Yra problema ir su pačiais pėsčiaisiais. Prie Spaudos rūmų esantis puikus dviračių takas, nemažoje dalyje atskiras net žole nuo pėsčiųjų. Ir ką? Sugeba žmonės ir stovėt ant to dviračių tako ir eiti juo. Nesvarbu, kad šalia yra dvigubai platesnis pėsčiųjų takas.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
/\ Trinkelės, plytelės nėra sovietų sąjungos palikimas. Trinkelėmis vienokių ar kitokių diametrų iškloti ir kiti pasaulio miestai.
Taip, dėl ES lėšų ko gero taip ir bus.
O dviračių takai, tai pirma turi būti patogūs dviratininkams ir jų turėtų būtį daugiau Vilniuje. Spalvas jau palikim kol kas
							
						Paskutinis taisė SPX; 2014.07.02, 13:00.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Man atrodo čia diskusijos pradžia buvo asfaltas vs. trinkelės. Klausimas kiek laiko jos taip ramiai stovės, nes labai madinga yra nupiešti naują dviračių taką ant sutrupėjusių ir žolėm apaugusių šaligatvių, tokius tai tikrai reikia išasfaltuot..Parašė SPX Rodyti pranešimą/\ Trinkelės, plytelės nėra sovietų sąjungos palikimas. Trinkelėmis vienokių ar kitokių diametrų iškloti ir kiti pasaulio miestai.
Taip, dėl ES lėšų ko gero taip ir bus.
O dviračių takai, tai pirma turi būti patogūs dviratininkams ir jų turėtų būtį daugiau Vilniuje. Spalvas jau palikim kol kas
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jei nematai ir nesupranti, neturiu daugiau ką pasakyt. Tebūnie tau šis takas geriausios kokybės, estetiškai patraukliausias pasaulyjeParašė SPX Rodyti pranešimąAš nesuprantu ką čia įrodyt nori. Visur trinkelės tik pigmentai kiti, ką tu čia gražaus radai ir išskirtinio
Būtent taip. O tas pilkos cementinės trinkelės labai buvo mėgiamos Baltarusijos rajonų centruose. Prieš 15 metų ir daugiau...Parašė Eidvis Rodyti pranešimąTikriausiai esmė, kad pėščiųjų zona klojama tokiomis pat plytelėmis, kuriomis sovietmečiu buvo išštampuota visa Lietuva. Dėl to tos plytelės truputi atrodo kaip kad naujas butas būtų ištapetuotas sovietiniais tapetais.
Galbūt vertėjo palaukti kokius metus ir tuomet rekonstruoti šią gatvę reprezentatyviau... Jelgava neblogas pavyzdys kokias promenadas buvo galima sukurti. Dabar gi pusę amžiaus teks tenkintis pilkuma.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąNežinau ar tai susiję, tačiau iš ES fondų 2007-2013 programos provincijai buvo skiriama kur kas daugiau lėšų. Galbūt jie turėjo daugiau laisvės pasirinkti kokybiškesnes medžiagas. Beje, 2014-2020 metų finansinėje perspektyvoje prioritetas jau atiteks didiesiems miestams.
T.y. maždaug taip, kaip kompleksiškai daroma Liepojoje.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąO kas dėl kalorito, tai aš būčiau už tai, kad dviračių takai būtų kitokios spalvos nei pėsčiųjų. Žinoma ta pati spalva turėtų būti naudojama visame mieste. Dabar, kai pėščiųjų takai susilieja su dviračių, tai pėstieji nesivargina ir skirti kuria puse eina. Nežinau ar pagelbėtų, bet galbūt kitokia dviračių takų spalva juos bent pasamoningai 'pastatytų į vietą'.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Suprasti čia nelabai yra ką, o ir net nereikia. Nesvarbu kokia forma, kokia spalva ar dar kas, esmė ta, kad visur gelžbetonis. O žinant, kad visos tos trinkelės mėgsta trupėt su laiku (o dabar dar pastebėjau, kad ir labai greitai subyra), tai ir tavo jaukieji miesteliai po kažkiek metų bus aptrupėję. Tai ar dabar supranti, ką pasakyt noriu? Visada geriausia yra akmuo, bazaltas ar granitas. Bet viskas atsiremia į pinigus ir remontuojamų vietų kiekį.Parašė sostapilis Rodyti pranešimąJei nematai ir nesupranti, neturiu daugiau ką pasakyt. Tebūnie tau šis takas geriausios kokybės, estetiškai patraukliausias pasaulyje
...Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kodėl kol kas palikti spalvas nuošalyje? Kada mes jas vėl prisiminsim.Parašė SPX Rodyti pranešimąO dviračių takai, tai pirma turi būti patogūs dviratininkams ir jų turėtų būtį daugiau Vilniuje. Spalvas jau palikim kol kas
Dabar reikia apie tai galvoti, kai vykdoma rekonstrukcija, nes po to niekas daugybe metu šio dalyko nejudins. O jeigu ir sugalvos judint, vadinasi dabar buvo iššvaistytos lėšos iškart nepadarant taip kaip reikia.
