Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Žodis "Šviesoforais" pridėtas, nes žmonės neatskirdavo perėjos nuo reguliuojamos perėjos. Bet matomai nepadeda. 100m atstumas prie šviesoforų neminimas. Jis paminėtas tik prie perėjų (nešviesoforinių).
    Toliau nesutinku (nebent gausiu nuorodą). Pateikiu specialiai seną 2012 m. redakciją, kur būtent dar buvo konkrečiai 100 m nurodyta būtent šviesoforinių perėjų skiltyje.:
    https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AD/TAIS.418375
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (3).png Views:	0 Size:	62,1 kB ID:	2162300

    Naujoje redakcijoje 100 m termine nėra, bet nuoroda į tas kitas taisykles, kur jau ne "apie 100 m", bet konkretūs 100 m. Sekančiose taisyklėse išvis nerašo ar ten nereguliuojamos, ar reguliuojamos perėjos, bet pirminės taisyklės liepia naudotis tomis sąlygomis (net jei tebūnie ten nereguliuojamų perėjų taisyklės, bet jos taikytinos ir reguliuojamoms (pagal kitą teisės aktą)).
    Paskutinis taisė dondc; 2024.10.29, 17:56.
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Parašė dondc Rodyti pranešimą

      Toliau nesutinku (nebent gausiu nuorodą). Pateikiu specialiai seną 2012 m. redakciją, kur būtent dar buvo konkrečiai 100 m nurodyta būtent šviesoforinių perėjų skiltyje.:
      https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AD/TAIS.418375
      Click image for larger version Name:	Screenshot (3).png Views:	0 Size:	62,1 kB ID:	2162300

      Naujoje redakcijoje 100 m termine nėra, bet nuoroda į tas kitas taisykles, kur jau ne "apie 100 m", bet konkretūs 100 m.
      Blemba, kiek galima ginčytis? Nauja redakcija panaikino, reiškia nebegalioja. Antroje nuorodoje kalbama jau nebe apie šviesoforus, o nereguliuojamas perėjas. Kas dar verčia abejoti, kad šviesoforai būna ir dažniau už 100m?

      Comment


        Dar kartą iš naujos redakcijos cituoju paryškintai. Atsakyk tada kiek metrų turi būti minimaliai, pagal tas kitas taisykles:
        55. Rekomenduojama, kad šviesoforais reguliuojamos pėsčiųjų perėjos būtų įrengtos ne per tankiai. Jeigu poreikis pereiti kelią yra visame kelio ruože, šviesoforais reguliuojamas pėsčiųjų perėjas galima įrengti ir mažesniu atstumu viena nuo kitos, tačiau ne mažesniu kaip nustatyta Pėsčiųjų perėjimo per kelius ir gatves organizavimo taisyklėse.
        Skelk savo skaičių iš nurodytų taisyklių ir ginčas baigsis.
        Paskutinis taisė dondc; 2024.10.29, 18:11. Priežastis: URL
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          Dar kartą iš naujos redakcijos cituoju paryškintai. Atsakyk tada kiek metrų turi būti minimaliai, pagal tas kitas taisykles:

          Skelk savo skaičių iš nurodytų taisyklių ir ginčas baigsis.
          Pabandykim taip: ŠĮT 100m ribojimas (nors ir taip buvo labiau rekomendacinio pobūdžio) panaikintas. Taip? Tuo pačiu užtvirtinta, kad ribojimus gali nustatyti tik PPOT. Taip? Kodėl to reikėjo? Nes tai buvo vienas iš tų atvejų, kai vienas dokumentas prieštarauja kitam. Kam prieštarauja? Tam pačiam tamstos minėtam PPOT 21 skirsniui, kuris kaip tik liepia įšviesoforint nereguliuojamas perėjas 100m atstumu nuo kitų šviesoforų. Tai yra labai pavojinga kombinacija, nes per žalią važiuojantis vairuotojas nesitikės pėsčiojo išėjimo, o pėstysis eis, nes turi pirmenybę. O dažni šviesoforai gali klaidinti tik dėl to, kad dar esame pripratę matyti šviesoforus ir už sankryžos.

          Comment


            Šiandien įsigalioja KET pokyčiai: naujos taisyklės ir kelio ženklai
            https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/12/...kelio-zenklai/

            Kaip suprantu pagaliau nebeklaidins magistralėje Kaunas Klaipėda radarų ženklai, kur fiksuoja ne greitį, bet žmonės galvoja, kad greitį

            Comment


              Parašė Gator Rodyti pranešimą
              Šiandien įsigalioja KET pokyčiai: naujos taisyklės ir kelio ženklai
              https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/12/...kelio-zenklai/

              Kaip suprantu pagaliau nebeklaidins magistralėje Kaunas Klaipėda radarų ženklai, kur fiksuoja ne greitį, bet žmonės galvoja, kad greitį
              tie žmonės, kurie galvoja jog ten matuoja greitį, ir sudėjus senus ženklus galvos kad ten matuoja greitį.

