Bet tai pasigilinam dabar į praktinę/loginę situacijos pusę. Šv. Gertrūdos g., vien sukimui į kairę skirtoje juostoje vietos yra gal 6-7 standartiniams automobiliams. Srautas piko metu ten gan nemenkas ir nenustebčiau, kad didžioji srauto dalis suka būtent į Gimnazijos g., arba tiesiog dėl trumpai degančios sekcijos į karę, ten prisirikiuoja nemažai automobilių. Taigi tikėtina, kad labai dažnai žmonės bandys pasukti iš vidurinės juostos, bet tiesiog fiziškai nespės. Tai gaunasi, kad jie privalo važiuoti tiesiai, nors apsisukti normaliai jiems gal pavyks tik kažkur Pilies žiede, arba kažkur per įvažiavimą į kiemus. Bet bet kuriuo atveju, kažkur jie vistiek taps papildomu eismo trikdžiu, nors jiems net būti įprastomis aplinkybėmis ten nereikėjo?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių eismo taisyklės
Collapse
X
-
Tai iš loginės pusės aš pilnai pačiam pritariu. Aš ir visad buvau įsitikinęs, kad taisyklės liepia praleisti tik sukančiuosius pagal papildomą sekciją. Bet vat taip suformuluota, kad ir atvirkštinėje situacijoje tas pats galioja. Nors tokių sankryžų pasitaiko tikrai retai.Parašė Pensininkas Rodyti pranešimąBet tai pasigilinam dabar į praktinę/loginę situacijos pusę. Šv. Gertrūdos g., vien sukimui į kairę skirtoje juostoje vietos yra gal 6-7 standartiniams automobiliams. Srautas piko metu ten gan nemenkas ir nenustebčiau, kad didžioji srauto dalis suka būtent į Gimnazijos g., arba tiesiog dėl trumpai degančios sekcijos į karę, ten prisirikiuoja nemažai automobilių. Taigi tikėtina, kad labai dažnai žmonės bandys pasukti iš vidurinės juostos, bet tiesiog fiziškai nespės. Tai gaunasi, kad jie privalo važiuoti tiesiai, nors apsisukti normaliai jiems gal pavyks tik kažkur Pilies žiede, arba kažkur per įvažiavimą į kiemus. Bet bet kuriuo atveju, kažkur jie vistiek taps papildomu eismo trikdžiu, nors jiems net būti įprastomis aplinkybėmis ten nereikėjo?Paskutinis taisė Ginthus; 2016.11.28, 12:53.
Comment
-
Manau, kad logiškiausia būtų patikslinti KET:Parašė Pensininkas Rodyti pranešimąBet tai pasigilinam dabar į praktinę/loginę situacijos pusę. Šv. Gertrūdos g., vien sukimui į kairę skirtoje juostoje vietos yra gal 6-7 standartiniams automobiliams. Srautas piko metu ten gan nemenkas ir nenustebčiau, kad didžioji srauto dalis suka būtent į Gimnazijos g., arba tiesiog dėl trumpai degančios sekcijos į karę, ten prisirikiuoja nemažai automobilių. Taigi tikėtina, kad labai dažnai žmonės bandys pasukti iš vidurinės juostos, bet tiesiog fiziškai nespės. Tai gaunasi, kad jie privalo važiuoti tiesiai, nors apsisukti normaliai jiems gal pavyks tik kažkur Pilies žiede, arba kažkur per įvažiavimą į kiemus. Bet bet kuriuo atveju, kažkur jie vistiek taps papildomu eismo trikdžiu, nors jiems net būti įprastomis aplinkybėmis ten nereikėjo?
164. Sankryžoje, kurioje eismas reguliuojamas šviesoforu su papildoma sekcija, vairuotojas, važiuojantis eismo juosta, iš kurios sukama, turi važiuoti toliau įjungtos papildomos sekcijos rodyklės nurodyta kryptimi, jeigu sustojęs jis sutrukdytų kitų ta pačia eismo juosta važiuojančių paskui jį transporto priemonių eismui.
