Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
    Ne, beveik nevairuoju. Nekenčiu vairuoti mieste (vairuoti moku, autoįvykių neturėjau).

    Tokio atsakymo ir tikėjausi – Šiaurinė reikalinga tik dėl srautų perskirstymo. Bet čia turiu jums naujieną – užgrūsta bus iš Šiaurinė (jeigu ji bus). Papildomos gatvės transporto spūsčių problemos nesprendžia, priešingai – jas gilina.
    Argumentai? Tai ir VA gal nereikėjo statyti. O gal reikėjo ką nors išarti? Ko nors protingo neturi parašyti?
    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
    [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

    Comment


      VA, sakyč, reikėjo. Reikalas tas, kad VA nutiestas miesto pakraščiu, ne per (daugmaž, grubiai imant) centrinę miesto dalį. Šiaurinės vietoje verčiau pristatyčiau naujų butų ir tramvajaus liniją. Būtų n kartų naudingiau miestui.

      Comment


        Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
        VA, sakyč, reikėjo. Reikalas tas, kad VA nutiestas miesto pakraščiu, ne per (daugmaž, grubiai imant) centrinę miesto dalį. Šiaurinės vietoje verčiau pristatyčiau naujų butų ir tramvajaus liniją. Būtų n kartų naudingiau miestui.
        Kai nevairuoji tai ir nenori/nesugebi matyti esmės. Ar visi vairuojantys yra tautos priešai?
        Beje kur pervežtų ta tramvajaus linija? Matai susiekimas su VA nėra galutinis tikslas, mašinomis važiuoja iki darbo ženkliai toliau, gal iki oro uosto, gal kitur, kad tik nesigrusti per centrą. Nėra taip jau elementaru suvokti jei pats nevairuoji ir nenori matyti bent jau Waz'e kas vyksta kasdien.
        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
        [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

        Comment


          Arūnai, kam taip piktai? Aš tik laikausi nuomonės (logika neatremiama, beje), kad mieste privataus transporto turi būti kuo mažiau. Esu įsitikinęs, kad Šiaurinė gatvė jokių transporto srauto problemų neišspręs, kaip kad beveik neišsprendė VA (piko metu kelionės trukmė +/- tokia pati ar net ilgesnė į centrą).

          Comment


            Paskaityk šią temą ir manau pamatysi daug platesnį požiūrį nei tu manai šablonais kalbėdamas. Neverta man laiką gaišti, vis tiek lozungais atsakysi. Tu ne pirmas
            Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
            [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

            Comment


              Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
              Arūnai, kam taip piktai? Aš tik laikausi nuomonės (logika neatremiama, beje), kad mieste privataus transporto turi būti kuo mažiau. Esu įsitikinęs, kad Šiaurinė gatvė jokių transporto srauto problemų neišspręs, kaip kad beveik neišsprendė VA (piko metu kelionės trukmė +/- tokia pati ar net ilgesnė į centrą).
              Kadangi teko vairuoti ir iki VA tiesimo, ir net iki Ukmergės g. išplatinimo kylant į Šeškinės kalną, tai pasakysiu, kad Vilniaus atveju joks induced demand nesugebėjo pasivyti transporto arterijų tvarkymo. Jei imti standartines (ne avarines) situacijas, tai susiekimas tarp kokio Naujamesčio ir Pašilaičių piko metu pagreitėjo apie 40%, įdomu, kiek mašinų skaičius padidėjo nuo kokių nors 1999 metų iki dabar ?

              Todėl teiginiai, kad nieko neišsprendė yra nesąmonė, o teiginiai, kad papildoma transporto arterija nieko nespręs yra tokie patys nesiorientuojančio eisme ir navigacijoj žmogaus. Čia nenoriu įžeisti, orientavimasis įgyjamas su realia patirtimi, tai jei yra jos stoka, ką gi. Vilniuj labai trūksta dubliuojančių transporto arterijų, ir dėl šio trūkumo bet koks transportas užkemša gatves įvykus avarijai. O priedo tranzitiniam ar pusiau tranzitiniam transportui dabar kolkas yra tik variantas lįsti per centrą (ko jam ten reikia?) arba pseudo šunkeliais ir zigzagais per lėtesnio eismo gatves grūstis. Apie tai jau buvo rašyta ne kartą šiame forume.

              Šiaurinė nėra kažkoks super enhancement, tai yra tiesiog būtinojo minimumo užtikrinimas, norint turėt efektyvų susisiekimą, kuris beje neapsiriboja vien standartinėm "namai-darbo vieta" kelionėmis. Tiek darbas, tiek verslas, tiek pomėgiai yra šiais laikais daug įvairesni, negrįžtam į akmens amžių, kai kelionė kažkur už kaimelio ribų buvo metų įvykis

              Comment


                Apie Šiaurinę kalbant nelabai sąžininga planuojamos gatvės reikalingumą grįsti pagerėjusiu susisiekimu su prie VA besiglaudžiančiais Pašilais. Automobilių Vilniuje vien nuo 2017 m. padaugėjo 20% (https://osp.stat.gov.lt/statistiniu-rodikliu-analize), nuo 1999 m. skaičiai būtų 2x mažiausiai (tiesiog nesulyginama).

