Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Bet Romai, ar gali parodyt kažkokį gerą pavyzdį atitinkantį tavo įsivaizdavimą, kaip atrodo tarptautinis tranzitas gatve, kur abiejose pusėse gyvenamieji namai? Pažiūrėkim į kokią Bauską ar Augustavą ar Mikulovą: jei tarptautinė trasa eina miesto viduriu, tampa miesto gatve, su perėjom, salelėm, žiedais ir apribojimais.
    Ten gi Alytuje krovininio transporto eismas patogiausiu maršrutu iš Vilniaus į Lazdijus išvis uždraustas.
    Tai “karinis tranzitas” važinės ratais kvadratais pro KK129- KK220 ir apynaujį 1000-mečiui tiltą? Tuomet kokia prasmė važiuoti A4 - KK128 per Valkininkus, jei į šiaurinę Alytaus dalį patogiau važiuoti A16- KK129 per Aukštadvarį.

    Pakrapštys porą tiltų ir raportuos, kad padarė “koridorių” Vilnius -Lazdijai.
    Tenka abejoti, ar tą projektą, net jei bus ir minimali apimtis, pabaigs iki 2028 metų.
    Jau matėme, kaip Alytuje 6 km atkarpoje 6 metus krapštėsi rekonstruodami Ulonų ir Santaikos gatvės. Po tokios ilgaamžės rekonstrukcijos tranzitas per Alytų yra nepatrauklus važiuojant net lengvuoju automobiliu.

    Jei tikslas buvo iš Alytaus tranzitinio mazgo padaryti ramų užutėkį, tai tas gal pavyko. Tačiau tuomet nereikia sekti pasakų apie “karinį tranzitą” per Alytų nieko rimtai neinvestuojant.
    Paskutinis taisė Romas; 2025.12.09, 07:27. Priežastis: Pridėta citata

    Comment


      Tai sakai į Rūdninkų poligoną patogiau važiuoti per Trakus ir Prienus nei per Alytų?
      Į Alytaus poligoną (kareivines) sėkmingai patenkama per rekonstruotas Santaikos bei Ulonų gatves.

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą

        Ten gi Alytuje krovininio transporto eismas patogiausiu maršrutu iš Vilniaus į Lazdijus išvis uždraustas.
        Tai “karinis tranzitas” važinės ratais kvadratais pro KK129- KK220 ir apynaujį 1000-mečiui tiltą? Tuomet kokia prasmė važiuoti A4 - KK128 per Valkininkus, jei į šiaurinę Alytaus dalį patogiau važiuoti A16- KK129 per Aukštadvarį.

        Pakrapštys porą tiltų ir raportuos, kad padarė “koridorių” Vilnius -Lazdijai.
        Tenka abejoti, ar tą projektą, net jei bus ir minimali apimtis, pabaigs iki 2028 metų.
        Jau matėme, kaip Alytuje 6 km atkarpoje 6 metus krapštėsi rekonstruodami Ulonų ir Santaikos gatvės. Po tokios ilgaamžės rekonstrukcijos tranzitas per Alytų yra nepatrauklus važiuojant net lengvuoju automobiliu.

        Jei tikslas buvo iš Alytaus tranzitinio mazgo padaryti ramų užutėkį, tai tas gal pavyko. Tačiau tuomet nereikia sekti pasakų apie “karinį tranzitą” per Alytų nieko rimtai neinvestuojant.
        Taikos metu kariniui tranzitui nieko neatsitiks, jei jis gaus važinėti aplink Alytų. Karo metu kariai tikrai į ženklus nežiūrės.

        Kaip pagal jus turėjo atrodyti rekonstruotos Ulonų ir Santaikos gatvės? 2+2 kelias ten nebūtų tilpęs be didelių griovimų.

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          Jau matėme, kaip Alytuje 6 km atkarpoje 6 metus krapštėsi rekonstruodami Ulonų ir Santaikos gatvės. Po tokios ilgaamžės rekonstrukcijos tranzitas per Alytų yra nepatrauklus važiuojant net lengvuoju automobiliu.

          Jei tikslas buvo iš Alytaus tranzitinio mazgo padaryti ramų užutėkį, tai tas gal pavyko. Tačiau tuomet nereikia sekti pasakų apie “karinį tranzitą” per Alytų nieko rimtai neinvestuojant.
          Nesupratau atsakymo. Kaip turi atrodyti tos gatvės tamstos nuomone? Mano akimis, kad moderniai aptvarkė tas gatves, jų patrauklumas tranzitui nepablogėjo. Kiek save prisimenu, o mano seneliai gyveno Alytuj, tai kalbam apie ~40 metų, tarp Kaniūkų tilto ir 131/132 sankryžos buvo arba miestas arba 70 apribojimas, ten niekad nebuvo užmiesčio aplinkkelis.

