Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Su lietuviškais vairavimo ir mynimo ypatumais, tokio dalyko kaip "Dviračių pervaža" tiesiog iš principo negali būt.
    Tų pervažų nereikia, nes dviratininkai ir taip važiuoja kiaurai . Pamatyti dviratininką, kuris per pėsčiųjų perėją persivestų dviratį yra retenybė, visus suskaičiuoti užtenka vos kelių rankos pirštų (kartais nepamatau nei vieno........).

    Šis ženklas absoliučiai nepakeistų situacijos, pasikeistų tik vienas dalykas - dviratininkų pažeidimai būtų "įteisinti" . Tokį ženklą statyti būtų prasminga tik vieninteliu atveju: jei dviračių takas turėtų pirmenybę prieš gatvę ar kelią, bet manau, kad lietuviai tokią naujovę priimtų gana sunkiai....

    Comment


      Aš ir noriu to įteisinimo
      Kitas Džiugai, nepagalvojau apie tai. Tada reikia ir peščiujų tako pabaigos ženklo

      Comment


        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
        Aš ir noriu to įteisinimo
        Tam reikia gerai įrengtų dviračių takų ir labai gero matomumo tose vietose, kuriose būtų įrengtos tos "pervažos", bet nemanau, kad visa tai realu įgyvendinti, turint omenyje, kad sunkiai randama lėšų ir paprasčiausiems dviračių takams.

        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
        Tada reikia ir peščiujų tako pabaigos ženklo
        Toks ženklas būtų tik pinigų švaistystymas, o ir jo suteikiama informacija būtų beveik bevertė. Dviračių tako pabaigos ženklas atrodytų logiškiau, jei, žinoma, būtų statomas tik tikrų dviračių takų pabaigoje, o ne ten kur baigiasi per sutrupėjusias plyteles nubrėžtos linijos.

        Comment


          Beje, dviračiai kaip ir gali važinėti peščiujų takais? Iš dalies, tada beveik nėra poreikio linijoms ant plytelių, kur jos užima tik vietą. O kokioj Pilaitėje tai dviratininkų nemažai, ir šaligatviai platūs.
          Beje, manau, tokios pervažos reikalingos, bet tik ten kur tikras dviračių takas, o kitur palikti paprastas perėjas, tik dviratininkams ne drausti, o ne rekomenduoti važiuoti per kelią (bent per šviesoforus).

          Comment


            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
            Nors pasiūlyta daug naujų ženklų, pasigedau šitokių, kurie, manau, reikalingi.
            1. Ženklas Dviračių ''pervaža'' (Lenkija)
            Atvaizdas

            Ženklas reiškia, kad ši perėja skirta tik pervažiuoti dviračiams per kelią (nenulipant). Papildomai informuoja vairuotojus, kad čia važiuoja dviračiai. Manau, reikalingas.
            2. Ženklas Dviračių pervaža ir peščiujų perėja (Lenkija)
            Atvaizdas

            Šis nuo aukščiau paminėto skiriasi tik tuo, kad čia gali kelią pereiti ir pestieji, ir kelią pervažiuoti dviračiai.
            3. Ženklas Stovėjimo aikštelė po stogu (Vokietija, Lenkija, kt.)
            Atvaizdas

            Paklausite: kam reikalingas toks ženklas? Tiesa, aš ir pats nežinau, bet jį mačiau daugelyje šalių, kuriose esu buvęs. Turbūt labai jau reikalingas?
            4. Ženklas Galiojimo juosta (Rusija)
            Atvaizdas

            Gan keista, jog tokio ženklo nėra Lietuvoje. Lentelė su ženklu virš juostos nurodo, kuriai juostai tas ženklas galioja. Lentelė kabinama virš juostos.
            Beje, Lenkijoje yra ir troleibusų stotelės ženklas, ir lentelė ''Troleibusas''. Apskritai, tokie ženklai yra tik Ukrainoje, Čekijoje ir jau paminėtoje Lenkijoje.
            1. Dviračių pervaža. Ar apart Lenkijos dar kokioj Europos šalyje yra toks ženklas? Ar saugu suteikti pirmenybę dviratininkui nereguliuojamoje pervažoje? Nors lenkai nestebina suvokimu apie eismo saugumą, kai užmiesčio kelyje su 90 km/h įrengia ir nereguliuojamas pėsčiųjų perėjas.

