/\ Gal perdaug nenukrypkim nuo temos su palyginimais.
Vien paskutiniuose puslapiuose minimi tokie objektai (neskaitant teminės sankryžos):
1. "kaip Gelvonu gatveje"
2. "pastebėtas Ozo gatvėje"
3. "jokia reprezentacinė vieta (kaip, tarkim, Senamiestis ir Karaliaus Mindaugo tiltas)"
4. "bus kaip ant Mindaugo tilto"
5. "Dviračiu take Smiltynė-Nida asfaltas kaip"
Aš nelabai suprantu, kaip ten viaduką galėjo atidayti, jei jam dar vieno asfalto sluoksnio trūksa, na, bent jau antradienį trūko..., bet ten jau esmas buvo paleistas, tai nemanau, kad paklojo. Pamatysit, pavasarį vėl uždarys... arbe naktį kols dangą.
Žurnalistai kaip visada perdeda. Optimaliau nei optimalu (aukšč. laipsnis) būti jau negali
Na bet jei visos sankryžos būtų optimalesnės, kamščių nebūtų niekad
Naujaisiais Vilniaus viadukais jau vyksta eismas
2007-12-06
Vilniaus meras Juozas Imbrasas atidarė dalį rekonstruojamos Laisvės prospekto, Ukmergės ir ateities gatvių sankryžos – nuo šiol Ukmergės gatvės viadukais eismas leidžiamas 4 juostomis. Šiuo metu pradėti vykdyti darbai po viadukais – ten, kur jungiasi Ateities ir Ukmergės gatvės. Visus rekonstrukcijos darbus planuojama pabaigti po metų, 2008 m. gruodžio 15 d.
Laisvės prospekto, Ukmergės ir Ateities gatvių sankryžos rekonstrukcija padidins sankryžos pralaidumą, padės optimaliau paskirstyti transporto srautus, leis įrengti naują troleibusų liniją bei pagerins susisiekimą tarp Pašilaičių, Fabijoniškių ir Baltupių rajonų.
Ukmergės gatvės, Laisvės prospekto ir Ateities gatvės sankryžos rekonstrukciją AB „Panevėžio keliai“ pradėjo vykdyti 2006 metų pabaigoje. Ši sankryža turi būti rekonstruota į dviejų lygių sankryžą. Projekto vertė – 40,3 milijono litų.
„Siekiant sumažinti spūstis Vilniuje ir pagerinti eismą, šiuo metu sostinėje vykdomi stambūs transporto infrastruktūros projektai – rekonstruojama ši sankryža, tiesiamas pietinis aplinkkelis, statomi viadukai pėstiesiems, jau atidaryta transporto jungtis nuo Konstitucijos iki Ukmergės gatvės. Įgyvendinus šiuos projektus, spūsčių mieste bus mažiau“, – sakė miesto meras Juozas Imbrasas.
Rekonstrukcijos metu Ukmergės gatvė bus išplatinta iki 6 eismo juostų, įrengiant po papildomą eismo juostą įvažiavimui į jungiamąsias gatves. Išvažiavimui iš rekonstruoto transporto mazgo bus naudojamos esamos P. Žadeikos, J. Baltrušaičio, Pašilaičių gatvės. Šios gatvės jungsis su aplinkinių rajonų gatvėmis. J. Baltrušaičio gatvėje bus įrengta papildoma eismo juosta. Rekonstruojamų gatvių važiuojamosiose dalyse bus įrengtos 2 m pločio skiriamosios juostos, grįstos betoninių trinkelių danga, su tvorele per vidurį. Transporto mazgo teritorijoje numatoma įrengti naujus šaligatvius ir dviračių takus, perkloti esamų šaligatvių ir dviračių takų dangas.
Siekiant sumažinti triukšmą dėl ateityje sankryžoje padidėsiančių transporto srautų rekonstruotoje Ateities gatvės dalyje, 6 namuose bus pakeista 3615 langų, įstiklinti balkonai.
Aš tai išvis negaliu suprasti, kokia prasmė yra kloti trinkeles siaurame ruože miesto pakrašty. Čia gi nėra jokia reprezentacinė vieta (kaip, tarkim, Senamiestis ir Karaliaus Mindaugo tiltas), todėl reikia daryti, kaip patogiau.
Na, asfaltas patogiau dviratininkams, o trinkelės patogiau inžinerinių tinklų klojėjams. Išlupai kiek reikia, numetei kabelį ir sudejai atgal trinkeles. O su asfaltu žymiai sudėtingiau.
Aš tai išvis negaliu suprasti, kokia prasmė yra kloti trinkeles siaurame ruože miesto pakrašty. Čia gi nėra jokia reprezentacinė vieta (kaip, tarkim, Senamiestis ir Karaliaus Mindaugo tiltas), todėl reikia daryti, kaip patogiau.
Jei kokybiškai padarytas, tai nėra dardėjimo, nors aš daugiausiai važinėju su krosinio tipo padangomis, su plentinėmis gal ir jaučiasi.
Turi įtakos net ir asfalto rūšis. Dviračiu take Smiltynė-Nida asfaltas kaip grubus švitrinis popierius - važiuoji ir dviratis nemaloniai ūžia-vibruoja. Atrodytų smulkmena, bet kažkodėl ties juodkrante visi dviratininkai važiuoja šalia dviračio tako - automobiliniu stikliniu asfaltu.
Tai ką jau kalbėti apie trinkeles?
Toks vaizdas, kad biurokratiškai daroma taip kaip biurokratų įsivaizduojama "geriau", bet tik ne taip kaip reikėtų ir būtų geriau iš tikrųjų.
Kaip matosi iš šaligatvio, projektuojant dviračių takus, mūsų projektuotojų akys irgi vis dar miglotos
Ne gana to, kad bus kaip ant Mindaugo tilto, kur neaišku iš kurios raudonos linijos pusės yra dviračių takas, dar reikės dardėti trinkelėmis...
Ar tikrai? Kad visur aplink dviračių takai asfaltuoti, tai galvojau, kad ir ant viaduko bus taip. Nors man psirodė, kad ten jam išvis vietos nėra... O beto labai jau trumpas tas viadukas, padardėti kokių 40 metrų manau nebėda...
Kaip matosi iš šaligatvio, projektuojant dviračių takus, mūsų projektuotojų akys irgi vis dar miglotos
Ne gana to, kad bus kaip ant Mindaugo tilto, kur neaišku iš kurios raudonos linijos pusės yra dviračių takas, dar reikės dardėti trinkelėmis...
Jei kokybiškai padarytas, tai nėra dardėjimo, nors aš daugiausiai važinėju su krosinio tipo padangomis, su plentinėmis gal ir jaučiasi.
Kaip matosi iš šaligatvio, projektuojant dviračių takus, mūsų projektuotojų akys irgi vis dar miglotos
Ne gana to, kad bus kaip ant Mindaugo tilto, kur neaišku iš kurios raudonos linijos pusės yra dviračių takas, dar reikės dardėti trinkelėmis...
Komentuoti: