Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Čia sistema, kuri pati atpažins žvėrį, patikrins jo ID EIS, ir parodys vairuotojams koks žvėris ant kelio? Kam to reikia?
    LAKD keičia profilį ir tyrinės gyvūnų migracijos kelius....
    Esu kartą susidūręs su gyvūnu kelyje, kažkoks elniukas tupėjo krūmuose ir kaip tik prie pat privažiavau jis kaip dėjo ant kelio, laimei greitis nebuvo didelis ir nieko nenutiko. Bėda čia tame, kad gyvūnai nelaukia ant kelio kol į juos kas atsimuš ir tą galėtų fiksuot elektronika, jie matyt susipainioja dėl šviesų ir išlekia į kelią prieš pat mašiną. Ir tokiems atvejams elektronika bejėgė, tik to nesupranta LAKD....
    As much power as necessary, as much freedom as possible

    Comment


      Andrejevas: įšaldant lėšas keliams, teks pamiršti „Via Baltica" ir kitus projektus
      Valdžios sprendimas užšaldyti reikšmingą dalį Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšų, jas nukreipiant socialinėms išmokoms, turės neigiamos įtakos šalies kelių tinklų plėtrai, teigia Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas Vitalijus Andrejevas.

      „Pinigų jau trūksta, apie tai esame parašę jau ne vieną raštą. Mes negalime meluoti, kad kažką įgyvendinsime neturėdami tam finansų, todėl visus besikreipiančius informuojame apie faktinę situaciją", – interviu BNS sakė V. Andrejevas.

      Jis pripažįsta, kad valdžia turi pareigą spręsti dėl prioritetinių finansavimo sričių, tačiau taip pat pabrėžia, kad anksčiau ar vėliau reikės ieškoti sprendimo, kaip grąžinti ar kompensuoti užšaldytas KPPP lėšas, nes galimybės jas paprasčiausiai nurašyti nėra...
      Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=83536237
      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

      Comment


        Delfi.lt 2020.02.26.
        Vyriausybė spręs dėl 21,4 mln. eurų keliams paskirstymo https://m.delfi.lt/verslas/transport...hp?id=83625799

        Comment


          Vyriausybė atšildė 142 mln. Eur Kelių priežiūros programos lėšų https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...programos-lesu
          Vyriausybė trečiadienį posėdyje atšildė Kelių priežiūros programai skirtus 142 mln. Eur.
          Vyriausybė sausio pabaigoje pritarė atnaujintai KPPP sąmatai. Į ją įtraukta 65,3 mln. Eur 2019 metais nepanaudotų lėšų – todėl sąmata padidėjo iki beveik 590 mln. Eur. 2020 metų Kelių programoje tuomet liko įšaldyta 142 mln. Eur lėšų. Lėšos įšaldytos Seimo sprendimu, šiuos pinigus skyrus vaiko pinigų ir kitų socialinių išmokų didinimui. Kelių direkcija anksčiau teigė, jog dėl to bus išasfaltuota apie 230 kilometrų žvyrkelių mažiau nei planuota. Tarp tikslinių projektų yra valstybinės ir vietinės reikšmės kelių asfaltavimas, automagistralės Vilnius-Klaipėda ruožo prie Kauno „Megos“, Baltijos prospekto Klaipėdoje ir Liepkalnio sankryžos Vilniuje rekonstravimas.
          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
          [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

          Comment


            Vyriausybė skirs 150 mln. Eur kelių remontui https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...keliu-remontui
            Vyriausybė skirs 150 mln. Eur kelių remontui švelnindama koronaviruso pasekmes kelių sektoriaus įmonėms.Trečiadienį iš esmės patvirtintame plane numatyta pinigus skirti iš skolintų valstybės lėšų. Pinigus planuojama panaudoti valstybinės ir vietinės reikšmės kelių remontui bei rekonstrukcijai, gyvenvietėse esančių ir jas jungiančių žvyrkelių asfaltavimui, taip pat į lankytinas, rekreacines ir kurortines teritorijas vedančių kelių bei pasienio teritorijų kelių remontui. Premjeras Saulius Skvernelis sakė, kad Vyriausybės pasitarime priimtas sprendimas yra „žinia kelių sektoriui, įmonėms, dirbančioms Lietuvos keliuose, kad jos gali stabiliai samdyti darbuotojus, didinti pajėgumus, įsigyti reikalingą techniką“, nes užsakymų pakaks. „Darbų bus pakankamai. Įmonės dirba Lietuvoje, mokesčiai lieka Lietuvoje, be to, susiję papildomi verslai: asfaltbetonio gamyba, žvyro karjerai. Tai visai mūsų ekonomikai ypatingai svarbu“, – tvirtino S. Skvernelis.ši iš skolintų valstybės lėšų skiriama injekcija bus papildoma priemonė be jau prieš mėnesį „atšildytų“ 142 mln. Eur Kelių priežiūros programoje.Galutinį sprendimą numatoma priimti po savaitės, skirstant Valstybės rezervo lėšas.
            Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
            [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

            Comment


              15min.lt
              Keliui Vilnius–Utena skirta 31,4 mln. eurų ES paramos
              Prieš kelis dešimtmečius nutiesto betoninio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijai skirta 31,374 mln. eurų Europos Sąjungos paramos. Už šias lėšas bus atnaujinamas kelio ruožas nuo 16 iki 21,5 kilometro. Susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius įsakymą dėl ES finansavimo keliui Vilnius–Utena pasirašė praėjusį penktadienį.

              Pasak Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo Vitalijaus Andrejevo, iki šiol šio kelio rekonstravimui ES finansavimas nebuvo skirtas, darbai buvo atliekami Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšomis. „Šiam objektui visai nebuvo skirta europinių lėšų, objektas yra Europos Sąjungos pagrindinių arterinių kelių tinkle, todėl kai atsirado galimybė skirti ES lėšas, Kelių direkcija dalį lėšų paprašė skirti ir Utenos keliui“, – BNS sakė V. Andrejevas. Pasak jo, gavus europinių lėšų, atsilaisvinusios Kelių programos lėšos bus skirtos žvyrkelių asfaltavimui.
              (...)

              Kelio dangą šiame ruože atnaujina Suomijos statybos grupės YIT infrastruktūros projektų bendrovės „YIT Infra“ Lietuvos ir Estijos padaliniai, su kuriais 2018-ųjų gruodį pasirašyta 19,935 mln. eurų vertės sutartis, tuo metu pagal pernai balandį pasirašytą 19,77 mln. eurų vertės sutartį „Panevėžio keliai“ šiame ruože suprojektavo ir stato du viadukus.
              Pasak V. Andrejevo, „YIT Infra“ darbus turėtų baigti jau šį mėnesį, tuo metu „Panevėžio keliai“ – liepos mėnesį.
              (...)

              1985 metais pastatyto Vilniaus-Utenos kelio, kurio danga pagaminta iš cementbetonio, priežiūra nuolat brangsta, nes ji yra sutrūkinėjusi, atsinaujina plyšiai, deformuojasi siūlės. Anksčiau viešosios ir privačios partnerystės būdu visą kelią sutvarkyti ketinusi Lelių direkcija šios idėjos atsisakė ir projektą finansuoja iš Kelių priežiūros ir plėtros programos. Kelių direkcija prognozuoja, kad visas kelio atnaujinimas galėtų būti užbaigtas iki 2030 metų

              https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...os-221-1323200

              Comment


                Aš galvoju ar nebūtų logiškiau, kad jei jau buvo paskirti 31 mln. EUR šiam keliui, tai jei pasisekė, kad ES dengs išlaidas tai tas paskirtas lėšas kreipti tolimesniam šio kelio tobilinimui? Dabar nueis lėšos į mažo intensyvumo žvyrkelius, kurių vidutinis paros automobilių intensyvumas vargu ar susumavus didesnis nei A14 kelio.

