Parašė Briedis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių eismo taisyklės
Collapse
X
-
Jei dėšinėn sukančio transporto intensyvumas didelis, tada žinoma, šviesoforas turi likti. Bet nėra normalu, kad prie jo vairuotojai turi prastovėti visą laiką, kol pėstieji pereina visą geltoną maršrutą.Parašė dsanto Rodyti pranešimąĮdomi logika. Transporto šviesoforas įrengtas dėl pėsčiųjų ir dviratininkų saugumo. Bet jei vairuotojams per ilgai laukti, tai naikinam jį ir padarom nereguliuojamą susikirtimo mazgą...
Comment
-
Teisinimas važiavimo per raudoną, nes "blogai suprogramuota", yra biškį keistas. Nes vairuotojas, važiuodamas per šviesoforu reguliuojamą kelią neturėtų pradėti aiškintis, kaip ten kas suprogramuota. Juo labiau, kad jis nelabai ir gali tai padaryti, nes sėdi mašinoje priešais šviesoforą ir nežino, kas vyksta kituose šviesoforuose. Jis turi vadovautis KET ir šviesoforo signalais.
Bet kad blogai suprogramuota, tai taip. Ta pati vieta, truputį (nesmarkiai) kitas šviesoforo ciklas.
Situacija identiška ankstesnei, išskyrus tai, kad nebuvo nuspaustas geltonas pėsčiojo sensorius geltonai su raudonais iksiukais pažymėtame maršrute. Jokie mašinų srautai pėsčiojo kelyje tuo metu nevyksta, išskyrus žalią signalą jau minėtame šviesafore. Negana to, net jeigu geltonas sensorius yra paspaudžiamas dar neprasidėjus tokiam ciklui ir likus iki jo, tarkim ~3 sekundėms, žalias koridorius pėsčiąjam visvien neužsidega ir reikia vėl belenkiek laukti iki kito ciklo, kurie šitoje sankryžoje užtrunka ilgaaaaaai. Tai pėstieji ir dviratistai savo ruožtu dažnai visvien važiuoja per sankryžą, degant raudonai. Tai dėl suprogramavimo Briedis teisus. Jis yra kažkoks keistas ir nelabai efficient pėstiesiems šitoje situacijoje. Principe tame posūkyje užtektų ten nereguliuojamos perėjos perėjos ir dviračių pervažos su norrmaliais greičio kalniukais, važiuojantiems iš Žalgirio gatvės. Problema matyt būtų išspręsta.
Paskutinis taisė John; 2019.04.13, 10:48.
- 2 patinka
Comment
-
Liūdna, kad mano pranešime buvo įžvelgtas KET nesilaikymo pateisinimas.Parašė John Rodyti pranešimąTeisinimas važiavimo per raudoną, nes "blogai suprogramuota", yra biškį keistas.
Su antra pranešimo dalimi visiškai sutinku.
- 1 patinka
Comment
-
Geras. Aš irgi toje vietoje "pakliuvau". Stoviu ten "ant raudonos", o mane visi lenkia ir dar kai kurie piktai pypsena ir grasina pro langąParašė John Rodyti pranešimą
Klausimas, ar mašinos turi teisę važiuoti per raudoną šviesoforą į dešinę iš Žalgirio g.? Toks klausimas kilo, kai pastebėjau, kad kokie 60-70% būtent taip daro t.y. tiesiog važiuoja ta kryptimi per raudoną. Ar čia aš blogai išmanau KET, ar didelė dalis vairuotojų nesupranta raudono šviesoforo signalo reikšmės? Ar tiesiog važiuoja per raudoną, nes px?
Manau, kad tuo atsakyta.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Aišku, kad per raudoną važiuoti negali. Tikiuosi, 60-70 % yra netiesa?
Comment
-
Ant kiek reikia būti idiotu, kad važiuotum per raudoną. Baisu. Be to, provokuoja tokius, kaip Sula, kurie sąžiningai laukia žalios. Gal čia ant tiek tos lentelės įpratino važiuoti per raudoną, kad net kur jų nėra, įprotis daro savo?Parašė Sula Rodyti pranešimą
Geras. Aš irgi toje vietoje "pakliuvau". Stoviu ten "ant raudonos", o mane visi lenkia ir dar kai kurie piktai pypsena ir grasina pro langą.