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                Šiandien įsigalioja KET pokyčiai: naujos taisyklės ir kelio ženklai
                https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/12/...kelio-zenklai/

                Kaip suprantu pagaliau nebeklaidins magistralėje Kaunas Klaipėda radarų ženklai, kur fiksuoja ne greitį, bet žmonės galvoja, kad greitį
                O koks čia klaidinimas? Juk dėl to ženklo nereikia nieko daryti.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  O koks čia klaidinimas? Juk dėl to ženklo nereikia nieko daryti.
                  Kaip nereikia? Daug kas nuima greitį iki -20 nuo leistino.
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    Šiandien įsigalioja KET pokyčiai: naujos taisyklės ir kelio ženklai
                    https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/12/...kelio-zenklai/

                    Kaip suprantu pagaliau nebeklaidins magistralėje Kaunas Klaipėda radarų ženklai, kur fiksuoja ne greitį, bet žmonės galvoja, kad greitį
                    Važiavau šiandien Kaunas - Vilnius. Sėkmingai toliau stovi kelio ženklai su fotoaparatu.

                    Comment


                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                      Kaip nereikia? Daug kas nuima greitį iki -20 nuo leistino.
                      Tiems nuėmėjams reikėtų teises į stalčių dėti, nemoka KET.

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                        Tiems nuėmėjams reikėtų teises į stalčių dėti, nemoka KET.
                        Tai visi važiuojantys ne taip kaip aš turėtų teises padėt. Bet vat bėda - nededa, o toliau važinėja.
                        Įspėjimų apskritai neturėtų būti, o čia matai dar reikia kiekvienam individualiai pagal nusikaltimą įspėjinėt.

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Tai visi važiuojantys ne taip kaip aš turėtų teises padėt. Bet vat bėda - nededa, o toliau važinėja.
                          Įspėjimų apskritai neturėtų būti, o čia matai dar reikia kiekvienam individualiai pagal nusikaltimą įspėjinėt.
                          Tik tie, kurie pažeidinėja/nežino KET.

                          Comment


                            Kiek iš tų taip važiuojančių ir taip teisių neturi ir nieko dėti nesiruošia?

                            Comment


                              Ar kur nors JAU pakeitė radaro ženklą? Iš "negreičio kontrolė" į "greičio kontrolė" arba atvirkščiai pagal tai kas faktiškai sumontuota?

                              Comment


                                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                Ar kur nors JAU pakeitė radaro ženklą? Iš "negreičio kontrolė" į "greičio kontrolė" arba atvirkščiai pagal tai kas faktiškai sumontuota?
                                Tik nukabino senus. Naujų dar neteko užmatyt. Matomai, kaip visada - laukė įsigaliojimo ir tik tada ėmė ieškoti, kas pagamins

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                  Tik nukabino senus. Naujų dar neteko užmatyt. Matomai, kaip visada - laukė įsigaliojimo ir tik tada ėmė ieškoti, kas pagamins
                                  Jei apmokestintuose keliuose - ten kažkas yra su etolingu ir teismais... matyt neveikia išvis.

                                  Comment


                                    Seimo nario idėja – siūlo leisti važiuoti per perėjas nenulipus nuo dviračio

                                    Seime užgimė idėja keisti tvarką, kaip dviratininkai galėtų važiuoti per pėsčiųjų perėjas. Pagal dabartines taisykles dviratininkai tiek reguliuojamose, tiek nereguliuojamose perėjose dviratį gali tik stumtis šalia. Pagal naują siūlymą nulipti nuo dviračio būtų neprivaloma. Anot projekto iniciatorių, įstatymo projektu siekiama važiavimą dviračiu padaryti patrauklesnį ir patogesnį.

                                    Pagal šiuo metu galiojančias Kelių eismo taisykles (KET) dviratininkai, norėdami kirsti važiuojamąją kelio dalį per reguliuojamą ar nereguliuojamą pėsčiųjų perėją, prieš tai privalo nulipti nuo dviračio ir šį stumtis šalia.

                                    Išimtis taikoma nebent tais atvejais, kai kelią kerta iš baltų kvadratų sudarytomis linijomis pažymėtas dviračių takas. Tokioje vietoje dviratininkas važiuojamąją dalį gali kirsti nenulipdamas nuo dviračio.

