Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Siaip, tai dabar Jonavos gatvej yra leistinas tik 50, toks ir bus kol nepanaikins apylankos. Daug ereliu prisiskraido ant policijos kabluku jonavos g. viduryj paliktu

    Isvis nesuvokiama, kaip galima ta gatve 80 vaziuot, jau 50-60 vaziuojant nespeji visu kalnu ir duobiu apvaziuot, tai vaziuojant 80 - turi vaziuot bent su land cruiser v8

    Comment


      Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
      Siaip, tai dabar Jonavos gatvej yra leistinas tik 50, toks ir bus kol nepanaikins apylankos. Daug ereliu prisiskraido ant policijos kabluku jonavos g. viduryj paliktu

      Isvis nesuvokiama, kaip galima ta gatve 80 vaziuot, jau 50-60 vaziuojant nespeji visu kalnu ir duobiu apvaziuot, tai vaziuojant 80 - turi vaziuot bent su land cruiser v8
      Nera ten jau tokia duobeta gatve. Gana padoriai. Va Raudondvario pl tai tragiskas. O apke kokia apylanka kalbi,tai nesupratau... ji niekaip neitakoja, nes ir pries tai jau daug metu grejtis 60km/h.

      Argumentaj kad apsisukt, ar pasukt sudeti ga krgi keisti.. na suprasciau djena 50 vaziuojam, vakare 60. Brt dabar leistinas greitis dideja 30 km/h. Drastiskai sakyciau.

      Comment


        Oficialu. KET projekte po visų institucijų pastabų nuspręsta numatyti privalomą sustojimą sukant į dešinę degant draudžiamam signalui pagal lentelę su žalia rodykle. Nuo 2020 m. lentelių su žaliomis rodyklėmis bus atsisakyta.

        Susisiekimo ministerija, atsižvelgdama į gyventojų ir suinteresuotų institucijų teiktus siūlymus dėl KET keitimo, siūlo patikslinti sąvoką „pagrindinis kelias“, numatyti reikalavimą transporto priemonių vairuotojams sankryžoje, kur ties raudonu šviesoforo signalu pritvirtinta lentelė su žalia rodykle, prieš pradedant manevrą sustoti ir įsitikinti, ar tai saugu. Nuo 2020 m. siūloma atsisakyti šios eismo organizavimo priemonės naudojimo šalies keliuose. Toks eismo organizavimo būdas sukelia itin dažnas konfliktines situacijas tarp eismo dalyvių (nepraleidžiami reguliuojama pėsčiųjų perėja degant žaliam šviesoforo signalui einantys pėstieji ar papildomos sekcijos su žalia rodykle kryptimi judančios transporto priemonės) ir nėra naudojamas kitose Europos valstybėse (išskyrus pavienius atvejus, tam tikrose Vokietijos žemėse). Transporto spūsčių miestuose galima išvengti panaudojant saugesnes, novatoriškas eismo organizavimo priemones.
        Visą KET projektą, teikiamą svarstyti Vyriausybei, rasite čia:

        http://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaiesk..._fix=n&p_gov=n

        Comment


          Nu bet ką aš žinau... Eilinis papėkckimas, jei net nesugebėjo parašyt kur sustoti Visuose punktuose yra aiškiai parašyta kur konkrečiai reikia stoti.

          Comment


            Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
            Nu bet ką aš žinau... Eilinis papėkckimas, jei net nesugebėjo parašyt kur sustoti Visuose punktuose yra aiškiai parašyta kur konkrečiai reikia stoti.
            Čia derinimo pažyma, o ne KET tekstas. Daviau nuorodą, pasiskaityk būsimą KET versiją, ten viskas nurodyta, kur sustoti ir ką daryti

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Čia derinimo pažyma, o ne KET tekstas. Daviau nuorodą, pasiskaityk būsimą KET versiją, ten viskas nurodyta, kur sustoti ir ką daryti
              Aaa, nu tai tada persiprašau

              Comment


                Mano nuomone, šitas KET pakeitimo projektas yra vienas iš geresnių. Vieni geresnių pakeitimų:

                33. Artėdamas prie nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos, vairuotojas privalo sulėtinti greitį arba sustoti prieš kelio ženklą ,,Pėsčiųjų perėja“, kad praleistų į bet kurią jo važiavimo krypties eismo juostą, o keliuose su viena eismo juosta kiekviena kryptimi – į bet kurią eismo juostą perėjoje įėjusį pėsčiąjį. Tamsiuoju paros metu, esant blogam matomumui, arba tais atvejais, kai pėsčiųjų perėja iš vairuotojo vietos nėra gerai apžvelgiama, vairuotojas privalo įsitikinti, kad pėsčiųjų perėjoje nėra pėsčiųjų, kuriuos turėtų praleisti, o važiavimo greitį sumažinti tiek, kad bet kuriuo momentu galėtų praleisti per pėsčiųjų perėją einantį pėsčiąjį.