                Važinėjau kadaise iš Viršuliškių Narbuto gatve į centrą/senamiestį. Šitos košmariškos (ypač žiemą) kelių metų patirties užteko suprasti, kad automobiliui mieste – ne vieta.

                Comment


                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

                  Siūlau įdėmiai paklausyti KEdas kliedesius nuo lygiai 28:00 https://youtu.be/e0aPeuncNjk?t=1624

                  Eduardas Kriščiūnas http://dviratis.lt/kontaktai/

                  https://www.15min.lt/verslas/naujien...as-1636-757598
                  Kalba eina apie būtinos susisiekimo infrastruktūros įgyvendinimą, o chamas atėjęs rėkdamas siūlo linijinį parką.
                  Na tiesiog <cenzūra>. Ir čia dar švelniai tariant. Kažką apie "Yra Ozo g., čia ir jungtis" dar pasvaigo.

                  Gal galėjo vietoje gatvės pasiūlyti pastatyti baseiną? Gal bendruomenės turgelį įsteigti? Ar dar kokią nesusijusią nesąmonę? Kedai, tu kažkiek orientuojies aplinkoj?
                  Paskutinis taisė digital; 2023.01.28, 12:20. Priežastis: cenzūra

                  Comment


                    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                    Kedai, tu kažkiek orientuojies aplinkoj?
                    Jeigu jis taip plėšytųsi dėl tramvajaus, perimetrinio užstatymo ir kitų gėrių, aš jam atleisčiau visas šitas nuodėmes, o dabar tiesiog <cenzūra>.
                    Paskutinis taisė digital; 2023.01.28, 12:18. Priežastis: cenzūra

                    Comment


                      Vienokia ar kitokia išsireiškimo kultūra ar jos trūkumas, bet esmines diskusines temas iškėlė.

                      Click image for larger version

Name:	Siaurines-renginio-vizualas-viesinimui-0124-3-1024x1024.jpg
Views:	323
Size:	59,2 kB
ID:	2026371
                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                      Comment


                        Net keista, kad moderatoriai tiek laiko toleruoja Arunasiko, Riedučio, R.D. įžeidinėjimus.
                        Kokia gi gali būti diskusija su asmenimis, kurie argumentuoja vien epitetais? Negi moderatoriai tikrai siekia, kad čia liktų tik kvailiausi?
                        Paskutinis taisė KEdas; 2023.01.28, 01:47.

                        Comment


                          Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                          Kiek moki, tą ir gauni. Kol nebus mokami rinkos atlyginimai viešajame sektoriuje, tol toks lygis ir bus. Naivu tikėtis kad atsiras pakankamai stiprių altruistų, kurie aukotų savo galimą uždirbti atlyginimą ir eitų dirbti iš idėjos, ypač kai didžioji dalis kolegų būtų tie, kurie dirba savivaldybėje tik dėl to, kad kitur tokio atlyginimo negautų arba reikėtų dirbti sunkiau. Kiek iš forumo narių aplikavo į pozicijas savivaldybėje ir jos įstaigose? Turbūt retas kuris, nes dauguma turi geriau apmokamus darbus ir atlyginimo nesimažintų.
                          Aš aplikavau ne kartą. Visus kartus mano paslaugų buvo atsisakyta, nes to reikalavo Šimašius arba koks kitas šulas. Pvz. net nepakvietė į pokalbį TKA eismo saugumo specialisto pareigybei ir iškart priėmė asmenį, kuris net vairavimo teisių dar neturi.
                          Taigi, ne alga nulemia kompetencijos trūkumus.

                          Comment


                            Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                            Net keista, kad moderatoriai tiek laiko toleruoja Arunasiko, Riedučio, R.D. įžeidinėjimus.
                            Kokia gi gali būti diskusija su asmenimis, kurie argumentuoja vien epitetais? Negi moderatoriai tikrai siekia, kad čia liktų tik kvailiausi?
                            Taip prisipažistu išvadinęs talibanu. Ar labai jautrus esi?
                            Atviras projekto sabotažas nusipelno tikrai daugiau nei būti išvadintu talibano ir kliedesiais.
                            Manau esi įpratęs išgirsti žmonių reakciją į neadekvačius savo veiksmus įvairiose gyvenimo srityse, matosi pagal bendravimo stilių VMS aptarimo youtube filmuke kai kitas dalyvis užčiaupė tave, kad ne tavo nuomonės klausė užduodamas klausimą.
                            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                            siūlau baigti šitą off-topic, nors gal daugiau nieko nebelieka nes talibanas sėkmingai kaišo pagalius į projekto ratus taip užtikrindamas erkių veisyklų išsaugojimą ir šunų šikinimo pievas.
                            Blogiausia yra kai d... yra su iniciatyva kuris prikišo nagus prie teisminio ieškinio žlugdant projektą atseit, kad "atsižvelgtų į visuomenės interesus".
                            Paskutinis taisė Arunasx; 2023.01.28, 07:49.
                            Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                            [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                            Comment


