Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Susisiekimo ministras šiandien Vyriausybei teikia KPPP finansavimo pakeitimus

    Asmeniškai pasirodę esminiai pokyčiai:

    Viešas finansavimas ir planavimas ne mažiau kaip 3 metams. Ministras buvo užsiminęs, kad gal SUMIN parengs bendrą žemėlapį
    Savivaldybių institucijos Programos finansavimo lėšas paskirsto vadovaudamosi savivaldybių tarybų nustatyta tvarka, pagal kurią turi būti sudaromos viešai skelbiamos ir nuolat atnaujinamos vietinės reikšmės kelių objektų prioritetinės eilės. Vietinės reikšmės kelių objektų prioritetinės eilės sudaromos ne trumpesniam kaip trejų metų laikotarpiui
    Ne mažiau kaip 5% eismo saugumui ir ne mažiau kaip 5% darniam judumui
    Ne mažiau kaip 58 procentai Programos finansavimo lėšų, skirtų savivaldybių institucijų valdomiems vietinės reikšmės keliams, turi būti naudojama turtui įsigyti – vietinės reikšmės keliams tiesti, rekonstruoti ir kapitališkai remontuoti; ne mažiau kaip 5 procentai skirtų Programos finansavimo lėšų turi būti naudojama saugaus eismo priemonėms vietinės reikšmės keliuose finansuoti; ne mažiau kaip 5 procentai skirtų Programos finansavimo lėšų turi būti naudojama darnaus judumo priemonėms finansuoti
    Įvardintos papildomos tinkslingos finansavimo kryptys vietinės reikšmės keliams
    12) želdinių gyvenamųjų vietovių gatvių raudonose linijose įrengimui saugaus eismo tikslais ir priežiūrai finansuoti

    13) darnaus judumo priemonėms (esamiems šaligatviams, pėsčiųjų takams, pėsčiųjų viadukams ir tiltams, pėsčiųjų estakadoms, pėsčiųjų perėjoms (įskaitant požemines) pritaikyti specialiųjų poreikių turintiems žmonėms; viešojo transporto infrastruktūrai; viešojo transporto eismui organizuoti; dviračių statymo infrastruktūrai; stovėjimo aikštelėms, skirtoms motorinėms transporto priemonėms arba dviračiams palikti, siekiant tęsti kelionę viešuoju transportu, įrengti, jeigu už naudojimąsi jomis neimamas atlygis; elektrinių transporto priemonių (išskyrus elektromobilius) viešosioms įkrovimo prieigoms; šaligatviams, pėsčiųjų ir (ar) dviračių takams įrengti, projektuoti, tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti; pėsčiųjų, dviračių takų įrenginiams (tvorelėms ir pan.)) įgyvendinti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti;

    14) inžinerinėms saugaus eismo priemonėms (važiuojamajai kelio daliai siaurinti; įvažiavimų į teritorijas zonoms pertvarkyti; važiuojamajai kelio daliai iškreivinti; iškiliosioms greičio mažinimo priemonėms (greičio mažinimo kalneliams) įrengti; kelio įrenginiams (saugos salelėms, sankryžoms, pėsčiųjų perėjoms); greičio mažinimo priemonėms ties gyvenamosios teritorijos pradžia, siekiant sumažinti galimą per didelį transporto priemonių greitį ir parodyti, jog keičiasi važiavimo režimas (miesto vartai), įrengti; kelio ženklams įrengti; kelio dangai ženklinti; šviesoforams įrengti; tvoroms, kelio apsauginių atitvarų sistemoms, signaliniams stulpeliams įrengti; kelio veidrodžiams įrengti; elektroniniams įrenginiams (greičio kontrolės priemonėms, informacinėms momentinio važiavimo greičio švieslentėms, kintamosios informacijos ženklams (stendams) įrengti ir prižiūrėti; apšvietimui keliuose) ir kitoms priemonėms įgyvendinti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti;

    15) įgyvendinant vietinės reikšmės kelių projektus būtiniems vietinės reikšmės ir valstybinės reikšmės kelių statinių sujungimo darbams, kuriuos vykdant nekeičiami valstybinės reikšmės kelio (statinio) elementų (sankryžų, nuovažų) geometriniai parametrai, finansuoti.
    Šaltinis: Vyriausybės posėdžio 17 klausimas Dėl Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo Nr. VIII-2032 2, 3 ir 9 straipsnių pakeitimo ir 4 straipsnio pripažinimo netekusiu galios įstatymo projekto (TAP-21-1260(2) (21-30396)
    Paskutinis taisė Riedis; 2021.09.29, 07:29.
    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

    Comment


      Koks čia žymėjimas? a9. Ką jis reiškia? Priminkite, ačiū.Click image for larger version

Name:	IMG_20210929_145614.jpg
Views:	1208
Size:	2,09 MB
ID:	1915949

      Comment


        Tarka. Atkreipia dėmesį netyčia užvažiavus ant jos.

