Parašė dsanto
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Kelių eismo taisyklės
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tau vis vaidenasi nesąmonės apie Kauną iš mano pusėsParašė Gator Rodyti pranešimą
 Bet kokiu atveju - jei norėtų, kad nelėtintų, nežymėtų lygios perėjos kaip kalnelio, taip, kad ir vėl nesąmonė iš tavo pusės apie Kauną. 
 O nepagalvojai, kad Kauno savivaldybė tiesiog daro kvailus ir nepagrįstus sprendimus infrastruktūros tvarkyme? Kaip, pavyzdžiui ir su šviesoforais, kai tuščioje vienpusio eismo gatvėje pėstiesiems žalios šviesos reikia laukti tiek ilgai, kad net pats miesto meras eina per raudoną?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nesivaidena.Parašė John Rodyti pranešimą
 Tau vis vaidenasi nesąmonės apie Kauną iš mano pusės 
 O nepagalvojai, kad Kauno savivaldybė tiesiog daro kvailus ir nepagrįstus sprendimus infrastruktūros tvarkyme? Kaip, pavyzdžiui ir su šviesoforais, kai tuščioje vienpusio eismo gatvėje pėstiesiems žalios šviesos reikia laukti tiek ilgai, kad net pats miesto meras eina per raudoną?
 
 Yra skirtumas tarp:
 a) Kvailas sprendimas.
 b) Padarė specialiai, kad labiau lakstytų.
 
 a - galiu pritarti.
 b- absurdiška kvailystė iš tavo pusės.
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bus komplektuojama su ITIN raudonu įviesoforu bei nuleidžiamu užtvaru pėstieiems, dviratininkams ir paspirtukininkams?Parašė liootas Rodyti pranešimąIr atsiranda VT šviesoforai!!!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia jau kvepia teksto suvokimo problemomis. Pasiskaitykim dar kartą, kas buvo rašyta:Parašė Gator Rodyti pranešimą
 b) Padarė specialiai, kad labiau lakstytų.
 Mano spėjimas, kad Kauno valdžia tokiu būdu pataikauja vaYrotojems, kurie pageidauja dideliu greičiu skraidyti plačiomis gatvėmis ir lėtinimas prieš perėjas jiems sukeltų nepatogumų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kurioj vietoj nesupratau?Parašė John Rodyti pranešimą
 Čia jau kvepia teksto suvokimo problemomis. Pasiskaitykim dar kartą, kas buvo rašyta:
 
 Tu sakai, kad nupaišė tą fake salelės ženklinimą tam, kad lakstyti galėtų.
 Aš sakau, kad tam, kad lakstyti galėtų tų ženklų paišyti nereikia. Priešingai - nupaišus nebent tik pristabdys, bet tikrai ne greičiau lėks nei nesant to ženklinimo.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Gator Rodyti pranešimąTu sakai, kad nupaišė tą fake salelės ženklinimą tam, kad lakstyti galėtų.Tai visgi kuris variantas?b) Padarė specialiai, kad labiau lakstytų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Yra ir Vilniuje fake iškilioji greičio mažinimo priemonėParašė John Rodyti pranešimą
 Tik Kaune. Bent aš niekur Lietuvoje nieko panašaus nemačiau. Mano spėjimas, kad Kauno valdžia tokiu būdu pataikauja vaYrotojems, kurie pageidauja dideliu greičiu skraidyti plačiomis gatvėmis ir lėtinimas prieš perėjas jiems sukeltų nepatogumų. Šilo ir Viršupio g. žiedinė sankryža Šilo ir Viršupio g. žiedinė sankryža
 
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaune labai įdomių sprendimų yra ir savivaldybė tame nemato jokios problemos. Pavyzdžiui parašiau patikslinti, kaip pagal dabartinį ženklinimą įmanoma įvertinti, kas turi pagrindinį kelią Gričiupio ir Studentų gatvių sankryžoje. Studentų gatvėje nėra pagrindinio kelio ženklo, Gričiupio gatvėje šalutinio kelio ženklas žaliame skyde įdėtas, tad net neįmanoma pamatyti specifinės šio ženklo formos.
 - 8 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Baikit maltis, akivaizdu, kad savivaldybė dirbo savo darbą, t. y. įvertinus kokią statistiką ar ministerijos paliepimus, ar dar ką – turėjo gerinti eismo saugumą. Vat tik gerino ne infrastruktūriškai siaurindama eismo juostas ar investuodama į šviesoforus, bet tiek taupant lėšas, tiek nesudarydama nepatogumų vairuotojams nupaišė tas teisiškai neleistinas paišyti nesąmones. Gaunasi, kad „kažką darė” dėl eismo saugumo padidinimo. Darbas formaliai atliktas, pinigų praktiškai neišleista nei kiek, o vairuotojams (tam pačiam Matijošaičiui su Ferrari) jokių papildomų nepatogumų. Vistiems gerai (iškyrus pėsčiuosius, kuriems tik sukurta saugumo iliuzija).♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Radau dar vieną priežastį uždrausti str ar tvarkos aprašais statyti įrėmintas gatves.
 
