Parašė Diim4iik
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Kelių eismo taisyklės
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Prieš keliolika metų, kai dar nebuvo mados praleidinėti per įprastas perėjas (zebrus), tai iškišdavau dviračio ratą į važiuojamąją dalį, pats stovėdavau atsipūtęs. Kas antra mašina prašokdavo, ratą atitraukdavau atgal, kad nekabint, kas antra taip užstabdydavo, kad užskersuodavo švilpiant ratams. Aišku, rizika buvo, kad užšoks ant šaligatvio arba gaus smūgį į galą su kita mašina, tai būdavau pasiruošęs šokt atgal.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Matai, dėl tokio požiūrio po to asfaltuoja linksmuosius kalnelius nuovažose kaip Ozo - GV.Parašė Diim4iik Rodyti pranešimąNa čia vieta visai nepritaikyta kažka praleidinet... greitis 70, jokio ženklinimo...
Be to ten 50, nes 70km/h galioja iki tolimosios (nereguliuojamos) gariūnų sankryžos. kitas 70 yra uz dvirtakio "pervažos".
Ai nors trūksta atitinkamo ženklo pagrindiniam kelyje, tai gal ir negalioja iki ten tada.Paskutinis taisė Riedis; 2023.05.21, 11:56.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kai nesugeba nupaišyti pesčiuju perėjos ir pastatyti ženklu tai aišku vairuotojai kalti. Kažkodėl Pilaitės pr ir Vakarinio aplinkkelio sankryžoje ir be kalneliu praleidineja gerai.Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Matai, dėl tokio požiūrio po to asfaltuoja linksmuosius kalnelius nuovažose kaip Ozo - GV.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aš maniau, kad ten ant 100 km/h galima, nes visi varo.
 Oficialiai, gaunasi, kad buvo 70 km/h → sankryžos ženklas 507. ties nusukimu į turgų panaikina šį greitį, nes jis galioja iki sankryžos → tada 50 km/h dar toliau esančiame posūkyje į Kauną, nes bendrinis greitis gyvenvietėje galioja → už pervažos gyvenvietės pabaiga ir dididnamas greitis vėl:
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Teisingai, nėra ko čia kažkokių taisyklių laikytis dėl lochų visokių kurie net negali mašinos nusipirkti ir su velosipiedais važinėja.Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
Jei šoksi po ratais tai aišku praleisiu, kitu atveju ne.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dėl šio niuanso turbūt nenutrūksta ties nusukimu, nebent reikia žinot kad ties išvažiavimu yra ženklas šalutinis (trūksta 109 ženklo). Man atrodo tiesiog nekokybiškai išdėlioti ženklai. 2014 streetview matosi kad buvo net 40 ženklas jungiamajam kelyje iki pervažos.Parašė dondc Rodyti pranešimąies nusukimu į turgų panaikina šį greitį, nes jis galioja iki sankryžos
Paskutinis taisė Riedis; 2023.05.21, 14:30.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
507 nereiškia jog tai yra vieta, kurioje naikinami apribojimai. Apribojimai yra naikinami tik sankryžose su pirmumo ženklais ir dar keliais ženklais, tarp kurių 507 nėra. Aplamai 507 gali būti įrengtas ir prie nuvažiavimų į šalia kelio esančias teritorijas.
Nuotraukų pavyzdžiuose greičio apribojimas tęsiasi iki įvažiavimo į kelią, o ne iki nuvažiavimo.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aišku. Na tai 70 km/h. Galim pasiguost tuo, kad šalimais naujame projekte Eurovelo 11 takas bus su daug tuneliukų rekonstruojant kelią A4 (Galvės g.) tarp Vilniaus ir Trakų.
EDIT: visgi yra pimumo ženklas, trikampis įvažiuojantiems iš šono – tai kaip dabar? Teoriškai, turi būti „ženklai“, bet yra tik „ženklas“.
Paskutinis taisė dondc; 2023.05.21, 14:51.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
nusukimas į aikštelę / išvažiavimas iš aikštelės nėra sankryža, 70 ženklo nenaikina.Parašė dondc Rodyti pranešimąAš maniau, kad ten ant 100 km/h galima, nes visi varo.
 Oficialiai, gaunasi, kad buvo 70 km/h → sankryžos ženklas 507. ties nusukimu į turgų panaikina šį greitį, nes jis galioja iki sankryžos → tada 50 km/h dar toliau esančiame posūkyje į Kauną, nes bendrinis greitis gyvenvietėje galioja → už pervažos gyvenvietės pabaiga ir dididnamas greitis vėl:
-
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Visiškai teisingai - savo žinutėje būtent šitą ženklą ir minėjau kaip įvažiavimą į kelią, ties kuriuo baigiasi greičio ribojimai.Parašė dondc Rodyti pranešimąEDIT: visgi yra pimumo ženklas, trikampis įvažiuojantiems iš šono – tai kaip dabar? Teoriškai, turi būti „ženklai“, bet yra tik „ženklas“.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kokią dar aikstelę? Teko ten kada važiuoti? Ten nuovaža į Paneriškių g.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
nusukimas į aikštelę / išvažiavimas iš aikštelės nėra sankryža, 70 ženklo nenaikina.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nereikia čia savo nuoskaudu... Ir pats važinėju lesopedais, ir stengiuosi praleisti visur kur aiški infrastruktura. O kai tokia nesamone padaryta tai ka važiuoju kaip gaunasi..Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Teisingai, nėra ko čia kažkokių taisyklių laikytis dėl lochų visokių kurie net negali mašinos nusipirkti ir su velosipiedais važinėja.
