Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Riedutis
    replied
    Dėl žalios gal sutikčiau su kritika, bet tikrai būtų naudinga, jei būtų laikmatis, kuris rodytų laiką iki raudono signalo pakeitimo į žalią.
    Gal tik svarbu, jog paties laikmačio šviesos spalva nebūtų žalia...

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
    Reikia didinti šviesoforų skaičių su laiko skaičiuokle.
    Stovėdamas prie sankryžos matysi, kad jau tuoj reikės važiuoti - pasiruoštum. O ne taip kaip kiti: žalias - ok ok ieškau bėgio, jungiu, pajudu.

    Važiuodamas iš toliau matytum ar spėsi.

    Laikmačiai netinka, kai yra adaptyvus valdymas, nes nėra aišku, kad užsidegs žalias ar raudonas. Nebent likus kelioms sekundėms. Be to, tai yra dar pavojingiau nei mirksintis žalias, nes matydamas, kad liko, pvz., 9 s iki žalio pabaigos, kitas gali spausti gazą ir prieš kelis šimtus metrų, kad tik spėtų.

    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Kiek teko girdėti tai nepasiteisinęs reikalas, nes pamatę mažą skaičių bambukai daro gazą dugną. Gal dėl to tokius šviesoforus esu sutikęs tik rusiškuose dashcam vaizdeliuose
    Iš tiesų naudoja Rusija, Kinija.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
    Reikia didinti šviesoforų skaičių su laiko skaičiuokle.

    Stovėdamas prie sankryžos matysi, kad jau tuoj reikės važiuoti - pasiruoštum. O ne taip kaip kiti: žalias - ok ok ieškau bėgio, jungiu, pajudu.

    Važiuodamas iš toliau matytum ar spėsi.
    Kiek teko girdėti tai nepasiteisinęs reikalas, nes pamatę mažą skaičių bambukai daro gazą dugną. Gal dėl to tokius šviesoforus esu sutikęs tik rusiškuose dashcam vaizdeliuose

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    Reikia didinti šviesoforų skaičių su laiko skaičiuokle.

    Stovėdamas prie sankryžos matysi, kad jau tuoj reikės važiuoti - pasiruoštum. O ne taip kaip kiti: žalias - ok ok ieškau bėgio, jungiu, pajudu.

    Važiuodamas iš toliau matytum ar spėsi.

    Paskutinis taisė Panevezietis; 2023.09.01, 10:59.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Ne, geltonos išimtis yra išimtis tik avarijos išvengimo tikslu. Jeigu yra galimybė neįvažiuoti į sankrižą per geltoną reikai imtis visų galimų veiksmų tam pasiekti.
    Iš kur tokios interpretacijos? KET rašoma tik apie staigų stabdymą. Stabdymas užsidegus geltonam yra normali viso pasaulio šalių praktika. Tai yra Kelio ženklų ir signalų konvencijos pagrindas. Žalias signalas prieš geltoną transportui mirksi Austrijoje, buvusiose sovietinėse šalyse (išskyrus Latviją). Daugiau šalių pasaulyje bent jau nežinau.

    Suvokite, kad tam ir yra geltonas signalas, kaip pereinamasis. Nes kai kurie šiame forume apie jį kalba, tarsi jis būtų raudono atitikmuo.
    Paskutinis taisė dsanto; 2023.09.01, 10:32.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Mirksintis tikrai pateikia naudingos informacijos, tačiau reikia naudotis suteiktomis teisėmis važiuoti ir nestovėti prie STOP juostos dar net neužsidegus geltonam. Žinoma į šitą niekaip neįeina „pisau tapkę iki dugno ir kirtau raudoną ant 70“ puspročiai, tačiau visada reikia paskaičiuoti, ar pateksi į geltonos išimtį ir ja naudotis dirbtinai nestabdant.
    Ne, geltonos išimtis yra išimtis tik avarijos išvengimo tikslu. Jeigu yra galimybė neįvažiuoti į sankrižą per geltoną reikai imtis visų galimų veiksmų tam pasiekti.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Mirksintis tikrai pateikia naudingos informacijos, tačiau reikia naudotis suteiktomis teisėmis važiuoti ir nestovėti prie STOP juostos dar net neužsidegus geltonam. Žinoma į šitą niekaip neįeina „pisau tapkę iki dugno ir kirtau raudoną ant 70“ puspročiai, tačiau visada reikia paskaičiuoti, ar pateksi į geltonos išimtį ir ja naudotis dirbtinai nestabdant.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

    Tik priminsiu, kad žalias signalas yra leidžiantis eismą, o ne kažką draudžiantis ar liepiantis stabdyti.
    Jeigi signalas neliepia, pačiam sumastyti nesigauna?
    Parašė Premier Rodyti pranešimą

    dėl to manau geriausia būtų panaikinti mirksintį žalią signalą ir palikti geltoną šiek tiek ilgesnį. dabar tikrai dėl skirtingo interpretavimo kaip važiuoti per mirksintį žalią kyla avarinės situacijos.
    Manau geriausia tai neišjungti smegenų vairuojant ir naudoti mirksintį žalią pagal paskirtį - numatyti kad greitai bus draudžiantis.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Jei tai tiesa, tai tada liūdnoka.
    Tiesa. Ir viena iš priežasčių matyčiau, kad šviesoforai neprisitaiko prie esamos situacijos, ten kur atvažiuoja didesnis kiekis eismo šviesoforo fazė neprisitaiko ir neskiria daugiau laiko, todėl visiem atsibosta laukti ir daugeli spaudžia nieko nepaisydami, kitas pvz. stovi prie šviesoforo, bet kitoje sankryžoje matosi užsidegė pirmiau žalia, kas belieka užsidegus žaliai? Spausti, kad vėl netektų sustoti

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Liūdnoka.

    Kita problema su papildomomis sekcijomis - užgesus jai, kaip taisyklė dar min. trys automobiliai pravažiuoja, nors eismas jau draudžiamas. Kadangi čia nėra nei geltono, nei raudono, pagal KET turbūt turėtų būti baudžiami pravažiavimai nuo pirmos sekundės?
    KET neaprašo šios situacijos, bet manau, papildomos sekcijos užgesimas turėtų būti traktuojamas kaip geltono signalo užsidegimas. Beje, vokiečiai, švedai turi geltoną sekciją virš žalios.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Liūdnoka.

    Kita problema su papildomomis sekcijomis - užgesus jai, kaip taisyklė dar min. trys automobiliai pravažiuoja, nors eismas jau draudžiamas. Kadangi čia nėra nei geltono, nei raudono, pagal KET turbūt turėtų būti baudžiami pravažiavimai nuo pirmos sekundės?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Pažiūrėkit į bet kurią sankryžą Vilniuje, kur yra bent viena greitesnio eismo gatvė.
    Jei tai tiesa, tai tada liūdnoka.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Pažiūrėkit į bet kurią sankryžą Vilniuje, kur yra bent viena greitesnio eismo gatvė.
    Vilnius yra išskirtinis Lietuvos miestas, tiek vertinant vairavimo kultūrą, tiek pagal susisiekimo infrastruktūrą. Iš blogosios pusės. Visiška norma važiuoti per raudoną, prie šviesoforo sustoti už stop linijos, sukant dešinėn pagal lentelę su rodykle - net nepristabdyti, naudoti garsinius signalus be jokio būtinumo, prisiklijuoti prie užpakalio ir mirksėti šviesomis, nerodyti posūkių... Todėl iš to, kas yra Vilniuje, negalima daryti išvadų visos šalies mastu.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Pažiūrėkit į bet kurią sankryžą Vilniuje, kur yra bent viena greitesnio eismo gatvė.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    O realybėje viskas vyksta taip:

    Žalia - važiuojam
    Žalia mirksi - spaudžiam tapkę, nors iki sankryžos likę dar 100+ metrų
    Geltona - važiuojam
    Raudona - pirmas ~5 sekundes važiuojam, nes gerai užspaudėm kai buvo žalias mirksintis
    Nesutinku. Per žalią mirksintį dalis važiuoja taip, kaip aprašėt, bet dalis stabdo. Per geltoną dalis važiuoja, jeei nestabdė per žalią mirksintį. Bet per raudoną įvažiuoja labai retas.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    O realybėje viskas vyksta taip:

    Žalia - važiuojam
    Žalia mirksi - spaudžiam tapkę, nors iki sankryžos likę dar 100+ metrų
    Geltona - važiuojam
    Raudona - pirmas ~5 sekundes važiuojam, nes gerai užspaudėm kai buvo žalias mirksintis
    Kurioje apskrityje čia taip vyksta?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    O realybėje viskas vyksta taip:

    Žalia - važiuojam
    Žalia mirksi - spaudžiam tapkę, nors iki sankryžos likę dar 100+ metrų
    Geltona - važiuojam
    Raudona - pirmas ~5 sekundes važiuojam, nes gerai užspaudėm kai buvo žalias mirksintis

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Geltonas yra draudžiantis signalas ir skirtas išvažiuoti iš sankryžos, ne įvažiuoti į ją.
    Vėlgi interpretacijos. KET aiškiai rašo "Vairuotojams, kurie užsidegus geltonam (arba balto horizontalaus brūkšnio formos) šviesoforo signalui arba reguliuotojui pakėlus ranką aukštyn galėtų sustoti nurodytose vietose tik staigiai stabdydami, leidžiama važiuoti toliau."

    Grubiai tariant:

    Žalia - važiuojam
    Žalia mirksi - važiuojam
    Geltona - stabdom, jei iki stop linijos likę +-5 metrai - važiuojam.
    Raudona - stabdom visais atvejais.
    Paskutinis taisė Nitro; 2023.08.29, 10:20.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Tik priminsiu, kad žalias mirksintis signalas įspėja apie tai, kad tuoj įsijungs draudžiantis. Kam rizikuoti "spėsiu/nespėsiu"?
    Interpretacijos. KET kitaip parašyta:


    73.3. žalias mirksintis signalas leidžia eismą ir informuoja, kad jo laikas baigiasi ir netrukus šviesoforo signalai pasikeis;






    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Premier Rodyti pranešimą

    dėl to manau geriausia būtų panaikinti mirksintį žalią signalą ir palikti geltoną šiek tiek ilgesnį. dabar tikrai dėl skirtingo interpretavimo kaip važiuoti per mirksintį žalią kyla avarinės situacijos.
    Geltono signalo, kai jis įjungiamas pereinant iš žalio signalo į raudoną, trukmė priklauso nuo leistino greičio artėjant prie šviesoforų posto:

    78.1. 3 s, kai Vleist ≤ 50 km/h;
    78.2. 4 s, kai Vleist = 60 km/h;
    78.3. 5 s, kai Vleist = 70 km/h.

    Komentuoti:

Working...
X