                Comment


                  Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                  Aš galvoju ar nebūtų logiškiau, kad jei jau buvo paskirti 31 mln. EUR šiam keliui, tai jei pasisekė, kad ES dengs išlaidas tai tas paskirtas lėšas kreipti tolimesniam šio kelio tobilinimui? Dabar nueis lėšos į mažo intensyvumo žvyrkelius, kurių vidutinis paros automobilių intensyvumas vargu ar susumavus didesnis nei A14 kelio.
                  Manau, kad žvyrkelių asfaltavimas yra Lietuvos kelių infrastruktūros vėžys. Pataikaujama gūdaus kaimo rinkėjams, projekto, žemės paėmimo bei kitų procedūrų ir sudėtingos naujos infrastruktūros realiai nereikia (užvarvini asfaltu ir įbedi stulpelius su atšvaitais), taigi ir galvoti bei dirbti institucijose niekam nereikia, na o tada nei pinigų, nei intelektinių resursų nebelieka realiai svarbiems projektams. Kol visi tylės, tol taip ir gyvensim

                  Comment


                    Tikram paprastam žmogui nekiltų tokios mintys, kad nereikia asfaltuoti žvyrkelių. Alio, kaime gyvena trečdalis Lietuvos, o tu sakai, kad jie valstybei neturi rūpėti, tik miestiečiai? O ir "elitas" turi NT kaimuose. Būtent TAIP ir gyvensime ir dar blogiau, jei su tokiu mąstymu bus valdžioje tie, kas priima sprendimus. Apie kokį intelektą kalba? Viaduką ar tiltą suprojektuoti ir pastatyti? Yra to intelekto pakankamai ir niekur jis nedings. Reikia įsidėti į galvą visiems laikams, kad jokių grandiozinių kelių tiesimo projektų Lietuvoje nebus, nes nėra poreikio. Esami tik bus modernizuojami palaipsniui.
                    Paskutinis taisė Al1; 2020.05.26, 08:27.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Tikram paprastam žmogui nekiltų tokios mintys, kad nereikia asfaltuoti žvyrkelių. Alio, kaime gyvena trečdalis Lietuvos, o tu sakai, kad jie valstybei neturi rūpėti, tik miestiečiai? O ir "elitas" turi NT kaimuose. Būtent TAIP ir gyvensime ir dar blogiau, jei su tokiu mąstymu bus valdžioje tie, kas priima sprendimus. Apie kokį intelektą kalba? Viaduką ar tiltą suprojektuoti ir pastatyti? Yra to intelekto pakankamai ir niekur jis nedings. Reikia įsidėti į galvą visiems laikams, kad jokių grandiozinių kelių tiesimo projektų Lietuvoje nebus, nes nėra poreikio. Esami tik bus modernizuojami palaipsniui.
                      Tai apie A14 modernizavimą ir turėta omenye
                      Kaime, galbūt, ir gyvena trečdalis Lietuvos, tačiau tikrai didelė dalis jų jau dabar turi asfaltą. Jei pažiūrėtumėm dabar sąraše esančių žvyrkelių intensyvumą ir iki kokio dydžio "miestų" jie veda tai tikrai neatrodo tiek gyvybiškai svarbu atnaujinti kaip A14, kur vasarą ir tramplynai atsiranda, o važiuojant pojūtis kaip žvyrkeliu, tik, kad nedulka

