Parašė Briedis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių eismo taisyklės
Collapse
X
-
Kiek ir kuriose vietose gyvybių išgelbėjo kažkokie rombai?Parašė Gator Rodyti pranešimą...gyvybes gelbstinčius rombus...
- 3 patinka
Comment
-
„Fake greicio ribojimo saleles”, turėjo omeny iškilias perėjas nuo 5:49 min.:Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kas per fake salelės? Tik tikras mačiau kolkas.
Trikampių jokių nepaišo, nebent gyvybes gelbstinčius rombus turėjai omenyje.
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 1 patinka
Comment
-
Ne saleles gal turėjo omeny, o greičio kalniukus. Tas tiesa, jų Kaune pilna. Visiškas wtf. Gal tuo pačiu gali pridėti nuorodą į rombų išgelbėtų gyvybių statistiką Kaune?Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kas per fake salelės? Tik tikras mačiau kolkas.
Trikampių jokių nepaišo, nebent gyvybes gelbstinčius rombus turėjai omenyje.
- 2 patinka
Comment
-
Kas nors keičiasi ar tik aiškiau parašoma?
https://www.vz.lt/transportas-logist...o-ket-naujovesTikslinama ir tvarka važiuojant iš lėtėjimo-greitėjimo juostos. Jei šia juosta važiuojantis automobilis ketins įsilieti į pagrindinį srautą, jis turės praleisti visais atvejais turės praleisti kitus automobilius. Jei jis nekeis juostos, tuomet turės ir toliau pirmumą prieš kitas transporto priemones, net ir besirikiuojančias iš pagrindinio srauto.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...be-auku-977564Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Kiek ir kuriose vietose gyvybių išgelbėjo kažkokie rombai?
Comment
-
Tai, kad sako kaip tik apie kalniukų nebuvimą kalba.Parašė John Rodyti pranešimą
Ne saleles gal turėjo omeny, o greičio kalniukus. Tas tiesa, jų Kaune pilna. Visiškas wtf. Gal tuo pačiu gali pridėti nuorodą į rombų išgelbėtų gyvybių statistiką Kaune?
Nuoroda su metų senuno duomenimis:
https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...be-auku-977564
Comment
-
Ar čia iškili perėja? Iš savitarnoskqsos komentqro supratau, kad tai yra neiśkili, nors tqs ženklinimas turėtų būti tik prieš iśkilią.Parašė dondc Rodyti pranešimą
Comment
-
Rodyklės kaip buvo, taip ir liko. Pakeistos tik "juodo kontūro" į "juodas", nes tuščiavidurių juodų rodyklių (kontūrinių) pamažu mažėja ir daugėja pilnavidurių. Bet eismo dalyviams tai jokios įtakos nedaro.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąKaip ir nieko labai svarbaus:
https://e-seimas.lrs.lt/rs/lasupplem...6f41b6c604296/
Įtvirtina šviesoforuose papildomose sekcijose žalias rodykles juodam fone ir atvirkščiai be galiojimo datos (pereinamojo termino). Mano nuomone tai klaida. Turi būti duoti dveji metai ir po jų pareikalauta, kad šviesaforai atrodytų vienodi.
- 1 patinka
Comment
-
Iš trajektorijos matys ar bandei keisti kryptį, t. y. įsilieti į pagrindinį (greitesnį) kelią ar labiau į tave atsitrenkė / taranavo. Jei šukės matysis greitėjimo-lėtejimo juostoj, tai matys, kad buvai taranuotas, tad būsi ne kaltas. Visai nesvarbu rodai posūkį ar ne.Parašė Gator Rodyti pranešimą
O kaip avarijų atveju aiškunsis ar buvo įjungtas posūkis?
