Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • acetonas
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Niekam neužkliuvo, kol nepradėjo debiliškai specialai siaurinti gatvių.
    Tai blogai kad neužkliuvo. Absoliuti dauguma daugiabučių yra pasiekiami tik per siaurus pergrūstus kiemus.

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
    Kaip čia Vilnius dar nesudegė? Kur buvo mūsų viešasis interesas anksčiau?
    Manau kazkokiam itakingui zmogui tiesiog nepatinka kad siaurina gatves ir tiek. Kiek yra kliuciu daugiaciu kiemuose su nelegaliai priparkuotais automobiliais ir neimanoma privaziuoti iki ivykio vietos? Visi tyli del to, nes visas nelegalaus parkavimo problemas reikia ignoruoti ir sluoti po kilimu. O dabar kazkas pataise gatves kad atitiktu jau senai issiaiskintus gatves parametrus ir jau pradeda issipisineti.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
    Kaip čia Vilnius dar nesudegė? Kur buvo mūsų viešasis interesas anksčiau?
    Niekam neužkliuvo, kol nepradėjo debiliškai specialai siaurinti gatvių.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
    kurioje vietoje turi būti gaisras, kad gaisrininkams iš bet kur važiuojant apsimokėtų važiuoti Naugarduko gatve ir sukti tuo smailiu posūkiu į dešinę, o ne plačia Kauno g.
    Išvada - plačios gatvės yra gerai. Siaurom važiuoti neapsimoka.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Toks kelio apibrėžimas kelių įstatyme. Ir ne, raudonosios linijos nėra sklypo ribos
    O prie ko čia Kelių įstatymas? Pacituokite kažką iš statybos teisės bei pagrindimą kuo RL iš esmės skiriasi nuo sklypų ribų. RL nurodo kur yra savivaldybių valdymo ribos, kur nereikia NŽT pritarimo kažką keičiant, tačiau nieko nesako apie statinių tarp jų savybes ir parametrus.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Nuo pat pirmos žinutės apie prokurorų veiksmus ir ugniagesių nepasitenkinimą man galvoje kirbėjo mintis, kad Jeff Speck kažką yra apie tai rašęs. „Vaikštomo miesto“ dabar po ranka neturiu, bet radau įdomią citatą iš kitos, kiek naujesnės, knygos:

    „Rule 51: Expand the Fire Chief’s Mandate

    Rewrite the fire chief’s mandate to optimize public safety, not response times. Replace the 20-foot clear and minimum curb radii with more precise measures. Do not add or keep unwarranted signals in the name of preemption. Size new fire trucks to the community and not vice versa.

    Perhaps the most ironic day in the life of every city planner is the one on which she discovers that her greatest opponent in making her city’s streets safer is the fire chief.“

    Nuoroda:
    Paskutinis taisė Kecal; 2023.04.20, 09:37.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Statinio projekto sprendiniai. Aiškiau?
    Dangos pagrindas == pamatas. Ar vėl bandysim įrodyti jog danga niekur, niekada ir į nieką nesiremia?
    Eismo juostos pločio, eismo juostų skaičiaus, sankryžos konfigūracijos keitimas yra rekonstrukcija.
    Viadukas yra kelio statinys, taip pat kaip važiuojamoji dalis.

    Palyginimui, iki naujakalbės įvedimo VMS: https://m.kauno.diena.lt/naujienos/v...sportui-967029 ; "Ozo gatvės (nuo Gelvonų g. iki Kernavės g.) rekonstravimo projektas irgi apima A juostos įrengimą. ... Viešojo transporto juostą Ozo g. numatyta įrengti siaurinant esamas eismo juostas ir praplatinant gatvę į skiriamąją juostą."