                              Daug kas induced demand pateikia kaip argumentą, kad gatvių platinimas ir naujų tiesimas padidintų naudinimąsį automobiliu.
                              To nebus. Visi, kas gali Vilniuje VT jau dabar nesinaudoja. Iš kur atsirastų tas papildomas automobilių srautas? Bomžai pradėtų važinėt?

                              Comment


                                Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
                                Važinėjau kadaise iš Viršuliškių Narbuto gatve į centrą/senamiestį. Šitos košmariškos (ypač žiemą) kelių metų patirties užteko suprasti, kad automobiliui mieste – ne vieta.
                                Kažkada vaikystėje teko gerti virintą pieną su glitnia plėvele ir to man užteko suprasti, kad pienui parduotuvėse - ne vieta.
                                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                Comment


                                  Parašė KEdas Rodyti pranešimą

                                  Aš aplikavau ne kartą. Visus kartus mano paslaugų buvo atsisakyta, nes to reikalavo Šimašius arba koks kitas šulas. Pvz. net nepakvietė į pokalbį TKA eismo saugumo specialisto pareigybei ir iškart priėmė asmenį, kuris net vairavimo teisių dar neturi.
                                  Taigi, ne alga nulemia kompetencijos trūkumus.
                                  Aš manau visiškai akivaizdu, kodėl tamstos niekur nepriima ir Šimašius čia yra mažiausia problema

                                  Comment


                                    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
                                    VA, sakyč, reikėjo. Reikalas tas, kad VA nutiestas miesto pakraščiu, ne per (daugmaž, grubiai imant) centrinę miesto dalį. Šiaurinės vietoje verčiau pristatyčiau naujų butų ir tramvajaus liniją. Būtų n kartų naudingiau miestui.
                                    Tik kad ta VA iš esmės be tikslo, nes nėra normalių (pilnų ir ne per kiemus) jungčių su Šešuolių, Šiaurine ir Pavilnionių gatvėmis.

                                    Comment


                                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

                                      Siūlau įdėmiai paklausyti KEdas kliedesius nuo lygiai 28:00 https://youtu.be/e0aPeuncNjk?t=1624

                                      Eduardas Kriščiūnas http://dviratis.lt/kontaktai/

                                      https://www.15min.lt/verslas/naujien...as-1636-757598
                                      O tai E.Kriščiūnas ir pėsčiųjų vadovas??
                                      Tai, vadinasi, atstovauja bene 2,5 mln. Lietuvos piliečių, t.t. ir mane?
                                      Paskutinis taisė digital; 2023.01.28, 12:25. Priežastis: cenzūra

                                      Comment


                                        Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                                        Net keista, kad moderatoriai tiek laiko toleruoja Arunasiko, Riedučio, R.D. įžeidinėjimus.
                                        Kokia gi gali būti diskusija su asmenimis, kurie argumentuoja vien epitetais? Negi moderatoriai tikrai siekia, kad čia liktų tik kvailiausi?
                                        Moderatoriai ne visas temas ne visada perskaito, nereikėtų čia susireikšminti. Yra mygtukas "Pranešti", prašytume juo naudotis.

                                        Comment


                                          Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                                          Net keista, kad moderatoriai tiek laiko toleruoja Arunasiko, Riedučio, R.D. įžeidinėjimus.
                                          Kokia gi gali būti diskusija su asmenimis, kurie argumentuoja vien epitetais? Negi moderatoriai tikrai siekia, kad čia liktų tik kvailiausi?
                                          Kokia gali būti diskusija, kai totaliai 180 laipsnių kita linkme nusišneki?
                                          Atėjo "ekspertas" pareiškti savo nuomonės į n-dešimtmečių numatytos susisiekimo jungties aptarimą, ir vietoj to, kad siūlytų kažką konstruktyvaus, siūlo totalias nesąmones.

                                          Suprask: tavo "veikla" yra destruktyvi. Ta gatvė ten turi būti. Klausimas yra tik dėl techninių sprendimų ar kitų dizaino elementų įgyvendinimo, o ne maždaug, "Chebra, o davai visai nedarome čia tos gatvės? Numatyta tokia ir tokia kategorija, pagal reglamentą negali kirstis/jungtis su tokios ir tokios kategorijos gatve... Turbūt neišsprendžiamas šitas neatitikimas, gal visai braukiam projektą ir šunų šikyklą įrengiame?"- čia lengvai perfrazuojant.
                                          Paskutinis taisė Riedutis; 2023.01.28, 13:24.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X