            4. Kodėl keista, kad nėra tokio ženklo Lietuvoje - ar dėl to, kad jis yra Rusijoje? Ar tikrai toks ženklas reikalingas?

            Comment


              1. Toks ženklas vietoj kažkurio įspėjamojo ženklo (numerio nepamenu). Tik šis leistų važiuoti per kelią. Be to, dabar kaip ir nedraudžiama važiuoti per perėjas, išskyrus "esant intensyviam eismui"
              Beje, tokiame užmieščio kelyje išvis neįrengia nieko, nors peščiujų srautas yra. Gal vis dėl to saugiau pastatyti ženklą ir įspėti vairuotojus, nei laukti aukų.
              4. Tokį ženklą mačiau dar Prancūzijoje.
              Paskutinis taisė Pilaitis; 2014.08.23, 18:15.

              Comment


                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                1. Toks ženklas vietoj kažkurio įspėjamojo ženklo (numerio nepamenu). Tik šis leistų važiuoti per kelią. Be to, dabar kaip ir nedraudžiama važiuoti per perėjas, išskyrus "esant intensyviam eismui"
                Beje, tokiame užmieščio kelyje išvis neįrengia nieko, nors peščiujų srautas yra. Gal vis dėl to saugiau pastatyti ženklą ir įspėti vairuotojus, nei laukti aukų.
                4. Tokį ženklą mačiau dar Prancūzijoje.
                67. Dviračių vairuotojams draudžiama:
                <...>
                67.9. važiuoti pėsčiųjų perėjomis.

                Comment


                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                  1. Toks ženklas vietoj kažkurio įspėjamojo ženklo (numerio nepamenu). Tik šis leistų važiuoti per kelią. Be to, dabar kaip ir nedraudžiama važiuoti per perėjas, išskyrus "esant intensyviam eismui"
                  Nereikia ir intensyvaus eismo, kad įvyktų nelaimė. Užtenka tik nepalankiai susiklosčiusių aplinkybių. Pamatyti dviratininką, kuris per perėją persivaro dviratį - retas reginys .
                  Paskutinis taisė Xedos; 2014.08.23, 18:40.

                  Comment


                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                    1. Toks ženklas vietoj kažkurio įspėjamojo ženklo (numerio nepamenu). Tik šis leistų važiuoti per kelią. Be to, dabar kaip ir nedraudžiama važiuoti per perėjas, išskyrus "esant intensyviam eismui"
                    Dabar leidžiama važiuoti per perėjas dviračiais?? Kelio ženklai Nr. 533 ir 534 nurodo perėjimo per kelią vietą, o ne pervažiavimo. KET aiškiai nurodo, kur gali važiuoti dviratininkai:

                    65. Važiuoti dviračiu leidžiama tik dviračių takais, o kur jų nėra – tam tinkamu (su asfalto arba betono danga) kelkraščiu pagal eismo kryptį. Kai dviračių tako nėra, o kelkraštis netinkamas, leidžiama važiuoti viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta, kuo arčiau jos dešiniojo krašto, išskyrus šių taisyklių 111 punkte numatytus atvejus. Važiuodamas kelkraščiu, dviračio vairuotojas neturi trukdyti ar kelti pavojaus pėstiesiems.

                    Kiek suprantu kelio ženklas "Dviračių pervaža" suteiktų pirmenybę dviračiams. Akivaizdu, jog gali kilti pavojingų situacijų, kai dviratis neprognozuojamu greičiu įlėks į pervažą, o vairuotojas nespės sustabdyti. Vienareikšmiškai - nesaugu.

                    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                    67. Dviračių vairuotojams draudžiama:
                    <...>
                    67.9. važiuoti pėsčiųjų perėjomis.
                    Šis papildymas (tiems, kuriems dar iki šiol neaišku - pasirodo, tokių dar yra) dar neįsigaliojo. Tikėtina, kad įsigalios iki spalio 1 d.

