Parašė gerietis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)
Collapse
X
-
-
Parašė Skeptikas Rodyti pranešimąKaip čia Vilnius dar nesudegė? Kur buvo mūsų viešasis interesas anksčiau?
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Skeptikas Rodyti pranešimąKaip čia Vilnius dar nesudegė? Kur buvo mūsų viešasis interesas anksčiau?
Komentuoti:
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąkurioje vietoje turi būti gaisras, kad gaisrininkams iš bet kur važiuojant apsimokėtų važiuoti Naugarduko gatve ir sukti tuo smailiu posūkiu į dešinę, o ne plačia Kauno g.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Toks kelio apibrėžimas kelių įstatyme. Ir ne, raudonosios linijos nėra sklypo ribos
Komentuoti:
-
Nuo pat pirmos žinutės apie prokurorų veiksmus ir ugniagesių nepasitenkinimą man galvoje kirbėjo mintis, kad Jeff Speck kažką yra apie tai rašęs. „Vaikštomo miesto“ dabar po ranka neturiu, bet radau įdomią citatą iš kitos, kiek naujesnės, knygos:
„Rule 51: Expand the Fire Chief’s Mandate
Rewrite the fire chief’s mandate to optimize public safety, not response times. Replace the 20-foot clear and minimum curb radii with more precise measures. Do not add or keep unwarranted signals in the name of preemption. Size new fire trucks to the community and not vice versa.
Perhaps the most ironic day in the life of every city planner is the one on which she discovers that her greatest opponent in making her city’s streets safer is the fire chief.“
Nuoroda:Paskutinis taisė Kecal; 2023.04.20, 09:37.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Statinio projekto sprendiniai. Aiškiau?
Dangos pagrindas == pamatas. Ar vėl bandysim įrodyti jog danga niekur, niekada ir į nieką nesiremia?
Eismo juostos pločio, eismo juostų skaičiaus, sankryžos konfigūracijos keitimas yra rekonstrukcija.
Viadukas yra kelio statinys, taip pat kaip važiuojamoji dalis.
Palyginimui, iki naujakalbės įvedimo VMS: https://m.kauno.diena.lt/naujienos/v...sportui-967029 ; "Ozo gatvės (nuo Gelvonų g. iki Kernavės g.) rekonstravimo projektas irgi apima A juostos įrengimą. ... Viešojo transporto juostą Ozo g. numatyta įrengti siaurinant esamas eismo juostas ir praplatinant gatvę į skiriamąją juostą."
PS: būtų įdomu sužinoti tamstos atestato numeri.
Priskyrimas statybos rūšims priklauso taip pat ir nuo asmeninių interpretacijų skaitant įstatymus, kur pripažinsiu pasitaiko dviprasmybių (kaip ir šioje diskusijoje). Gal tyrimo išvados padės pagrindus pagaliau tas sąvokas unifikuoti.
Kai jau ypatingas statinys, tai automatiškai projektas ir tada jau apsidraudžiant nuo visko prirašoma. Ten beje yra tiek viadukai, tiek visokios gembės, gal net tinklai judinsis. Tuo tarpu dabar laužomos ietys dėl neypatingų statinių netranzitinių D kategorijos gatvelių taisymų, kurių tikslas atkurti ar pagerinti STR nustatytas kelio savybes, o šis nurodo būtent tokius juostų pločius
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Tai pacituokite kur parašyta, kad RL yra kelio (statinio) išorės matmenys. Sekant ta logika, pastato matmenys yra sklypo ribos, todėl bet ką darant sklypo ribose tebus remontas?
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Aš tuos pačius šaltinius galiu pateikti įrodymui atvirkščiai. Tamsta bandot pritempti prie savo įsitikinimų. Pagrindai nėra kelio laikančios konstrukcijos, jos gali būti kelio statiniuose - tuneliuose, viadukuose ir pan. O išorės matmenys yra ne asfalto plotis, bet raudonosios linijos
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Kokie dar pamatai? Pavadinimus bent skirkite kur dangos pagrindas ir kur atraminės konstrukcijos pamatas. Ką tik spie projekto sprendinius kalbėjot (kokio dar projekto?), o dabar jau statinio sprendinius. Pasiklydot sąvokose. Eismo juostų skaičius tik viena sudėtinių kelio dalių, visos kelio juostos su takais ir želdynais išorės matmenys nesikeičia (nerekonstruojam D į C kstegoriją) - vadinasi ne rekonstrukcija. Ne rekonstrukcija, vadinasi remontas. Neperstatinėjam viadukų atraminių konstrukcijų - vadinasi ir ne kapitalinis.
Dangos pagrindas == pamatas. Ar vėl bandysim įrodyti jog danga niekur, niekada ir į nieką nesiremia?
Eismo juostos pločio, eismo juostų skaičiaus, sankryžos konfigūracijos keitimas yra rekonstrukcija.
Viadukas yra kelio statinys, taip pat kaip važiuojamoji dalis.