Taip išeina ties bet kuria vieta ta 200metru nuvažiavimu reikia praleidineti visus.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
nu ir ilga diskusija, o taip paprasta:
1). nusukime link Kauno (kur buvo foto) nėra nei perėjos nei dviračių pervažos, todėl pagal KET automobiliai turi pirmumą. tačiau palikta vieta žmonėm pereiti gatvę. tai KET leidžia (pseudo perėjos), bet kaip sakau pirmumo nesuteikia. ir tikrai ten automobiliai nesuka į dešinę, kad laikyti kad kerta šaligatvį.
2) greičio ribojimus naikina tik sankryžos pažymėtos pirmumo ženklais, turima omenį pagrindinis kelias, bei šalutinis iš kairės/dešinės. ne trikampis. taigi tame gariųnų nusukime atitinkamo žymėjimo nėra. tai greitis lieka 70.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Trikampis lygiai taip pat naikina greičio ribojimą, nes jis irgi yra pirmumo ženklas.Parašė Premier Rodyti pranešimąnu ir ilga diskusija, o taip paprasta:
1). nusukime link Kauno (kur buvo foto) nėra nei perėjos nei dviračių pervažos, todėl pagal KET automobiliai turi pirmumą. tačiau palikta vieta žmonėm pereiti gatvę. tai KET leidžia (pseudo perėjos), bet kaip sakau pirmumo nesuteikia. ir tikrai ten automobiliai nesuka į dešinę, kad laikyti kad kerta šaligatvį.
2) greičio ribojimus naikina tik sankryžos pažymėtos pirmumo ženklais, turima omenį pagrindinis kelias, bei šalutinis iš kairės/dešinės. ne trikampis. taigi tame gariųnų nusukime atitinkamo žymėjimo nėra. tai greitis lieka 70.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na pagal KET tai ne taip rašo, nėra jokių pervažų ar perėjų paminėta šitam punkte, o 509 ženklas žymi sankryžą aptariamoje vietoje. O dviračių pervaža pati iš savęs niekur nesuteikia pirmumo, skirtingai nei pėsčiųjų perėja, kurios tokia ir prasmė.Parašė Premier Rodyti pranešimąnu ir ilga diskusija, o taip paprasta:
1). nusukime link Kauno (kur buvo foto) nėra nei perėjos nei dviračių pervažos, todėl pagal KET automobiliai turi pirmumą. tačiau palikta vieta žmonėm pereiti gatvę. tai KET leidžia (pseudo perėjos), bet kaip sakau pirmumo nesuteikia. ir tikrai ten automobiliai nesuka į dešinę, kad laikyti kad kerta šaligatvį.
Paskutinis taisė Riedis; 2023.05.21, 18:05.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
tikrai ne. KET 1 priedas - "Galiojimo zoną turinčių draudžiamųjų kelio ženklų Nr. 319, 325, 327, 329, 331–335 draudimai galioja nuo draudžiamojo kelio ženklo iki artimiausios sankryžos (įskaitant sankryžos plotą) ar važiuojamųjų dalių sankirtos (įskaitant sankirtos plotą) už draudžiamojo kelio ženklo, kurios pažymėtospirmumo kelio ženklais, kelio ženklais „Lygiareikšmių kelių sankryža“, „Sankryža su šalutiniu keliu“, „Šalutinis kelias iš dešinės“, „Šalutinis kelias iš kairės“ arba „Eismas ratu“,o gyvenvietėse, kai nėra nurodytos sankryžos ar važiuojamųjų dalių sankirtos, – iki gyvenvietės pabaigos, pažymėtos nurodomuoju kelio ženklu „Gyvenvietės pabaiga“."Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Trikampis lygiai taip pat naikina greičio ribojimą, nes jis irgi yra pirmumo ženklas.
be to, trikampis yra šalutiniame kelyje. važiuojantys pagrindiniu jo nemato
							
						Paskutinis taisė Premier; 2023.05.21, 19:12.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
"Į kurią jis suka". O suka jis į A1. Tai privažiavęs A1 ir turės praleidinėti A1 kertančius dviratininkus.Parašė Riedis Rodyti pranešimą-
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė Premier Rodyti pranešimą
tikrai ne. KET 1 priedas - "Galiojimo zoną turinčių draudžiamųjų kelio ženklų Nr. 319, 325, 327, 329, 331–335 draudimai galioja nuo draudžiamojo kelio ženklo iki artimiausios sankryžos (įskaitant sankryžos plotą) ar važiuojamųjų dalių sankirtos (įskaitant sankirtos plotą) už draudžiamojo kelio ženklo, kurios pažymėtos pirmumo kelio ženklais, kelio ženklais „Lygiareikšmių kelių sankryža“, „Sankryža su šalutiniu keliu“, „Šalutinis kelias iš dešinės“, „Šalutinis kelias iš kairės“ arba „Eismas ratu“,o gyvenvietėse, kai nėra nurodytos sankryžos ar važiuojamųjų dalių sankirtos, – iki gyvenvietės pabaigos, pažymėtos nurodomuoju kelio ženklu „Gyvenvietės pabaiga“."
be to, trikampis yra šalutiniame kelyje. važiuojantys pagrindiniu jo nemato
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vėl grįžtama prie geometrijos. Suka jis į dešinę, ką ir nurodo tas ženklas. prieš A1 yra kelio ženklas duoti kelią, kuris atlieka minimą funkciją.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
"Į kurią jis suka". O suka jis į A1. Tai privažiavęs A1 ir turės praleidinėti A1 kertančius dviratininkus.
Comment
 
Comment