Ginthus jau labai teisingai pakomentavo. Dviračių takus visų pirma reikėtu tiesti kitos spalvos nei pėsčiųjų, nes spalvinis atskyrimas pakankamai veiksmingas. Kitas dalykas, kad būtent yra gaminamos (ne Lietuvoje) specialios trinkelės, plytelės dviračių takams, kurios yra didesnės ir turi stačius kraštus. Važiuojant taku sudėliotu iš tokių trinkelių beveik nejaučiamas joks diskomfortas.
Ir tą reikia daryti dabar, nes vėliau jau bus "šaukštai po pietų".
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pasinaudojant proga, gal man kas galit paaiškinti dėl tų spalvų. Kitose šalyse matomi pavyzdžiai, kai asfaltuoti takai yra spalvoti. Ar juos dažo kažkaip, ar padengia kažkokia specialia spalvota medžiaga? Kaip čia daroma? Nes tiesiog dažymas tai man atrodo nepastovu, kaip kad kelio ženklinimas paprastais dažais.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pats asfaltas gaminamas raudonos spalvos. Dabar tiksliai nepasakysiu technologiškai kuris elementas jį taip nudažo, bet spėčiau kad naudojami mineraliniai milteliai su raudonos spalvos pigmentu.Parašė Creatium Rodyti pranešimąPasinaudojant proga, gal man kas galit paaiškinti dėl tų spalvų. Kitose šalyse matomi pavyzdžiai, kai asfaltuoti takai yra spalvoti. Ar juos dažo kažkaip, ar padengia kažkokia specialia spalvota medžiaga? Kaip čia daroma? Nes tiesiog dažymas tai man atrodo nepastovu, kaip kad kelio ženklinimas paprastais dažais.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai tik viena iš priemonių. Vokietijoje, Olandijoje teko matyti paprastus atskirtus pilkus dviračių takus. Dviratininkai gali netrukdomi pėsčiųjų važiuoti, nes labai tvarkingai atskirti atitvarais. Kodėl pradėjus ne nuo to? Ką ta spalva pakeis? Jau seniai pradėjo radonu plastiku perėjas maliavot - vis tiek lekiančių ir nepasižiūrinčių pilna, ir žmonės žūsta.Parašė sleader Rodyti pranešimąKodėl kol kas palikti spalvas nuošalyje? Kada mes jas vėl prisiminsim.
Dabar reikia apie tai galvoti, kai vykdoma rekonstrukcija, nes po to niekas daugybe metu šio dalyko nejudins. O jeigu ir sugalvos judint, vadinasi dabar buvo iššvaistytos lėšos iškart nepadarant taip kaip reikia.
Ginthus jau labai teisingai pakomentavo. Dviračių takus visų pirma reikėtu tiesti kitos spalvos nei pėsčiųjų, nes spalvinis atskyrimas pakankamai veiksmingas. Kitas dalykas, kad būtent yra gaminamos (ne Lietuvoje) specialios trinkelės, plytelės dviračių takams, kurios yra didesnės ir turi stačius kraštus. Važiuojant taku sudėliotu iš tokių trinkelių beveik nejaučiamas joks diskomfortas.
Ir tą reikia daryti dabar, nes vėliau jau bus "šaukštai po pietų".Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Sakyčiau iki atitvarų mes dar nepribrendom. Visų pirma, norint statyti atitvarus reikia jog būtų platus pėsčiųjų ir platus dviračių takas. Spėčiau jog pastačius tvoreles nepakaktų pločio dviejų prasilenkiančių dviratininkų gabaritams išlaikyti.Parašė SPX Rodyti pranešimąTai tik viena iš priemonių. Vokietijoje, Olandijoje teko matyti paprastus atskirtus pilkus dviračių takus. Dviratininkai gali netrukdomi pėsčiųjų važiuoti, nes labai tvarkingai atskirti atitvarais. Kodėl pradėjus ne nuo to? Ką ta spalva pakeis? Jau seniai pradėjo radonu plastiku perėjas maliavot - vis tiek lekiančių ir nepasižiūrinčių pilna, ir žmonės žūsta.
Jeigu kažkur kažkas yra nutiesęs ir kitokių takų, ar mums reikia aklai kopijuoti? Naujai darant reikėtu panaudoti tik geriausią praktiką ir pavyzdžius. Tie patys olandai irgi nuėjo tam tikrą kelią iki to ką turi dabar, o pradžioje visada būna ieškojimų laikotarpis. Mums ieškoti ir "bandyti išrasti dviratį" tikrai nereikia, reikia įgyvendinti tai, ką jau išbandė ir patvirtino kiti.
