Autobuso vairuotoja reikia identifikuoti ir atimt teises visam gyvenimui.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių eismo taisyklės
Collapse
X
-
Tokiu atveju nelabai kam liktų vairuoti ne tik autobusus ar fūras, bet ir automobilius, kokį 70% vairuotojų tame kelyje taip važiuoja, lenkia bet kaip ir bet kur, kerta ištisines juostas, viršyja greitį ir t.t. Ir dar visi stebisi, iš kur tiek žūčių ir pyksta, kad autostrados kelininkai nepadaro. Iki tos dar net eismo intensyvumas netraukia, o vakaruose pilna dar siauresnių ir žymiai labiau apkrautų kelių, kuriose kažkodėl tiek nežūsta.Parašė Mexas Rodyti pranešimąAutobuso vairuotoja reikia identifikuoti ir atimt teises visam gyvenimui.
Comment
-
Tai kad intensyvumas, ypač fūrų tame kelyje, kaip tik "traukia".Parašė Lettered Rodyti pranešimąTokiu atveju nelabai kam liktų vairuoti ne tik autobusus ar fūras, bet ir automobilius, kokį 70% vairuotojų tame kelyje taip važiuoja, lenkia bet kaip ir bet kur, kerta ištisines juostas, viršyja greitį ir t.t. Ir dar visi stebisi, iš kur tiek žūčių ir pyksta, kad autostrados kelininkai nepadaro. Iki tos dar net eismo intensyvumas netraukia, o vakaruose pilna dar siauresnių ir žymiai labiau apkrautų kelių, kuriose kažkodėl tiek nežūsta.
Kita vertus, taip, pas mus žmogaus gyvybė ir sveikata nevertinami.
Comment
-
Tai ir atimti visiems. Kas čia per argumentas, kad "neliks kam vairuoti"? Tai tegul tada visi vairuoja, net girti padarę žiaurias avarijas, kad tik būtų kam dirbt?Parašė Lettered Rodyti pranešimąTokiu atveju nelabai kam liktų vairuoti ne tik autobusus ar fūras, bet ir automobilius, kokį 70% vairuotojų tame kelyje taip važiuoja, lenkia bet kaip ir bet kur, kerta ištisines juostas, viršyja greitį ir t.t. Ir dar visi stebisi, iš kur tiek žūčių ir pyksta, kad autostrados kelininkai nepadaro. Iki tos dar net eismo intensyvumas netraukia, o vakaruose pilna dar siauresnių ir žymiai labiau apkrautų kelių, kuriose kažkodėl tiek nežūsta.
Patys žmonės savo sveikatos nevertina. Gal tada nedidelė netektis, jeigu daugiau nieko neužmuša?Parašė Sula Rodyti pranešimąTai kad intensyvumas, ypač fūrų tame kelyje, kaip tik "traukia".
Kita vertus, taip, pas mus žmogaus gyvybė ir sveikata nevertinami.
Comment
-
Aš nieko neteisinu, tik konstatuoju faktą, kad tiek žuvusių yra tik dėl vairavimo kultūros, o ne dėl prasto kelio, čia ne koks nors vienetinis atvejis. Važiuotų visi ramiai ant 90, lenktų tik po 1 transporto priemonę ir ne aklai, jokių mirčių ten nebūtų.Parašė Creatium Rodyti pranešimąTai ir atimti visiems. Kas čia per argumentas, kad "neliks kam vairuoti"? Tai tegul tada visi vairuoja, net girti padarę žiaurias avarijas, kad tik būtų kam dirbt?
Patys žmonės savo sveikatos nevertina. Gal tada nedidelė netektis, jeigu daugiau nieko neužmuša?
Comment
-
Šį penktadienį važiuojant iš Vilniaus į Lazdijus, prieš Valkininkų geležinkelį esant kolonai iš priekio ir priešpriešos, baltarusis pradėjęs lenkti už manęs važiuojančią fūrą išėjo į lenkimą, fūrą baiginėjo lenkti pamatė kad iš priekio kolona, o dešinėje nėra vietos, taip per vidurį ir liko prasilenkiant tarp priešpriešos. Tačiau įvažiavus į Valkininkus visi prilėtino per geležinkelį pervažiuoti, tuo tarpu fūra buvusi už manęs dėjo lenkti koloną mašinų visu greičiu per geležinkelį.Parašė Lettered Rodyti pranešimąAš nieko neteisinu, tik konstatuoju faktą, kad tiek žuvusių yra tik dėl vairavimo kultūros, o ne dėl prasto kelio, čia ne koks nors vienetinis atvejis. Važiuotų visi ramiai ant 90, lenktų tik po 1 transporto priemonę ir ne aklai, jokių mirčių ten nebūtų.
Šį šeštadienį Via baltica priekį 2 lengvosios ir dar toliau 5 fūros, paskui mane važiavusi fūra išėjo į vidurį lenkti manęs, kitų lengvų. Važiavo per vidurį ilgai ir tiesiai į prieš priešinį eismą, skaičiavau kiek kaktomušų, bet supratau, kad neįmanoma spėti skaičiuoti.
