Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Pagrindinė problema, ten netinkamai įrengta infrastruktūra. Neturėtų būti leidžiama sukti iš dviejų eismo juostų į kairę, kai tas posūkis neapsaugotas. Todėl visi ir važiuoja nepraleisdami, nes mano, kad posūkis apsaugotas ir nieko praleisti nereikia.
    Šiaip ten ideali vieta norint "pakišti" automobilį, kad kažkas įvažiuotų į priekinį kairį kampą.
    Nelabai suprantu, ką reiškia "apsaugotas" posūkis. Aš ramiai suku į kairę, kai dega žalia papildoma šviesoforo sekcija posūkiui, o apsisuku , jei dega ir pagrindiniame žalia.
    Toje vietoje prieš daug metų nebuvo šviesoforo, ir sukant į kairę buvo pagrindinis kelias. Matyt, daugelis degant žaliam, elgiasi pagal seną įprotį, likusieji pagal kitų pavyzdį. Toje vietoje sukantys į dešinę nesupranta, kodėl aš juos praleidžiu, po to dar padėkoja. Sukantys į kairę nepraleidžia net autobusų vairuotojai, nors šitie turėtų išmanyti KET. Kažkoks masinis smegenų išsijungimas.
    Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

    Comment


      Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
      Nelabai suprantu, ką reiškia "apsaugotas" posūkis. Aš ramiai suku į kairę, kai dega žalia papildoma šviesoforo sekcija posūkiui, o apsisuku , jei dega ir pagrindiniame žalia.
      Apsaugotas posūkis yra būtent tada, kai jis reguliuojamas atskiru šviesoforu su rodyklėmis (iki šiol - papildomomis sekcijomis) ir atliekant tokį posūkį neprivalai praleisti važiuojančių iš priešpriešos tiesiai. Būtent tai, ko nėra aptariamoje sankryžoje.

      Toje vietoje prieš daug metų nebuvo šviesoforo, ir sukant į kairę buvo pagrindinis kelias. Matyt, daugelis degant žaliam, elgiasi pagal seną įprotį, likusieji pagal kitų pavyzdį. Toje vietoje sukantys į dešinę nesupranta, kodėl aš juos praleidžiu, po to dar padėkoja. Sukantys į kairę nepraleidžia net autobusų vairuotojai, nors šitie turėtų išmanyti KET. Kažkoks masinis smegenų išsijungimas.
      Didžioji dauguma jau pamiršo apie tą anksčiau buvusį pagrindinį kelią be šviesoforo, o nemaža dalis ten važiuojančių to net nežinojo, nes prieš daug metų ten nevažinėjo, ne čia esmė. Kaip teisingai pastabėjo dsanto, tai elementari psichologija. Žmonėms sunku susivokti, kad važiuojant pagrindiniam (didesniam) srautui, kai manevrą tuo pačiu metu alieka keliose gretimose juostose važiuojantys automobiliai, dar gali reikėti praleisti kažką važiuojantį iš siauros gatvelės, kur nesusidaro dideli srautai.
      Kitas dalykas, kad toks praleidimas net techniškai yra sunkiai atliekamas ir yra pavojingas. Jeigu pirma juosta važiuoja didesnė transporto priemonė (autobusas, sunkvežimis), tai gretima juosta važiuojantys gali net nepastebėti, kad yra išsukantis iš tos gatvelės ir jį pirmoje juostoje kažkas praleidžia. T.y. turėtų sustoti ir važiuojantys antra juosta, nes iš priešpriešos atvažiuojantis vairuotojas atlikdamas manevrą jį gali atlikti į bet kurią iš esamų juostų. Gali jis panorėti sukti ir į kairiausią juostą.

