Parašė Pilaitis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Na kad tas "eik pats pagūglink jeigu tau reikia" neskamba labai gerai ir įtikinamai. Ta prasme, aš neturiu nieko prieš pararelinį parkavimą kaip reiškinį, bet gatvėse, kuriose mes darome prioritetą VT - jo ir laikykimės, o ne darykime n+1 kompromisų.
Bet kas važinėjantis VT žino, kad niekas neužknisa labiau, kai lyg ir yra ta A juosta, bet realiai kiekvienoje sankryžoje laukiama, nes A juosta naudojama posūkiui į dešinę (A juostos Laisvės pr.), yra n+1 įvažiavimų į teritorijas arba parkavimas (Švitrigailos g.). Jau net nekalbu, kiek tokiose vietose įvyksta avarinių situacijų arba eismo įvykių.
Daryti A juostą tik piko metui a) nesprendžia autobusų ir besiparkuojančių kirtimosi b) nesuteikia prioriteto 24/7, kas Vilniaus atveju nėra labai logiška.
Man tiesiog keista kai tie patys žmonės kitose temose sako "VT žiauriai lėtas", bet vėliau siūlo gana abejotinus sprendimus.
Kita vertus, tokioje gatvėje kaip Šiaurinė galėtų padaryti inovaciją ir daryti A juostas gatvės viduryje. Bet čia Vilnius.
- 8 patinka
Comment
-
Nelabai suvokiu, kam tas parkavimas gatvėje? Juolab tokioje. Ar jis bus mokamas ? Nebent prie kažkokios viešosios erdvės.
Suprantu, kai toks yra vidinėse gatvėse kaip pvz. Architektų, Minties ar Gabijos g.
Jei aplink statysis gyvenamieji ar komerciniai pastatai, tai tegu įsirengia parkavimo vietas savo sklypuose ar viduje.
- 9 patinka
Comment
-
Įrengiant kokią nors viešąją erdvę reikia prieš tai galvoti apie atvykimą jei būtinas, o ne gadinti tokią gatvę ir A juostą/VVT iš esmės. Pritariu, kad parkavimas yra absurdas tokioje gatvėje, kuri turėtų būti panaši į Laisvės pr. statmena kryptimi.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Būtent. Visiškai naujoje, miestą kertančioje gatvėje A juostos turėjo būti statomos tik viduryje gatvės. Tai būtų suteikę galimybę ne tik įrengti paralelinio parkavimo vietas, bet ir pamatyti kaip toks standartas veikia apskritai bei įvertinti galimybės jį plėsti likusiame mieste. Tačiau Vilnius yra mikrorajoninių kaimiečių miestas ir čia tokie dalykai yra niekam neįdomūs. Čia net naujus rajonus nuo nulio pastato apie VT net neužsimenant (Šnipiškės, Paupys, Šiaurės miestelis ir kt.), tad ką kalbėti apie kažkokias inovacijas ar elementarios VT pirmumo teisės formavimą. Sekant šito miesto VT aktualijas galima įsivaryt nemenką depresiją.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąKita vertus, tokioje gatvėje kaip Šiaurinė galėtų padaryti inovaciją ir daryti A juostas gatvės viduryje. Bet čia Vilnius.
- 7 patinka
Comment
-
Sutinku su viskuo, išskyrusParašė VLR Rodyti pranešimą
Būtent.
nes jeigu pasižiūrėtum į VT žemėlapį - ne tik į dabartinį, bet ir į sovietinius - VT mikrorajonuose buvo organizuojamas daug geriau, negu dabar. Aišku, daug lėšų suvalgydavo totalitarinis aparatas o ir automobilį įsigyti nebuvo paprasta, bet užtat VT buvo vos ne kiekvienoje kiek platesnėje gatvėje, jau net nekalbant, kiek buvo vėliau panaikinta/neįgyvendinta:mikrorajoninių- autobusų maršrutas I. Šimulionio gatvėje Karoliniškėse - panaikinta 1990;
- autobusų maršrutas Šešuolių g. Viršuliškėse - nerealizuota, nes nepastatyta jungtis per mišką ir kapines;
- troleibusai į Pilaitę per naują kelią į Pilaitę, apytiksliai atkartojantį Šešuolių/Sidaronių gatves - nerealizuota dėl LTSR griūties
- 2000 m. panaikintas troleibuso maršrutas į Paupį, žiedas buvo Aukštaičių/Paupio gatvių sankryžoje
- autobusai pro Baltupių studentų miestelį - panaikinta 1988-1990 dėl GV statybos, viadukas toje vietoje nepastatytas dėl LTSR griūties
To Arunasx: taip, VT Šiaurės miestelyje nėra geras. Jis yra geras tik jo pakraščiuose, t. y. Žirmūnų, Kalvarijų, Kareivių gatvės, bet va Šiaurės miestelio "centre" to normalaus VT kaip ir nėra. Yra 30 ir 33 maršrutai, bet jie nekursuoja labai dažnai.