    PS: būtų įdomu sužinoti tamstos atestato numeri.
    Nesileiskime į emocijas. Na tai jei nėra projekto, tuomet nėra ir sprendinių. Net jei pagrindas=pamatas, tai siaurinant asfalto plotį, jo nereikia keisti. Dangai daromas pagrindas, kaip pvz. sandėlio grindims betonuoti irgi ruošiamas, bet tai nėra sienų atraminė konstrukcija. Kelias - statinys (sandėlys). Viadukas - kelio statinys (sandėlio pamatai, sienos ir stogas). Važiuojamoji dalis - elementas (grindys). Kelio rekonstrukcija - kelio ar kelio statinių konstrukcijos ir išorės matmenys.
    Priskyrimas statybos rūšims priklauso taip pat ir nuo asmeninių interpretacijų skaitant įstatymus, kur pripažinsiu pasitaiko dviprasmybių (kaip ir šioje diskusijoje). Gal tyrimo išvados padės pagrindus pagaliau tas sąvokas unifikuoti.
    Kai jau ypatingas statinys, tai automatiškai projektas ir tada jau apsidraudžiant nuo visko prirašoma. Ten beje yra tiek viadukai, tiek visokios gembės, gal net tinklai judinsis. Tuo tarpu dabar laužomos ietys dėl neypatingų statinių netranzitinių D kategorijos gatvelių taisymų, kurių tikslas atkurti ar pagerinti STR nustatytas kelio savybes, o šis nurodo būtent tokius juostų pločius

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Tai pacituokite kur parašyta, kad RL yra kelio (statinio) išorės matmenys. Sekant ta logika, pastato matmenys yra sklypo ribos, todėl bet ką darant sklypo ribose tebus remontas?
    Toks kelio apibrėžimas kelių įstatyme. Ir ne, raudonosios linijos nėra sklypo ribos

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Aš tuos pačius šaltinius galiu pateikti įrodymui atvirkščiai. Tamsta bandot pritempti prie savo įsitikinimų. Pagrindai nėra kelio laikančios konstrukcijos, jos gali būti kelio statiniuose - tuneliuose, viadukuose ir pan. O išorės matmenys yra ne asfalto plotis, bet raudonosios linijos
    Tai pacituokite kur parašyta, kad RL yra kelio (statinio) išorės matmenys. Sekant ta logika, pastato matmenys yra sklypo ribos, todėl bet ką darant sklypo ribose tebus remontas?

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Kokie dar pamatai? Pavadinimus bent skirkite kur dangos pagrindas ir kur atraminės konstrukcijos pamatas. Ką tik spie projekto sprendinius kalbėjot (kokio dar projekto?), o dabar jau statinio sprendinius. Pasiklydot sąvokose. Eismo juostų skaičius tik viena sudėtinių kelio dalių, visos kelio juostos su takais ir želdynais išorės matmenys nesikeičia (nerekonstruojam D į C kstegoriją) - vadinasi ne rekonstrukcija. Ne rekonstrukcija, vadinasi remontas. Neperstatinėjam viadukų atraminių konstrukcijų - vadinasi ir ne kapitalinis.
    Statinio projekto sprendiniai. Aiškiau?
    Dangos pagrindas == pamatas. Ar vėl bandysim įrodyti jog danga niekur, niekada ir į nieką nesiremia?
    Eismo juostos pločio, eismo juostų skaičiaus, sankryžos konfigūracijos keitimas yra rekonstrukcija.
    Viadukas yra kelio statinys, taip pat kaip važiuojamoji dalis.

    Palyginimui, iki naujakalbės įvedimo VMS: https://m.kauno.diena.lt/naujienos/v...sportui-967029 ; "Ozo gatvės (nuo Gelvonų g. iki Kernavės g.) rekonstravimo projektas irgi apima A juostos įrengimą. ... Viešojo transporto juostą Ozo g. numatyta įrengti siaurinant esamas eismo juostas ir praplatinant gatvę į skiriamąją juostą."

    PS: būtų įdomu sužinoti tamstos atestato numeri.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    PoDV svarbiausia pasivyti pilietine visuomene, visuomenės <-> valdžios santykiu, savivaldos veiksnumu.. Bendrai noru kurti namus iš kartos į kartą, o ne prisivogti čia ir dabar iš kaimyno.