Abi fūros lietuviai ir vienas baltarusis su lengvąja, kurie sukėlė tokias situacijas, kad net man buvo kraupu. Taip kad liūdna ta mūsų vairavimo kultūra.
P.S. tik išvažiavęs ant Kauno aplinkkelio tą fūrą teko aplenkti antroje juostoje.Atėjo, pamatė, pastatė...
Comment
-
Dėl abiejų priežasčių.Parašė Lettered Rodyti pranešimątiek žuvusių yra tik dėl vairavimo kultūros, o ne dėl prasto kelio
Comment
-
Tai dar geresnis bajeris via Blatica, kai aplenkiau fūrą ir įėjau į pakankamai ilgą tarpą, tai ji pasivijo ant 100-110 km/h (atjungtas ribotuvas?) ir bandė nustumti nuo kelio, sąmoningai, nes signalizavo. Žmona ir dukra buvo išsigandusios. Fūros numeriai lenkiški. Daviau durniui kelią, supratau, kad vijosi "savo" koloną.Parašė AngeLT Rodyti pranešimąAbi fūros lietuviai ir vienas baltarusis su lengvąja, kurie sukėlė tokias situacijas, kad net man buvo kraupu. Taip kad liūdna ta mūsų vairavimo kultūra.
P.S. tik išvažiavęs ant Kauno aplinkkelio tą fūrą teko aplenkti antroje juostoje.
Comment
-
Galbūt todėl, kad tuose keliukuose nėra išplatėjimo ir papročio praleidinėti mašinas pasitraukiant į kelkraštį. Kažkas rašė, kad šis paprotys labiau prigijęs Lietuvos via baltika dalyje nei kažkurios iš kaimynių.Parašė Dainiulis Rodyti pranešimąEsu išmaišęs su mašina (prekių išvežiojmas) visus Vakarų Lietuvos kelius ir keliukus tai su tokiu debilizmu kaip šitam filmuke neesu susiduręs. Toks jausmas, kad tik "Via Baltica" kelyje taip važinėjama.
Comment
-
1+2 manau pasiteisintų geriau. Švedai irgi panašius kelius turėjo, tai nusprendė pasidaryt 1+2: sumažėjo eismo įvykių.Parašė agnette Rodyti pranešimąLatviai isrado 11 metru kelia kuri naudoja VB pas save, ten net 4 juostom per 2 juostu kelia sudeba vaziuoti.
O siaip jei kelias leidzia, tai ir naudojasi, neleistu - niekas taip nevaziuotu.
Comment
-
Būtent. Kelis kartus važiavau į Rygą ir toks važiavimas ten buvo norma. Kaip tik tokių kaip tame video nenorinčių pasitraukti į kelkraštį buvo mažuma, ten matyt blondinė už vairo sėdėjo ir nesuprato ko tas autobusas iš jos nori.Parašė agnette Rodyti pranešimąLatviai isrado 11 metru kelia kuri naudoja VB pas save, ten net 4 juostom per 2 juostu kelia sudeba vaziuoti.
O siaip jei kelias leidzia, tai ir naudojasi, neleistu - niekas taip nevaziuotu.
Comment
-
Lenkijoje jau taip niekas nebevažiuoja. Šitas "išradimas" yra smerktinas ir neleistinas. Avarijos atveju tos juostos galioja ir tikrai gali būti kaltas visiškai kitas asmuo nei pasirodytų logiškai (arba įsivaizduojant 2+2 kelią).Parašė Ginthus Rodyti pranešimąBūtent. Kelis kartus važiavau į Rygą ir toks važiavimas ten buvo norma. Kaip tik tokių kaip tame video nenorinčių pasitraukti į kelkraštį buvo mažuma, ten matyt blondinė už vairo sėdėjo ir nesuprato ko tas autobusas iš jos nori.
Comment
-
Priminsiu:
Kauno sankryžos bus sužymėtos geltonomis linijomis
2015-11-24
...
Jei leis sąlygos naujoji tvarka turėtų atsirasti dar šiais metais, o jei orai subjurs ir nebeleis ženklinti kelių, darbai persikels į pavasarį.
...
Taip dazu ir nerado?
Comment
-
RadoParašė agnette Rodyti pranešimąPriminsiu:
Kauno sankryžos bus sužymėtos geltonomis linijomis
2015-11-24
...
Jei leis sąlygos naujoji tvarka turėtų atsirasti dar šiais metais, o jei orai subjurs ir nebeleis ženklinti kelių, darbai persikels į pavasarį.
...
Taip dazu ir nerado?
Šiąnakt buvo pažymėta Birštono g. - Karaliaus Mindaugo pr. sankryža. Artimiausiu metu bus pažymėta: Pilies žiedas (Vilijampolės tilto-Jonavos g. vieta), Šv. Gertrūdos - Šauklių g. sankryža 
http://kaunas.kasvyksta.lt/2016/05/0...cios-naujoves/
Comment
Comment