          Comment


            Parašė alga Rodyti pranešimą
            Mano akimis, kad moderniai aptvarkė tas gatves, jų patrauklumas tranzitui nepablogėjo.
            Kokiu maršrutu važiuoti lengvąja, sprendžia kievienas. Man asmeniškai maršrutas iš Vilnaius į Lazdijus per Alytų iš buvusio prioritetinio po tos 6 metus trukusios rekonstrukcijos ir maršrute esančių kelių būklės degradavimo pasidarė mažiausiai patrauklus. Gal kažkam jis patinka, tai gali pasidalinti malonias įspūdžiais.

            Diskusija išsirutuliojo nuo to, kad rengiamas daryti daryti antrą koridorių kariniam tranzitui į Lenkiją - iš Vilniaus per Valkininkus, Alytų ir Lazdijus.

            Šiuo metu abiejose Alytaus pusėse pagrindinėje trasoje stovi tokie ženklai, kurie su kariniu tranzitu esamais keliais vargu ar suderinami


            KK128 Pulko g. nuo Daugų pusės

            https://maps.app.goo.gl/R7EM44n85hn7EHaM8

            KK131, KK132 Santaikos g. nuo Kalvarijos ir Lazdijų pusės

            https://maps.app.goo.gl/Z7tCd6DsQviQmWdt9

            Sunkiajam transportui galima važiuoti vietoje tiesaus maršruto 10 minučių KK128-KK131- KK132 aplinkui 17 km: KK129-KK220-Tūkstantmečio tiltą - KK132


            Iš Vilniaus į šiaurinę Alytaus miesto dalį prie Tūkstantmečio tilto yra palankesnis maršrutas A16-KK129 per Trakus - Aukštadvarį ar net A1-KK129 per Kruonį - Jiezną


            Parašė thomcius Rodyti pranešimą
            Tai sakai į Rūdninkų poligoną patogiau važiuoti per Trakus ir Prienus nei per Alytų?
            Į Alytaus poligoną (kareivines) sėkmingai patenkama per rekonstruotas Santaikos bei Ulonų gatves.
            Kalba eina ne apie eismą į Alytų (aišku, kad tiesiausias kelias yra KK176 - A4 - KK128), o per Alytų į Lenkiją

            Kelio konfigūracija su "karūna" aplenkiant Alytų iš šiaurės atrodo savotiškai. Atstumas nuo Rūdninkų iki sienos Lazdijuose 138 km, trukmė 1:56 h


            Palyginimui - iš Rūdninkų per Merkinę - Seirijus KK176-A4-RK2518-KK181-KK132-KK135 - 133 km, trukmė 1:48 h
            https://mapy.com/en/zakladni?planova...4.2611366&z=10

            Kaip bedėliotum, bet geriausias sprendimas būtų Alytaus tikrasis pietinis aplinkkelis su nauju tiltu per Nemuną.
            Tik tuomet bus tikras tranzitinis koridorius į lewnkiją. Tačiau to tlto tikrai neatsiras per keletą artimiausių metų.
            Paskutinis taisė Romas; 2025.12.09, 18:37.

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą

              Kalba eina ne apie eismą į Alytų (aišku, kad tiesiausias kelias yra KK176 - A4 - KK128), o per Alytų į Lenkiją
              Tikrai ne, tikrai niekaip karinis mobilumas nesusijęs su Alytuje esančiomis Geležinio vilko kareivinėmis ir poligonu.

              Smagu, kad jau kelias per Aukštadvarį ir Trakus atkrito kaip galimybę pakišti po kariniu mobilumu.

              Comment


                Manyčiau planuojantiems rekonstrukciją vertėtų nagrinėti šią atkarpą. Man atrodo nutiesti naują atkarpą kitoje upės pusėje didintų saugumą, nes kelias būtų vidinėje Lietuvos pusėje. Nutiesus, būtų galima vietoje pvz 4 tiltų palikti galbūt 2? Tai mažintų ir tiltų remonto išlaidas ateityje.

                Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	599
Size:	51,7 kB
ID:	2234682

                Comment


                  KK192 Skapiškis - Pandėlys
                  Bus tvarkomas dar vienas krašto kelias, kurio asfalto danga siauresnė nei 5 metrai.
                  2025.12.16 Pirkimas Nr. 5896106 Krašto kelio Nr. 192 Skapiškis–Pandėlys ruožo nuo 0 iki 3,95 km rekonstravimo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra
                  2025.12.12 Pirkimas Nr. 5850005 Krašto kelio Nr. 192 Skapiškis–Pandėlys ruožo nuo 4,94 iki 10,84 km kapitalinio remonto projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra

                  Nors gali kilti klausimų, kodėl tas kelias su menku eismo intensyvumu intensyvumu (2024 371 automobiliai ir 40 sunkvežimių per parą) buvo priskirtas krašto kelių kategorijai.
                  Eismo intensyvumo žemėlapiai: https://vialietuva.lt/eismo-intensyvumas

                  Comment


                    Pagaliau rimtai pradėta likviduoti tą gėdos sąrašą.




                    Via Lietuva 2025.12.23
                    Šiemet sutvarkyta 35 km siaurų krašto kelių
                    Iki 2028 m. pabaigos „siaurukų“ neliks

                    „Via Lietuva“ šįmet nuosekliai tęsė valstybinės reikšmės krašto kelių, kurių plotis yra mažiau nei 5 m, modernizavimą – šiais metais kapitaliai suremontuota daugiau kaip 35 km tokių „siaurukų“. Planuojama, kad iki 2028 m. pabaigos bus atnaujinti visi siauresni nei 5 metrų pločio krašto kelių ruožai.

                    Valstybinės reikšmės kelių tinkle yra apie 198 km krašto kelių, kurių plotis mažesnis nei 5 metrai ir kurie neatitinka šiai kategorijai keliamų techninių reikalavimų.
                    Šiais metais darbai buvo tęsiami ir baigti trijuose valstybinės reikšmės krašto keliuose: Paliūniškis–Vabalninkas (Nr. 191), Vievis–Aukštadvaris (Nr. 221) ir Pirčiupiai–Jašiūnai (Nr. 176). Bendra sutarčių vertė siekia beveik 54 mln. Eur su PVM.(...).

                    Šiais metais baigtas kapitaliai tvarkyti daugiau nei 11 km ilgio kelio Paliūniškis–Vabalninkas ruožas (9,1–20,4 km). Atnaujintame ruože važiuojamoji dalis rekonstruota ir išplatinta iki 7 metrų, įrengtos dvi eismo juostos skirtingomis kryptimis su saugos juostomis, įrengti 1,5 metrų pločio kelkraščiai. Vykdant darbus taip pat sutvarkytos nuovažos, sankryžos, keleivių laukimo paviljonais aprūpintos autobusų stotelės, vandens pralaidos ir melioracijos tinklai. Likusį šio kelio beveik 4 km ruožą planuojama sutvarkyti 2027 m.

                    Dvejus metus intensyvūs darbai vyko kelio Vievis–Aukštadvaris ruože nuo 3,3 km iki 17,7 km. Sutvarkius šį beveik 14,4 km ilgio visas kelias Vievis–Aukštadvaris tapo moderniu, krašto keliams keliamus reikalavimus atitinkančiu keliu. Dabar šis kelias ne tik platesnis, bet jame rekonstruotos ar naujai įrengtos kelio nuovažos, sutvarkytos sankryžos, įrengtos autobusų sustojimo aikštelės su peronais, apšvietimas, lietaus vandens nuvedimas, melioracijos tinklai, sutvarkyti esantys pylimuose šlaitai.

                    Iš „siaurukų“ sąrašo išbrauktas ir krašto kelias Pirčiupiai–Jašiūnai (Nr. 176). Šis kelias pradėtas tvarkyti 2023 m., o per trejus metus sutvarkyta visas – apie 24 km – jo ruožas. Kelias yra svarbus ne tik civiliam, bet ir kariniam mobilumui užtikrinti. Prie jo esantis Rūdninkų poligonas yra ypatingos svarbos objektas – Lietuva įsipareigojusi šiame poligone sukurti tinkamas sąlygas didžiajai daliai Vokietijos brigados karių, kurie čia bus dislokuoti sukūrus jiems visą reikiamą karinę infrastruktūrą. 2025 m. sutvarkyta paskutinė daugiau nei 9,2 km ilgio kelio dalis (9,6–14,3 km ir 21,8–26,3 km). (...)

                    Iš viso valstybinės reikšmės kelių tinkle yra 11 krašto kelių, kurie yra siauresni nei 5 m, bendras jų ilgis – 198 km.
                    2026–2028 m. projektų portfelyje sudėti visi krašto keliai, kurie yra siauresni nei 5 m.
                    2026 m. planuose numatyta kapitaliai remontuoti du siaurus krašto kelius: Molėtai–Pabradė (Nr. 173) ir Dusetos–Degučiai–Dūkštas (Nr. 179). Bendras šių kelių ruožų ilgis – beveik 40 km.

                    Šiais metais jau pasirašytos projektavimo sutartys dėl krašto kelio Nr. 181 Seirijai–Simnas–Igliauka projektavimo. Planuojama, kai kurių ruožų kapitalinis remontas bus pradėtas kitais metais. Iš viso bus sutvarkytas daugiau kaip 28 km. Artimiausiu metu planuojama pasirašyti sutartį dėl krašto kelio Nr. 119 Molėtai–Anykščiai projektavimo ir remonto darbų atlikimo.

                    2026 m. bus pradėti rengti krašto kelių Nr. 110 Švenčionys–Adutiškis, Nr. 211 Linkuva–Žeimelis. Nr. 192 Skapiškis–Pandėlys, Nr. 105 Pirčiupiai–Eišiškės, Nr. 127 Babriškės–Varėna–Eišiškės kapitalinio remonto techniniai darbo projektai.

                    https://vialietuva.lt/naujienos/via-...iauruku-neliks

                    Comment

                    Working...
                    X