Tai SoulMulticast pašiemė Kauną, kad turi atskiras KET – jog nusipaišo lėtėjimą prieš perėjas, bet fizinio lėtėjimo ten jokio nėra. Sakei, jog nesi matęs „fake” salelių. Salele jis pavadino tą iškilią trapeciją. Parodžiau pavyzdį. Tame ir „fake”, kad pagal KET toks žymėjimas žymi tik iškilią perėją, o čia jokio iškilumo nėra. Padaryta visiškai prieštaraujant KET, jau nekalbant, kad fizinės naudos jokios nėra iš tų šachmatų.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Ar čia iškili perėja? Iš savitarnoskqsos komentqro supratau, kad tai yra neiśkili, nors tqs ženklinimas turėtų būti tik prieš iśkilią.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 1 patinka
Comment
-
Tai aš taip ir supratau, kad jis sakė, kad pažymėta lyg būtų iškili, bet jos nėra.Parašė dondc Rodyti pranešimą
Tai SoulMulticast pašiemė Kauną, kad turi atskiras KET – jog nusipaišo lėtėjimą prieš perėjas, bet fizinio lėtėjimo ten jokio nėra. Sakei, jog nesi matęs „fake” salelių. Salele jis pavadino tą iškilią trapeciją. Parodžiau pavyzdį. Tame ir „fake”, kad pagal KET toks žymėjimas žymi tik iškilią perėją, o čia jokio iškilumo nėra. Padaryta visiškai prieštaraujant KET, jau nekalbant, kad fizinės naudos jokios nėra iš tų šachmatų.
Kai davei pavyzdį parašydamas, kad ten 5:49 yra iškili perėja, o iš tiesų iškilios perėjos nėra, tada jau susipainiojau
Prisipažinsiu, kad nežinojau, kad tas ženklinimas galimas tik prieš iškilias, čia 100 proc patvirtinta?
Bet tuo pačiu ar tirai tik Kaune jis egzistuoja?
Comment
-
LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL KELIŲ HORIZONTALIOJO ŽENKLINIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO
2012 m. sausio 31 d. Nr. 3-82
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AD/TAIS.418377Šachmatų tvarka išdėstyti langeliai 1.25 
Žymi dirbtinius kalnelius (nelygumus), įrengtus važiuojamojoje dalyje važiavimo greičiui mažinti.
a = 0,2–0,3 m, b = 0,3–0,5 m. Ženklinimas nudažomas kalnelio pradžioje ir pabaigoje arba prieš pat kalnelį ir už jo.
Beje, niekas nepaminėjo naujo KET siūlymo, jog nebus galima parkuoti mašinų ties kiemų įvažiavimais. Jau dabar gi yra vienas iš 150. punkto papunkčių, aprašančių, kad negalima parkuoti 5 m iki šaligatvio (bei dviračių tako) ir važiuojamosios dalies susikirtimo. Nors gyvai kažkada pakalbintas policininkas sakė: „Galima parkuot, nors pats neparkuočiau”. LOL, tai dabar taip nebesakys gal.
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 3 patinka
Comment
-
LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL KELIŲ HORIZONTALIOJO ŽENKLINIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO
2012 m. sausio 31 d. Nr. 3-82
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AD/TAIS.418377Šachmatų tvarka išdėstyti langeliai 1.25 
Žymi dirbtinius kalnelius (nelygumus), įrengtus važiuojamojoje dalyje važiavimo greičiui mažinti.
a = 0,2–0,3 m, b = 0,3–0,5 m. Ženklinimas nudažomas kalnelio pradžioje ir pabaigoje arba prieš pat kalnelį ir už jo.
Beje, niekas nepaminėjo naujo KET siūlymo, jog nebus galima parkuoti mašinų ties kiemų įvažiavimais. Jau dabar gi yra vienas iš 150. punkto papunkčių, aprašančių, kad negalima parkuoti 5 m iki šaligatvio (bei dviračių tako) ir važiuojamosios dalies susikirtimo. Nors gyvai kažkada pakalbintas policininkas sakė: „Galima parkuot, nors pats neparkuočiau”. LOL, tai dabar taip nebesakys gal.
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 1 patinka
Comment
-
Atvirai pasakius, 90 proc. visuomenės nieko nežinos apie šiuos taisyklių pakeitimus. Ir toliau keliaus pagal savo išmokimą automokykloje, na, ir intuiciją. Vienintelis apčiuopiamas - "Dviračių gatvė".- Šviesoforo reguliavimas - 100 metų. Čia aktualu statančiam inžinieriui, o ne 90 proc vairuotojų.
- Persirikiavimas - 100 metų. Aš visada įleidžiu persirikiuojantį iš greitėjimo juostos jei jis rodo posūkį ir greitėja. Jei eismas intensyvus, pvz. penktadienis link Klaipėdos, niekada neįlįstų nes savaime neatsiras tas tarpas jei neįleistų. O kai pačiam reikia žiūriu pavyks ar ne. Šitas pakeitimas svarbus tik tiek, jei įvyks autoįvykis.