Comment
-
Gal tai tiesiog bandos principas? Nes kitą kartą sustoja visi ir niekas nesipiktina, neaplenkinėja.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Ant kiek reikia būti idiotu, kad važiuotum per raudoną. Baisu. Be to, provokuoja tokius, kaip Sula, kurie sąžiningai laukia žalios. Gal čia ant tiek tos lentelės įpratino važiuoti per raudoną, kad net kur jų nėra, įprotis daro savo?
Comment
-
60-70% nežinau, ar tiesa, bet iš akies žiūrint važiuoja dauguma.
Čia pirma tokia vieta, kur pastebėjau, kad masiškai važiuojama per raudoną, nors ir kitur esu matęs važiavimo per raudoną atvejų žymiai dažniau, nei galvojau, kad jų būna. Ypač naktį, kai mažai eismo.
Spėju čia bent iš dalies rezultatas beveik visiško nebaudžiamumo už KET pažeidimus, kuris paskutiniu metu veši Lietuvoje.
Comment
-
Nebaudžiamumas? Tikrai ne. Klaipėdoje pastaruoju metu itin kovojama su itin pavojingais ir nepažabojamais KET pažeidėjais, kurie kelia milžinišką pavojų eismo dalyvių saugumui. Pėsčiaisiais. Vodyteliai kelyje turi jaustis konfortiškai, saugiai, ir būti užtikrinti, kad jų trasoje nepasimaišys kėglis.
Comment
-
Patogumo dėlei reiktų apskritai uždrausti vaikščioti per mažesnį nei 10 metrų atstumą nuo važiuojamosios kelio dalies. Ir panaikinti perėjęs, nes tie pėstieji jau visiškai pasijuto visagaliais.Parašė Briedis Rodyti pranešimąNebaudžiamumas? Tikrai ne. Klaipėdoje pastaruoju metu itin kovojama su itin pavojingais ir nepažabojamais KET pažeidėjais, kurie kelia milžinišką pavojų eismo dalyvių saugumui. Pėsčiaisiais. Vodyteliai kelyje turi jaustis konfortiškai, saugiai, ir būti užtikrinti, kad jų trasoje nepasimaišys kėglis.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Kiek esu pro ten vaziaves dienos metu - nepastebejau jokiu problemu. Stovint prie raudonos niekas nelenke ir negrasinoParašė dsanto Rodyti pranešimą
Ant kiek reikia būti idiotu, kad važiuotum per raudoną. Baisu. Be to, provokuoja tokius, kaip Sula, kurie sąžiningai laukia žalios. Gal čia ant tiek tos lentelės įpratino važiuoti per raudoną, kad net kur jų nėra, įprotis daro savo?
Comment
-
Geriausia praeiti pėsčiam paspaudus geltoną sensorių. Ant manęs kartą vos neužlėkė pora mašinų (viena paskui kitą), lėkdamos per raudoną. Gerai, kad laiku sureagavau ir spėjau išvengti smūgio.Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Kiek esu pro ten vaziaves dienos metu - nepastebejau jokiu problemu. Stovint prie raudonos niekas nelenke ir negrasino
Comment
-
Protu nesuvokiama.Parašė John Rodyti pranešimą
Geriausia praeiti pėsčiam paspaudus geltoną sensorių. Ant manęs kartą vos neužlėkė pora mašinų (viena paskui kitą), lėkdamos per raudoną. Gerai, kad laiku sureagavau ir spėjau išvengti smūgio.
Comment
-
O manęs nestebina. Visame tame vizualiniame triukšme, žmonės ima ne tik ženklų, bet ir šviesoforų nebematyti. O dorožnikai nesupranta kame reikalas ir iš kailio neriasi statydami dar daugiau ženklų, atšvaitų ir kitų epilepsiją varančių nesąmonių.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Protu nesuvokiama.
- 1 patinka
Comment
-
Kad nemato, rodo, kad gatvėmis važinėja autopilotai. Nors net ir autopilotais vadint neišeina. Autopilotai paiso ženklų ir signalų. Greičiau jau zombiai, kurie visiškai nieko nemąsto. Vizualinis triukšmas smegenų nei prideda, nei atima.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
O manęs nestebina. Visame tame vizualiniame triukšme, žmonės ima ne tik ženklų, bet ir šviesoforų nebematyti. O dorožnikai nesupranta kame reikalas ir iš kailio neriasi statydami dar daugiau ženklų, atšvaitų ir kitų epilepsiją varančių nesąmonių.Paskutinis taisė dsanto; 2019.04.14, 20:55.
