Parašė evil
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)
Collapse
X
-
Danai kaip tik mėgsta braižyti įvairių pločių juostas, galima sutikt ir labai siaurų kaip Kopenhagos centre, o suburbijoje svarbesnės gatvelės kaip tik platesnių justų kur telpa vienoj juostoj parkingas ir važ. juosta. Tiek, kad bent jau kai kur pridedami tvarkybos elementai, medelis, salelė, etc.Paskutinis taisė PoDV; 2022.12.22, 17:01.
-
A juostų plotį nusprendė Seimas. Jis priėmė įstatymą. Jo nesilaikoma. Keleivių efektyvaus ir saugesnio eismo interesai pažeidžiami.Parašė TIME Rodyti pranešimą
Tai, taip autobusu vairuotuojams siaurinimas pakenke kazkiek, bet ne jie vieni yra besinaudojantys ta gatve, tad neturetu tik jie spresti kokio plocio ta gatve.
Sako, kad situacija ne visur vienoda: vienur gali iškišti bamperį virš šaligatvio, o kitur negali. Ten kur negali – siaura juosta trukdo įsukti, nes su ilga sunkiasvore mašina jos galas išsikiša iki metro į dar kitą juostą, priklausomai nuo sukimo kampo. Trumpinamos įvažos priverčia dar aštresniu kampu įsukti, ypač esant kitam autobusui / troleibusui priešais, įvažos prieky. Pvz. Sietyno st. patrumpino.Parašė thisisgoodnews Rodyti pranešimą
Išvis, kas čia per minčių kratinys? Pirma, konstatuojama, kad nevienodas šaligatvių aukštis. Toliau, turbūt turima minty, kad, įsukant į stotelę galima autobuso priekį užleisti ant bortelio taip sustojant arčiau bortelio - kaip siauresnė gatvė/juosta to neleidžia daryti dabar? Bortelio aukštis juk nepakilo. Ir galiausiai, suprasti, kad probema yra tik piko metu, ne piko metu juostos plotis pakankamas?
Nepatyręs fūristas netinkamai sukant net A kat. autostradinio tipo keliuose, pvz. Galvės/Kirtimų g. kur infrastuktūra pilnai pritaikyta fūroms – išsukant iš kelio gali iškišti per daug galinę sunkvežimio dalį, kuri kabins pagrindiniu keliu iš galo pravažiuojančio kito sunkvežimio veidrodį arba net pačią kabiną.
Kodėl žiūrint proporcijas VT palikta daug kartų mažiau laisvos erdvės nei automobiliams? Pagal įstatymą sunkvežimiai gali važiuoti ne toliau nei antra juosta iš dešinės, t. y. antra juosta sakykim plati, kad tilpų sunkvežimiai, bet kodėl trečia juosta yra neproporcingai plati automobiliams, kur neįmanomas nei troleibusų, nei sunkvežimių eismas?Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai mes jau visi matėm kaip ten niekas netelpa niekur... Aiškiai matosi, kad net automobilių vairuotojai netilpdami į juostas blaškosi nuo vieno šono iki kito.
Meluoji, toje pat vietoje vaizdas į kitą pusę rodo 70 km/h greitį sunkvežimiams, t. y. vos 10 km/h didesnis greitis nei T. Narbuto g., kur nėra jokių autostradinių atributų ir saugumo:Parašė evil Rodyti pranešimą
Kai kur Europoje (pvz. Italijoje) greitkeliai ("autostrada" su 100km/h greičiu) yra siauresni nei Narbuto g. Vilniuje. Pavyzdys iš Google streetview (https://goo.gl/maps/ecaBXN9ubuiZGYkN6)
Patiko anksčiau teiktas Creatium ir ttttt teiginys, kad, maždaug, greičio didelio nereikia, reikia važiuoti miesto greičiu pagal ženklą. Turbūt net nenumanot, jog mašinai 50 (arba 60 km/h T. Narbuto g.) yra visiškai viena, kai sunkiąjam daugiatoniam transportui su minkšta pniaumatine (orine) pakaba yra visai kas kita, kai į juostą telpi tip-top.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 3 patinka
Comment
-
Gal pačiam ir reikia akinių, jeigu negali pasižiūrėti į nuotraukąParašė DeSadas Rodyti pranešimą
gal ponui reikia akinius naujus.. nesuprantu kurioje vietoje jis vaziuos per istisine.
