Na tas ekologiškas transportas turbūt nebus skraidantis...
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[LT] Lietuvos keliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Skraidančius elementus sunkiau valdyti nei važiuojančiusParašė mantasm Rodyti pranešimąNa tas ekologiškas transportas turbūt nebus skraidantis...
 Ekologiškam transportui nebūtų poreikio aplinkkeliams, nes neterštų oro, o eismo saugumu jau vis labiau pasirūpintų AI 
 AI turbūt progresuos, bet lėtai, kiekvieno nenuspėjamo dunduko manevro nenumatysi 
							
						Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.10, 22:21.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ekologiškas transportas nereiškia dirbtinio intelektoParašė PoDV Rodyti pranešimą
Skraidančius elementus sunkiau valdyti nei važiuojančius
 Ekologiškam transportui nebūtų poreikio aplinkkeliams, nes neterštų oro, o eismo saugumu jau vis labiau pasirūpintų AI 
 AI turbūt progresuos, bet lėtai, kiekvieno nenuspėjamo dunduko manevro nenumatysi 
 Čia du skirtingi dalykai. Net ir ekologiškas transportas važiuodamas per miestą teršia aplinką bei reikalauja atitinkamos infrastruktūros. Nepamirškime, kad yra ir garso, šviesos bei vizualinė tarša, elektromobiliai taip pat turi stabdžių kaladėles ir padangas. Važiuojančių tranzitu laikas irgi turėtų būti svarbu. Nebent norisi bausti žmones už keliavimą ir bandyti nuo to atpratinti.
							
						
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
15 min.lt 2019.11.18Parašė Sula Rodyti pranešimąTaip, bet finansavimo klausimas lieka. (...) Tačiau "bapkių nėra" ir sprendžiant iš planų, bus dar mažiau.
Susisiekimo ir Energetikos ministerijoms – perspėjimas dėl nepanaudotų ES lėšų
Va tai tau ir buvęs "geriausias ministras"Daugiausiai 2019 metams skirtos Europos Sąjungos (ES) paramos lėšų iki rugsėjo buvo nepanaudojusios Susisiekimo ir Energetikos ministerijos. Pasak Finansų ministerijos, kyla reali rizika, kad lėšos nebus įsisavintos.
Vyriausybei pateiktoje ataskaitoje, kurią ji svarstys trečiadienį, nurodoma, kad Susisiekimo ministerija nesuplanavo 41 proc. numatytų ES lėšų, Energetikos ministerija – 26 proc.
Finansų ministerija pabrėžia, kad atsiliekama įgyvendinant Europos regioninės plėtros fondo (ERPF) lėšomis finansuojamus projektus – suplanuota 61 proc., pasirašyta sutarčių 21 proc. ir investuota 13 proc. Susisiekimo ministerijai skirtų ES lėšų.
https://www.15min.lt/verslas/naujien...su-662-1233456
Naujas irgi neblogas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šeduva-Jonava, 144 kelyje, Kėdainių raj. tvarkoma įkalnė/nuokalnė
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ka-221-1242110Paskutinis taisė Dariukas; 2019.12.05, 21:17.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vyriausybė įšaldė lėšas keliams: bus išasfaltuota daug mažiau kelių
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=83065317
Čia jau sąmoningas kenkimas, ar aš ko nors nesuprantu?
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Iki. Gero kelio.Parašė PoDVhttp://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/suma...isipareigojimu
Trečdalį biudžeto užšaldė.
Įtariu susipjovė ten kažkas valdžioj.
Taip nieko neinvestuoja į tuos kelius, tai dar užšaldymus organizuoja. Man du dalykai nepatinka Lietuvoje dėl kurios norėtųsi iškeisti Lietuvą į kitą šalį, tai korupcija ir infrastruktūra. Gali būti, kad Lietuva neatitiks mano poreikių gyvenimui gal kokius dar 20 m. mažiausiai
Show must go von!
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nutraukite patyčias.Parašė VNS Rodyti pranešimą
Iki. Gero kelio.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Čia ne patyčiosParašė Tomas Rodyti pranešimą
Nutraukite patyčias.
 Dar bent kelis metus prasitrinsiu, nes (labai) mažai turiu gyvenimo patirties, dar reiktų pasižiūrėt kaip po studijų su darbais seksis, na o paskui spręsiu kur man geriau 
Bet dėl kelių tai jau ir mane gliučina, jau maniau ant racionalaus minimalaus kiekio darbų kažką sutvarkys (tiek to tie grandioziniai aplinkkeliai gyvenvietėms su stipriausiai Europoje mažėjančiomis populiacijomis), o čia jau net tas minimalus racionalus kiekis tampa svajone
Su tokia užšaldymų mintimi, tai kyla tokių minčių, kad nei Via Baltikų ir iš vis nieko nebestatys
 Nebent kažko nežinau... būtų puiku sužinot.
							