    Nematau prasmės iš pagal šios dienos paniatkes sutvarkytos gatvės jei dėl to eilinį kartą visuomenė stumiama į tuos pačius pono-baudžiauninko santykius kuriuose murkdomės šimtus metų. Gatvė yra tik betono, asfalto ir, jei Dievas duoda, granito krūva. Visuomeninė evoliucija daug svarbiau.
    Jeigu kalbam apie daug svarbesnius dalykus.
    Ok, kad turime savo valstybę.
    Svarbu nesikartotų 1864 m. ir 1940 m. ir ypač kas buvo po to.
    Jei sulaužomas bent pastarasis punktas, tada game over (arba bent jau start over again).

    Jei viskas ok toliau kažkiek veiks susisiekiančių indų principas. Žmonės vis tik stebi aplinką. Ekonomika kilo, pilietiškumas matyt iš paskos eis, galbūt čia tikrai prireiks kartų, kad kažkoks susilyginimas įvyktų (nors mūsų situacija savotiška, kad esame paspartintame ekonomikos ir kitų dalykų augime, kur daug netolygumų ir neištirtų teritorijų, nežinau kaip bus, kiek metų prireiks).

    ---
    Kas liečia gatvių apklausa, šiaip dar imponuoju tiems 20%, kurie sako, kad Centre gal nebūtina kišti auto. Jau lieka "tik" 60%, kurie gryni pro auto ir duokit visur pravažiuot Su rodyklėm berods 80% buvo kad visur kabint (arba bent jau nenaikint, nepamenu formuluotės).
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.19, 21:29.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Pamatai nėra statinio laikanti konstrukcija, o eismo juostų skaičius ir plotis nėra esminis statinio sprendinys?
    Pasiduodu, prašom praeiti.
    Kokie dar pamatai? Pavadinimus bent skirkite kur dangos pagrindas ir kur atraminės konstrukcijos pamatas. Ką tik spie projekto sprendinius kalbėjot (kokio dar projekto?), o dabar jau statinio sprendinius. Pasiklydot sąvokose. Eismo juostų skaičius tik viena sudėtinių kelio dalių, visos kelio juostos su takais ir želdynais išorės matmenys nesikeičia (nerekonstruojam D į C kstegoriją) - vadinasi ne rekonstrukcija. Ne rekonstrukcija, vadinasi remontas. Neperstatinėjam viadukų atraminių konstrukcijų - vadinasi ir ne kapitalinis.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2023.04.19, 21:20.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    PoDV svarbiausia pasivyti pilietine visuomene, visuomenės <-> valdžios santykiu, savivaldos veiksnumu.. Bendrai noru kurti namus iš kartos į kartą, o ne prisivogti čia ir dabar iš kaimyno.

    Nematau prasmės iš pagal šios dienos paniatkes sutvarkytos gatvės jei dėl to eilinį kartą visuomenė stumiama į tuos pačius pono-baudžiauninko santykius kuriuose murkdomės šimtus metų. Gatvė yra tik betono, asfalto ir, jei Dievas duoda, granito krūva. Visuomeninė evoliucija daug svarbiau.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Esminė problema mūsuose yra pilietinės visuomenės neegzistavimas ir visuomenės bei politikų atitrūkimas. Aišku galima sakyti, kad jei liaudis nori neteisingai, tai reikia mest lauk demokratiją ir padaryt kaip reikia. Bet kaip sakė vienas klasikas, tada gaunasi ne europa, o Minskas
    Esame savotiškuose spąstuose su tikrąja demokratija, t.y. padarykim kaip tikrai nori liaudis/visuomenė.

    Vakarų Europa galėjo sau 100-200 metų bandyti, spėlioti, "daryti neteisingai". Praėjo ir automobilizacijos etapą, gan vėlai ir visas mirties bausmes panaikino, ir savo absurdiškos neteisingos valdžios periodus išgyveno, dabar pradėjo de-automobilizacijos etapą, woke politika, žmogaus teisės ir kas tik nori.