Comment
-
Sumauti degradai. Ką pakeis tas vienas ciklas, tą viena papildoma minutė? Gal hemarojus užsispaudė, kad taip draskės?Parašė Pensininkas Rodyti pranešimąIki tol, kol vakar vakare man stovint vidurinėj juostoj ir laukiant kol užsidegs žalia sekcija posūkiui į kairę nepradėjo iš galo pypinti, neišlipo iš mašinos, neapdaužė manosios (gerai, kad tik ranka) ir nepasiūlė man į snukį už tai kad KET nemoku, maniau, kad stovėti ir laukti galima. Nu bet tokia patirtis verčia suabejoti savo įsitikinimais.
Comment
-
O ką su Konvencija daryti?Parašė dsanto Rodyti pranešimąManau, kad logiškiausia būtų patikslinti KET:
164. Sankryžoje, kurioje eismas reguliuojamas šviesoforu su papildoma sekcija, vairuotojas, važiuojantis eismo juosta, iš kurios sukama, turi važiuoti toliau įjungtos papildomos sekcijos rodyklės nurodyta kryptimi, jeigu sustojęs jis sutrukdytų kitų ta pačia eismo juosta važiuojančių paskui jį transporto priemonių eismui.
Negali KET prieštarauti Konvencijai.
Comment
-
Goštauto g. irgi yra pan. sankryža, bet dar neteko girdėti kokį nors pypinimą, nors važiuota pro ten tūkstančius kartų. Vairuotojas juk negali atspėti, kada tiksliai ta sekcija užsidegs arba užges. O tie, kurie važiuoja antra juosta irgi žino, kad ten ne visada dega žalias, priešingai nei pirmoje juostoje.Paskutinis taisė Lettered; 2016.11.28, 15:48.
Comment
-
Tai ir neprieštaraus, nes Konvencija kalba apie papildomos sekcijos rodyklę.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąO ką su Konvencija daryti?
Negali KET prieštarauti Konvencijai.
Comment
-
Dar programavimas lemia.Parašė Lettered Rodyti pranešimąGoštauto g. irgi yra pan. sankryža, bet dar neteko girdėti kokį nors pypinimą, nors važiuota pro ten tūkstančius kartų.
Galima suprogramuoti, kad niekada nebus nepatenkintų. T.y. kartu ir tiesiai ir kairėn, ir tada jokio skirtumo kaip supiešta...
Comment
-
Rusijoj jau panaikintas, bet ne LietuvojParašė Diim4iik Rodyti pranešimąO ar kartais ne sitas punktas buvo panaikintas?
Comment
-
Noriu paklaust, o yra numatyta pėstiesiems kokia simbolinė bauda ar bent įspėjimas išilgai vaikštant dviračių taku, kai šalia yra nuvalytas visiškai tuščias šaligatvis? Aišku daug takų yra neaiškiai paženklinti, bet dabar, kai standartas bent Vilniuj yra tiesti tik raudoną asfaltą išilgai pilkų trinkelių, tai jau aiškiau nebūna, nors pėstiesiems nė motais.
Susimąsčiau, kai šiandien vėl eilinį kartą ant dvirtakio kraujo bala, šalia greitoji su švyturėliais, šalia dviratis paremtas kojele subliuškuse padanga, o prie pat ant to pačio dviračių tako stovi atsipūtęs kareivis su uniforma (disciplinuotas juk!), už 15 metrų mergina vienoje dviračių tako pusėj, čiuvakas kitoj. Pravažiuojant žvalgiausi per petį greitosios link, tai čiuvakas pažengė pusę žingsnio užlipant ant vejos, reiškias supranta, jog stovi ne ten kur priklauso. Tai kas, tai per siurrealizmas? Veiksmas Baltupių st. (net Google street view 2 žmonės ant dvirtakio, dar viena mama su vežimėliu kairiau pa'scroll'inus per metrą nuo ryškaus dviračių tako kelio ženklinimo): https://www.google.lt/maps/place/Bal...800097!6m1!1e1
P. S. Šaligatvis buvo visiškai tuščias, o link įvykio vietos praskrido kitas greitosios automobilis su spec. signalais.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
-
O ką daryti, jeigu pėsčiųjų šaligatvis nutiestas prie pat kelio (kur eiti yra nelabai malonu dėl greitai važiuojančių mašinų, ypač po lietaus), o dviračių takas yra šiek tiek toliau? https://www.google.lt/maps/@54.66318...8i6656!6m1!1e1Parašė dondc Rodyti pranešimąNoriu paklaust, o yra numatyta pėstiesiems kokia simbolinė bauda ar bent įspėjimas išilgai vaikštant dviračių taku, kai šalia yra nuvalytas visiškai tuščias šaligatvis? Aišku daug takų yra neaiškiai paženklinti, bet dabar, kai standartas bent Vilniuj yra tiesti tik raudoną asfaltą išilgai pilkų trinkelių, tai jau aiškiau nebūna, nors pėstiesiems nė motais.