Comment
-
Viena iš pagrindinių (nors ir ne vienintelė) priažasčių yra kontrolės ir sankcijų nebuvimas. Aš kaskart išvažiavęs į gatvę su savo vis dar blizgančiu apynauju Golfu griebiuosi už galvos, kaip siaubingai žmonės vairuoja. Lietuvių vairavimo kultūra yra ne nesmarkiai geresnė, negu kokioje nors Kongo Demokratinėje Respublikoje. Tiesiog mes važinėjame geresnėmis (saugesnėmis) mašinomis ir už ES pinigus apsitvarkėme infrastruktūrą, dėl ko paskutinius kelis metus gerėjo mirčių keliuose statistika. Bet viduje tebesame beždžionės. O tai spręsti padeda baudimas. Nes beždžionės supranta, kad neglima kažko daryti, kai gauna rykščių. Tiek policijos pasalos ir patruliai, tiek masiškai ir visuotinai naudojamos eismo kameros, kurios fiksuoja šviesoforo signalų paisymą, greitį, juostų ir ištisinių linijų discipliną galėtų labai nesunkiai išspręsti labai daug eismo problemų. "Nematomus" šviesoforus Žalgirio/Geležinio g. (kurių ten, beje, yra ne vienas, o DU vienintelei eismo juostai) "padėtų" pamatyti kokia 1000 Eur bauda ir/arba teisių atėmimas.Panašiai kaip mašinų nutempinėjimas iškart, efektyviai ir labai nebrangiai išsprendža visas "parkavimo problemas" ten, kur tik tokia priemonė būna realiai pritaikoma.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Kad nemato, rodo, kad gatvėmis važinėja autopilotai. Nors net ir autopilotais vadint neišeina. Autopilotai paiso ženklų ir signalų. Greičiau jau zombiai, kurie visiškai nieko nemąsto. Vizualinis triukšmas smegenų nei prideda, nei atima.Paskutinis taisė John; 2019.04.14, 23:02.
- 2 patinka
Comment
-
Gilesniam įspūdžiui, skaitydamį ši tekstą, paraleliai pasileiskite ir aukščiau esantį videoParašė SoulMulticast Rodyti pranešimąPasigrožėkit vairavimu
Visiškai niekuo nesiskiria nuo plačiosios rusijos vaizdelių, kokių pilnas youtubas. Kontrolė bei sankcijos žinoma būtinos. Bet taip pat yra klaida manyti, kad vat pas mus žmonės kažkokie kitokie nekultūringi, todėl jiems reikia kaip avinams visur tvorų bei skydų. Bet mažai suprantama, kad tokie sprendiniai tik dar labiau didina agresiją keliuose. Čia kaip mojuoti raudonu skuduru buliui prieš ragus ir po to aiškinti, kad vat koks jis nekultūringas - badosi. Vairuotojų agresija prasideda jau pirmą minutę, išėjus iš namų. Kelionė prasideda nuo batų purvinimo dasigaunant iki mėšlyne palikto bolido, tuomet bandymas išsistumdyti iki artimiausio asfalto, tuomet per niekaip nesužymėtas ir bilekaip užparkuotas kvartalines gatves minti gazą, kad atsigriebti už sugaištą laiką kieme, o iš ten iššokti į 5+5 eismo juostų mazgą, kur visomis kryptimis visi lekia virš 100, tau čia reikia įsilieti į tą srautą, o čia dar staiga pėstysis...Paskutinis taisė Ginthus; 2019.04.15, 09:12.