Palyginimui, iki naujakalbės įvedimo VMS: https://m.kauno.diena.lt/naujienos/v...sportui-967029 ; "Ozo gatvės (nuo Gelvonų g. iki Kernavės g.) rekonstravimo projektas irgi apima A juostos įrengimą. ... Viešojo transporto juostą Ozo g. numatyta įrengti siaurinant esamas eismo juostas ir praplatinant gatvę į skiriamąją juostą."
PS: būtų įdomu sužinoti tamstos atestato numeri.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąPoDV svarbiausia pasivyti pilietine visuomene, visuomenės <-> valdžios santykiu, savivaldos veiksnumu.. Bendrai noru kurti namus iš kartos į kartą, o ne prisivogti čia ir dabar iš kaimyno.
Nematau prasmės iš pagal šios dienos paniatkes sutvarkytos gatvės jei dėl to eilinį kartą visuomenė stumiama į tuos pačius pono-baudžiauninko santykius kuriuose murkdomės šimtus metų. Gatvė yra tik betono, asfalto ir, jei Dievas duoda, granito krūva. Visuomeninė evoliucija daug svarbiau.
Ok, kad turime savo valstybę.
Svarbu nesikartotų 1864 m. ir 1940 m. ir ypač kas buvo po to.
Jei sulaužomas bent pastarasis punktas, tada game over (arba bent jau start over again).
Jei viskas ok toliau kažkiek veiks susisiekiančių indų principas. Žmonės vis tik stebi aplinką. Ekonomika kilo, pilietiškumas matyt iš paskos eis, galbūt čia tikrai prireiks kartų, kad kažkoks susilyginimas įvyktų (nors mūsų situacija savotiška, kad esame paspartintame ekonomikos ir kitų dalykų augime, kur daug netolygumų ir neištirtų teritorijų, nežinau kaip bus, kiek metų prireiks).
---
Kas liečia gatvių apklausa, šiaip dar imponuoju tiems 20%, kurie sako, kad Centre gal nebūtina kišti auto. Jau lieka "tik" 60%, kurie gryni pro auto ir duokit visur pravažiuotSu rodyklėm berods 80% buvo kad visur kabint (arba bent jau nenaikint, nepamenu formuluotės).
Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.19, 21:29.
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Pamatai nėra statinio laikanti konstrukcija, o eismo juostų skaičius ir plotis nėra esminis statinio sprendinys?
Pasiduodu, prašom praeiti.Paskutinis taisė Ginthus; 2023.04.19, 21:20.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
PoDV svarbiausia pasivyti pilietine visuomene, visuomenės <-> valdžios santykiu, savivaldos veiksnumu.. Bendrai noru kurti namus iš kartos į kartą, o ne prisivogti čia ir dabar iš kaimyno.
Nematau prasmės iš pagal šios dienos paniatkes sutvarkytos gatvės jei dėl to eilinį kartą visuomenė stumiama į tuos pačius pono-baudžiauninko santykius kuriuose murkdomės šimtus metų. Gatvė yra tik betono, asfalto ir, jei Dievas duoda, granito krūva. Visuomeninė evoliucija daug svarbiau.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąEsminė problema mūsuose yra pilietinės visuomenės neegzistavimas ir visuomenės bei politikų atitrūkimas. Aišku galima sakyti, kad jei liaudis nori neteisingai, tai reikia mest lauk demokratiją ir padaryt kaip reikia. Bet kaip sakė vienas klasikas, tada gaunasi ne europa, o Minskas
Vakarų Europa galėjo sau 100-200 metų bandyti, spėlioti, "daryti neteisingai". Praėjo ir automobilizacijos etapą, gan vėlai ir visas mirties bausmes panaikino, ir savo absurdiškos neteisingos valdžios periodus išgyveno, dabar pradėjo de-automobilizacijos etapą, woke politika, žmogaus teisės ir kas tik nori.
Mes pragyvenom laiką kai už mus sprendė (rusai), vėliau jie sufakapino, imperija žlugo, paleido mus į laisvę.
Gavome didžiulį atsilikimą, vejames (gap'as mažėja), bet nespėjam (vis tiek bendrai nesam patenkinti savo atsilikimu), juolab taip greitai Vakarai ir patys nesivystė.
Vystimasis greitas, netolygus, vienur dar 18 amžius, kitur 22 amžius.
Dabar norime su siaurinimais (t.y. kad nebūtų siaurinimų) taip kaip buvo prieš 40-50 metų, kad po 40-50 metų susipratę jau su dideliu palaikymu norėtume pagaliau humanizuot tas gatves.