Šiaurės miestelyje apie 2001-2003 metus P. Lukšio gatvėje buvo numatomi troleibusai - tą įrodo dar ir ten esantys stori stulpai. Troleibusų nepaleido, nes nebuvo rekonstruota P. Lukšio atkarpa tarp Verkių ir Kalvarijų gatvių - o vėliau ir Zuoko nuomonė apie troleibusus kardinaliai pasikeitė.
- 5 patinka
Comment
-
Vaiduokliais virtę tiltai, vedantys į šabakštynus ir laukus: kodėl nebaigiami seniai suprojektuoti viadukai?
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...tuoti-viadukai
Miestas jau baigia projektavimo darbus ir artimiausiu metu turėtų prasidėti pačios Šiaurinės gatvės statybos.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
-
Šūdo vertas teiginys. Kol nėra paskelbtos bent išankstinės techninės sąlygos, nėra apie ką kalbėti.artimiausiu metu turėtų prasidėti pačios Šiaurinės gatvės statybos
Anot Šimašiaus jau 2020 metais turėjome važiuoti Šiaurinės 1 dalimi.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 7 patinka
Comment
-
Žodis "Šimašius" ir kažkokie konkretūs šio projekto terminai nieko bendro neturi.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąAnot Šimašiaus jau 2020 metais turėjome važiuoti Šiaurinės 1 dalimi.
- 1 patinka
Comment
-
VšĮ „Išgelbėkime Ozo draustinį“ pastangomis prokuratūra kreipėsi į teismą, kad peržiūrėtų PAV atrankos išvadą. Prokuratūra sugebėjo suprasti dalį to, kas parašyta dokumentuose – KD 2,5 tarša viršys normas. Kad bus viršijamas ir triukšmo lygis jie nesuprato, o kad techninis projektas neatitinka STR'ų jie dar net nežino. Tą info turėtų jiems perduoti VTPSI
- 2 patinka
Comment
-
Bent jau gauna gerą pretekstą nieko nebedaryti ir ramiai atsikvėpti.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTai riekia suprasti artimu metu pradžios galima nesitikėti.
Nors "Žalgirio" stadioną atidavė nepaisant teismų ir prokuratūrų.
- 6 patinka
Comment
-
Geras adresas nurodytas : D ?Parašė KEdas Rodyti pranešimąKreipėsi Laisvės pr. 79b gyventojai, tad čia šneka apie pirmą ir vienintelį darguliams reikalingą (el. linijos pakasimo) etapą. Kiti etapai net ir nėra numatyti, ką gerai iliustruoja jau 10 metų nepradėti gatvės trasoje esančių sodų sklypų paėmimai visuomenės reikmėms.
Comment
-
Kodėl nereikalauja išardyti Laisvės pr. ir sodinti burokus kieme?Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą78b. Projektas neseniai baigtas ir visi kurie pirko žinojo kad bus gatvė, bet kaip visada - pagaliai į ratus. Mieste gyvena, bet nori jaustis kaip vienkemy.
- 9 patinka
Comment
-
O kaipgi? Dėl triukšmo toj nelegalioj saugomoj aikštelėj po langais jie irgi po teismus ėjo.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kodėl nereikalauja išardyti Laisvės pr. ir sodinti burokus kieme?
- 1 patinka
Comment
-
Žemynos g. lopšelio - darželio projekte pasimatė ko gero atnaujinti Šiaurinės g. sprendiniai (44 psl.): https://vilnius.lt/wp-content/upload..._Zemynos2C.pdf
Esminiai užmatyti pokyčiai: nebėra atskirų A juostų tiek Šiaurinėje, tiek Justiniškių ir Laisvės pr., yra VT įvažos, platesnės žaliosios zonos, dažnesnės perėjos ir pervažos, parkavimo vietos ir aišku nėra planuotų viadukų.
- 3 patinka
Comment

Comment