      O problema labiau ne KET išmanyme, o infrastruktūros įrengime. Būtent dėl to naujos taisyklės ir draudžia įrengti neapsaugotus posūkius, kai sukti leidžiama iš daugiau nei vienos juostos. Žmonės tiesiog važiuodami taip neanalizuoja kiekvienos situacijos ir elementariausiai nesitiki, kad ženkliai didesniam srautui (pasamonėje suvokiamam kaip pagrindinis) gali reikėti praleisti kažką iš žymiai siauresnės gatvės, kur ten laukia vienas ar du automobiliai prie šviesoforo.

      Comment


        Parašė sleader Rodyti pranešimą

        O problema labiau ne KET išmanyme, o infrastruktūros įrengime. Būtent dėl to naujos taisyklės ir draudžia įrengti neapsaugotus posūkius, kai sukti leidžiama iš daugiau nei vienos juostos. Žmonės tiesiog važiuodami taip neanalizuoja kiekvienos situacijos ir elementariausiai nesitiki, kad ženkliai didesniam srautui (pasamonėje suvokiamam kaip pagrindinis) gali reikėti praleisti kažką iš žymiai siauresnės gatvės, kur ten laukia vienas ar du automobiliai prie šviesoforo.
        Pasižiūrėjau į šviesoforų įrengimo taisykles. Taip ten yra jų pažeidimas. Galima būtų reportinti. Bet manau didesnė problema ir neišmanyme, ir įpročiuose. Pavyzdžiui, kai kurie turi čia savo paaiškinimus - ten pagrindinis kelias, nes taip nurodo ženklas. Bendrai esu girdėjęs ir kitų labai įdomių net ilgai vairavusių susigalvotas "taisykles" :sukantis turi praleisti tiesiai važiuojantį, tas kas suka į kairę turi praleist visus. Aš nesuprantu kaip galima "neanalizuoti", važiuodami tai mes privalome daryti. Man gera pamoka buvo, kai vieną dieną T tipo sankryžoje sukeitė pagrindinį kelią su šalutiniu. Taip gali atsitikti visur. Ką tada jau kalbėti apie kitus miestus arba vairavimą kaire puse, kai išjungiama "analizė"?
        Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

        Comment


          Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

          Pasižiūrėjau į šviesoforų įrengimo taisykles. Taip ten yra jų pažeidimas. Galima būtų reportinti. Bet manau didesnė problema ir neišmanyme, ir įpročiuose. Pavyzdžiui, kai kurie turi čia savo paaiškinimus - ten pagrindinis kelias, nes taip nurodo ženklas. Bendrai esu girdėjęs ir kitų labai įdomių net ilgai vairavusių susigalvotas "taisykles" :sukantis turi praleisti tiesiai važiuojantį, tas kas suka į kairę turi praleist visus. Aš nesuprantu kaip galima "neanalizuoti", važiuodami tai mes privalome daryti. Man gera pamoka buvo, kai vieną dieną T tipo sankryžoje sukeitė pagrindinį kelią su šalutiniu. Taip gali atsitikti visur. Ką tada jau kalbėti apie kitus miestus arba vairavimą kaire puse, kai išjungiama "analizė"?
          Šviesoforai įrengti pagal seną standartą ir jiems dabartinės šviesoforų įrengimo taisyklės negalioja. O dėl psichologijos, kad tai pagrindinis kelias į kairę, tai tik vienas iš variantų. Mano minėtoje sankryžoje Kaune yra šalutinis kelias ir posūkis į kairę iš dviejų juostų.