Kur bus visokios Olandijos, Danijos, Šveicarijos ir turbūt visos aplinkinės šalys po 50 metų? Kaip seksis vytis?Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.19, 20:52.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
O.k. įtikinot: 10000 mugės lankytojų išsilakstytų nesutrukdę, koncertą katedros aikštėje tiesiog apvažiuotų per Gedimino kalną, bet vat 10 staliukų Vilniaus gatvėje tai jau mirtinas kamštis
Vilniaus gatvėje per staliukus irgi laisvai pervažiuotų. Tik klausimas iš kokių pinigų būtų remontuojamos ugniagesių mašinos ir kas atlygintų nuostolius dėl staliukų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Aš tuos pačius šaltinius galiu pateikti įrodymui atvirkščiai. Tamsta bandot pritempti prie savo įsitikinimų. Pagrindai nėra kelio laikančios konstrukcijos, jos gali būti kelio statiniuose - tuneliuose, viadukuose ir pan. O išorės matmenys yra ne asfalto plotis, bet raudonosios linijos
Pasiduodu, prašom praeiti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
11. Esminiai statinio projekto sprendiniai – statinio projekto sprendiniai, kuriais nustatoma statinio vieta žemės sklype (teritorijoje), statinio ar jo dalių paskirtis, statinio laikančiosios konstrukcijos ir jų išdėstymas, statinio išorės matmenys (aukštis, ilgis, plotis ir pan.) ir įgyvendinami specialieji saugomos teritorijos tvarkymo ir apsaugos reikalavimai ir (ar) specialieji paveldosaugos reikalavimai.
58. Statinio paprastasis remontas (atitinka Lietuvos Respublikos civilinio kodekso sąvoką „einamasis remontas“) – statyba, kurios tikslas – atnaujinti statinį jo nerekonstruojant ar kapitališkai neremontuojant.
72. Statinio rekonstravimas – statyba, kurios tikslas – perstatyti statinį: pakeisti statinio laikančiąsias konstrukcijas, pakeičiant statinio išorės matmenis (ilgį, plotį, aukštį ir pan.).
8.2 Gatvės:naujos ir rekonstruojamos A, B, C ir D kategorijų gatvės miesto ar kaimo gyvenamosiose vietovėse.
Visų paskirčių naujai statomi ir (ar) rekonstruojami statiniai (išskyrus specialiosios paskirties pastatų pogrupyje (7.16) nurodytus kareivinių pastatus, policijos priešgaisrinių ir gelbėjimo tarnybų pastatus, slėptuves), kurių projektavimas ir (ar) statyba finansuojama Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto (įskaitant Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšas) lėšomis, valstybės vardu pasiskolintomis arba valstybės garantuotų paskolų lėšomis, valstybės pinigų fondų lėšomis, savivaldybių biudžetų lėšomis,
Šaltinius žinai,
Jei bandysi įrodyti, jog dviračių takai įrengti nekiečiant pagrindų - žinosim kas projektavo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tamsta visiškai praignoravot ką parašiau. Remontui yra ilgalaikės sutartys mieste.
Kokio projekto kokie sprendiniai? Paskaitykit ką rašo kelio taisymo apibrėžime. Taip pat kas sudaro kelią. Tuomet galim pasvarstyti kuriose čia gatvėse buvo pakeistos raudonosios linijos ar perstatytas koks viadukas ir dėl to jau gavos rekonstrukcija...
58. Statinio paprastasis remontas (atitinka Lietuvos Respublikos civilinio kodekso sąvoką „einamasis remontas“) – statyba, kurios tikslas – atnaujinti statinį jo nerekonstruojant ar kapitališkai neremontuojant.
72. Statinio rekonstravimas – statyba, kurios tikslas – perstatyti statinį: pakeisti statinio laikančiąsias konstrukcijas, pakeičiant statinio išorės matmenis (ilgį, plotį, aukštį ir pan.).
8.2 Gatvės: naujos ir rekonstruojamos A, B, C ir D kategorijų gatvės miesto ar kaimo gyvenamosiose vietovėse.
Visų paskirčių naujai statomi ir (ar) rekonstruojami statiniai (išskyrus specialiosios paskirties pastatų pogrupyje (7.16) nurodytus kareivinių pastatus, policijos priešgaisrinių ir gelbėjimo tarnybų pastatus, slėptuves), kurių projektavimas ir (ar) statyba finansuojama Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto (įskaitant Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšas) lėšomis, valstybės vardu pasiskolintomis arba valstybės garantuotų paskolų lėšomis, valstybės pinigų fondų lėšomis, savivaldybių biudžetų lėšomis,
Šaltinius žinai,
Jei bandysi įrodyti, jog dviračių takai įrengti nekeičiant pagrindų - žinosim kas projektavo.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Net ir per Kaziuką žmonėms pasitraukti yra truputi paprasčiau nei išstumdyt stalus ir t.t. Reiks pasidomėti, bet spėju mugėms prospekte irgi yra parengti priešgaisriniai planai, kaip ir kitiems komplikuotiems objektams. Ar toks planas yra parengtas kaip dirbti Vilniaus ar Savičiaus gatvėje?
Koncertai paprastai būna ganėtinai kompaktiški. Ir su nemenkais priešgaisriniais reikalavimais jų rengėjams.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Per Kaziuko mugę ar per koncertą turbūt traiškytu visus iš eilės nes nu o kam čia taip pridarė
Koncertai paprastai būna ganėtinai kompaktiški. Ir su nemenkais priešgaisriniais reikalavimais jų rengėjams.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: