Parašė VLR
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus transporto vizijos (2023 m. rinkimai)
Collapse
X
-
Taip, dalinai dubliavimas, dalinai - visai trūkstamos jungtys. Dubliuoja tiems, kas GV naudoja pervažiuoti Vilnių į kitą Vilniaus pusę - link Kauno, Prienų, Druskininkų. Arba lenda pro senamiestį, Konstitucijos pr ir kt gatves, kad tik dasigautų iki aplinkelių. Taip, jis nėra paralelinis kelias, bet įsijungus į aplinkelių sistemą papildys, o galbūt ir pilnai nukraus bereikalingai per centrą važiuojančius srautus. O susiekimui rytų-vakarų kryptimis tai ir kartu trūkstama jungtis, kuri dalinai dubliuos Kareivių/Ozo (kuri nėra pilnai išbaigta). Kadangi Kareivių/Ozo, net jei būtų išbaigta kažkurioje ateityje, jau apkabinėta aplink viskuo kuo galima, tai negalima vadinti greito eismo gatve. Todėl Šiaurinė tai ir spręstų.
- 1 patinka
-
Man atrodo, reikia pasirašyti šabloninius atsakymus, ir juos prireikus tiesiog įklijuoti, nes beveik garantuotai kas 1-2 savaites vis išlenda čia vietiniai hipiai, ir aiškina tą pačią nesąmonę - neva tokios gatvės kaip Konstitucijos pr. ar Ozo g. yra R-V jungtys.
Kiek galima tą patį paneigtą šlamštą kartoti?
- 3 patinka
Comment
-
Ką čia Zuokas peza?:
https://www.youtube.com/watch?v=pyZ04PNz1q0Parašė ZuokasMūsų darnaus judumo plane yra numatytas taip vadinamas BRT tipo tai yra kaip ir tramvajus tiktai autobusas panašaus ilgio, nes Europoje nelabai naudojami BRT tipo autobusai. Tai šiuo atveju taip kaip ir visi miestai, Europos sąjungos sostinės turi tramvajų, klausimas koks jisai bėginis, be bėgių tai jau technikos klausimai, atsakytų specialistai. Tai pirma linija kuri yra pilnai parengta, Santariškės-geležinkelio stotis, tiesiai iki perono...
- 3 patinka
Comment
-
Gal BTR?Parašė Edd Rodyti pranešimąPilnai parengta jau net ir pirma linija iki geležinkelio stoties, net iki pačio perono... Wow. Tik maža smulkmena, dar neaišku kas tai per transporto priemonė... BRT tipo kažkas...?
- 10 patinka
Comment
-
-
Iš to paties video apie troleibusus:
Parašė ZuokasTroleibusai mano vertinimu ir ne tik mano vertinimu, pirmiausia specialistų vertinimu, yra jau vakar dienos transporto priemonė. Nors nemažai šalių ją naudoja ir gamina, vien tik dėl to kad turi gamybinius pajėgumus ir tai yra šiek tiek daugiau politinis sprendimasParašė BenkunskasTaip, aš matau ateitį Vilniuje troleibusų, tam reikia visiškai atnaujinti transporto infrastruktūrą, pakeliui 160 troleibusų, kurie ne tik bus nauji, kokybiški, bet pagerins ir įvaizdį ir netgi turės autonominę ridą kas leis tam tikras atkarpas važiuoti su baterijomis, tai leis mums išardyti tokiose gatvėse kaip Pylimo, Kalvarijų kontaktinį tinklą ir senamiesčio prieigose tikrai geriausia transporto priemonė yra troleibusas.
- 1 patinka
Comment
-
Pilnai parengta kas? Vizija? Svajonė?Parašė Edd Rodyti pranešimąPilnai parengta jau net ir pirma linija iki geležinkelio stoties, net iki pačio perono... Wow. Tik maža smulkmena, dar neaišku kas tai per transporto priemonė... BRT tipo kažkas...?
Projekto savivaldybėje po savęs nepaliko.
Gal už savus pinigus būdamas opozicijoje užsakė privatų projektą?
Kodėl tokiu koziriu nepasidalinti viešai rinkimų kampanijos metu?
Ir aišku kad pirmas brt į santariškes nes taip prieš 10metų sugalvojo kai bandė įkišti monoreilo tramvajų.
Nereik brt pro saltoniškių ofisus ir europos aikštę.
Nereik brt į tankiausiai apgyvendintą miesto dalį.
Nereik brt pro statomą stadioną.
Ukmegės g brt prijungtų tankiausią miesto gyvenamą dalį su tankiausia darbo vietomis miesto dalimi.