          Comment


            Parašė DArnas Rodyti pranešimą
            Pratęsdamas pastebėjimus Naujininkuose, pateiksiu dar vieną pavyzdį – Kapsų ir Panevėžio g. sankryžėlę. Ji puikiai iliustruoja tai, kad, kaip jau aukščiau minėta, vairuotojai yra ant tiek įpratę prie skirstymo „čia perėja YRA“ ir „čia perėjos NĖRA“, kad ten, kur jokių ženklų ar žymėjimų nėra, ne tik kad nesivargina sustoti, bet jaučia visišką pirmenybę prieš pėstįjį. Jūs pabandykit kada piko metu kirsti Panevėžio g. ties Kapsų g. Aš ten vaikštau dažnai, ir kelis kartus mane užpypino ir dar pamosikavo, kad drįsau išeiti į gatvę. Aš niekada specialiai neinu artėjant mašinai, kai už jos tuščia. Kalbu apie piko metą, kai ten mašinos važiuoja nuolat ir važiuoja nestodamos.
            Kai nėra perėjos, tai pėstysis neturi pirmenybės ir jo neprivalu praleisti. Nelabai suprantu pasipiktinimo, kad signalizuoja tokioje situacijoje.

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              Kai nėra perėjos, tai pėstysis neturi pirmenybės ir jo neprivalu praleisti. Nelabai suprantu pasipiktinimo, kad signalizuoja tokioje situacijoje.
              Turi praleisti, jeigu daro posūkį sankryžose:
              [V SKYRIUS, VAIRUOTOJŲ PAREIGOS PĖSTIESIEMS] 27. Įvažiuodamas į kelią iš esančių šalia jo teritorijų, išvažiuodamas iš kelio į šalia jo esančias teritorijas, vairuotojas privalo praleisti pėsčiąjį, kurio judėjimo kryptį jis kerta, o sukdamas į dešinę ar į kairę sankryžose – į jo važiavimo krypties bet kurią eismo juostą įžengusį, žengiantį arba prieš pat eismo juostą (važiuojamosios dalies kraštą) stovintį ir laukiantį galimybėsįžengti pėsčiąjį. Kai sukama į kelią su viena eismo juosta kiekviena kryptimi, vairuotojas privalo praleisti į bet kurią eismo juostą įžengusį, žengiantį arba prieš pat eismo juostą (važiuojamosios dalies kraštą) stovintį ir laukiantį galimybės įžengti pėsčiąjį. Vairuotojas visais atvejais privalo duoti kelią pėsčiajam važiuodamas atbulas.
              https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...613/JCgVljuNea
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                Jeigu daro posūkį tai taip, bet iš to pranešimo nėra galimybės suprasti kada nepraleidžia, ar kai atliko posūkį, ar kitokioje situacijoje.

                Rašiau: „kirsti Panevėžio g. TIES Kapsų g.“. Kalbu apie SANKRYŽOS kirtimą. Ten pėstįjį praleisti yra PRIVALOMA.

                Comment


                  Parašė DArnas Rodyti pranešimą

                  Rašiau: „kirsti Panevėžio g. TIES Kapsų g.“. Kalbu apie SANKRYŽOS kirtimą. Ten pėstįjį praleisti yra PRIVALOMA.
                  Na ne. Jeigu aš važiuoju iš Panevėžio g. ir suku į Kapsų g., tai kertančio Panevėžio g. aš praleisti neprivalau niekur, turiu praleisti tik tuos, kurie kirstų Kapsų g.
                  Aišku pas mus KET 27 p. tai gana neaiškiai aprašyta, nes turėtų būti aiškiai nurodyta, kad praleisti sukant į kairę ar dešinę reikia po "atlikto manevro" arba "už sankryžos".

                  Iš esmės tas pats nurodyta KET 158 p., tik ten aiškiau aprašyta:
                  158. Sukdamas sankryžoje į kairę arba į dešinę, vairuotojas privalo duoti kelią eismo dalyviams (dviračių vairuotojams ir kitiems), kertantiems važiuojamosios dalies, į kurią jis suka, eismo juostas. Sukdamas į kelią su viena eismo juosta kiekviena kryptimi, vairuotojas privalo duoti kelią eismo dalyviams (dviračių vairuotojams ir kitiems), kertantiems bet kurią važiuojamosios dalies, į kurią jis suka, eismo juostą.
                  Paskutinis taisė sleader; 2019.04.04, 09:30.

