Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė evil Rodyti pranešimą

    Pilnai pritariu, kopijuokim danus, tai daug geriau. Ten eismo juostos mieste (bent Kopenhagoj) dar siauresnės.
    Danai kaip tik mėgsta braižyti įvairių pločių juostas, galima sutikt ir labai siaurų kaip Kopenhagos centre, o suburbijoje svarbesnės gatvelės kaip tik platesnių justų kur telpa vienoj juostoj parkingas ir važ. juosta. Tiek, kad bent jau kai kur pridedami tvarkybos elementai, medelis, salelė, etc.
    Paskutinis taisė PoDV; 2022.12.22, 17:01.

    Comment


      Parašė TIME Rodyti pranešimą

      Tai, taip autobusu vairuotuojams siaurinimas pakenke kazkiek, bet ne jie vieni yra besinaudojantys ta gatve, tad neturetu tik jie spresti kokio plocio ta gatve.
      A juostų plotį nusprendė Seimas. Jis priėmė įstatymą. Jo nesilaikoma. Keleivių efektyvaus ir saugesnio eismo interesai pažeidžiami.

      Parašė thisisgoodnews Rodyti pranešimą

      Išvis, kas čia per minčių kratinys? Pirma, konstatuojama, kad nevienodas šaligatvių aukštis. Toliau, turbūt turima minty, kad, įsukant į stotelę galima autobuso priekį užleisti ant bortelio taip sustojant arčiau bortelio - kaip siauresnė gatvė/juosta to neleidžia daryti dabar? Bortelio aukštis juk nepakilo. Ir galiausiai, suprasti, kad probema yra tik piko metu, ne piko metu juostos plotis pakankamas?
      Sako, kad situacija ne visur vienoda: vienur gali iškišti bamperį virš šaligatvio, o kitur negali. Ten kur negali – siaura juosta trukdo įsukti, nes su ilga sunkiasvore mašina jos galas išsikiša iki metro į dar kitą juostą, priklausomai nuo sukimo kampo. Trumpinamos įvažos priverčia dar aštresniu kampu įsukti, ypač esant kitam autobusui / troleibusui priešais, įvažos prieky. Pvz. Sietyno st. patrumpino.

      Nepatyręs fūristas netinkamai sukant net A kat. autostradinio tipo keliuose, pvz. Galvės/Kirtimų g. kur infrastuktūra pilnai pritaikyta fūroms – išsukant iš kelio gali iškišti per daug galinę sunkvežimio dalį, kuri kabins pagrindiniu keliu iš galo pravažiuojančio kito sunkvežimio veidrodį arba net pačią kabiną.

      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      Tai mes jau visi matėm kaip ten niekas netelpa niekur... Aiškiai matosi, kad net automobilių vairuotojai netilpdami į juostas blaškosi nuo vieno šono iki kito.
      Kodėl žiūrint proporcijas VT palikta daug kartų mažiau laisvos erdvės nei automobiliams? Pagal įstatymą sunkvežimiai gali važiuoti ne toliau nei antra juosta iš dešinės, t. y. antra juosta sakykim plati, kad tilpų sunkvežimiai, bet kodėl trečia juosta yra neproporcingai plati automobiliams, kur neįmanomas nei troleibusų, nei sunkvežimių eismas?

      Parašė evil Rodyti pranešimą

      Kai kur Europoje (pvz. Italijoje) greitkeliai ("autostrada" su 100km/h greičiu) yra siauresni nei Narbuto g. Vilniuje. Pavyzdys iš Google streetview (https://goo.gl/maps/ecaBXN9ubuiZGYkN6)

      Click image for larger version

Name:	a3.PNG
Views:	1237
Size:	743,0 kB
ID:	2018897
      Meluoji, toje pat vietoje vaizdas į kitą pusę rodo 70 km/h greitį sunkvežimiams, t. y. vos 10 km/h didesnis greitis nei T. Narbuto g., kur nėra jokių autostradinių atributų ir saugumo:

      Click image for larger version

Name:	Screenshot.png
Views:	1105
Size:	1,84 MB
ID:	2019001

      Patiko anksčiau teiktas Creatium ir ttttt teiginys, kad, maždaug, greičio didelio nereikia, reikia važiuoti miesto greičiu pagal ženklą. Turbūt net nenumanot, jog mašinai 50 (arba 60 km/h T. Narbuto g.) yra visiškai viena, kai sunkiąjam daugiatoniam transportui su minkšta pniaumatine (orine) pakaba yra visai kas kita, kai į juostą telpi tip-top.
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

        gal ponui reikia akinius naujus.. nesuprantu kurioje vietoje jis vaziuos per istisine.
        Gal pačiam ir reikia akinių, jeigu negali pasižiūrėti į nuotrauką
        Parašė evil Rodyti pranešimą

