Hm... Įdomu, kokia bus sankryža su Asanavičiūtės ir Taurupės gatvėmis?..
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio I etapas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 ten dar siek tiek po reklama buvo:Parašė spirit Rodyti pranešimąSkamba įspūdingai. Tik įdomu, kiek tai realu...
 "....parengiamieji darbai pradedami nedelsiant visuose projekto taškuose: dviejų ir trijų lygių sankryžose, tunelio statybos vietoje, Oslo gatvės rekonstruojamojoje dalyje. "
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tokius garažus išvežti jokių problemų nėra, juolab žemė ten yra ne privačių asmenų. Iš esmės valstybė galėtų teisėtai net ir privačius namus nugriauti, jei to reikia visuomenės labui, o kitokių kelių nėra.Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimąNa, jei realiai iškels tuos "laikinuosius" nepajudinamuosius garažus Karoliniškėse - tai jau bus neįtikėtinas įvykis šalies istorijoje..
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai, kad aplinkelis tik dabar pradedamas tiesti, žodžiu tik politinės valios reikalas tų garažų išvežimas.Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimąAha, jokių problemų, bet laikinieji garažai jau stovi bene 30 metų ant tos žemės. Gali pasiklaust vystytojų, kaip lengva tuos garažus nukelt.. 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jo, kaip tik prieš Naujuosius prasiejau trasa nuo Lazdynų tilto iki L. Asanavičiūtės g. Na prie tilto jau stovi keletas statybininkų namelių, kalbant apie tuos auksu dengtus Karoliniškių garažus, tai jau kažkur 1/3 jau nebėrParašė sleader Rodyti pranešimąNukelinėja ten tuos garažus jau senokai. Bent jau rudeni teko lankytis viename iš garažų masyvų, tai bene pusė jau buvo nukelta ir tuo metu kaiptik darbavosi žmonės.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ar bus nuotraukų iš trasos?Parašė spirit Rodyti pranešimąJo, kaip tik prieš Naujuosius prasiejau trasa nuo Lazdynų tilto iki L. Asanavičiūtės g.
 Na prie tilto jau stovi keletas statybininkų namelių, kalbant apie tuos auksu dengtus Karoliniškių garažus, tai jau kažkur 1/3 jau nebėr 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Deja, kolkas ne, nes neturėjau fotoaparato. Ir šiaip ten dar nelabai yra ką fotografuoti, išskyrus kelis statybininkų namelius prie Lazdynų tilto ir po truputį naikinamus auksinius Karoliniškių garažus.Parašė Romas Rodyti pranešimąAr bus nuotraukų iš trasos?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip ir nesupratau ar į pirmą etapą įeina Lazdynų tilto rekonstrukcija ar ne?Aplinkkelio dalies statybos metu bus pastatyta nauja dviejų lygių 76 m ilgio estakada ties Oslo gatve, trijų lygių estakada ties Oslo gatve (ilgis – 197 m), 150 m tunelis ties Gudeliais, 510 m ilgio vakarinė gatvė nuo Oslo iki L.Asanavičiūtės gatvės, įrengta šviesoforais reguliuojama Erfurto ir Lazdynėlių gatvių sankryža. Taip pat bus atlikta Oslo gatvės rekonstrukcija 860 m ruože.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na taigi visur skelbiama kad pirmas etapas bus nuo Lazdynų tilto iki L. Asanavičiūtės gatvėsParašė deep'as Rodyti pranešimąTaip ir nesupratau ar į pirmą etapą įeina Lazdynų tilto rekonstrukcija ar ne? Tuo labiau, kad prie tilto yra mano minėti statybininkų nameliai Tuo labiau, kad prie tilto yra mano minėti statybininkų nameliai  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal inesiu siek tiek aiskumo. Vakarinio aplinkelio STATYBOS 1-as etapas tesiasi nuo Oslo-Erfurto sankryzos iki Asanaviciutes gatves. Tuo tarpu Oslo gatves atkarpa nuo Lazdynu tilto iki Erfurto tera tik esamos jungties REKONSTRUKCIJA/REMONTAS ir isskiriama kaip atskiras konkursas/projektas/objektas/etapas. Kadangi viskas daroma vienu metu ir abu jie yra gyvybingai svarbus tam paciam aplinkkeliui, tai manau galime apie juos abu diskutuoti toje pacioje temoje. Kita vertus, turbut padiskutuot tikrai atsiras apie ka, tai atskirti i 2 atskiras temas turbut nepakenktu.
 
 Papildau:
 1A etapas - Lazdynu tilto ir Oslo gatves REKONSTRUKCIJA;
 1-as etapas - Aplinkelio STATYBA nuo Erfurto iki Asanaviciutes sankryzu.Paskutinis taisė Ginthus; 2009.01.05, 07:40.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 "Panevėžio keliai" ir "Fegda" kogero vienintelės stambios ir turinčios nemenkas galimybes ir kogero dėl to kyla tokie nesusipratimai. Nors manau, jei konkursai vyktų normaliom sąlygom, tai sėkmingai tokius darbu atliktų ir "Eurovia Lietuva" ar "Lemminkainen". Bet vėlgi pažiūrėkit kas išlindo. O gi labai Vilniaus savivaldybės nemėgstantis "Tėvyninkas" Kęstutis. Jis, prisiminkim ir dėl "Nacionalinio stadiono" laiudiškai tariant "stradalino", bet liko nieko nepešęs. Ir išvis apie tokius dalykus, kaip tiltų per upes statybą ir rekonsturkciją ką nors išmano? Kogero ne.Parašė Lettered Rodyti pranešimąČia jau seniai viskas aišku, infrastruktūros srityje patys neskaidriausi pirkimai, dvi bendrovės visus konkursus laimi Lietuvoje.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai, kad lyg ir tilto rekonstrukcija, bei Oslo g. rekonstrukcija vykdys kita įmonė. Ar aš klystu?Parašė AnD Rodyti pranešimąMan tik keista, kodėl Lazdynų tilto rekonstrukciją prijungė prie vakarinio aplinkelio konkurso. Galėjo atskiru konkursu išrinkti rangovą.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
 Comment








 Bet kodėl tada visur buvo teigiama, kad 1-as etapas prasidės nuo tilto?
 Bet kodėl tada visur buvo teigiama, kad 1-as etapas prasidės nuo tilto?
							
						
Comment