                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                    Beje, tokiame užmieščio kelyje išvis neįrengia nieko, nors peščiujų srautas yra. Gal vis dėl to saugiau pastatyti ženklą ir įspėti vairuotojus, nei laukti aukų.
                    Maišai kelio ženklus. Ženklas "Pėsčiųjų perėja" nėra įspėjamasis ir vairuotojas pirvalo praleisti pėsčiuosius. Užmiesčio kelyje esant dideliam greičiui pėstiesiems kyla didelis pavojus. Jei vis gi norima įspėti vairuotojus, kad kelyje gali būti pėsčiųjų, naudojamas įspėjamasis kelio ženklas Nr. 128 "Pėstieji".
                    Paskutinis taisė dsanto; 2014.08.23, 20:40.

                    Comment


                      baudelė

                      Sveiki,

                      gelvonų gatvėje važiuojant nuo fabijoniškių gatvės link akropolio mane nufotkino inkilas. Retai važiuoju ta gatve, todėl apsižioplinau. Nustebau dėl to, kad prieš šį inkilą nebuvo ženklo Automatinė greičio kontrolė. Gal žinote ar prieš inkilą šis ženklas turi būti privalomai, t.y. gal pavyks išsisukti, jei nebuvo pastatytas šis ženklas?

                      p.s. gal kas žino kokia situacija su inkilais ir Vilniaus m. savivaldybe, ar jau už visus inkilus, kurie nufotkina Vilniaus mieste, ateina baudos?

                      Dėkui.

                      Moralizuotojai, nesivarginkite.
                      Vilnius yra nuostabus!

                      Comment


                        Parašė baltic Rodyti pranešimą
                        Sveiki,

                        gelvonų gatvėje važiuojant nuo fabijoniškių gatvės link akropolio mane nufotkino inkilas. Retai važiuoju ta gatve, todėl apsižioplinau. Nustebau dėl to, kad prieš šį inkilą nebuvo ženklo Automatinė greičio kontrolė. Gal žinote ar prieš inkilą šis ženklas turi būti privalomai, t.y. gal pavyks išsisukti, jei nebuvo pastatytas šis ženklas?

                        p.s. gal kas žino kokia situacija su inkilais ir Vilniaus m. savivaldybe, ar jau už visus inkilus, kurie nufotkina Vilniaus mieste, ateina baudos?

                        Dėkui.

                        Moralizuotojai, nesivarginkite.
                        O nufotkino už greitį? Iš principo jeigu tas radaras tik fotografuotų dėl važiavimo per raudoną šviesą, tuomet ženklas neprivalomas. Kitu atveju ženklas turėtu būti. Tačiau informacinio ženklo nebūvimas nepaneigia užfiksuoto fakto, kad buvo viršytas leistinas greitis.

                        Comment


                          taip, už greitį. žinau, kad fakto nepaneigia.

                          o dabar už visus Vilniuje šaudančius inkilus ateina baudos ar vis dar ne?
                          Vilnius yra nuostabus!

                          Comment


                            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                            Dabar leidžiama važiuoti per perėjas dviračiais?? Kelio ženklai Nr. 533 ir 534 nurodo perėjimo per kelią vietą, o ne pervažiavimo. KET aiškiai nurodo, kur gali važiuoti dviratininkai:

                            65. Važiuoti dviračiu leidžiama tik dviračių takais, o kur jų nėra – tam tinkamu (su asfalto arba betono danga) kelkraščiu pagal eismo kryptį. Kai dviračių tako nėra, o kelkraštis netinkamas, leidžiama važiuoti viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta, kuo arčiau jos dešiniojo krašto, išskyrus šių taisyklių 111 punkte numatytus atvejus. Važiuodamas kelkraščiu, dviračio vairuotojas neturi trukdyti ar kelti pavojaus pėstiesiems.
                            Atsiprašau, ne per perėjas, o tesiog per kelią kur nors.
                            Maišai kelio ženklus. Ženklas "Pėsčiųjų perėja" nėra įspėjamasis ir vairuotojas pirvalo praleisti pėsčiuosius. Užmiesčio kelyje esant dideliam greičiui pėstiesiems kyla didelis pavojus. Jei vis gi norima įspėti vairuotojus, kad kelyje gali būti pėsčiųjų, naudojamas įspėjamasis kelio ženklas Nr. 128 "Pėstieji".
                            Lenkijoje tokio ženklo berods nėra. Galu gale, kertu lažybų, kad perėja apšviesta LEDais, nes tik pas mus gali įrengti perėją neapšviestame kelyje be papildomo apšvietimo. Arba jau galėjo. Gal kažkas pasikeitė, bet tokių perėjų yra.