        Comment


          Iš nuotraukos sprendžiu, kad tai
          A juostos pločio linija skirta pažymėti kelkraščiams magistraliniuose keliuose.
          Pasirinktas ženklinimo būdas, atsimenu iš brėžinių, oficialiai vadinasi "šukos"

          Comment


            Kažkoks keistas krašto kelių finansavimo modelis. Susisiekimo ministerija ir Kelių direkcija su savo strategijomis iki 2035 metų beveik nieko neveikti rekonstruojant tampa tuščia vieta.

            Etaplius 2021.10.13
            Vilniaus rajono savivaldybė prisidės prie valstybinės reikšmės kelių infrastruktūros gerinimo
            Valstybinių kelių Bukiškis–Sudervė–Dūkštos ir Naujoji Vilnia–Rudamina–Vaidotai ruožų laukia džiuginančios permainos. Vilniaus rajono savivaldybė prisidės prie projektų finansavimo. (...)

            Sprendimai prisidėti prie minėtų kelių atkarpų infrastruktūros gerinimo buvo priimti š. m. rugsėjo 23 d. vykusiame Tarybos posėdyje. Kaip teigia Vilniaus rajono savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Rimantas Gerdvilis, kuruojantis kelių ir gatvių infrastuktūros sritį, už valstybinių kelių remontą ir priežiūrą yra atsakinga Lietuvos kelių direkcija, tačiau Savivaldybei prisidėjus prie minėtų kelio ruožų projektų finansavimo, šie projektai bus greičiau pradedami įgyvendinti.

            http://www.etaplius.lt/vilniaus-rajo...oogle_vignette

            Comment


              Iškilo klausimas, kaip mažuose miestuose padalintos krašto kelių, kertančių tą miestą, atsakomybės ribos? Ką prižiūri LAKD, o ką savivaldybė?
              Pagal stebėjimus manau, kad:
              • Kelio danga, perėjų įrengimas, greičio mažinimo priemonės - LAKD;
              • Šaligatviai, takai šalia kelių, kelio ir takų apšvietimas - savivaldybės.
              Ar tai tikslu? Gal yra koks teisės aktas, kuris tai numato?

              Comment


                Kažkaip buvo praleista kelio KK145 Kėdainiai–Šėta–Ukmergė gana ilgo ruožo (apie 13,5 km) rekonstrukcija.
                Kažkur nuo Tarakų (Ukmergės r.) iki Šėtos (Kėdainių r.) ten išties prastas kelias.

                BNS 2020.09.28
                Prasideda kelio Kėdainiai–Šėta–Ukmergė rekonstrukcija
                Beveik už 12 mln. eurų bus tvarkomas Kėdainius ir Ukmergę jungiančio kelio ruožas. nuo 26,80 iki 40,27 kilometro, sutarties vertė siekia 11,97 mln. eurų. Darbus atliks bendrovė „Panevėžio keliai“, su kuria sutartis pasirašyta rugsėjo 11 dieną.

                Sutvarkius šį krašto kelio ruožą pagerės eismo sauga, nes kelias bus praplatintas.
                Anot kelių direkcijos,šis krašto kelio ruožas yra vienas blogiausių šalyje, todėl yra prioritetinis

                www.diena.lt/naujienos/versl...etuvoje-987809
                Paskutinis taisė Romas; 2021.12.04, 13:00. Priežastis: Teksto data

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Kažkaip buvo praleista kelio KK145 Kėdainiai–Šėta–Ukmergė gana ilgo ruožo (apie 13,5 km) rekonstrukcija.
                  Kažkur nuo Tarakų (Ukmergės r.) iki Šėtos (Kėdainių r.) ten išties prastas kelias.

                  BNS 2020.09.28
                  Prasideda kelio Kėdainiai–Šėta–Ukmergė rekonstrukcija
                  Tai, kad šis kelias ką tik baigtas tvarkyti. Šis ruožas buvo vienas iš prasčiausių Lt, dabar puikus. Malonu važiuoti!
                  Paskutinis taisė Romas; 2021.12.04, 13:00. Priežastis: Teksto data

                  Comment


                    Nauja kelių strategija: https://www.slideshare.net/Susisieki...ija-iki-2035-m

                    Yra ir kitų įdomesnių vietų.
                    Click image for larger version  Name:	Screen Shot 2021-12-03 at 16.02.08.png Views:	211 Size:	172,8 kB ID:	1933884

                    Click image for larger version  Name:	image_117873.png Views:	226 Size:	172,8 kB ID:	1934026
                    Paskutinis taisė Romas; 2021.12.04, 16:48. Priežastis: Sumažinta sdublis

                    Comment


                      Kam ta Marijampolę rusams atiduoti?