    Mes pragyvenom laiką kai už mus sprendė (rusai), vėliau jie sufakapino, imperija žlugo, paleido mus į laisvę.
    Gavome didžiulį atsilikimą, vejames (gap'as mažėja), bet nespėjam (vis tiek bendrai nesam patenkinti savo atsilikimu), juolab taip greitai Vakarai ir patys nesivystė.
    Vystimasis greitas, netolygus, vienur dar 18 amžius, kitur 22 amžius.

    Dabar norime su siaurinimais (t.y. kad nebūtų siaurinimų) taip kaip buvo prieš 40-50 metų, kad po 40-50 metų susipratę jau su dideliu palaikymu norėtume pagaliau humanizuot tas gatves.
    Kur bus visokios Olandijos, Danijos, Šveicarijos ir turbūt visos aplinkinės šalys po 50 metų? Kaip seksis vytis?
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.19, 20:52.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    O.k. įtikinot: 10000 mugės lankytojų išsilakstytų nesutrukdę, koncertą katedros aikštėje tiesiog apvažiuotų per Gedimino kalną, bet vat 10 staliukų Vilniaus gatvėje tai jau mirtinas kamštis
    Koncertą Katedros aikštėje laisvai apvažiuotų per Šventaragio gatvę. Prie pačios Katedros irgi laisvai atvažiuotų pro Mindaugo paminklą.

    Vilniaus gatvėje per staliukus irgi laisvai pervažiuotų. Tik klausimas iš kokių pinigų būtų remontuojamos ugniagesių mašinos ir kas atlygintų nuostolius dėl staliukų.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Aš tuos pačius šaltinius galiu pateikti įrodymui atvirkščiai. Tamsta bandot pritempti prie savo įsitikinimų. Pagrindai nėra kelio laikančios konstrukcijos, jos gali būti kelio statiniuose - tuneliuose, viadukuose ir pan. O išorės matmenys yra ne asfalto plotis, bet raudonosios linijos
    Pamatai nėra statinio laikanti konstrukcija, o eismo juostų skaičius ir plotis nėra esminis statinio sprendinys?
    Pasiduodu, prašom praeiti.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    11. Esminiai statinio projekto sprendiniai – statinio projekto sprendiniai, kuriais nustatoma statinio vieta žemės sklype (teritorijoje), statinio ar jo dalių paskirtis, statinio laikančiosios konstrukcijos ir jų išdėstymas, statinio išorės matmenys (aukštis, ilgis, plotis ir pan.) ir įgyvendinami specialieji saugomos teritorijos tvarkymo ir apsaugos reikalavimai ir (ar) specialieji paveldosaugos reikalavimai.

    58. Statinio paprastasis remontas (atitinka Lietuvos Respublikos civilinio kodekso sąvoką „einamasis remontas“) – statyba, kurios tikslas – atnaujinti statinį jo nerekonstruojant ar kapitališkai neremontuojant.

    72. Statinio rekonstravimas – statyba, kurios tikslas – perstatyti statinį: pakeisti statinio laikančiąsias konstrukcijas, pakeičiant statinio išorės matmenis (ilgį, plotį, aukštį ir pan.).


    8.2 Gatvės:naujos ir rekonstruojamos A, B, C ir D kategorijų gatvės miesto ar kaimo gyvenamosiose vietovėse.

    Visų paskirčių naujai statomi ir (ar) rekonstruojami statiniai (išskyrus specialiosios paskirties pastatų pogrupyje (7.16) nurodytus kareivinių pastatus, policijos priešgaisrinių ir gelbėjimo tarnybų pastatus, slėptuves), kurių projektavimas ir (ar) statyba finansuojama Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto (įskaitant Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšas) lėšomis, valstybės vardu pasiskolintomis arba valstybės garantuotų paskolų lėšomis, valstybės pinigų fondų lėšomis, savivaldybių biudžetų lėšomis,


    Šaltinius žinai,
    Jei bandysi įrodyti, jog dviračių takai įrengti nekiečiant pagrindų - žinosim kas projektavo.
    Aš tuos pačius šaltinius galiu pateikti įrodymui atvirkščiai. Tamsta bandot pritempti prie savo įsitikinimų. Pagrindai nėra kelio laikančios konstrukcijos, jos gali būti kelio statiniuose - tuneliuose, viadukuose ir pan. O išorės matmenys yra ne asfalto plotis, bet raudonosios linijos