Šiaip reikia truputi skirti kur yra A juostos, kur yra lengvosioms skirtos.Parašė evil Rodyti pranešimą
Pilnai pritariu, kopijuokim danus, tai daug geriau. Ten eismo juostos mieste (bent Kopenhagoj) dar siauresnės.
Comment
-
Nėra išskirtinai lengvosiom skirtų juostų (kalbant Narbuto g. kontekste) - yra visom transporto priemonėm (įskaitant autobusus ir sunkvežimius) skirtos juostos ir yra A juostos išskirtinai skirtos VT, bet bet kuri juosta turi būti pakankamai plati autobusui. Bet jei jau grynai apie A juostas, tai Kopenhagoj jų nėra daug, nes ten nėra daug autobusų ir jos ganėtinai siaurokos. Pvz iš Googlės (https://goo.gl/maps/tUKo6b2qZ4YFYMV48):Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąŠiaip reikia truputi skirti kur yra A juostos, kur yra lengvosioms skirtos.
Comment
-
Nuoroda neveikia, bet radau, jog tavo autobusas ten stovi prisiglaudęs prie borto, kadangi Street View rodo stovintį autobusą einant toliau gatve. Važiuodamas netilpo, gal žinai kodėl?Parašė evil Rodyti pranešimą
Nėra išskirtinai lengvosiom skirtų juostų (kalbant Narbuto g. kontekste) - yra visom transporto priemonėm (įskaitant autobusus ir sunkvežimius) skirtos juostos ir yra A juostos išskirtinai skirtos VT, bet bet kuri juosta turi būti pakankamai plati autobusui. Bet jei jau grynai apie A juostas, tai Kopenhagoj jų nėra daug, nes ten nėra daug autobusų ir jos ganėtinai siaurokos. Pvz iš Googlės.
https://www.google.com/maps/@55.6676...7i16384!8i8192
Dėl atskiros juostos automobiliams padarė trečiąją, gi parašiau. Ar būtinai turiu dabar susirasti KET ir pacituoti iš ten? ↓
P. S. Danijoj sunkvežimiai toliau nei antra juosta tik dėl to, kad daro išsukimą iš kelio.Parašė dondc Rodyti pranešimą
Pagal įstatymą sunkvežimiai gali važiuoti ne toliau nei antra juosta iš dešinės, t. y. antra juosta sakykim plati, kad tilpų sunkvežimiai, bet kodėl trečia juosta yra neproporcingai plati automobiliams, kur neįmanomas nei troleibusų, nei sunkvežimių eismas?♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 1 patinka
Comment
-
Labai panašu, kad paskutinis pranešimas atsidūrė Vilniaus infrastruktūros proejktų temoje per klaidą, nes net gūglė dėl mažo aktyvumo nerado temos apie Lodzę.Parašė John Rodyti pranešimąO geras, aš net per Google ieškojau "miestai.net+Lodzė" ir neradau
Comment
-
Ne per klaidą. Mokomės iš kitų miestų, kaip teisingai daryti savo infrastruktūros projektus. Kažkaip neradau dedikuotos Vilniaus gatvių humanizavimo temos, tai ten tiktų labiau aišku.Parašė Romas Rodyti pranešimąLabai panašu, kad paskutinis pranešimas atsidūrė Vilniaus infrastruktūros proejktų temoje per klaidą, nes net gūglė dėl mažo aktyvumo nerado temos apie Lodzę.
- 2 patinka
Comment
-
Yra - [VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)Parašė John Rodyti pranešimą
Ne per klaidą. Mokomės iš kitų miestų, kaip teisingai daryti savo infrastruktūros projektus. Kažkaip neradau dedikuotos Vilniaus gatvių humanizavimo temos, tai ten tiktų labiau aišku.
Nėra šios temos temų rodyklėje, gal dėl to neradotePaskutinis taisė Kaid; 2023.03.06, 11:29.
- 1 patinka
Comment
-
Kalbėjau su kai kuo iš VMS administracijos. Tai mane 101% užtikrino, kad gatvės "ir toliau bus siaurinamos". Aš nesu tikras, kad sharinu tokį optimizmą, bet žiūrėsim. Čia žinoma su sąlyga, kad antrą turą laimės Benkunskas.Parašė ttttt Rodyti pranešimąJo, po pirmojo rinkimų turo jau galima pervadinti temą į Senasis Vilniaus gatvių standartas (2021-2023 R.I.P.)