Zuokas išvis yra matęs gyventojų pasiskirstymo žemėlapį?
brt į santariškes žinoma per Kalvarijų g.
Šnipiškių ir Žirmūnų gyventojai arti centro, jiems iš brt mažai naudos.
Pagal gyventojų žemėlapį brt į santariškes turi važiuoti ne Kalvarijų g o geležinio vilko g.
Daugumai baltupių gyventojų patogiau, nereiktų aukštyn žemyn vaikščiot.
Didlaukio g keli dideli nauji gyvenamųjų namų projektai planuojami arčiau geležinio vilko ir už jo.
Jeruzalės gyventojams panašiai ar ten ar ten brt važiuotų.
Užtat Visorių g naujų daugiabučių gyventojai važiuoti darban rinksis automobilį, tik greitas vt geležiniam vilke galėtų juos sugundyti.
Visorių bajorų gyventojams seniai reikia greito vt maršruto nes visi su automobiliais.
su 69 autiku važiuoti 40 min gali tik savęs nemylintys
- 6 patinka
Comment
-
Vilniaus BRT (nei jis BRT tikrąja BRT prasme, nei eilinis vilnietis žino, kas tai) pristatomas kaip kažkokia viešojo transporto nereali inovacija, o realybėje pirmoje juostoje nubraižyta "A" juosta su ribojimu kitiems važiuoti. Jeigu tik tiek sugebėjo Vilnius, tai ko tikėtis daugiau. Juk techninis šito dalyko įgyvendinimas nėra kažkas labai sudėtingo.
- 7 patinka
Comment
-
Matyt dėl tų pačių priežasčių, kodėl Vilnius yra Europos šiknoje ir pagal daugelį kitų metrikų. Tiesiog esame provincialūs ir atsilikę plūgai, kurių kartelė yra "geriau, nei mano kolchoziniam kaime/chruščiofkėje". ES aišku mus ištraukė iš visiškos prarajos ir padėjo išvengti Moldovos scenarijaus, bet visvien turim polinkį vairuoti į griovį.Parašė Edd Rodyti pranešimąBRT tapo kažkokia mada kuri užkrėtė visus, net Zuoką. Dar įdomiau kad patys kandidatai mini kad Europoje jis yra nepopuliarus. Kokiu būdu Lotynų Amerkos ir Afrikos šalyse populiariausias BRT taip užkrėtė mus, Europos viduryje?
- 8 patinka
Comment
-
Skaitai Benkūnską atrodo ok jau teisingai pradeda šnekėti ir tada pyst ardom tinklą <facepalm>.Parašė Edd Rodyti pranešimąIš to paties video apie troleibusus:
o ką, be Zuoko, dar šita mada užkrėtė?Parašė Edd Rodyti pranešimąBRT tapo kažkokia mada kuri užkrėtė visus, net Zuoką. Dar įdomiau kad patys kandidatai mini kad Europoje jis yra nepopuliarus. Kokiu būdu Lotynų Amerkos ir Afrikos šalyse populiariausias BRT taip užkrėtė mus, Europos viduryje?
Comment
-
Dabartinė VMS: Pakalnis, Šimašius. Raskevičius, Zuokas ir tas pats Benkunskas nors ir neminėjo BRT, bet iš dalies šnekėjo tą patį ką Raskevičius, įskaitant pirmenybę sankryžose, panašu kad daug kur jis tiesiog kartoja ką sako dabartinė VMS.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąo ką, be Zuoko, dar šita mada užkrėtė?
Comment
-
Taip, tai yra milžiniškos rytų-vakarų jungtys. Norint to nematyti, reikia būti gerai apsvaigusiu nuo išmetamųjų automobilių dujų, turbūt iki smegenų pažeidimo lygio. Pagal visas studijas, automobilyje oro kokybė yra net prastesnė nei pačioje gatvėje, o tai sukelia didžiulę žalą smegenims. Būtent dėl to automobilistų argumentai dažnai būna neracionalūs ir prastai sudėlioti.Parašė Riedutis Rodyti pranešimąMan atrodo, reikia pasirašyti šabloninius atsakymus, ir juos prireikus tiesiog įklijuoti, nes beveik garantuotai kas 1-2 savaites vis išlenda čia vietiniai hipiai, ir aiškina tą pačią nesąmonę - neva tokios gatvės kaip Konstitucijos pr. ar Ozo g. yra R-V jungtys.
Kiek galima tą patį paneigtą šlamštą kartoti?