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą

                    Na ne. Jeigu aš važiuoju iš Panevėžio g. ir suku į Kapsų g., tai kertančio Panevėžio g. aš praleisti neprivalau niekur, turiu praleisti tik tuos, kurie kirstų Kapsų g.
                    Aišku pas mus KET 27 p. tai gana neaiškiai aprašyta, nes turėtų būti aiškiai nurodyta, kad praleisti sukant į kairę ar dešinę reikia po "atlikto manevro" arba "už sankryžos".

                    Iš esmės tas pats nurodyta KET 158 p., tik ten aiškiau aprašyta:
                    https://www.google.lt/maps/@54.66088...7i13312!8i6656
                    Jei važiuojama Panevėžio gatve ir sukama į Kapsų gatvę (į kairę ar dešinę nesvarbu), privaloma praleisti tuos, kurie kerta sankryžoje Kapsų gatvę, bet neprivaloma praleisti tuos, kurie kerta Panevėžio gatvę.
                    Jei važiuojama Kapsų gatve ir sukama į Panevėžio gatvę (į kairę ar dešinę nesvarbu), privaloma praleisti tuos, kurie kerta sankryžoje Panevėžio gatvę, bet neprivaloma praleisti tuos, kurie kerta Kapsų gatvę.

                    Trumpiau: neprivaloma praleisti tuos, kurie kerta kelią mano tiesiojoje , ne posūkio trajektorijoje.
                    Paskutinis taisė AudriusV; 2019.04.04, 10:20.
                    Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      158. Sukdamas sankryžoje į kairę arba į dešinę, vairuotojas privalo duoti kelią eismo dalyviams (dviračių vairuotojams ir kitiems), kertantiems važiuojamosios dalies, į kurią jis suka, eismo juostas. Sukdamas į kelią su viena eismo juosta kiekviena kryptimi, vairuotojas privalo duoti kelią eismo dalyviams (dviračių vairuotojams ir kitiems), kertantiems bet kurią važiuojamosios dalies, į kurią jis suka, eismo juostą.
                      Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                      https://www.google.lt/maps/@54.66088...7i13312!8i6656
                      Jei važiuojama Panevėžio gatve ir sukama į Kapsų gatvę (į kairę ar dešinę nesvarbu), privaloma praleisti tuos, kurie kerta sankryžoje Kapsų gatvę, bet neprivaloma praleisti tuos, kurie kerta Panevėžio gatvę.
                      Jei važiuojama Kapsų gatve ir sukama į Panevėžio gatvę (į kairę ar dešinę nesvarbu), privaloma praleisti tuos, kurie kerta sankryžoje Panevėžio gatvę, bet neprivaloma praleisti tuos, kurie kerta Kapsų gatvę.


                      Trumpiau: neprivaloma praleisti tuos, kurie kerta kelią mano tiesiojoje , ne posūkio trajektorijoje.
                      Tai dabar reikia nustatyti kur yra ta posūkio trajektorija. Kadangi sankryžos pirmumo ženklas neturi papildomos lentelės, kuri nurodytų už kelių metrų prasideda sankryža, vadinasi sankryža (ir net žvelgiant pagal bortus gatvės vaizde) matosi, jog posūkio trajektorija prasideda iškarto už ženklo. Taigi, vairuotojas jau daro posūkį, todėl jis turi praleisti pėsčiąjį Panevėžio g., jeigu jis eina tarp sankryžos ženklo ir Kapsų g. važiuojamosios dalies.

                      Šiaip bandžiau pramušti dviratininkams pirmumą Laisvės pr. nusukant į L. Asanavičiūtės g. Pavyko, bet paskui pastebėjau, jog išsukant iš L. Asanavičiūtės g. į Laisvės pr. ten taip pat yra posūkio ženklas 402., todėl parašiau privačiai projektų vadovui su užklausa ar nereiktų taisyti patvirtintos ženklinimo schemos, kurios dar nespėjo atlikti.

