir, žinai, kai už kelių centimetrų prašvilpia kokia fūra ar bimbalas ant 120 km/h, norisi tik persižegnoti. Tiek pėščiųjų, tiek dviračių eismas toje gatvėje turi būti draudžiamas, kaip kad automagistralėse, nes tai yra bene pati nesaugiausia vieta važiuot dviračiu (plius dar ir apšvietimo stulpų nėra). Tam reikia atskiro tako, kaip kad yra Nemenčinės plente, bet jį gal geriau tiesti nuo Belmonto palei geležinkelį – išeitų trumpiau ir reljefas ten lygesnis. Deja, kai miesto centre trūksta takų, tai juo labiau N. Vilnioje takas tikrai neatsiras... Čia yra problema keliems dešimtmečiams į priekį, o tuo tarpu Batoro gatvėje ir toliau žus žmonės.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąLink Naujosios Vilnios S. Batoro gatvėje laisvai galima į abi puses "piešti" dviračių takus. O va Senamiestyje būtina kiekvienoje gatvėje turėti dviračių taką.Paskutinis taisė abruo; 2013.07.18, 09:23.Lietuva visiems.
Comment
-
Buvo įdėtas žemelapis su planuojamais dviračiu takais:
http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=523
Planuojama tiesti dviračių taką palei S. Batoro g. ir daugmaž palei geležinkelį irgi.
Iš esmės dviračiu takai turi eiti palei bet kokią svarbesne gatvę mieste kur didesnis eismas. Senamiestyje kaikurios gatvės iš viso reiktų atiduoti tik dviratininkams ir pėstiesiems.
Comment
-
Čia yra ne realūs projektai, o paprasčiausiai pinigų įsisavinimas rengiant visokias koncepcijas, galit pažiūrėti 10 metų senumo atitinkamus žemėlapius, dar daugiau takų pripaišyta, turbūt ir už koncepciją atitinkamai daugiau pinigų gavo:Parašė Resutas Rodyti pranešimąBuvo įdėtas žemelapis su planuojamais dviračiu takais:
http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=523
Planuojama tiesti dviračių taką palei S. Batoro g. ir daugmaž palei geležinkelį irgi.
Iš esmės dviračiu takai turi eiti palei bet kokią svarbesne gatvę mieste kur didesnis eismas. Senamiestyje kaikurios gatvės iš viso reiktų atiduoti tik dviratininkams ir pėstiesiems.
http://www.vilnius.lt/I/dviraciu1.gif
Comment
-
Manau, geriausias variantas būtų toks:
čia: melyna – esami takai
geltona – esamas žvyrkelis
violetinė – perspektyvinė atkarpa
Viskas, ko reikia – tik nutiesti tą violetinę atkarpą, ir jau beveik bus galima normaliai važiuot į darbą ir atgal iš N. Vilnios. Vienintelė problema – pralaida po geležinkeliu, ta tai kainuotų. Bet, aišku, čia fantazijos tik.Lietuva visiems.
Comment
Comment