Kareivių-Ozo-Rygos jungtis yra Vilniaus populiacijos centre ir yra visiškai padalijusi tą miesto dalį, miestas ten yra išskydęs, nejaukus ir ten neįmanoma vaikščioti. Ozo gatvėje mes turime suknistas dobilo formos sankryžas, kurios paprastai yra užmiesčio dalykas. Nekalbant jau apie juostų skaičių - prie Akropolio sankryžos Ozo gatvė išplatėja iki 8 (!) juostų. Apie šią jungtį jau rašiau - galime pakalbėti ir apie kitą rytų-vakarų jungtį, t.y. Konstitucijos prospektą, kurs su Narbuto gatve sudaro tikrą transporto koridorių. 2003-aisiais metais per Narbuto gatvę buvo pastatyta estakada Laisvės prospektui. Benkunsko programoje yra ir Narbuto gatvės sujungimas viaduku per žiedą su Konstitucijos prospektu. Taip, yra ir vieno lygio sankryžų iki žiedo rytuose, bet jų yra ir Londono šiauriniame aplinkkelyje, tai nepadaro jo mažesne arterija. Kiek dyzelio reikia suuostyti, kad šios gatvės nesiskaitytų rytų-vakarų jungtimis? Realiai, šiaurinė gatvė jau bus trečia tokia 'jungtis' - šią statysime nuo nulio, o į kitas dvi investuosim šimtus milijonų tuo pačiu vėl visiškai apleisdami viešąjį transportą. Kodėl mes taip darysime? Todėl, kad esame marozų ir kaimiečių visuomenė.Paskutinis taisė VLR; 2023.03.15, 21:48.
- 5 patinka
Comment
-
Tai yra ne jungtys, o pavienės atkarpos.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Taip, tai yra milžiniškos rytų-vakarų jungtys. Norint to nematyti, reikia būti gerai apsvaigusiu nuo išmetamųjų automobilių dujų, turbūt iki smegenų pažeidimo lygio. Pagal visas studijas, automobilyje oro kokybė yra net prastesnė nei pačioje gatvėje, o tai sukelia didžiulę žalą smegenims. Būtent dėl to automobilistų argumentai dažnai būna neracionalūs ir prastai sudėlioti.
Jungtis būtų ištisinė tranzitinė gatvė nuo rytinio pakraščio iki vakarinio.
Kareivių-Ozo-Rygos išvis kažkoks kringelis. Tada ir 108-GV-Narbuto yra rytų ir vakarų jungtis
- 3 patinka
Comment
-
Gal baik demagogijas vadindamas papildomas juostas nusukimui ties sankryžom realiu išplatėjimu. Tai sankryžos pralaidumo priemonės netiesioginėmis kryptimis, lėtėjimo/greitėjimo juostos. Gal jas aspkritai visur reikėtų naikinti ? Būtų ne šviesoforai, būtų dobilai ar dar kokie kiti variantai.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Taip, tai yra milžiniškos rytų-vakarų jungtys. Norint to nematyti, reikia būti gerai apsvaigusiu nuo išmetamųjų automobilių dujų, turbūt iki smegenų pažeidimo lygio. Pagal visas studijas, automobilyje oro kokybė yra net prastesnė nei pačioje gatvėje, o tai sukelia didžiulę žalą smegenims. Būtent dėl to automobilistų argumentai dažnai būna neracionalūs ir prastai sudėlioti.
Kareivių-Ozo-Rygos jungtis yra Vilniaus populiacijos centre ir yra visiškai padalijusi tą miesto dalį, miestas ten yra išskydęs, nejaukus ir ten neįmanoma vaikščioti. Ozo gatvėje mes turime suknistas dobilo formos sankryžas, kurios paprastai yra užmiesčio dalykas. Nekalbant jau apie juostų skaičių - prie Akropolio sankryžos Ozo gatvė išplatėja iki 8 (!) juostų. Apie šią jungtį jau rašiau - galime pakalbėti ir apie kitą rytų-vakarų jungtį, t.y. Konstitucijos prospektą, kurs su Narbuto gatve sudaro tikrą transporto koridorių. 2003-aisiais metais per Narbuto gatvę buvo pastatyta estakada Laisvės prospektui. Benkunsko programoje yra ir Narbuto gatvės sujungimas viaduku per žiedą su Konstitucijos prospektu. Taip, yra ir vieno lygio sankryžų iki žiedo rytuose, bet jų yra ir Londono šiauriniame aplinkkelyje, tai nepadaro jo mažesne arterija. Kiek dyzelio reikia suuostyti, kad šios gatvės nesiskaitytų rytų-vakarų jungtimis? Realiai, šiaurinė gatvė jau bus trečia tokia 'jungtis' - šią statysime nuo nulio, o į kitas dvi investuosim šimtus milijonų tuo pačiu vėl visiškai apleisdami viešąjį transportą. Kodėl mes taip darysime? Todėl, kad esame marozų ir kaimiečių visuomenė.