                      Berašant šį pranešimą gavau laišką su patvirtinta schema, kurioje jie patys, net man neprašant, numatė dviratininkų pirmumą ir iš L. Asanavičiūtės g.:
                      Click image for larger version

Name:	image001.jpg
Views:	166
Size:	34,6 kB
ID:	1712546

                      Deja kelio ženklų "duoti kelią" nenumatė, o trikampiai nusitrins arba bus užsnigti. Pirminiai siūlymai: https://tvarkaumiesta.lt/problem/79714

                      P. S. Patiko projektų vadovo prierašas: "Atkreipiu dėmesį, kad Jūsų minima problema dėl greičio viršijimo ties nusukimu į L. Asanavičiūtės g. yra ne ženklinimo o vairuotojų nesilaikymo KET problema." Na nieko, turiu minčių, kaip patobulint, susirašysiu dar. Beje, diskusiją reiktų perkelt į KET temą, kita vertus, čia didesnis pastebimumas.
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        O gali kas paaiškint kodel važiuojant iš Asanavičiutes g. reikia praleist dviratininka? Kelio ženklas 129 tik ispeja kad kelia gali kirst dviratininkas.

                        Comment


                          Parašė dondc Rodyti pranešimą


                          P. S. Patiko projektų vadovo prierašas: "Atkreipiu dėmesį, kad Jūsų minima problema dėl greičio viršijimo ties nusukimu į L. Asanavičiūtės g. yra ne ženklinimo o vairuotojų nesilaikymo KET problema." Na nieko, turiu minčių, kaip patobulint, susirašysiu dar. Beje, diskusiją reiktų perkelt į KET temą, kita vertus, čia didesnis pastebimumas.
                          "Vairuotoju problema"... debilai. Is Laisves pr. kai kas padare autostrada nuemes sviesofora ir greicio inkilo imitacija tarp Norfos - Lidl ir pastates pozemine pereja. Dabar visas srautas ten vaziuoja mazdaug 10-15 kmh greiciau, todel ir tie kas suka i desine i Asanaviciutes irgi ivaziuoja i ta posuki greiciau.

                          Comment


                            Parašė dondc Rodyti pranešimą
                            Šiaip bandžiau pramušti dviratininkams pirmumą Laisvės pr. nusukant į L. Asanavičiūtės g. Pavyko, bet paskui pastebėjau, jog išsukant iš L. Asanavičiūtės g. į Laisvės pr. ten taip pat yra posūkio ženklas 402., todėl parašiau privačiai projektų vadovui su užklausa ar nereiktų taisyti patvirtintos ženklinimo schemos, kurios dar nespėjo atlikti.

                            Berašant šį pranešimą gavau laišką su patvirtinta schema, kurioje jie patys, net man neprašant, numatė dviratininkų pirmumą ir iš L. Asanavičiūtės g.:
                            Click image for larger version

Name:	image001.jpg
Views:	166
Size:	34,6 kB
ID:	1712546

                            Deja kelio ženklų "duoti kelią" nenumatė, o trikampiai nusitrins arba bus užsnigti. Pirminiai siūlymai: https://tvarkaumiesta.lt/problem/79714
                            Kažkokią nesamonę čia su ženklais sudėliojo. Vietoje 129 ženklo, turi kabėti 203 DUOTI KELIĄ ir ta pati nurodyta 856 lentelė, kuri informuotų, kad reikia duoti kelią dviratininkams važiuojantiems abiejomis kryptimis. Pas mus vis kažkas iš nežinojimo ar bandymo kažkaip labai gudriai padaryti, visada padaro nesamone su ženklinimu, ypač kai tas liečia dviračių eismą.