Comment
-
Vairuotojams – revoliuciniai pokyčiai: pristatytos naujovės žada didelių permainų
https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...inas-10114154/
Gal kažko nesuprantu, bet čia, mano manymu, yra kvailystė:Saugaus eismo automobilių keliais įstatyme siūloma nustatyti dažnesnę sveikatos patikrą vyresnio amžiaus žmonėms, draudimą valgyti, rūkyti prie vairo, taip pat mokytis vairuoti ne tik vairavimo mokyklose. Šiuos ir kitus siūlomus pakeitimus ketvirtadienį pristatė vidaus reikalų ministras Eimutis Misiūnas. Jo teigimu, pataisos prilygsta revoliucijai, nes peržiūrėtos daugelį metų nejudintos nuostatos. „Iš principo atsirado poreikis peržiūrėti nuostatas nuo iki, turime šūkį: saugiau, skaidriau ir mažiau biurokratizmo. Įstatymo projektas yra juodraščio stadijos, tikimės, kad kitą savaitę jis bus išsiųstas kitoms ministerijoms ir įstaigoms derinti“, – žurnalistams sakė E.Misiūnas.
Na, turiu omeny, kad ir taip vairavimo kultūra yra prasta, tai dabar iš vis be vairavimo mokyklų. Mano subjektyvia nuomone, tik teoriją galima būtų be vairavimo mokyklos išsilaikyti, o jeigu asmuo pageidauja, gauti už pinigus teorijos konsultaciją vairavimo mokykloje.Taip pat projekte numatyti nauji vairuotojų mokymų ir egzaminavimo sistemos reikalavimai – mokytis vairuoti bus galima ne tik vairavimo mokyklose, bet ir su šeimos nariu ar individualiai dirbančiu vairavimo instruktoriumi. „Čia pagrindinė žinia, kad iki šiol galiojanti tvarka, kad negali įgyti teisės vairuoti be vairavimo mokyklos. Įvertinę kitų šalių patirtį, kuriame tokią sistemą, kad atsiranda trys opcijos ir norėdamas įgyti populiariausią B kategoriją tai gali padaryti be vairavimo mokyklos. Privalomumo baigti vairavimo mokyklą nėra“, – sakė viceministras Darius Urbonas. „Vairavimo mokyklos konkuruos dėl paslaugos kokybės. Nauja tvarka atvers galimybę kokybiškesnei paslaugai, tvarka yra liberalizuojama“, – pridūrė jis. Tai reiškia, kad laikyti egzaminus „Regitroje“ bus galima be praktinio ir teorinio žinių patikrinimo vairavimo mokykloje. Mokyti vairuoti galės asmenys, turintys ne mažesnį nei penkerių metų vairavimo stažą.
Be to, JAV galima laikyti su savo automobiliu, bet Lietuvoje juk žmonės laikys su "registros" auto, o tu ir skiriasi vairavio mokyklos, kad jos naudoja tas pačias markes, o šiaip dar jaunam vairuotojui nebus lengva persėsti iš kokios tėvo mašinos į registros, nes visgi skirtingų mašinų skirtinga valdymo dinamika, manervingumas ir t.t.
Sutinku su šituo, bet sakyčiau, kad galėtų būti tas spec. lapas, žymintis (kaip klevo lapas), kad prie vairo garbaus amžiaus žmogus (Japonijoje taip yra), o pas mus pensininkų sąjunga ar kažkas pan. užprotestavo, nes "diskriminacija":
Dėl valgymo ir rūkimo prie vairo sutinku, bet ką daryti su telefoniniais, dėl kurių pilna mieste avarinių situacijų.Siūloma nustatyti ir dažnesnį vairuotojų sveikatos tikrinimą. Tai galiotų vyresniems nei 55 metų vairuotojams. „Pagal direktyvą mes nustatome paprastesnę ir aiškesnę tvarką. Iki 55 metų asmenys tiesiog pildo deklaraciją, o nuo 55 metų jau imperatyviai tikrinasi sveikatą. Jeigu sveikatos priežiūros įstaigos nustatys, kad asmuo negali vairuoti, ta informacija pasieks registrą“, – teigė D.Urbonas.
Čia labai geras ir protingas sprendimas:
Būtų įdomu sužinoti visus pakeitimus.Dar vienas iš pakeitimų – įvesti trumpalaikius numerius, kurie būtų skirti, pavyzdžiui, įsigijus naują automobilį. Asmuo pas atsispausdintų numerį ir nuvažiuotų iki techninės apžiūros, artimiausios transporto priemonės registracijos vietos.Paskutinis taisė R.D.; 2019.04.25, 13:55.
Comment

Comment