                      Click image for larger version

Name:	dsdsd.jpg
Views:	2080
Size:	46,6 kB
ID:	1933889
                      Show must go von!

                      Comment


                        Parašė VNS Rodyti pranešimą
                        Kam ta Marijampolę rusams atiduoti?

                        Click image for larger version

Name:	dsdsd.jpg
Views:	2080
Size:	46,6 kB
ID:	1933889
                        Kažkas netvarkoj tam žemėlapy, kad Vilnius prie Kaišiadorių o Kaunas už Bezdonių (ar tai Babtų, bet koks skirtumas)

                        Comment


                          Parašė evvt Rodyti pranešimą
                          Kažkas netvarkoj tam žemėlapy, kad Vilnius prie Kaišiadorių o Kaunas už Bezdonių (ar tai Babtų, bet koks skirtumas)
                          Susisiekimo ministerijos klerkai šiek tiek pasiklydę geografijoje arba per anksti pradėjo naudoti narkotikus.

                          https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/su...ija-iki-2035-m

                          Rekonstruojamo kelio Nr.130 Kaunas - Prienai- Alytus punktai senuose žemėlapiuose (iki 2021.12.03) buvo nurodomi kaip Raudonė - Šakiai - Šunskai ar Marijampolė.
                          Žiūrėk, tarp "strateguojant"
                          - Kažkur tarp Skirsnemunės ir Veliuonos netikėtai gali atsirasti naujas tiltas per Nemuną
                          - Įdomu, ar rekonstruojant kelią tarp "Vilniaus" (ankstesnis pavadinimas - Žasliai) ir "Utenos" (ankstesnis pavadinimas - Surdegis) numatytos lėšos tilto per Nerį statybai ties Gegužine.

                          Comment


                            Dar buvo rašyta kas vyksta kaune (jie delfi kartais perspausdina) , kad tarp 10 svarbių projektų bus kelio 130 Vilnius-Prienai-Alytus rekknstrukcija. Iš tiesų 130 yra Kaunas Alytus.

                            Comment


                              Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
                              Nauja kelių strategija: https://www.slideshare.net/Susisieki...ija-iki-2035-m

                              Yra ir kitų įdomesnių vietų.
                              Ankstesnė Lietuvos kelių direkcijos kelių strategija iki 2035 metų, kuri buvo paskelbta 2019.05.30 d., buvo itin neambicinga.

                              https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/ilg...-tinklo-pletra
                              https://sumin.lrv.lt/lt/teisine-info...tra-iki-2035-m

                              Šita 2021.12.03 d. strategija, jau naujos kitos, irgi yra iki 2035 metų.
                              Jos pristatymas yra labai panašaus formato - nuo 19 iki 23 skaidrių su panašais skyriais ir panašiais prioritetais.

                              https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/su...ija-iki-2035-m
                              https://www.slideshare.net/Susisiekimoministeri/marius-skuodis-pristat-alies-keli-pltros-strategija-iki-2035-m


                              Reikės palyginti:
                              - Ar tai yra esminis proveržis ir nauja strategija,
                              - Ar tik ant kitokio skaidrių šablono sudėliota 2½ metų senumo LAKD prezentacija.

                              Kaip per dvejus su puse metų pasikeitė konkrečių kelių - A1, E67 (A5, A8, A10), A9, A14, A16, KK130 - rekonstrukcijų vykdymo apimtys ir terminai, geriau diskutuoti konkrečiose tų kelių temose.

                              Comment


                                Trumpai sakant, kiek supratau, per 15 m. bus iš esmės rekonstruoti/pastatyti keliai:
                                via Baltica nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos ir nuo Sitkūnų iki Latvijos sienos;
                                A14 nuo Utenos iki KK108;
                                KK130 nuo Garliavos iki Prienų;
                                A9 nuo Panevėžio iki Radviliškio;
                                A4/A16 nuo Savanorių pr. iki išsišakojimo;
                                ir viskas.

                                Comment


                                  Šiaip yra gyvybiškai svarbių projektų tokie kaip Via Baltica, kurie ir žadami būt įgyvendinti. Taip pat keletas platinimo projektų, ruožuose kur metinis paros intensyvumas viršija 10 000.