                            Comment


                              Lietuvoje iš vis neberengiamos pesčiųjų perėjos, jei kelio ribojamas greitis yra virš 50 km/h

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                Kelyje Vilnius-Panevėžys irgi tas pats padaryta jau daugiau nei prieš mėnesį. Ženklai "Automagistralės pabaiga" pradėti statyti nuo Vilnius pusės ir sustatyti kažkur iki pusiaukelės esančiuose išvažiavimuose.

                                Tik pastebėjau, kad ženklų "Automagistralė" dingimas iš pagrindinio kelio sukelia tam tikrų problemų. Kaip žinia kelyje A2 yra gausu apsisukimų ties kuriais greitis apribotas iki 110 km/h. Anksčiau visiems buvo aišku, kad 110 galioja iki ženklo Automagistralė, o toliau jau automagistralėse leistinas greitis. Dabar kyla neaiškumų, nes greičio ribojimo iki 110 pabaigos ženklų nėra, tai nelabai aišku iki kur galioja šis greitis. Pagal KET iki sekančios sankryžos, bet čia kyla klausimas ar tie išvažiavimai/įvažiavimai yra sankryžos ar nėra.
                                Kelio ženklas Nr. 501 "Automagistralė" panaikina prieš tai buvusius greičio apribojimus automagistralės kelio pradžioje, kai į jį įvažiuojama.

                                Kai esi automagistralėje, šio tipo kelias nesibaigia tol, kol privažiuojamas ženklas Nr. 502 "Automagistralės pabaiga". Ir nesvarbu, kiek tame kelyje sutiksi pasikartojančių ženklų "Automagistralė", jie važiuojančiam automagistrale nieko nereiškia. Jie skirti įvažiuojančiam į kelią, todėl dabar ir perkelti prieš įvažiavimą.

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  Kelio ženklas Nr. 501 "Automagistralė" panaikina prieš tai buvusius greičio apribojimus automagistralės kelio pradžioje, kai į jį įvažiuojama.

                                  Kai esi automagistralėje, šio tipo kelias nesibaigia tol, kol privažiuojamas ženklas Nr. 502 "Automagistralės pabaiga". Ir nesvarbu, kiek tame kelyje sutiksi pasikartojančių ženklų "Automagistralė", jie važiuojančiam automagistrale nieko nereiškia. Jie skirti įvažiuojančiam į kelią, todėl dabar ir perkelti prieš įvažiavimą.
                                  Aš ne apie tai. Pas mus gi automagistralės nutiestos su krūva "išimčių" kai jose pridaryta vieno lygio apsisukimų. Taigi prieš tuos apsisukimus yra sustatyti greičio ribojimai 110 km/h (automagistralėje), bet už apsisukimų ir įvažiavimų/išvažiavimų nėra ženklų žyminčių apribojimų pabaigą. Kaip žinia, greičio ribojimai galioja iki sankryžų. Tačiau netgi šiame forume buvo kilusi diskusija ar tos vietos ties apsisukimai yra sankryžos ar nėra ir buvo teigiančių, kad ten ne sankryžos.
                                  Iš praktikos esu pastebėjęs, kad dalis vairuotojų dabar nesusigaudo ties kur baigiasi tie 110 km/h ribojimai. Anksčiau visi suprasdavo, kad ten kur vėl stovi automagistralės ženklas, ten vėl greitis 130 km/h.