                            Pagal dabartinę schemą, kad reikia praleisti nurodys tik horizontalaus ženklinimo trikampiai, kurie turėtų būti "dubliuojami" ir kelio ženklu, nes jie greitai nusitrina. O kaip Diim4iik jau pastebėjo, tai 129 neįpareigoja nieko praleisti, tik įspėją, kad į kelią gali išvažiuoti dviratininkas.

                            Comment


                              Parašė diim4iik Rodyti pranešimą
                              o gali kas paaiškint kodel važiuojant iš asanavičiutes g. Reikia praleist dviratininka? Kelio ženklas 129 tik ispeja kad kelia gali kirst dviratininkas.
                              KET
                              158.sukdamas sankryžoje į kairę arba į dešinę, vairuotojas privalo duoti kelią eismo dalyviams (dviračių vairuotojams ir kitiems), kertantiems važiuojamosios dalies, į kurią jis suka, eismo juostas. sukdamas į kelią su viena eismo juosta kiekviena kryptimi, vairuotojas privalo duoti kelią eismo dalyviams (dviračių vairuotojams ir kitiems), kertantiems bet kurią važiuojamosios dalies, į kurią jis suka, eismo juostą.
                              Paskutinis taisė AudriusV; 2019.04.04, 18:28.
                              Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                              Comment


                                Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                                KET
                                158.sukdamas sankryžoje į kairę arba į dešinę, vairuotojas privalo duoti kelią eismo dalyviams (dviračių vairuotojams ir kitiems), kertantiems važiuojamosios dalies, į kurią jis suka, eismo juostas. sukdamas į kelią su viena eismo juosta kiekviena kryptimi, vairuotojas privalo duoti kelią eismo dalyviams (dviračių vairuotojams ir kitiems), kertantiems bet kurią važiuojamosios dalies, į kurią jis suka , eismo juostą.
                                Kadangi joks dviratininkas nekerta Laisves pr. tai ir praleidinet nera ka. Isiskaitikyt i sakini.

                                Comment


                                  Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

                                  Kadangi joks dviratininkas nekerta Laisves pr. tai ir praleidinet nera ka. Isiskaitikyt i sakini.
                                  Sorry, taip. Tik, kai dviratininkas kerta Asanavičiutės, o važiuojama iš Laisvės pr. reikia praleisti. Važiuojant iš Asanavičiutės nėra dviratininko pirmumo.
                                  Paskutinis taisė AudriusV; 2019.04.04, 19:22.
                                  Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                                  Comment


                                    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

                                    Kadangi joks dviratininkas nekerta Laisves pr. tai ir praleidinet nera ka. Isiskaitikyt i sakini.
                                    Dviratininkas ir nekerta Laisvės pr., o kerta Asanavičiūtės g. vingį į Laisvės pr. Todėl pagal KET teiginį, kurį paryškinai: „Vairuotojas privalo duoti kelią eismo dalyviams (dviračių vairuotojams ir kitiems), kertantiems bet kurią važiuojamosios dalies, į kurią jis suka , eismo juostą.” galima tą posūkį traktuoti, kaip važiuojamąją dalį į kurią suka automobilis. Natūralu, kad pradžiai važiuoji tiesia L. Asanavičiūtės gatve, tada suki į posūkį, kol įsuki galiausiai į kitą gatvę – Laisvės pr. Įsižiūrėkit į posūkio ženklą, kuris, taip pat neturi papildomos lentelės, tad posūkis yra teisiškai (ir faktiškai) nuo to ženklo, o dviračių pervaža jau už to ženklo, tad dviračių pirmumas bet kuriuo atveju. Tik pamatęs tą posūkio ženklą ir kreipiausi papildomai dėl schemos tobulinimo (nors jie tą jau ir be manęs numatė).

