Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Bet Romai, ar gali parodyt kažkokį gerą pavyzdį atitinkantį tavo įsivaizdavimą, kaip atrodo tarptautinis tranzitas gatve, kur abiejose pusėse gyvenamieji namai? Pažiūrėkim į kokią Bauską ar Augustavą ar Mikulovą: jei tarptautinė trasa eina miesto viduriu, tampa miesto gatve, su perėjom, salelėm, žiedais ir apribojimais.
    Ten gi Alytuje krovininio transporto eismas patogiausiu maršrutu iš Vilniaus į Lazdijus išvis uždraustas.
    Tai “karinis tranzitas” važinės ratais kvadratais pro KK129- KK220 ir apynaujį 1000-mečiui tiltą? Tuomet kokia prasmė važiuoti A4 - KK128 per Valkininkus, jei į šiaurinę Alytaus dalį patogiau važiuoti A16- KK129 per Aukštadvarį.

    Pakrapštys porą tiltų ir raportuos, kad padarė “koridorių” Vilnius -Lazdijai.
    Tenka abejoti, ar tą projektą, net jei bus ir minimali apimtis, pabaigs iki 2028 metų.
    Jau matėme, kaip Alytuje 6 km atkarpoje 6 metus krapštėsi rekonstruodami Ulonų ir Santaikos gatvės. Po tokios ilgaamžės rekonstrukcijos tranzitas per Alytų yra nepatrauklus važiuojant net lengvuoju automobiliu.

    Jei tikslas buvo iš Alytaus tranzitinio mazgo padaryti ramų užutėkį, tai tas gal pavyko. Tačiau tuomet nereikia sekti pasakų apie “karinį tranzitą” per Alytų nieko rimtai neinvestuojant.
    Paskutinis taisė Romas; 2025.12.09, 07:27. Priežastis: Pridėta citata

    Comment


      Tai sakai į Rūdninkų poligoną patogiau važiuoti per Trakus ir Prienus nei per Alytų?
      Į Alytaus poligoną (kareivines) sėkmingai patenkama per rekonstruotas Santaikos bei Ulonų gatves.

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą

        Ten gi Alytuje krovininio transporto eismas patogiausiu maršrutu iš Vilniaus į Lazdijus išvis uždraustas.
        Tai “karinis tranzitas” važinės ratais kvadratais pro KK129- KK220 ir apynaujį 1000-mečiui tiltą? Tuomet kokia prasmė važiuoti A4 - KK128 per Valkininkus, jei į šiaurinę Alytaus dalį patogiau važiuoti A16- KK129 per Aukštadvarį.

        Pakrapštys porą tiltų ir raportuos, kad padarė “koridorių” Vilnius -Lazdijai.
        Tenka abejoti, ar tą projektą, net jei bus ir minimali apimtis, pabaigs iki 2028 metų.
        Jau matėme, kaip Alytuje 6 km atkarpoje 6 metus krapštėsi rekonstruodami Ulonų ir Santaikos gatvės. Po tokios ilgaamžės rekonstrukcijos tranzitas per Alytų yra nepatrauklus važiuojant net lengvuoju automobiliu.

        Jei tikslas buvo iš Alytaus tranzitinio mazgo padaryti ramų užutėkį, tai tas gal pavyko. Tačiau tuomet nereikia sekti pasakų apie “karinį tranzitą” per Alytų nieko rimtai neinvestuojant.
        Taikos metu kariniui tranzitui nieko neatsitiks, jei jis gaus važinėti aplink Alytų. Karo metu kariai tikrai į ženklus nežiūrės.

        Kaip pagal jus turėjo atrodyti rekonstruotos Ulonų ir Santaikos gatvės? 2+2 kelias ten nebūtų tilpęs be didelių griovimų.

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          Jau matėme, kaip Alytuje 6 km atkarpoje 6 metus krapštėsi rekonstruodami Ulonų ir Santaikos gatvės. Po tokios ilgaamžės rekonstrukcijos tranzitas per Alytų yra nepatrauklus važiuojant net lengvuoju automobiliu.

          Jei tikslas buvo iš Alytaus tranzitinio mazgo padaryti ramų užutėkį, tai tas gal pavyko. Tačiau tuomet nereikia sekti pasakų apie “karinį tranzitą” per Alytų nieko rimtai neinvestuojant.
          Nesupratau atsakymo. Kaip turi atrodyti tos gatvės tamstos nuomone? Mano akimis, kad moderniai aptvarkė tas gatves, jų patrauklumas tranzitui nepablogėjo. Kiek save prisimenu, o mano seneliai gyveno Alytuj, tai kalbam apie ~40 metų, tarp Kaniūkų tilto ir 131/132 sankryžos buvo arba miestas arba 70 apribojimas, ten niekad nebuvo užmiesčio aplinkkelis.

          Comment


            Parašė alga Rodyti pranešimą
            Mano akimis, kad moderniai aptvarkė tas gatves, jų patrauklumas tranzitui nepablogėjo.
            Kokiu maršrutu važiuoti lengvąja, sprendžia kievienas. Man asmeniškai maršrutas iš Vilnaius į Lazdijus per Alytų iš buvusio prioritetinio po tos 6 metus trukusios rekonstrukcijos ir maršrute esančių kelių būklės degradavimo pasidarė mažiausiai patrauklus. Gal kažkam jis patinka, tai gali pasidalinti malonias įspūdžiais.

            Diskusija išsirutuliojo nuo to, kad rengiamas daryti daryti antrą koridorių kariniam tranzitui į Lenkiją - iš Vilniaus per Valkininkus, Alytų ir Lazdijus.

            Šiuo metu abiejose Alytaus pusėse pagrindinėje trasoje stovi tokie ženklai, kurie su kariniu tranzitu esamais keliais vargu ar suderinami


            KK128 Pulko g. nuo Daugų pusės

            https://maps.app.goo.gl/R7EM44n85hn7EHaM8

            KK131, KK132 Santaikos g. nuo Kalvarijos ir Lazdijų pusės

            https://maps.app.goo.gl/Z7tCd6DsQviQmWdt9

            Sunkiajam transportui galima važiuoti vietoje tiesaus maršruto 10 minučių KK128-KK131- KK132 aplinkui 17 km: KK129-KK220-Tūkstantmečio tiltą - KK132


            Iš Vilniaus į šiaurinę Alytaus miesto dalį prie Tūkstantmečio tilto yra palankesnis maršrutas A16-KK129 per Trakus - Aukštadvarį ar net A1-KK129 per Kruonį - Jiezną


            Parašė thomcius Rodyti pranešimą
            Tai sakai į Rūdninkų poligoną patogiau važiuoti per Trakus ir Prienus nei per Alytų?
            Į Alytaus poligoną (kareivines) sėkmingai patenkama per rekonstruotas Santaikos bei Ulonų gatves.
            Kalba eina ne apie eismą į Alytų (aišku, kad tiesiausias kelias yra KK176 - A4 - KK128), o per Alytų į Lenkiją

            Kelio konfigūracija su "karūna" aplenkiant Alytų iš šiaurės atrodo savotiškai. Atstumas nuo Rūdninkų iki sienos Lazdijuose 138 km, trukmė 1:56 h


            Palyginimui - iš Rūdninkų per Merkinę - Seirijus KK176-A4-RK2518-KK181-KK132-KK135 - 133 km, trukmė 1:48 h
            https://mapy.com/en/zakladni?planova...4.2611366&z=10

            Kaip bedėliotum, bet geriausias sprendimas būtų Alytaus tikrasis pietinis aplinkkelis su nauju tiltu per Nemuną.
            Tik tuomet bus tikras tranzitinis koridorius į lewnkiją. Tačiau to tlto tikrai neatsiras per keletą artimiausių metų.
            Paskutinis taisė Romas; 2025.12.09, 18:37.

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą

              Kalba eina ne apie eismą į Alytų (aišku, kad tiesiausias kelias yra KK176 - A4 - KK128), o per Alytų į Lenkiją
              Tikrai ne, tikrai niekaip karinis mobilumas nesusijęs su Alytuje esančiomis Geležinio vilko kareivinėmis ir poligonu.

              Smagu, kad jau kelias per Aukštadvarį ir Trakus atkrito kaip galimybę pakišti po kariniu mobilumu.

              Comment

              Working...
              X