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Tikram paprastam žmogui nekiltų tokios mintys, kad nereikia asfaltuoti žvyrkelių. Alio, kaime gyvena trečdalis Lietuvos, o tu sakai, kad jie valstybei neturi rūpėti, tik miestiečiai? O ir "elitas" turi NT kaimuose. Būtent TAIP ir gyvensime ir dar blogiau, jei su tokiu mąstymu bus valdžioje tie, kas priima sprendimus. Apie kokį intelektą kalba? Viaduką ar tiltą suprojektuoti ir pastatyti? Yra to intelekto pakankamai ir niekur jis nedings. Reikia įsidėti į galvą visiems laikams, kad jokių grandiozinių kelių tiesimo projektų Lietuvoje nebus, nes nėra poreikio. Esami tik bus modernizuojami palaipsniui.
                        Manipuliatyvus teiginys, nes kaimas kaimui nelygu, dauguma kaimų seniausiai turi asfaltą, o pažiūrėjus į LAKD žemėlapį dabar asfaltuojama tik maršrutai Išniekur - Įniekur su 5 aut/para.
                        Naujų grandiozinių gal ir nereikia, bet pirmiau tikrai reikėtų susitvarkyti tokius bottleneckus kaip A5 į Lenkiją ir KK130. A8 iš esmės irgi paruoštas normaliai modernizacijai, na bet tarkim galėtų palaukt. A12 būklė kaip Afganistane. Anyway, nėra pas juos jokios strategijos, tai ir nieko daugiau nebesitikiu be pataikavimo dugnams

                        Comment


                          Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
                          Manau, kad žvyrkelių asfaltavimas yra Lietuvos kelių infrastruktūros vėžys. Pataikaujama gūdaus kaimo rinkėjams, projekto, žemės paėmimo bei kitų procedūrų ir sudėtingos naujos infrastruktūros realiai nereikia (užvarvini asfaltu ir įbedi stulpelius su atšvaitais), taigi ir galvoti bei dirbti institucijose niekam nereikia, na o tada nei pinigų, nei intelektinių resursų nebelieka realiai svarbiems projektams. Kol visi tylės, tol taip ir gyvensim
                          Labiausiai pataikaujama dviratininkams su plentiniais dviračiais Tegu tik asfaltuoja. Kiekvienas naujas mažai naudojamas asfalto kilometras yra didelis džiaugsmas.

                          Comment


                            Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą

                            Manipuliatyvus teiginys, nes kaimas kaimui nelygu, dauguma kaimų seniausiai turi asfaltą, o pažiūrėjus į LAKD žemėlapį dabar asfaltuojama tik maršrutai Išniekur - Įniekur su 5 aut/para.
                            Naujų grandiozinių gal ir nereikia, bet pirmiau tikrai reikėtų susitvarkyti tokius bottleneckus kaip A5 į Lenkiją ir KK130. A8 iš esmės irgi paruoštas normaliai modernizacijai, na bet tarkim galėtų palaukt. A12 būklė kaip Afganistane. Anyway, nėra pas juos jokios strategijos, tai ir nieko daugiau nebesitikiu be pataikavimo dugnams
                            Paties teiginiai lygiai tokie pat manipuliatyvūs ir diskriminaciniai (ajajai, kaimiečiai nusprogs iš prabangos). Taip, kaimas kaimui nelygu ir žvyrkelių dar daug. Kas dėl kriterijų parinkimo, kuriuos pirmiau asfaltuoti, tai kita kalba. Tačiau sakyti, kas tegul jie palaukia (kol kaimai išnyks), nes gi yra svarbesni projetai, tai taip negalima. Turi būti viskas daroma lygiaigrečiai. Jei mažiau vogtų ir geriau planuotų, tai pagrindinių kelių nereikėtų kas kelis metus modernizuoti ir atnaujinti dėl susidariusių provėžų, trūkių ir nusėdimų... Daug pinigų išmetama veltui ir nueina į kažkieno tai kišenes.
                            Paskutinis taisė Al1; 2020.05.26, 09:54.

                            Comment


                              Iš trečdalio kaimiečių pusė gyvena Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos rajonuose. Gal yra kokia statistika kaip šitos žvyrkėlių lėšos pasiskirsto po rajonus?