                                    Tačiau tokia tvarka gali būti pakeista. Seime įregistruotos Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pataisos, kuriose numatyta, kaip būtų galima kirsti kelią pėsčiųjų perėjose važiuojant įprastu ar motoriniu dviračiu. Šias pataisas įregistravo Seimo narys Rimas Jonas Jankūnas.

                                    „Šiuo metu galiojančio Lietuvos Respublikos Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo nuostatos nesuteikia dviratininkams galimybės važiuoti per pėsčiųjų perėjas, kas neatitinka nei tarptautinės praktikos, nei logikos, nes dviračiu leidžiama važiuoti ir šaligatviu (pėsčiojo greičiu), taip pat niekaip nedaro įtakos eismo saugumui. Nėra duomenų, pagrindžiančių bet kokius teigiamus pokyčius eismo saugumui būtent dėl šio reikalavimo ir net veikia priešingai – šio reikalavimo sistemiškai nesilaikoma kaip perteklinio ir nelogiško“, – dėstoma projekto aiškinamajame rašte.

                                    Jame priduriama, kad rengiant įstatymo projektą buvo atlikta 18-os institucijų ir įstaigų (ministerijų, teismų, policijos komisariatų, savivaldybių) apklausa dėl į avarijas patekusių dviratininkų važiuojant per pėsčiųjų perėjas.

                                    „Apklausos duomenys rodo, kad dviratininkų, važiuojančių per pėsčiųjų perėjas, avaringumas yra mažas. Minėtų 18 institucijų ir įstaigų atsakymai rodo, kad tik 2-ose institucijose buvo fiksuotas nedidelis avaringumas“, – nurodoma dokumente.

                                    Todėl nuspręsta siūlyti pakeitimus, atsisakant draudimo važiuoti įprastu ar motoriniu dviračiu per perėjas, taip pat aiškiai apibrėžiant, kaip saugiai turėtų elgtis važiuojantysis asmuo.

                                    Prieš pėsčiųjų perėją jis privalėtų: sustoti, praleisti važiuojamąja kelio dalimi važiuojančias transporto priemones, pradėti važiuoti pėsčiųjų perėja tik įsitikinęs, kad tai yra saugu, važiuoti greičiu, artimu pėsčiojo judėjimo greičiui, duoti kelią pėstiesiems, jiems netrukdyti ir pan.

                                    Comment


                                      "Prieš pėsčiųjų perėją jis privalėtų: sustoti, praleisti važiuojamąja kelio dalimi važiuojančias transporto priemones, pradėti važiuoti pėsčiųjų perėja tik įsitikinęs, kad tai yra saugu, važiuoti greičiu, artimu pėsčiojo judėjimo greičiui, duoti kelią pėstiesiems, jiems netrukdyti ir pan."

                                      Kas ir kaip kontroliuos šiuos punktus? Ar vairuotojas turės kas kart kirst per stabdžius, pamatęs dviratininką už 15-20m nuo perėjos. Nes kitu atveju užsivertus tokį ant kapoto jau turėsi pats įrodinėti, kad žemė ne plokščia.... sustojo, nesustojo, artimu greičiu, tolimu... o šventoji perėja, su nevisais šventais jos dalyviais...
                                      Jau su paspirtukais vargelis...

                                      Comment


                                        Jei nors kartą teko važiuoti dviračiu šalia gatvės, kur daug šviesoforų/perėjų, tai bus akivaizdu, kad nulipinėti ir vestis dviratį jau po kokio 3 karto pasidaro vienodai ir beveik niekas taip nedaro. Tai pasiūlymas labai geras ir į temą.

                                        Comment


                                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                                          "Prieš pėsčiųjų perėją jis privalėtų: sustoti, praleisti važiuojamąja kelio dalimi važiuojančias transporto priemones, pradėti važiuoti pėsčiųjų perėja tik įsitikinęs, kad tai yra saugu, važiuoti greičiu, artimu pėsčiojo judėjimo greičiui, duoti kelią pėstiesiems, jiems netrukdyti ir pan."

                                          Kas ir kaip kontroliuos šiuos punktus? Ar vairuotojas turės kas kart kirst per stabdžius, pamatęs dviratininką už 15-20m nuo perėjos. Nes kitu atveju užsivertus tokį ant kapoto jau turėsi pats įrodinėti, kad žemė ne plokščia.... sustojo, nesustojo, artimu greičiu, tolimu... o šventoji perėja, su nevisais šventais jos dalyviais...
                                          Jau su paspirtukais vargelis...
                                          Tai, kad rašo jog dviratininkas turi sustoti ir praleisti automobibius.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X