 KET
 Išeina, kad jei įrėmintoje vienos juostos gatvėje yra ženklas "Sustoti draudžiama" neįgalusis galės palikti savo mašiną?184. Vairuotojui, kurio transporto priemonė pažymėta skiriamuoju ženklu „Neįgalusis“ arba neįgalių asmenų automobilių statymo kortele, leidžiama:
 184.1. nepaisyti kelio ženklų „Stovėjimo ribotą laiką vieta“ ir „Stovėjimo nurodytu laiku vieta“ reikalavimų;
 184.2. sustoti ir stovėti kelio ženklų „Sustoti draudžiama“, „Stovėti draudžiama“ galiojimo zonoje ir (arba) ties nubrėžtomis prie važiuojamosios dalies krašto 1.4 ar 1.9 horizontaliojo ženklinimo linijomis.  Pvz. naktį, o jau ryte jūs kaip norite... 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Neišeina, nes neįgaliesiems kaip ir visiems galioja 150.7 įpareigojantis parkuojant gatvėje palikti bent 3m nuo ištisinės linijos / bortelio. Jau nekalbant apie 150.10, kuris apskritai neleidžia parkuotis taip kad būtų trukdomas kitų TP ar pėsčiųjų eismui nepriklausomai nuo ženklinimo.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąRadau dar vieną priežastį uždrausti str ar tvarkos aprašais statyti įrėmintas gatves.
 
 KET
 
 
 Išeina, kad jei įrėmintoje vienos juostos gatvėje yra ženklas "Sustoti draudžiama" neįgalusis galės palikti savo mašiną?  Pvz. naktį, o jau ryte jūs kaip norite... 
 
 Atleiskit bet čia jau kažkoks sliekų ieškojimas ar pokyčių baimė bandant pateisinti uždraudimą to, kas kitose valstybėse naudojama seniai ir jau yra pasiteisinę.Paskutinis taisė themanual; 2021.09.16, 11:18.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš Kaune būnu tik kartais. Man rombas ant kelio asocijuojasi su pagrindiniu keliu. ir kiekvieną kartą susimėtau, kad ne pagrindinis kelias, o praleisti reikia pėsčiuosius ir dviračius.
 Uždažyt ir viskas.
 
 Jei Kaunas nori kažkokių iniciatyvų eismo reguliavime, gali pasiimti "zero road signs" (kai eismas valdomas intuityviai) ar kitų iš europinės praktikos, bet ne paišaliot nesąmones.
 
 PPS
 Jei nori paišaliot, tegu ne sutartinius ženklus paišo, o tekstu "Atsargiai perėja". Tada viskas bus gerai. Sutartiniai ženklai sąvoka yra nuo žodžio sutarti. O čia niekas nesusitarė (susitarti teisę turi Vyriausybė išleisdama KET).
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 jeigu pastoviai važinėji tuo pačiu maršrutu tada nėra. Bet yra gatvių kuriose yra ir tikrų kalnelių ir netikrų. Tai jeigu mintinai nežinai tos gatvės - prilėtinsi, taigi reiškia kad jie veikia.Parašė dondc Rodyti pranešimą
 Iš trajektorijos matys ar bandei keisti kryptį, t. y. įsilieti į pagrindinį (greitesnį) kelią ar labiau į tave atsitrenkė / taranavo. Jei šukės matysis greitėjimo-lėtejimo juostoj, tai matys, kad buvai taranuotas, tad būsi ne kaltas. Visai nesvarbu rodai posūkį ar ne.
 
 
 
 Tai SoulMulticast pašiemė Kauną, kad turi atskiras KET – jog nusipaišo lėtėjimą prieš perėjas, bet fizinio lėtėjimo ten jokio nėra. Sakei, jog nesi matęs „fake” salelių. Salele jis pavadino tą iškilią trapeciją. Parodžiau pavyzdį. Tame ir „fake”, kad pagal KET toks žymėjimas žymi tik iškilią perėją, o čia jokio iškilumo nėra. Padaryta visiškai prieštaraujant KET, jau nekalbant, kad fizinės naudos jokios nėra iš tų šachmatų.
 O šiaip visokiais tokiais fake žymėjimais, trikojų nežymėjimais, ir kitais panašiais dalykais piktinasi tik piktybiniai KET pažeidinėtojai, tai realios problemos ir nėra.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dėkui už pataisymą. Negalima.Parašė themanual Rodyti pranešimą
 Neišeina, nes neįgaliesiems kaip ir visiems galioja 150.7 įpareigojantis parkuojant gatvėje palikti bent 3m nuo ištisinės linijos / bortelio. Jau nekalbant apie 150.10, kuris apskritai neleidžia parkuotis taip kad būtų trukdomas kitų TP ar pėsčiųjų eismui nepriklausomai nuo ženklinimo.
 
 Atleiskit bet čia jau kažkoks sliekų ieškojimas ar pokyčių baimė bandant pateisinti uždraudimą to, kas kitose valstybėse naudojama seniai ir jau yra pasiteisinę.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 EPIC. Specialiai juk padarytas rombas, kad skirtum važiuodamas pagrindiniu. Baisu.Parašė krumash Rodyti pranešimąKaune labai įdomių sprendimų yra ir savivaldybė tame nemato jokios problemos. Pavyzdžiui parašiau patikslinti, kaip pagal dabartinį ženklinimą įmanoma įvertinti, kas turi pagrindinį kelią Gričiupio ir Studentų gatvių sankryžoje. Studentų gatvėje nėra pagrindinio kelio ženklo, Gričiupio gatvėje šalutinio kelio ženklas žaliame skyde įdėtas, tad net neįmanoma pamatyti specifinės šio ženklo formos.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
 
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Man atsakė, kad pagal juos čia viskas tvarkoje, tiesiog taip nori mažinti avaringumą šioje sankryžojeParašė booraz Rodyti pranešimą
 EPIC. Specialiai juk padarytas rombas, kad skirtum važiuodamas pagrindiniu. Baisu. Ir apskritai kažkada numatyta padaryti kalnelį sankryžoje, panašiai, kaip ir Gedimino ir Miško gatvių sankirtoje. Ir apskritai kažkada numatyta padaryti kalnelį sankryžoje, panašiai, kaip ir Gedimino ir Miško gatvių sankirtoje.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būtų galima plačiau? Kas tai per sistema?Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
 klaidų atitaisymas - natūralu. Visgi, gaila, kad vokiškos sukimo kairėn neperėmėme. Viena geriausių sistemų.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Papildant - pati rombų idėja yra nebloga, tačiau kopijuojant idėją nuo rytų nebuvo pastebėta, jog tose šalyse, kur yra paišomi rombai, nėra pirmumo ženklo (yra tik ženklai, reiškiantys jog neturi pirmumo), tad ten rombas asocijuojasi ne su pirmumu, o su įspėjamaisiais ženklais, kurie taip pat yra rombo formos. Tad būtų galima paišyti tuščiavidurį trikampį.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąAš Kaune būnu tik kartais. Man rombas ant kelio asocijuojasi su pagrindiniu keliu. ir kiekvieną kartą susimėtau, kad ne pagrindinis kelias, o praleisti reikia pėsčiuosius ir dviračius.
 Uždažyt ir viskas.
 
 Jei Kaunas nori kažkokių iniciatyvų eismo reguliavime, gali pasiimti "zero road signs" (kai eismas valdomas intuityviai) ar kitų iš europinės praktikos, bet ne paišaliot nesąmones.
 
 PPS
 Jei nori paišaliot, tegu ne sutartinius ženklus paišo, o tekstu "Atsargiai perėja". Tada viskas bus gerai. Sutartiniai ženklai sąvoka yra nuo žodžio sutarti. O čia niekas nesusitarė (susitarti teisę turi Vyriausybė išleisdama KET).
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tokiose sankryžose turi palikti be pirmumo ženklų, tiesiog dešinės rankos taisyklė.Parašė krumash Rodyti pranešimą
 Man atsakė, kad pagal juos čia viskas tvarkoje, tiesiog taip nori mažinti avaringumą šioje sankryžoje Ir apskritai kažkada numatyta padaryti kalnelį sankryžoje, panašiai, kaip ir Gedimino ir Miško gatvių sankirtoje.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba Ir apskritai kažkada numatyta padaryti kalnelį sankryžoje, panašiai, kaip ir Gedimino ir Miško gatvių sankirtoje.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
 
 Comment






Comment