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                    Aš ne apie tai. Pas mus gi automagistralės nutiestos su krūva "išimčių" kai jose pridaryta vieno lygio apsisukimų. Taigi prieš tuos apsisukimus yra sustatyti greičio ribojimai 110 km/h (automagistralėje), bet už apsisukimų ir įvažiavimų/išvažiavimų nėra ženklų žyminčių apribojimų pabaigą. Kaip žinia, greičio ribojimai galioja iki sankryžų. Tačiau netgi šiame forume buvo kilusi diskusija ar tos vietos ties apsisukimai yra sankryžos ar nėra ir buvo teigiančių, kad ten ne sankryžos.
                                    Iš praktikos esu pastebėjęs, kad dalis vairuotojų dabar nesusigaudo ties kur baigiasi tie 110 km/h ribojimai. Anksčiau visi suprasdavo, kad ten kur vėl stovi automagistralės ženklas, ten vėl greitis 130 km/h.
                                    Aš suprantu taip, kad ten kur į automagistralę įvažiuoja naujas vairuotojas - ar apsisukęs, ar įvažiavęs iš šalutinio kelio, jei įvažiavus nėra greičio apribojimų, tai nuo tos vietos panaikinami visi greičio apribojimai, jei tokie buvo, ir toliau galioja automagistralėje nustatyti greičiai. Neteisinga manyti, kad pamačius kelio ženklą "Automagistralė", nustoja galioti iki tol buvę greičio apribojimai. Šis kelio ženklas esant jau automagistralėje greičio apribojimų nepanaikina.

                                    Comment


                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                      Aš suprantu taip, kad ten kur į automagistralę įvažiuoja naujas vairuotojas - ar apsisukęs, ar įvažiavęs iš šalutinio kelio, jei įvažiavus nėra greičio apribojimų, tai nuo tos vietos panaikinami visi greičio apribojimai, jei tokie buvo, ir toliau galioja automagistralėje nustatyti greičiai. Neteisinga manyti, kad pamačius kelio ženklą "Automagistralė", nustoja galioti iki tol buvę greičio apribojimai. Šis kelio ženklas esant jau automagistralėje greičio apribojimų nepanaikina.
                                      Suprantama, kad straipsnyje aprašyta situacija įvyko ne automagistralėje, bet kokia yra paties nuomonė?
                                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        Aš suprantu taip, kad ten kur į automagistralę įvažiuoja naujas vairuotojas - ar apsisukęs, ar įvažiavęs iš šalutinio kelio, jei įvažiavus nėra greičio apribojimų, tai nuo tos vietos panaikinami visi greičio apribojimai, jei tokie buvo, ir toliau galioja automagistralėje nustatyti greičiai. Neteisinga manyti, kad pamačius kelio ženklą "Automagistralė", nustoja galioti iki tol buvę greičio apribojimai. Šis kelio ženklas esant jau automagistralėje greičio apribojimų nepanaikina.
                                        Nors tai dabar nebeaktualu, nes važiuojantiems automagistrale, šie ženklai jau nebedubliuojami, o matomi tik įvažiuojantiems į ją, bet aš suprantu kiek kitaip. Kadangi tai yra nurodomasis ženklas, tai jis nustato kažkokią tvarką. Kiekvieną kartą kai jį pamatai, jis vėlgi iš naujo nustato automagistralėje taikomas taisykles. Ir panaikiną bet kokius ribojimus, jeigu tie ribojimai nėra pakartoti ir už sankryžos (įvažiavimo), nes negali būti taikomi kažkokie skirtingi ribojimai jau seniai važiuojantiems šiuo keliu ir ką tik į jį įvažiavusiems.
                                        Analogiškai su ženklais P (Stovėjimo vieta). Kiekvienas naujas ženklas, nepriklausomai kokios lentelės po juo pakabintos, iš naujo pažymį stovėjimo vietas su kitokiais (ar tokiais pačiais) apribojimais ir anuliuoja anksčiau buvusius.

                                        Comment


                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          Suprantama, kad straipsnyje aprašyta situacija įvyko ne automagistralėje, bet kokia yra paties nuomonė?
                                          Labai neaiški situacija. Parašyta, kad tai įvyko greitkelyje. Greitkelį suprantame kaip kelią su daugiau nei dviem eismo juostomis, skirtomis važiuoti viena kryptimi. Taigi kaip ten galėjo būti draudžiama lenkti?

                                          Jeigu vertinti, kad toks sprendimas teisingas, tai gal tuomet viskas ok būtų,jeigu aš pastačiau vienpusio eismo gatvėje automobilį statmenai važ. daliai ir prie vairo persėdusi draugė išvažiuoja juo prieš eismą bei ramiai važiuoja. Juk analogiškai keleiviui nebuvo būtina žinoti ar čia vienpusio eismo gatvė ar ne.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X