						Paskutinis taisė PoDV; 2019.12.17, 14:12.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šiaip sutinku.Parašė VNS Rodyti pranešimąMano nuomone turim susitvarkyti pradžiai pagrindinę infrastruktūrą, o ne asfaltuot šunkelius kaimiečiams ir skverneliams.
Tiesą sakant, ta žvyrkelių asfaltavimo programa irgi man kažkokia keista. Nyksta provincija gal sparčiausiai Europoje, o vykdo tokias plėtras, kad žada po 10 m. net visas švedijas aplenkt...
Užknisa šiaip visoks organizacinis bardakas, o paskui verkiam, kad vis esam "prasčiausi Europoje ir nieks nenori čia gyvent...".
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Via Baltica žadama 2021 m. pradėti. Gal nebeatiduos "vaiko pinigams".Parašė VNS Rodyti pranešimąNaivu tikėtis iš kolchozo, bet gal meta lėšas i tikrąji Lietuvos pazorą, Via Balticą, o ne žvirkelius iki chebros medžioklės plotų? Nieks nevartėt biudžeto įdėmiau?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tik ką tik perskaitęs R. Masiulio komentarą supratau terminologiją, ką reiškia "įšaldytos lėšos". Galvojau, kad lėšas įšaldė ir viskas stoja, pan. kaip su banko sąskaitomis.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Via Baltica žadama 2021 m. pradėti. Gal nebeatiduos "vaiko pinigams".
Taip "įšaldytos lėšos" eis vaiko pinigams ir kitoms socialinėms reikmėms.
Nėra gerai, kad neparašo pilnos informacijos, kas liečia pinigus.
Biudžetas keliams kitiems metams sumažintas trečdaliu.
Dabar sunku kažką ir pakomentuoti. Man, tiesą sakant, nerūpi tie žvyrkeliai
 Man norėtųsi, kad investuotų į labiau tranzitinius kelius, palaikytų pakankamą jų būklę, atnaujintų ženklinimą ir pan. O išasfaltuoti tik tuos žvyrkelius, kurie turi didesnę tranzitinę arba turistinę reikšmę, o ne siekti pasiekt visokias švedijas pagal išasfaltuotų žvyrkelių kiekį.
							
						Paskutinis taisė PoDV; 2019.12.17, 15:06.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai kad mažinamos bendros Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšos, o ten visko yra. Nebent kažkaip žvyrkeliai išskirti.Parašė PoDV Rodyti pranešimąMan, tiesą sakant, nerūpi tie žvyrkeliai
Štai 2019 m. sąmata: https://lakd.lrv.lt/lt/veiklos-srity...savimo-samatos
Čia ir Minsko-Liepkalnio sankryžos projektas, ir Kauno aplinkkelis, ir esamų kelių preižūra bei pagalba savivaldybėms. Ko gero ir eismo saugumo priemonės čia patenka. Žvyrkeliams tik penktadalis.
Maža to, KPPP biudžetas 2020 m. ir taip buvo sumažintas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nepamirškim, kad daug milijonų kasmet būna neįsisavinti, tai tas sumažinimas gal tiesiogiai net neatsilieps darbų kiekyje.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai kad mažinamos bendros Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšos, o ten visko yra. Nebent kažkaip žvyrkeliai išskirti.
Štai 2019 m. sąmata: https://lakd.lrv.lt/lt/veiklos-srity...savimo-samatos
Čia ir Minsko-Liepkalnio sankryžos projektas, ir Kauno aplinkkelis, ir esamų kelių preižūra bei pagalba savivaldybėms. Ko gero ir eismo saugumo priemonės čia patenka. Žvyrkeliams tik penktadalis.
Maža to, KPPP biudžetas 2020 m. ir taip buvo sumažintas.
„Praeitais metų dėl 80 mln. eurų neįsisavinimo, ekonomistų paskaičiavimais, kurie daugina 1 eurą iš 5 , valstybė prarado apie 400 mln. eurų lėšų, už kuriuos būtų perkamos medžiagos, įranga, darbo vietos sukurtos“, – Seimo Biudžeto ir finansų komiteto posėdyje sakė R. Gradauskas. Pasak jo, statybų sektoriuje per pastaruosius kelerius metus buvo prarasta 3 tūkst. darbo vietų. „Sutinkame, kad reikia daryti tvarkingai, pasižiūrėti, kas yra praeityje labai gerai, tačiau negalime stovėti vietoje. Trys metai yra laikotarpis, per kurį mes labai atsilikome“, – kalbėjo R. Gradauskas. „Kada premjeras klausia, ar kelininkams trūksta pinigų, sakau, kad netrūksta, nors visą laiką mes prašydavome pinigų. Dabar trys metai mes esame nutilę – kaip galime prašyti lėšų, jeigu jos lieka neįsisavintos“, – pridūrė R. Gradauskas. Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) vadovas Vitalijus Andrejevas posėdyje teigė, jog 2018 metais buvo nepanaudota 85 mln. eurų Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų.
Skaityti daugiau: https://www.diena.lt/naujienos/versl...ln-euru-922546
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nesuprasi, jeigu pati LAKD rašo, kad jau dėl beveik visų 2020 m. skirtų pinigų jau yra sutarta. Suprask, metų eigoje jokių naujų sutarčių nebus/nebūna?
Nepanaudotos lėšos visada atsiranda, nes dalis projektų vėluoja, dalis iš viso atidedama dėl įvairių problemų.
Anksčiau lygtai rašė, kad dalis lėšų buvo permesta iš ŽŪM kuruojamo vietinių kelių biudžeto.
O kelininkai, aišku, ridena akmenį ant buvusio ministro dėl suprantamų priežasčių.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gal pasirašys, bet tik 2021 m. darbams. Gal būna darbų, kur pasirašo sutartį ir tais pačiais metais pradeda darbus, o tam reikia skirti lėšų tų metų biudžete.Parašė Sula Rodyti pranešimąNesuprasi, jeigu pati LAKD rašo, kad jau dėl beveik visų 2020 m. skirtų pinigų jau yra sutarta. Suprask, metų eigoje jokių naujų sutarčių nebus/nebūna?
Nepanaudotos lėšos visada atsiranda, nes dalis projektų vėluoja, dalis iš viso atidedama dėl įvairių problemų.
Anksčiau lygtai rašė, kad dalis lėšų buvo permesta iš ŽŪM kuruojamo vietinių kelių biudžeto.
O kelininkai, aišku, ridena akmenį ant buvusio ministro dėl suprantamų priežasčių.
Kitaip tiesiog stovės neprižiūrima infrastruktūra, kas būtų labai keista.
Comment
 
Comment