- 2 patinka
Comment
-
Ok, tas "kai kuo" yra labai labai platus terminas, gal galima labiau aprašyti neatskleidžiant to žmogaus vardo ir pareigų maždaug kokio lygio "kai kas" tai yra ir ar to "kai ko" žodžiais jūs pasitikit?Parašė John Rodyti pranešimą
Kalbėjau su kai kuo iš VMS administracijos. Tai mane 101% užtikrino, kad gatvės "ir toliau bus siaurinamos". Aš nesu tikras, kad sharinu tokį optimizmą, bet žiūrėsim. Čia žinoma su sąlyga, kad antrą turą laimės Benkunskas.
Comment
-
Nenoriu detalizuoti, nes neklausiau to žmogaus sutikimo ką nors apie tai rašyti viešai. Bet jei manyčiau, kad to žmogaus nuomonė nėra svarbi, tikrai nerašyčiau.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Ok, tas "kai kuo" yra labai labai platus terminas, gal galima labiau aprašyti neatskleidžiant to žmogaus vardo ir pareigų maždaug kokio lygio "kai kas" tai yra ir ar to "kai ko" žodžiais jūs pasitikit?
- 1 patinka
Comment
-
Kad čia ir be vidinės informacijos akivaizdu kad pokyčių bus nedaug VMS veikloje. Visa ta pati komanda lieka, tik persistumdo - vicemeras į merą, administracijos direktoriaus pavaduotojas į direktorių, meras į tarybą, kur savo politiniu svoriu užtikrins kad būtų balsuojama kaip reikia abiejose pagrindinėse koalicijos frakcijose. Laisvės partijai gal net taip ir geriau - ir toliau bus įgyvendinamos jų idėjos (nes pas TS-LKD savivaldoj idėjų daug nėra), tik už klaidas ir vėlavimus jau atsakys TS-LKD, kas padės LP Vilniuje šiek tiek reitingus atsistatyti prieš visus 2024 rinkimus.
- 5 patinka
Comment
-
Dėl Pakalnio:
„Architektūros srityje, pirmiausia – administracijoje, matyčiau pokyčių. Reikėtų pokyčių, kad ši miesto struktūros dalis funkcionuotų geriau. M. Pakalnį matau kaip savivaldybės darbuotoją – jis talentingas architektas. Bet funkcijų peržiūrėjimas jo atžvilgiu galėtų būti – M. Pakalnį daugiau matyčiau kaip vizionierių, kuris formuotų ilgalaikę miesto perspektyvą, o administracinė našta galbūt būtų skirta kitiems administracijos darbuotojams“, - teigė V. Benkunskas.
https://m.delfi.lt/lietuvoje/article.php?id=92733097Paskutinis taisė Ignalina; 2023.03.07, 23:08.
- 2 patinka
Comment
-
Kaip pavadinsi taip nepagadinsi. Kas galėtų paneigti kad norima pastatyti labiau geriau besidalijantį darbuotoją vokelių administravimo administracinei naštai?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąPakalnis kaip vizionierius? Čia tas pats žmogus kuris sako kad reikia kievieną kiemą aptverti tvora ir kad savivaldybės kišimasis į rajono vystymasi yra sovietinė atgyvena?-
Comment
-
Turbūt tiks į šia temą apie Šimašiaus gatyvių standartus.
Viskas padaryta, kad nebūtų viršijamas mieste leistinas greitis ir būtų saugu pėstiesiems bei kitiem eismo dalyviams.
O jei yra labiau tinkama tema - galima pranešimą perkelti.
Delfi.lt 2023.03.16
Kelio Pilaitėje būklė – tragiška, tačiau prisikviesti pagalbos nepavyksta
d Pilaitės mikrorajone esanti Vorupės gatvė – tikrų tikriausia katastrofa vairuotojams, mat visas kelias nusėtas duobėmis, kurios, tirpstant sniegui, prisipildė vandens, todėl važiuoti šiuo keliu tampa dar labiau pavojinga. Tiesa, prireikus eiti pėsčiomis, kelias taip pat nedžiugina, mat dėl telkšančio vandens žvyrkelis patapęs kone purvo vonia.

https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...yksta-92807711
- 3 patinka
Comment
Comment