                61. Dviračio vairuotojui, važiuojančiam važiuojamąja dalimi, prireikus pasukti į kairę, apsisukti ar pervažiuoti į kitą kelio pusę, rekomenduojama nulipti nuo dviračio ir kirsti važiuojamąją dalį vedantis dviratį, jei eismo sąlygos to reikalauja. (Buvo: Jeigu eismas intensyvus ir reikia pasukti į kairę, apsisukti ar pervažiuoti į kitą kelio pusę, dviračio vairuotojas turi nulipti ir kirsti važiuojamąją dalį vesdamas dviratį, nesudarydamas kliūties kitoms transporto priemonėms)

                66. Vietose, kur eismą reguliuoja šviesoforai, dviračių vairuotojai privalo paisyti šviesoforų su dviračio simboliu, o kai jų nėra – transportui ar pėstiesiems skirtų šviesoforų signalų, priklausomai nuo to, kuria kelio dalimi (važiuojamąja dalimi, dviračių taku ir pan.) važiuoja. (Buvo: Vietose, kur eismą reguliuoja šviesoforai, dviračių vairuotojai privalo paisyti šviesoforų su dviračio simboliu, o kai jų nėra – transporto šviesoforų signalų)

                67. Dviračių vairuotojams draudžiama:
                <...>
                67.9. važiuoti pėsčiųjų perėjomis.

                76.7. geltonas signalas draudžia eismą (išskyrus šių taisyklių 32 ir 169 punktuose nurodytus atvejus) ir įspėja, kad šviesoforo signalai pasikeis; jeigu signale yra juodo kontūro rodyklės, jos informuoja, kuriomis kryptimis bus leidžiama važiuoti įsijungus žaliam signalui; jeigu signale yra dviračio simbolis, signalas galioja tik dviračiams; (Tik dviračiams skirti šviesoforai bus trijų spalvų, kaip daugelyje pasaulio šalių).

                79. Jeigu sankryžoje ties raudonu šviesoforo signalu pritvirtinta lentelė su žalia rodykle, nukreipta į dešinę, vairuotojams leidžiama sukti į dešinę ir degant draudžiamam šviesoforo signalui, tačiau jie privalo sustoti prieš kelio ženklą „Stop“ linija“ ir (ar) „Stop“ liniją, jei jų nėra – prieš pėsčiųjų perėją, šviesoforą ir vėl pradėti važiuoti tik įsitikinus, kad tai yra saugu, taip pat duoti kelią ir nesudaryti pavojaus kitoms transporto priemonėms ir pėstiesiems, kurių judėjimo kryptį jie kerta.

                84. Įspėjamieji signalai yra šie: rodomi posūkių, stabdžių šviesos signalais arba ranka; garso signalas; žibintų šviesos perjunginėjimas; avarinės šviesos signalizacijos; įspėjamųjų mirksinčių oranžinių šviesų įjungimas; avarinio sustojimo ženklo pastatymas.
                85.2. prieš persirikiuodamas, prieš lenkdamas ir baigdamas lenkti, prieš apvažiuodamas kliūtį ir baigdamas ją apvažiuoti, prieš sukdamas į dešinę ar kairę, prieš apsisukdamas, išvažiuodamas iš sankryžos, kurioje eismas vyksta ratu. (Pagaliau apibrėžta kliūties apvažiavimas ir išvažiavimas iš žiedo, bus mažiau interpretacijų).

                89. Įspėjamieji signalai turi būti pradėti rodyti iš anksto prieš manevrą (stabdymą, susijusį su manevru) ir baigti tuojau pat po manevro (signalizuoti ranka galima baigti prieš pat manevrą). Signalą reikia rodyti taip, kad jis neklaidintų kitų eismo dalyvių. Posūkių šviesos signalai nerodomi įvažiuojant į sankryžą, kurioje eismas vyksta ratu.