Raudona antislydiminė danga ties perėjomis nei t.p. greičio sumažins, nei žmogaus fiziškai apsaugos, tačiau bent kažkiek pagerintas perėjos pastebimumas padaro ją saugesne.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Manau, kad reik pasidžiaugti gerais pavyzdžiais. Štai, prie būsimos LIDL parduotuvės Buivydiškių g. nutiestas atskiras dviračių takas, išasfaltuotas ir eina iki pat sankryžos, t.y. nėra taip, kad baigiasi. Kas matėt - artėjant prie sankryžos pasidalina į tris puses: kairėn, tiesiai ir dešinėn. Manau puikus pavyzdys, kaip dviračių takai turi būti vystomi. Ir jis jau egzistuoja. Belieka investicijų sulaukti į tokius pačius takus tose vietose, kur dabar yra paprasti šaligatviai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dar kartą apie kaimynus.
Plačiau šaltiny
			
		
Spėkit, ar Vilniuj yra nors metras tokių takų?
Ai tiesa, nenusipelnė gi, mažesni miesteliai geriau susitvarko, kam tos spalvos ir t.t.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
/\ Labai gerą paskutinę foto davei. Rygoje dar keliose gatvėse taip darė, tik atsimenu pirma vairuotojų pasipiktinimas buvo. Bet miesto valdžia ir dviratininkai pasiekė savo. Vilnius galėtų pasimokyti, tai yra gana nebrangūs pavyzdžiai kaip galima gatvės daly išnaudoti dviratininkų labui ir ne spalvose čia esmė. Bet vėl gi, pas mus pradeda ne nuo infrastruktūros, bet nuo KET pakeitimų.Paskutinis taisė SPX; 2014.07.02, 20:41.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Va taip atrodoParašė Creatium Rodyti pranešimąPasinaudojant proga, gal man kas galit paaiškinti dėl tų spalvų. Kitose šalyse matomi pavyzdžiai, kai asfaltuoti takai yra spalvoti. Ar juos dažo kažkaip, ar padengia kažkokia specialia spalvota medžiaga? Kaip čia daroma? Nes tiesiog dažymas tai man atrodo nepastovu, kaip kad kelio ženklinimas paprastais dažais.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jei apie šaligatvius, tai koks skirtumas išskyrus tai, kad pirmame jis spalvotas? Asfaltuoti šaligatviai, aišku, gerai.Parašė sostapilis Rodyti pranešimąDar kartą apie kaimynus.
Plačiau šaltiny
Spėkit, ar Vilniuj yra nors metras tokių takų?
Ai tiesa, nenusipelnė gi, mažesni miesteliai geriau susitvarko, kam tos spalvos ir t.t.
Spalvotų šaligatvių nelabai rasi bet kuriame dideliame pasaulio mieste. Dažniausiai tokie daromi visokiuose kurortuose, kad visa aplinka dar linksmiau ir šventiškiau atrodytų. O didmiestis yra didmiestis ir juose šaligatviai niekur nebūna linksmi ir spalvoti.
Franfurtas: https://www.google.com/maps?q=Franfu...24.03,,0,17.97
Londonas: https://www.google.com/maps?q=London...44.19,,0,21.14
Amsterdamas: https://www.google.com/maps?q=Amster...04.61,,0,20.97Post in English - fight censorship!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pavyzdžiui kurortas Praha. Vistik Čekijos sostinė bet kuris nedidelis pasaulio miestas? Yra ir daugybė puikių dviračių takų. Siūlau pasivaikščioti ten.Parašė index Rodyti pranešimąJei apie šaligatvius, tai koks skirtumas išskyrus tai, kad pirmame jis spalvotas? Asfaltuoti šaligatviai, aišku, gerai.
Spalvotų šaligatvių nelabai rasi bet kuriame dideliame pasaulio mieste. Dažniausiai tokie daromi visokiuose kurortuose, kad visa aplinka dar linksmiau ir šventiškiau atrodytų. O didmiestis yra didmiestis ir juose šaligatviai niekur nebūna linksmi ir spalvoti.
Franfurtas: https://www.google.com/maps?q=Franfu...24.03,,0,17.97
Londonas: https://www.google.com/maps?q=London...44.19,,0,21.14
Amsterdamas: https://www.google.com/maps?q=Amster...04.61,,0,20.97
Pavyzdžiui dekoratyviniais tikslais išgrįsti dviračio tako pakraščiai daugely gatvių kurorte Berlyne.
Pavyzdžiui nedidelis miestukas Madridas. Tai čia tik bendras takas. O kalbama, jog ir dviračių takai ten tokie. Apie Barseloną išvis gal geriau patylėsiu.
Kaip pasakė klasikas: O didmiestis yra didmiestis ir juose šaligatviai niekur nebūna linksmi ir spalvoti.
Comment
 
							
						
Comment