Kita vertus, važiuoji Lenkijoje, Vokietijoje ir nežinai kaip ten sureguliuota teisiškai. Rodai posūkį ir įleidžia.
Važiuodamas į užsienį pasidomiu greičio limitais, šviesos visada ON. O persirikiavimu niekada nesidomiu
- Statymas ir įvažiavimas į kiemą taps staigmena daugeliui. Čia jau pajus per piniginę.
- Ženklo "Internetas" panaikinimas. Ha ha ha.
- Paspirtukų eismas draudžiamas - visuomenė suvoks intuityviai, nes neblogai nupiešta.
- "Dviračių gatvė", meras FB parašė, kad tokios atsiras pusėje iš 1500 Vilniaus gatvių. Ačiū jam.
Comment
-
Tik Kaune. Bent aš niekur Lietuvoje nieko panašaus nemačiau. Mano spėjimas, kad Kauno valdžia tokiu būdu pataikauja vaYrotojems, kurie pageidauja dideliu greičiu skraidyti plačiomis gatvėmis ir lėtinimas prieš perėjas jiems sukeltų nepatogumų.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai aš taip ir supratau, kad jis sakė, kad pažymėta lyg būtų iškili, bet jos nėra.
Kai davei pavyzdį parašydamas, kad ten 5:49 yra iškili perėja, o iš tiesų iškilios perėjos nėra, tada jau susipainiojau
Prisipažinsiu, kad nežinojau, kad tas ženklinimas galimas tik prieš iškilias, čia 100 proc patvirtinta?
Bet tuo pačiu ar tirai tik Kaune jis egzistuoja?
- 1 patinka
Comment
-
Tai, kad priešingai - nori, kad sulėtintų, todėl bando apgauti, kad bus kalnelis.Parašė John Rodyti pranešimą
Tik Kaune. Bent aš niekur Lietuvoje nieko panašaus nemačiau. Mano spėjimas, kad Kauno valdžia tokiu būdu pataikauja vaYrotojems, kurie pageidauja dideliu greičiu skraidyti plačiomis gatvėmis ir lėtinimas prieš perėjas jiems sukeltų nepatogumų.
Kitu atveju, jei norėtų, kad nelėtintų, nežymėtų lygios perėjos kaip kalnelio.
Comment
-
Pirmus kartus į tuos "kalnelius" reaguoji, o po to pradedi ignoruoti. Tą ignorą pajauti, kai privažiuoji tikrą kalnelį ir nepristabdęs jį pajauti. Taip kad tie dirbtiniai žymėjimai nieko gero neduoda, nes pradedi apskritai ignoruoti kalnelius.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai, kad priešingai - nori, kad sulėtintų, todėl bando apgauti, kad bus kalnelis.
Kitu atveju, jei norėtų, kad nelėtintų, nežymėtų lygios perėjos kaip kalnelio.
- 4 patinka
Comment
-
Žinoma, tik tai neatitinka John pasapaliojimo, kad dedami tam, kad specialiai nestabdytų.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Pirmus kartus į tuos "kalnelius" reaguoji, o po to pradedi ignoruoti. Tą ignorą pajauti, kai privažiuoji tikrą kalnelį ir nepristabdęs jį pajauti. Taip kad tie dirbtiniai žymėjimai nieko gero neduoda, nes pradedi apskritai ignoruoti kalnelius.
Na iš serijos "200 toji John nesamonė apie Kauną"
Comment
-
Ką nors taip apgauti galima tik per pirmas 5 minutes vairavimo Kaune.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai, kad priešingai - nori, kad sulėtintų, todėl bando apgauti, kad bus kalnelis.
Kitu atveju, jei norėtų, kad nelėtintų, nežymėtų lygios perėjos kaip kalnelio.
Comment
-
Bet kokiu atveju - jei norėtų, kad nelėtintų, nežymėtų lygios perėjos kaip kalnelio, taip, kad ir vėl nesąmonė iš tavo pusės apie Kauną.Parašė John Rodyti pranešimą
Ką nors taip apgauti galima tik per pirmas 5 minutes vairavimo Kaune.
Comment
Comment