                134. Ne gyvenvietėse leidžiama važiuoti:
                134.1. lengvaisiais automobiliais, motociklais ir triračiais automagistralėse nuo balandžio 1 d. iki spalio 31 d. – ne didesniu kaip 130 km/h greičiu, nuo lapkričio 1 d. iki kovo 31 d. – ne didesniu kaip 110 km/h greičiu, greitkeliuose nuo balandžio 1 d. iki spalio 31 d. – ne didesniu kaip 120 km/h greičiu, nuo lapkričio 1 d. iki kovo 31 d. – ne didesniu kaip 110 km/h greičiu, keliuose su asfalto ar betono danga – ne didesniu kaip 90 km/h greičiu, kituose keliuose – ne didesniu kaip 70 km/h greičiu;

                153. Sustoti ir stovėti draudžiama:
                153.4. pėsčiųjų perėjose ir arčiau kaip 5 m atstumu prieš jas, o keliuose, kuriuose yra po vieną kiekvienos krypties eismo juostą, ir arčiau kaip 5 m atstumu už pėsčiųjų perėjų; (Pagerės pėsčiųjų perėjos matomumas važiuojantiems iš priešingos krypties).

                156. Jei tai įmanoma dėl transporto priemonės gabaritų, transporto priemonė turi būti statoma stovėjimo vietos, paženklintos siaura ištisine linija, ribose.

                Comment


                  Naujienos su kelio ženklais.

                  Naujas kelio ženklas Nr. 151 Greičio mažinimo priemonė (Įspėja apie kelyje įrengtą greičio mažinimo priemonę (kalnelį ir kt.). ):



                  Automagistralės ženklai bus ir mėlyni. Čia mintis turbūt palaipsniui atsisakyti žalių ženklų:



                  Naujas kelio ženklas Nr. 558 Priverstinio (avarinio) sustojimo vieta :



                  Krypties rodyklės į lankytiną vietą galės būti su tos vietos (objekto) atvaizdu:



                  Kelio ženklas Nr. 636 turės dar vieną atvaizdą:

                  Paskutinis taisė dsanto; 2014.08.02, 12:26.

                  Comment


                    Pasikeitimai su horizontaliuoju ženklinimu.

                    1.2. Plati ištisinė linija žymi važiuojamosios dalies kraštus automagistralėse ir greitkeliuose; atskiria važiuojamosios dalies eismo juostą, skirtą maršrutiniam transportui; atskiria eismo juostą nuo maršrutinio transporto stotelės; atskiria dviračių juostą. Šią liniją kirsti draudžiama, išskyrus tuos atvejus, kai ji žymi važiuojamosios dalies kraštą arba kai kelio ženklai „Eismo juosta maršrutiniam transportui“ ir „Kelias su eismo juosta maršrutiniam transportui“ negalioja.

                    Naujas horizontalusis ženklinimas 1.31. Pėsčiųjų simbolis žymi pėsčiųjų taką ar pėsčiųjų eismui skirtą tako dalį:



                    Naujas horizontalusis ženklinimas 1.32. Geltonomis linijomis pažymėtas plotas važiuojamųjų dalių sankirtoje žymi vietą, į kurią įvažiuoti draudžiama, jeigu joje ar už jos yra kliūtis, kuri priverstų vairuotoją sustoti važiuojamųjų dalių sankirtoje ir trukdyti kitų transporto priemonių eismui, išskyrus tuos atvejus, kai sankryžoje reikia pasukti į kairę.

                    Paskutinis taisė dsanto; 2014.10.11, 12:50.

                    Comment


                      Pagaliau susitvarkė su dviračiais perėjose ir statymu. Ir iš tikro iškilo klausimas kodėl reikia išskirt greitkelius ir magistrales, jei jų Lietuvoje tiek, kad net galima ant pirštų suskaičiuoti.

                      Comment


                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                        Oficialu. KET projekte po visų institucijų pastabų nuspręsta numatyti privalomą sustojimą sukant į dešinę degant draudžiamam signalui pagal lentelę su žalia rodykle. Nuo 2020 m. lentelių su žaliomis rodyklėmis bus atsisakyta.
                        Labai blogai. Lentelės padėda mažinti degalų sanaudas, mažinti teršalų išmetimą, mainais už tai gauti nemokamai autobusus.

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Labai blogai. Lentelės padėda mažinti degalų sanaudas, mažinti teršalų išmetimą, mainais už tai gauti nemokamai autobusus.
                          Kaip suprantu iš aiškinamojo rašto, bus numatytos saugesnės alternatyvos lentelėms.

                          Comment


                            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                            Kaip suprantu iš aiškinamojo rašto, bus numatytos saugesnės alternatyvos lentelėms.
                            Kokios saugesnės alternatyvos?

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Kokios saugesnės alternatyvos?
                              Nenurodyta.

                              Comment


                                Labai gerai, kad įvestas tas 151 ženklas. Beje, 558 ženklas, panašu nukopintas iš Prancūzijos ar Vokietijos.