        Pilnai pritariu, kopijuokim danus, tai daug geriau. Ten eismo juostos mieste (bent Kopenhagoj) dar siauresnės.
        Šiaip reikia truputi skirti kur yra A juostos, kur yra lengvosioms skirtos.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
          Šiaip reikia truputi skirti kur yra A juostos, kur yra lengvosioms skirtos.
          Nėra išskirtinai lengvosiom skirtų juostų (kalbant Narbuto g. kontekste) - yra visom transporto priemonėm (įskaitant autobusus ir sunkvežimius) skirtos juostos ir yra A juostos išskirtinai skirtos VT, bet bet kuri juosta turi būti pakankamai plati autobusui. Bet jei jau grynai apie A juostas, tai Kopenhagoj jų nėra daug, nes ten nėra daug autobusų ir jos ganėtinai siaurokos. Pvz iš Googlės (https://goo.gl/maps/tUKo6b2qZ4YFYMV48):

          Click image for larger version

Name:	kph.PNG
Views:	1025
Size:	1,08 MB
ID:	2019065

          Comment


            Parašė evil Rodyti pranešimą

            Nėra išskirtinai lengvosiom skirtų juostų (kalbant Narbuto g. kontekste) - yra visom transporto priemonėm (įskaitant autobusus ir sunkvežimius) skirtos juostos ir yra A juostos išskirtinai skirtos VT, bet bet kuri juosta turi būti pakankamai plati autobusui. Bet jei jau grynai apie A juostas, tai Kopenhagoj jų nėra daug, nes ten nėra daug autobusų ir jos ganėtinai siaurokos. Pvz iš Googlės.
            Nuoroda neveikia, bet radau, jog tavo autobusas ten stovi prisiglaudęs prie borto, kadangi Street View rodo stovintį autobusą einant toliau gatve. Važiuodamas netilpo, gal žinai kodėl?
            https://www.google.com/maps/@55.6676...7i16384!8i8192
            Click image for larger version

Name:	Screenshot (2).png
Views:	998
Size:	1,80 MB
ID:	2019091

            Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	988
Size:	2,47 MB
ID:	2019092

            Dėl atskiros juostos automobiliams padarė trečiąją, gi parašiau. Ar būtinai turiu dabar susirasti KET ir pacituoti iš ten? ↓

            Parašė dondc Rodyti pranešimą

            Pagal įstatymą sunkvežimiai gali važiuoti ne toliau nei antra juosta iš dešinės, t. y. antra juosta sakykim plati, kad tilpų sunkvežimiai, bet kodėl trečia juosta yra neproporcingai plati automobiliams, kur neįmanomas nei troleibusų, nei sunkvežimių eismas?
            P. S. Danijoj sunkvežimiai toliau nei antra juosta tik dėl to, kad daro išsukimą iš kelio.
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Kaip gatvių humanizavimas vykdomas Lodzėje, Lenkijoje. Labai norėtųsi kažko panašaus ir Vilniuje

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                O geras, aš net per Google ieškojau "miestai.net+Lodzė" ir neradau
                Labai panašu, kad paskutinis pranešimas atsidūrė Vilniaus infrastruktūros proejktų temoje per klaidą, nes net gūglė dėl mažo aktyvumo nerado temos apie Lodzę.

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Labai panašu, kad paskutinis pranešimas atsidūrė Vilniaus infrastruktūros proejktų temoje per klaidą, nes net gūglė dėl mažo aktyvumo nerado temos apie Lodzę.
                  Ne per klaidą. Mokomės iš kitų miestų, kaip teisingai daryti savo infrastruktūros projektus. Kažkaip neradau dedikuotos Vilniaus gatvių humanizavimo temos, tai ten tiktų labiau aišku.

                  Comment


                    Po rinkimų, gali būti, kad nebereiks temos apie gatvių humanizavimą

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Ne per klaidą. Mokomės iš kitų miestų, kaip teisingai daryti savo infrastruktūros projektus. Kažkaip neradau dedikuotos Vilniaus gatvių humanizavimo temos, tai ten tiktų labiau aišku.
                      Yra - [VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)

                      Nėra šios temos temų rodyklėje, gal dėl to neradote
                      Paskutinis taisė Kaid; 2023.03.06, 11:29.

                      Comment


                        Jo, po pirmojo rinkimų turo jau galima pervadinti temą į Senasis Vilniaus gatvių standartas (2021-2023 R.I.P.)