Comment
-
Aš apeliavau į situacijas, kai yra sudėtas visas įmanomas ženklinimas, takai visiems nuvalyti ir atviri naudotis, atitinkantys bent minimalų patvirtintą plotį.
Kaip suprantu esi susijęs su geležinkeliais, tai galėčiau paklausti, o ką daryt, kai matai artėjantį traukinį, bet tau reikia pervažiuoti geležinkelio pervažą, o tu labai skubi? Na ką gi daryti?!
P. S. Nurodytoje tavo nuorodoje, sprendimas būtų pereiti į kitą gatvės pusę, o prie kitos sankryžos grįžimas atgal. O jei taip nepatinka (man irgi nepatiktų jei ten gyvenčiau), tai bent pamėginčiau paprašyti savivaldybės, kad padarytų patogiau.Paskutinis taisė dondc; 2017.03.13, 20:11.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
-
Administracinių teisės nusižengimų kodekso 417 str. 8 d. Kelių eismo taisyklių pažeidimai, išskyrus šiame kodekse numatytuosius,Parašė dondc Rodyti pranešimąNoriu paklaust, o yra numatyta pėstiesiems kokia simbolinė bauda ar bent įspėjimas išilgai vaikštant dviračių taku, kai šalia yra nuvalytas visiškai tuščias šaligatvis?
užtraukia įspėjimą arba baudą vairuotojams nuo dešimt iki dvylikos eurų.
Jeigu pagal KET pėstieji negali ten vaikščiot, tai galimybė gauti įspėjimą yra.
Comment
-
Pervažoje traukinys visada teisus.Parašė dondc Rodyti pranešimąKaip suprantu esi susijęs su geležinkeliais, tai galėčiau paklausti, o ką daryt, kai matai artėjantį traukinį, bet tau reikia pervažiuoti geležinkelio pervažą, o tu labai skubi? Na ką gi daryti?.
Man patogiau būtų važinėti mašina. Laiškus galima rayti iki statybų, o ne pastačius objektą.Parašė dondc Rodyti pranešimąP. S. Nurodytoje tavo nuorodoje, sprendimas būtų pereiti į kitą gatvės pusę, o prie kitos sankryžos grįžimas atgal. O jei taip nepatinka (man irgi nepatiktų jei ten gyvenčiau), tai bent pamėginčiau paprašyti savivaldybės, kad padarytų patogiau.Paskutinis taisė Aleksio; 2017.03.14, 08:31.
Comment
-
Mašina važiuoti šaligatviu ar dviračio taku negalima.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąMan patogiau būtų važinėti mašina.
Comment
-
Bet kuriuo atveju, tai, kad šaligatvis yra prie pat kelio (nors ir atitvertas nuo jo), nėra pasiteisinimas vaikščioti dviračių takų.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPervažoje traukinys visada teisus.
Man patogiau būtų važinėti mašina. Laiškus galima rayti iki statybų, o ne pastačius objektą.
Comment
-
Žmonės nesusipranta, nes nedažnai mato tuos dviračius. Ne kartą teko pačiam matyti situacijas, kai pėstieji eidami per gatvę apsidairo ar nėra automobilių, tačiau ignoruoja atvažiuojančius dviratininku ir būna apšaukti išsižiojėliais.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąBet kuriuo atveju, tai, kad šaligatvis yra prie pat kelio (nors ir atitvertas nuo jo), nėra pasiteisinimas vaikščioti dviračių takų.
Comment
-
Klausimas apie dviračius ar galima važiuoti dviračiu kelkraščiu jai kitoje kelio pusėje yra dviračių takas, o kelias su skiriamąją juosta. Čia kada važiuoju ozo gatve prie akropolio link kuro aparatūros o man per langą rėkia, kad kitoj pusėje yra dviračių takas ir dabar nesuprantu pagal eismo taisykles jis teisus ar ne?
Comment
Comment