Matyt tamsta nesupranti, kas yra reali efektyvi jungtis, ir tau flomasterinis papaišymas ant žemėlapio tolygu vadinti pilnavertiška jungtimi. Ir jaučiu pats dyzelio ar kažko pauostai pakankamais kiekiais, jei nesupranti kiek tos sankryžos prideda papildomo realaus dujų uostymo.
Jaučiu tau bet koks google maps maršrutas yra pilnavertė efektyvi jungtis su geru pralaidumu, jei duodi tokius pavyzdžius ?
- 4 patinka
Comment
-
Aš duodu tuos pavyzdžius tam, kad parodyčiau, kad automobilizuotiems marozams niekada neužteks juostų ir jiems niekada net ir tokios milžiniškos jungtys netaps 'tikromis jungtimis'. Visada truks dar bent vienos juostos, bent vienos sankryžos. Todėl toliau keliams taškysime milijardus, o keliai vis tiek užsikiš, nes kitaip ir būti negali. Bet nepergyvenk - Valdas 'penki tuneliai' Benkunskas jau praktiškai laimėjo rinkimus, tad galite švęsti.Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Gal baik demagogijas vadindamas papildomas juostas nusukimui ties sankryžom realiu išplatėjimu. Tai sankryžos pralaidumo priemonės netiesioginėmis kryptimis, lėtėjimo/greitėjimo juostos. Gal jas aspkritai visur reikėtų naikinti ? Būtų ne šviesoforai, būtų dobilai ar dar kokie kiti variantai.
Matyt tamsta nesupranti, kas yra reali efektyvi jungtis, ir tau flomasterinis papaišymas ant žemėlapio tolygu vadinti pilnavertiška jungtimi. Ir jaučiu pats dyzelio ar kažko pauostai pakankamais kiekiais, jei nesupranti kiek tos sankryžos prideda papildomo realaus dujų uostymo.
Jaučiu tau bet koks google maps maršrutas yra pilnavertė efektyvi jungtis su geru pralaidumu, jei duodi tokius pavyzdžius ?
- 8 patinka
Comment
-
Tai tu prisipažįsti kad tiesiog kovoji su šiaudinėm baidyklėm?Parašė VLR Rodyti pranešimą
Aš duodu tuos pavyzdžius tam, kad parodyčiau, kad automobilizuotiems marozams niekada neužteks juostų ir jiems niekada net ir tokios milžiniškos jungtys netaps 'tikromis jungtimis'.
- 3 patinka
Comment
-
Kad tu gal dešimtą kartą pakartoji tą pačią nesąmonę kitais žodžiais, tai nepaverčia jos faktu.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Naujiena - pasirodo, Rygos g. yra padalinusi miestą per pusę ir ten nebeįmanoma vaikščioti... Ar tu supranti, kaip kvailai iš šono skamba tavo tokie perdėtai dramatiški pareiškimai?
Niekas nesiūlo 20+8 juostų pakelto greitkelio, užteks dramatizuoti.
Apibendrinant - eilinė demagogija neverta atsakymo.Paskutinis taisė Riedutis; 2023.03.16, 08:49.
- 5 patinka
Comment
-
Tikrai taip - nes tokios vietos kaip ši atitinka geriausius tankiai apgyvendintų miesto vietų pėsčiųjų srautų formavimo principus ir visiškai nepadalina miesto:Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Kad tu gal dešimtą kartą pakartoji tą pačią nesąmonę kitais žodžiais, tai nepaverčia jos faktu.
Naujiena - pasirodo, Rygos g. yra padalinusi miestą per pusę ir ten nebeįmanoma vaikščioti... Ar tu supranti, kaip kvailai iš šono skamba tavo tokie perdėtai dramatiški pareiškimai?
Niekas nesiūlo 20+8 juostų pakelto greitkelio, užteks dramatizuoti.
Apibendrinant - eilinė demagogija neverta atsakymo.
https://maps.app.goo.gl/hjRaqDJpCfekWZp38?g_st=ic
Jei mano demagogija nėra verta atsakymo tai neatrašinėk, nes nieko įdomaus ar naudingo čia vis tiek nesi gyvenime parašęs tad tik švaistai kilobaitus duombazėje.
- 2 patinka
Comment

Comment