                        Comment


                          Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                          Jo, po pirmojo rinkimų turo jau galima pervadinti temą į Senasis Vilniaus gatvių standartas (2021-2023 R.I.P.)
                          Kalbėjau su kai kuo iš VMS administracijos. Tai mane 101% užtikrino, kad gatvės "ir toliau bus siaurinamos". Aš nesu tikras, kad sharinu tokį optimizmą, bet žiūrėsim. Čia žinoma su sąlyga, kad antrą turą laimės Benkunskas.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Kalbėjau su kai kuo iš VMS administracijos. Tai mane 101% užtikrino, kad gatvės "ir toliau bus siaurinamos". Aš nesu tikras, kad sharinu tokį optimizmą, bet žiūrėsim. Čia žinoma su sąlyga, kad antrą turą laimės Benkunskas.
                            Ok, tas "kai kuo" yra labai labai platus terminas, gal galima labiau aprašyti neatskleidžiant to žmogaus vardo ir pareigų maždaug kokio lygio "kai kas" tai yra ir ar to "kai ko" žodžiais jūs pasitikit?

                            Comment


                              Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                              Ok, tas "kai kuo" yra labai labai platus terminas, gal galima labiau aprašyti neatskleidžiant to žmogaus vardo ir pareigų maždaug kokio lygio "kai kas" tai yra ir ar to "kai ko" žodžiais jūs pasitikit?
                              Nenoriu detalizuoti, nes neklausiau to žmogaus sutikimo ką nors apie tai rašyti viešai. Bet jei manyčiau, kad to žmogaus nuomonė nėra svarbi, tikrai nerašyčiau.

                              Comment


                                Kad čia ir be vidinės informacijos akivaizdu kad pokyčių bus nedaug VMS veikloje. Visa ta pati komanda lieka, tik persistumdo - vicemeras į merą, administracijos direktoriaus pavaduotojas į direktorių, meras į tarybą, kur savo politiniu svoriu užtikrins kad būtų balsuojama kaip reikia abiejose pagrindinėse koalicijos frakcijose. Laisvės partijai gal net taip ir geriau - ir toliau bus įgyvendinamos jų idėjos (nes pas TS-LKD savivaldoj idėjų daug nėra), tik už klaidas ir vėlavimus jau atsakys TS-LKD, kas padės LP Vilniuje šiek tiek reitingus atsistatyti prieš visus 2024 rinkimus.

                                Comment


                                  Jeigu laimi Benkunskas ir Laisvės partija dar ir koalicijoje, tai turėtų daug kas likti iš standarto. Gal nesiaurins tiek sankryžų ar pan., bet kiti dalykai liks. Paskutinis klausimas, ar lieka Pakalnis ir Nikitinas?

                                  Comment


                                    Dėl Pakalnio:

                                    „Architektūros srityje, pirmiausia – administracijoje, matyčiau pokyčių. Reikėtų pokyčių, kad ši miesto struktūros dalis funkcionuotų geriau. M. Pakalnį matau kaip savivaldybės darbuotoją – jis talentingas architektas. Bet funkcijų peržiūrėjimas jo atžvilgiu galėtų būti – M. Pakalnį daugiau matyčiau kaip vizionierių, kuris formuotų ilgalaikę miesto perspektyvą, o administracinė našta galbūt būtų skirta kitiems administracijos darbuotojams“, - teigė V. Benkunskas.

                                    https://m.delfi.lt/lietuvoje/article.php?id=92733097
                                    Paskutinis taisė Ignalina; 2023.03.07, 23:08.

                                    Comment


                                      Pakalnis kaip vizionierius? Čia tas pats žmogus kuris sako kad reikia kievieną kiemą aptverti tvora ir kad savivaldybės kišimasis į rajono vystymasi yra sovietinė atgyvena?

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                        Pakalnis kaip vizionierius? Čia tas pats žmogus kuris sako kad reikia kievieną kiemą aptverti tvora ir kad savivaldybės kišimasis į rajono vystymasi yra sovietinė atgyvena?
                                        Kaip pavadinsi taip nepagadinsi. Kas galėtų paneigti kad norima pastatyti labiau geriau besidalijantį darbuotoją vokelių administravimo administracinei naštai?
                                        -

                                        Comment


                                          Turbūt tiks į šia temą apie Šimašiaus gatyvių standartus.
                                          Viskas padaryta, kad nebūtų viršijamas mieste leistinas greitis ir būtų saugu pėstiesiems bei kitiem eismo dalyviams.
                                          O jei yra labiau tinkama tema - galima pranešimą perkelti.

                                          Delfi.lt 2023.03.16
                                          Kelio Pilaitėje būklė – tragiška, tačiau prisikviesti pagalbos nepavyksta
                                          d Pilaitės mikrorajone esanti Vorupės gatvė – tikrų tikriausia katastrofa vairuotojams, mat visas kelias nusėtas duobėmis, kurios, tirpstant sniegui, prisipildė vandens, todėl važiuoti šiuo keliu tampa dar labiau pavojinga. Tiesa, prireikus eiti pėsčiomis, kelias taip pat nedžiugina, mat dėl telkšančio vandens žvyrkelis patapęs kone purvo vonia.


                                          https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...yksta-92807711

                                          Comment

                                          Working...
                                          X