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  Naujienos su kelio ženklais.

                                  Automagistralės ženklai bus ir mėlyni. Čia mintis turbūt palaipsniui atsisakyti žalių ženklų:
                                  Abejotinas tokio pakeitimo reikalingumas. Buvo tikrai naudinga ir prasminga, kad aukščiausios kategorijos kelių žymėjimas išsiskirtų iš kitų (kartu galėjo ir greitkeliai būti žymimi žaliai).

                                  Krypties rodyklės į lankytiną vietą galės būti su tos vietos (objekto) atvaizdu:
                                  Puikus atnaujinimas.


                                  Tuo pačiu pasigendu bandymų atnaujinti VT eismo juostų ženklinimą. Dabartiniai balto fono ženklai, kuriose nurodomos ir kitos eismo juostos yra pernelyg griozdiški ir nepakankamai informatyvūs. Atitinkamai naujame ženkle, kuriame autobuso simbolis nebūtų tik labai mažas, galėtų būti papildomomis lentelėmis ženklinamas leidimas tokiomis juostomis važiuoti taksi, 4+, elektromobiliams. Tuo pačiu reikėtų ir ženklų, kurie žymėtų tokios eismo juostos pabaigą.

                                  Ties kelio ženklais dar yra labai daug vietų, kuriose reikėtu padirbėti.

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                    Abejotinas tokio pakeitimo reikalingumas. Buvo tikrai naudinga ir prasminga, kad aukščiausios kategorijos kelių žymėjimas išsiskirtų iš kitų (kartu galėjo ir greitkeliai būti žymimi žaliai).


                                    Puikus atnaujinimas.


                                    Tuo pačiu pasigendu bandymų atnaujinti VT eismo juostų ženklinimą. Dabartiniai balto fono ženklai, kuriose nurodomos ir kitos eismo juostos yra pernelyg griozdiški ir nepakankamai informatyvūs. Atitinkamai naujame ženkle, kuriame autobuso simbolis nebūtų tik labai mažas, galėtų būti papildomomis lentelėmis ženklinamas leidimas tokiomis juostomis važiuoti taksi, 4+, elektromobiliams. Tuo pačiu reikėtų ir ženklų, kurie žymėtų tokios eismo juostos pabaigą.

                                    Ties kelio ženklais dar yra labai daug vietų, kuriose reikėtu padirbėti.
                                    Na, šiaip pvz. Anglijoje taip ir yra - ženklai žymi ir VT juostos pradžia, ir vidurį, ir pabaigą. Juose nurodoma, kas gali ta juosta važiuoti.
                                    O padirbėti reikėtų dar ties lentelėmis.

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      Abejotinas tokio pakeitimo reikalingumas. Buvo tikrai naudinga ir prasminga, kad aukščiausios kategorijos kelių žymėjimas išsiskirtų iš kitų (kartu galėjo ir greitkeliai būti žymimi žaliai).


                                      Puikus atnaujinimas.


                                      Tuo pačiu pasigendu bandymų atnaujinti VT eismo juostų ženklinimą. Dabartiniai balto fono ženklai, kuriose nurodomos ir kitos eismo juostos yra pernelyg griozdiški ir nepakankamai informatyvūs. Atitinkamai naujame ženkle, kuriame autobuso simbolis nebūtų tik labai mažas, galėtų būti papildomomis lentelėmis ženklinamas leidimas tokiomis juostomis važiuoti taksi, 4+, elektromobiliams. Tuo pačiu reikėtų ir ženklų, kurie žymėtų tokios eismo juostos pabaigą.

                                      Ties kelio ženklais dar yra labai daug vietų, kuriose reikėtu padirbėti.
                                      Šitas KET variantas tikrai neidealus. Siūlyčiau būti aktyvesniems ir teikti pastabas bei pasiūlymus teisės aktams, kai jie būna paskelbti lrs.lt tinklapyje derinimui. Daugelis Jūsų turi gerų idėjų. Aš irgi teikiau vieną KET pasiūlymą, kuris buvo įvertintas.

                                      Comment


                                        /\ Gal būtų galima gaut nuorodą tinginiams?

                                        Comment


                                          Kelių eismo taisyklių projektas buvo pateiktas derinti suinteresuotoms institucijoms ir visuomenei nuo 2014-06-16 iki 2014-06-30. Šiuo laikotarpiu buvo galima teikti pastabas, paspaudus raudonai pažymėtą nuorodą (dabar jos nebeliko, nes pasibaigė laikas):

                                          http://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaiesk..._fix=n&p_gov=n

                                          Comment

                                          Working...
                                          X