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tamsta visiškai praignoravot ką parašiau. Remontui yra ilgalaikės sutartys mieste.
    Kokio projekto kokie sprendiniai? Paskaitykit ką rašo kelio taisymo apibrėžime. Taip pat kas sudaro kelią. Tuomet galim pasvarstyti kuriose čia gatvėse buvo pakeistos raudonosios linijos ar perstatytas koks viadukas ir dėl to jau gavos rekonstrukcija...
    11. Esminiai statinio projekto sprendiniai – statinio projekto sprendiniai, kuriais nustatoma statinio vieta žemės sklype (teritorijoje), statinio ar jo dalių paskirtis, statinio laikančiosios konstrukcijos ir jų išdėstymas, statinio išorės matmenys (aukštis, ilgis, plotis ir pan.) ir įgyvendinami specialieji saugomos teritorijos tvarkymo ir apsaugos reikalavimai ir (ar) specialieji paveldosaugos reikalavimai.

    58. Statinio paprastasis remontas (atitinka Lietuvos Respublikos civilinio kodekso sąvoką „einamasis remontas“) – statyba, kurios tikslas – atnaujinti statinį jo nerekonstruojant ar kapitališkai neremontuojant.

    72. Statinio rekonstravimas – statyba, kurios tikslas – perstatyti statinį: pakeisti statinio laikančiąsias konstrukcijas, pakeičiant statinio išorės matmenis (ilgį, plotį, aukštį ir pan.).


    8.2 Gatvės: naujos ir rekonstruojamos A, B, C ir D kategorijų gatvės miesto ar kaimo gyvenamosiose vietovėse.

    Visų paskirčių naujai statomi ir (ar) rekonstruojami statiniai (išskyrus specialiosios paskirties pastatų pogrupyje (7.16) nurodytus kareivinių pastatus, policijos priešgaisrinių ir gelbėjimo tarnybų pastatus, slėptuves), kurių projektavimas ir (ar) statyba finansuojama Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto (įskaitant Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšas) lėšomis, valstybės vardu pasiskolintomis arba valstybės garantuotų paskolų lėšomis, valstybės pinigų fondų lėšomis, savivaldybių biudžetų lėšomis,


    Šaltinius žinai,
    Jei bandysi įrodyti, jog dviračių takai įrengti nekeičiant pagrindų - žinosim kas projektavo.
    Paskutinis taisė ejs-ejs; 2023.04.19, 20:49. Priežastis: CCF

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Net ir per Kaziuką žmonėms pasitraukti yra truputi paprasčiau nei išstumdyt stalus ir t.t. Reiks pasidomėti, bet spėju mugėms prospekte irgi yra parengti priešgaisriniai planai, kaip ir kitiems komplikuotiems objektams. Ar toks planas yra parengtas kaip dirbti Vilniaus ar Savičiaus gatvėje?

    Koncertai paprastai būna ganėtinai kompaktiški. Ir su nemenkais priešgaisriniais reikalavimais jų rengėjams.
    O.k. įtikinot: 10000 mugės lankytojų išsilakstytų nesutrukdę, koncertą katedros aikštėje tiesiog apvažiuotų per Gedimino kalną, bet vat 10 staliukų Vilniaus gatvėje tai jau mirtinas kamštis

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Per Kaziuko mugę ar per koncertą turbūt traiškytu visus iš eilės nes nu o kam čia taip pridarė
    Net ir per Kaziuką žmonėms pasitraukti yra truputi paprasčiau nei išstumdyt stalus ir t.t. Reiks pasidomėti, bet spėju mugėms prospekte irgi yra parengti priešgaisriniai planai, kaip ir kitiems komplikuotiems objektams. Ar toks planas yra parengtas kaip dirbti Vilniaus ar Savičiaus gatvėje?

    Koncertai paprastai būna ganėtinai kompaktiški. Ir su nemenkais priešgaisriniais reikalavimais jų rengėjams.

    Komentuoti:

Working...
X