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Labiausiai pataikaujama dviratininkams su plentiniais dviračiais Tegu tik asfaltuoja. Kiekvienas naujas mažai naudojamas asfalto kilometras yra didelis džiaugsmas.
                                Turbūt vienas ryškiausių teigiamų žvyrkelių asfaltavimo programos pavyzdžių yra Vilnius-Anykščiai. Daugeliu atveju, gana neintensyvūs keliai, o dar ir Puntukas bei Lajų takas pakeliui

                                Žvyrkelių asfaltavimo programa labiausiai į naudą pasitarnaus naujų tranzitinių maršrutų atradimui, galbūt vietinių turistinių objektų patrauklumo gerinimui. Manau, kad ji ne vien skirta keliolikai likusių žmonių, "kurie nemoka mokesčių".

                                Tiesa, nesakau, kad reiktų pamiršti ir blogiausios būklės magistralinių kelių bei "tik per plauką ne magistralinių kelių" tokių kaip 130 "Kaunas-Prienai" ruožus.
                                Paskutinis taisė PoDV; 2020.05.26, 14:28.

                                Comment


                                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                  Turbūt vienas ryškiausių teigiamų žvyrkelių asfaltavimo programos pavyzdžių yra Vilnius-Anykščiai. Daugeliu atveju, gana neintensyvūs keliai, o dar ir Puntukas bei Lajų takas pakeliui
                                  Apie kokią Vilnius-Anykščiai atkarpą eina kalba? Taujėnai-Kavarskas?

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                    Apie kokią Vilnius-Anykščiai atkarpą eina kalba? Taujėnai-Kavarskas?
                                    Giedraičiai - Želva - Balninkai - Kurkliai

                                    Comment


                                      https://goo.gl/maps/TPMeHJTPvqJ4ZeiD8

                                      P.S. Kol kas Google Maps nukreipia per 108, po remontų turėtų iš karto nukreipti iš A14 į 172.

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                        Apie tai ir šneka. Kodėl tiesiamas 3 km asfaltuotas kelias iki vienkemio, kur registruoti 2 gyventojai, nemokantys mokesčių? O štai kokiuose Salininkuose nemaža dalis net pagrindinių kelių neasfaltuota, arba asfaltuojama tik gyventojų lėšomis (be šaligatvių ir normalių komunikacijų). Nors ten yra šimtai gyvenamųjų namų ir tūkstančiai gyventojų, mokesčių mokėtojų. Priedo dėsėtkas tūkstančių sodininkų ir poilsiautojų sezono metu. Tai jau daugiau negu dažnos savivaldybės centras su išpuoselėtomis pustuštėmis gatvėmis.
                                        Bet ar tikrai daug tokių pavyzdžių, kai asfaltuojami keliai, vedantys į vienkiemius? Prioritetas šiaip teikiamas atsižvelgiant į tai, ar žvyrkeliu kursuoja autobusai, ar jis veda į administracinį centrą, ar jis veda į kokį nors turistinį objektą, jau nekalbant apie eismo intensyvumą (nors šiaip visi šitie kriterijai glaudžiai susiję).

                                        O dėl miestų gavių, man atrodo, viskas sprendžiama atskirai.

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Apie kokią Vilnius-Anykščiai atkarpą eina kalba? Taujėnai-Kavarskas?
                                          Pernai išasfaltuoti paskutiniai 5 km turistinio kelio Vilnius-Giedraičiai-Želva-Balninkai-Kurkliai-Anykščiai
                                          ​​​​​​
                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          Jau asfaltuotas visas turistinis kelias Vilnius-Giedraičiai-Želva-Balninkai-Kurkliai-Anykščiai
                                          Baigiamas asfaltuoti paskutinis apie 5 km kelio RK 1201 ruožas tarp Didžiakaimio (kelias A6) ir Dapkūniškių.
                                          Žvyrkelių asfaltavimo temoje yra aprašyti ne tik atsiradę turistiniai keliai.
                                          Atsirado alternatyvūs maršrutai, pvz.
                                          Vilnius-A4- Rūdiskės-KK220-Alytus (šiek tiek turistinis) ar Vilnius- Musninkai-Upninkai-Jonava.
                                          Kad iš esmės pagerėjo prie asfaltuotų žvyrkelių gyvenančių zmonių gyvenimo kokybė, irgi svarbu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X