                                    Išsukimas iš L. Asanavičiūtės: https://www.google.lt/maps/@54.69386...7i13312!8i6656
                                    402 Važiuoti į dešinę Leidžiama važiuoti tik rodyklės kryptimi. Kelio ženklas galioja toje važiuojamųjų dalių sankirtoje, prieš kurią jis pastatytas. Kelio ženklo reikalavimai netaikomi maršrutiniam transportui

                                    Analogiška situacija ir aptartoje Panevėžio g./Kapsų g. situacijoje su pėsčiaisiais – pėstininkų pirmumas, kadangi posūkis, t. y. važiuojamoji dalis į kurią automobilis suka prasideda būtent už ženklo su pagrindinėmis ir šalutinėmis kryptimis.

                                    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                                    Sorry, taip. Tik, kai dviratininkas kerta Asanavičiutės, o važiuojama iš Laisvės pr. reikia praleisti. Važiuojant iš Asanavičiutės nėra dviratininko pirmumo.
                                    Žodžiu, dviratininkų ir pėsčiųjų pirmumas net be jokių perėjų. Pramušim čia, galima bus mėgint su Vakariniais aplinkkeliais visokiais – ten irgi visur „dobilo” nusukimai plataus laipsnio. Pavojinga būtų važiuot dviračiu drąsiai, bet pakankamai kokybiškas, įvairiapusiškas bei pilnas žymėjimas turėtų prilėtinti automobilių srautą ir ilgainiui, tai taps norma.

                                    Dėl rašytų laiškų ilgio net negaliu čia kopijuoti susirašinėjimo, galit kokybiškai paskaityti čia, su nuotraukomis ir pavyzdžiais iš užsienio: https://drive.google.com/open?id=1uz...U6mK2_KP3fGv_F

                                    Mano pateikta galutinė schema, bei atsakymas: „Ačiū už pateiktus pasiūlymus. Informuoju, kad Jūsų siūlymai bus pakartotinai pateikti, pristatyti ir apsvarstyti Vilniaus miesto savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamento schemų derinimo darbo grupėje kitą savaitę. Dėl priimtų sprendinių informuosiu Jus asmeniškai.”
                                    Click image for larger version

Name:	Schema_Laisves_pr..jpg
Views:	166
Size:	171,3 kB
ID:	1712835
                                    ​​​​
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      Abejočiau kad ženklas 203 parodo kur prasideda sankriža, tuo labiau abejoju kad ši ženkla galima taikyt kaip nurodima praleist dviratininkus.

                                      Comment


                                        Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                                        Abejočiau kad ženklas 203 parodo kur prasideda sankriža, tuo labiau abejoju kad ši ženkla galima taikyt kaip nurodima praleist dviratininkus.
                                        Apie ženklą nurodantį kur prasideda sankryža kalbėjau aptartoje Panevėžio g./Kapsų g.: https://www.google.lt/maps/@54.66083...7i13312!8i6656

                                        O kaip tada reiktų parodyti, jog reikia praleisti dviratininkus? Mano pateiktoje „Google Drive” nuorodoje, išsididinus nuotrauką matosi pavyzdžiai, jog Australijoje, Olandijoje, Švedijoje, Anglijoje naudojamas tas 203 ženklas, bei aibė kitų.

                                        Va dar Vokietijos radau kitokią kombinaciją:
                                        Click image for larger version

Name:	Vokietija.jpg
Views:	174
Size:	93,5 kB
ID:	1712849
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Parašė dondc Rodyti pranešimą


                                          O kaip tada reiktų parodyti, jog reikia praleisti dviratininkus? Mano pateiktoje „Google Drive” nuorodoje, išsididinus nuotrauką matosi pavyzdžiai, jog Australijoje, Olandijoje, Švedijoje, Anglijoje naudojamas tas 203 ženklas, bei aibė kitų.
                                          Manau reiktu tiesiog iteisint toki ženkla kaip raše Briedis, kad nereiketu jokiu išvedžiojimu ir visiems butu iškarto aišku.

                                          Parašė Briedis
                                          Lenkai naudoja tokį ženklą. Gal reikia įteisinti ir Lietuvoje?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X