                                  Tiesą pasakius, labiau kreipčiau dėmesį į priežiūros kokybės gerinimą, nes toks jausmas, kad vietomis Sovietų Sąjunga nesugriuvo. 80-ųjų ženklinimo standartai, ženklų masės arba ženklai užstojantys vienas kitą, nepatrauklaus dizaino krypčių nuorodos.

                                  Taip pat norėtųsi, kad būtų investuojama į sankryžų gerinimą esamose autostradose A1 ir A2, kad daugmaž primintų tarptautinio standarto autostradas.

                                  Taip yra problemų su dangomis. Kalbama, kad kai kurie standartai numato labai ploną ir greitai provėžuojantį asfaltą. Galbūt yra ir negerų povandeninių akmenų, lėšų įsisavinimas ir pan. dalykai.

                                  Reikia atsiminti, kad buv. SSRS yra skurdžiausias Europos regionas, skurdesnis už daugelį Balkanų valstybių. Srityse, kuriose ir eisime koja kojon su Ukrainos, Rusijos, Moldovos užkampiu, tai toj srityje daugiau mažiau ir būsim Europos dugnas
                                  Paskutinis taisė PoDV; 2021.12.05, 11:14.

                                  Comment


                                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                    Reikia atsiminti, kad buv. SSRS yra skurdžiausias Europos regionas, skurdesnis už daugelį Balkanų valstybių. Srityse, kuriose ir eisime koja kojon su Ukrainos, Rusijos, Moldovos užkampiu, tai toj srityje daugiau mažiau ir būsim Europos dugnas
                                    Kas čia vėl per nusišnekėjimai, jau kuris laikas pagal BVP PPP lenkiame Portugaliją, Graikiją, pasivijome Italiją, o čia mums aiškina, kad esame "skurdžiausias Europos regionas, skurdesnis už daugelį Balkanų valstybių"??? WTF???

                                    Comment


                                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                                      Kas čia vėl per nusišnekėjimai, jau kuris laikas pagal BVP PPP lenkiame Portugaliją, Graikiją, pasivijome Italiją, o čia mums aiškina, kad esame "skurdžiausias Europos regionas, skurdesnis už daugelį Balkanų valstybių"??? WTF???
                                      Aišku, kad neturėjau omeny "bendrai". Su BVP viskas ok.

                                      Turėjau omeny tam tikras sritis. Norėtųsi, kad transporto ir urbanistikos srityje nebuksuotume, žiūrėtume ilgalaikę perspektyvą. Tai nėra sunku ir daug darbo, tiesiog reikia žiūrėti esamus geriausius pavyzdžius. Galima visada nukreipti lėšas tinkamiau.
                                      Ne visur ir atsiliekame net mano minimose konkrečiose srityse, tik yra likučių, kurie kartais pagadina medaus statinę Nesunku būtų ištaisyti, kad per max dešimtmetį tam tikrų absurdų (kelių dangos ir ženklinimas) apie kuriuos mes šnekame ir neliktų.

                                      Numatoma plėtra (nauji keliai ir platinimai) pagal mūsų šalies gyventojų skaičių ir esamą geopolitinę padėtį yra beveik pakankama be keletos aplinkkelių
                                      Paskutinis taisė PoDV; 2021.12.05, 11:52.

                                      Comment


                                        LAKD 2019.05.30 d. bei LR Susisiekimo ministerijos ir LAKD 2021.12.03 d. paskelbtų strategijų palyginimas
                                        Prioritetai iš esmės liko tie patys

                                        LAKD-2019


                                        https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/ilg...-tinklo-pletra
                                        https://sumin.lrv.lt/lt/teisine-info...tra-iki-2035-m

                                        LR SusMin ir LAKD-2021

                                        https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/su...ija-iki-2035-m
                                        https://www.slideshare.net/Susisiekimoministeri/marius-skuodis-pristat-alies-keli-pltros-strategija-iki-2035-m

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą

                                          Susisiekimo ministerijos klerkai šiek tiek pasiklydę geografijoje arba per anksti pradėjo naudoti narkotikus.

                                          https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/su...ija-iki-2035-m
                                          Marijampolė yra nurodyta Rusijos Kaliningrado srityje. Kiek žinau, ten karinis poligonas.

                                          Galima pažiūrėt optimistiškai su humoru, kad ten nurodyta Marijos apsireiškimo vieta, švelninant įtampą tarp Lietuvos ir Rusijos, nenukenčiant abejoms pusėms

                                          Comment

                                          Working...
                                          X