Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Romai, kaip manai, ar priešgaisrinei saugai netrukdo ant įvažiavimų, vejų ir šiaip atsitiktinėse vietose parkuojami automobiliai? Ar čia nesiskaito?

    Comment


      Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą
      O gal yra išrasta ir mažesnių ugniagesių mašinų? Arba klausimas b) ką mano apie sodų bendrijų gatves? Gal prokuroras čia kažką pasiūlytų?
      Sodų bendrijose nemačiau gatvės ar sankryžos, kurioje netilptų sunkvežimis. Nes jie ten kažkodėl važiuoja. Net ir būna, kad gatvėje prasilenkia.
      O kaip saugiai 12m mašinai pasukti dešinėn į Vytenio g. iš Naugarduko - neturiu minčių.

      Comment


        Ar Vilniuje pablogėjo reagavimo laikas į gaisrus? Sprendžiant pagal šalies statistiką taip neatrodo.
        Kur tą pisulką pagalima paskaityti? Niekaip negaliu suprasti kodėl kažkokie prokurorai kišasi į savivaldos reikalus. Rinkimai lyg ir jau pasibaigė.

        Click image for larger version

Name:	gaisrai.png
Views:	393
Size:	115,6 kB
ID:	2044793

        Comment


          Prokurorai, gaisrininkai...
          Kas rytoj savo nuomonę pasakys?
          Gal koks ūkininkas su John Deere negali atvykti į miestą? Ar kariškis negali į centrą su tanku kavutės atvažiuoti atsigerti?
          Beje, kaip miesto autobusai (12-18 metrų) pravažiuoja per žiedus, o 2 kart trumpesnė gaisrinės nebe?

          Comment


            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

            Sodų bendrijose nemačiau gatvės ar sankryžos, kurioje netilptų sunkvežimis. Nes jie ten kažkodėl važiuoja. Net ir būna, kad gatvėje prasilenkia.
            O kaip saugiai 12m mašinai pasukti dešinėn į Vytenio g. iš Naugarduko - neturiu minčių.
            Visų pirma, aš mačiau belekiek ir štai pvz per minutę radau vieną pavyzdį kur tikrai nepravažiuos gaisrininkų sunkvežimis:

            Click image for larger version

Name:	1.PNG
Views:	359
Size:	1,41 MB
ID:	2044802

            Tai klausimas: ką griaunam, garažus ar tvorą? Ar negriaunam nieko, nes galima iš kitų gatvių privažiuot?

            Antra, o kur jūs Lietuvoje matėt 12 metrų gaisrininkų sunkvežimius? Kiek teko matyt tie MAN ir Mercedes yra net trumpesni nei šiukšliavežės, tai čia bus kokie 8, na max 9 metrai.

            Trečia, dėl jūsų paminėtos sankryžos susidaro įspūdis, kad arba jūs jos elementariai nematėt, arba nesuprantat, kad spec. transportui nėra būtina laikytis KET ir iš esmės jeigu net ant pilnų matmenų 13-14 metrų fūros uždėt švyturėlius ir leist iš žiedo išvažiuot per priešpriešinę juostą, ji be problemų išsuktų į bet kurią pusę, o Lietuvoje egzistuojančiai spec. technikai tokiame žiede net nereikia pažeidinėt KET.

            Click image for larger version

Name:	DJI_0171.jpeg
Views:	357
Size:	1,02 MB
ID:	2044803

            Comment


              Turbūt 15 metų Lietuvoj kaip atsiradę tie iškilieji žiedai, keista kaip tie profai vairuotojai su savo sunkvežimiais ir autobusais nesupranta, kad nebūtina slalomu jį apvažiuot, kažkiek galiniu ratu kabini ir laimingas važiuoji toliau. Veikimo principas kaip gulinčio policininko labiau.

              Comment


                Prokuroras, panašu, ruošiasi eiti į politiką ir/arba tiesiog prijaučia kažkuriai politinei partijai. Kitaip tokio keisto elgesio paaiškinti neįmanoma.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Romai, kaip manai, ar priešgaisrinei saugai netrukdo ant įvažiavimų, vejų ir šiaip atsitiktinėse vietose parkuojami automobiliai? Ar čia nesiskaito?
                  Negali trukdyti - Romas sakė, kad tai tik kiek kreiviau pastatyti automobiliai.

                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    15min.lt 2023.04.18
                    Vilniaus ugniagesiai gelbėtojai nepravažiuoja naujais žiedais, per metus – 12 avarijų dėl eismo pokyčių
                    Būtų įdomu palyginti avarijų skaičių pernai su ankstesniais metais. Gal jis vis tik panašus?

                    Comment


                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                      Negali trukdyti - Romas sakė, kad tai tik kiek kreiviau pastatyti automobiliai.
                      Tai tada aišku. Reiškia galima statyti mašinas bet kur, o, jei ką, gaisre žuvusių šeimos nariams pasakysim, kad viskas čia ok.

                      Comment


                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        Būtų įdomu palyginti avarijų skaičių pernai su ankstesniais metais. Gal jis vis tik panašus?
                        Man asmeniškai svarbiau atrodo kita statistika: prieš tai Naugarduko/Vytenio sankryžoje reguliariai mirtinai partrenkdavo pėsčiuosius, kartais net po porą per metus. Po žiedo padarymo nesu matęs nei vieno tokio atvejo.

                        Bet bukapročiai labai stengiasi ignoruoti šitą statistiką, nes pagal tų "aktyvistų" viešuosius pasisakymus matosi, kad jiems žmonių gyvybės yra žymiai mažiau svarbesnės nei nubrauktas ratlankis (kuris šiaip gali būti nubrauktas tik tuo atveju, jeigu nemoki vairuot)

                        Comment


                          Na, jūs kolegos kiek nusiraminkit. Kiek išskaičiau iš medžiagos straipsniuose, tai yra du esminiai punktai, kurie užkibo:
                          1. staliukai ir lauko kavinės Senamiesčio gatvėse bei eismą ribojančios fizinės priemonės (klombos, kuolai) - čia tie visi "trukdantys ir eismą ribojantys elementai"
                          2. pagal remonto brėžinius de facto rekonstruojamos gatvės (čia liepta VTPSI pateikti išaiškinimą ar viskas legaliai padaryta);
                          Dėl 2 punkto sutikti galima. Projektai išties buvo rengiami be jokių viešinimo procedūrų, net be neformalių. Nebuvo pritarimų, nebuvo leidimų. Tai šito proceso nesinorėtų matyti besitęsiančio, nes taip visuomenė neturi jokių galimybių teikti savo pastabas tiems projektams. Net nežiūrint ar jie atitinka STR ir kt. reikalavimus ar ne. Pats faktas, kad vyko be viešinimų nėra geras. Čia kalbu apie tuos didžiuosius gatvių pertvarkymus. Vienos pusės bortų perkėlimo puse metro remonto čia nekišu.

                          Beje, dėl 2 punkto pasiaiškinti turėtų ir Kauno savivaldybė mano manymu.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Na, jūs kolegos kiek nusiraminkit. Kiek išskaičiau iš medžiagos straipsniuose, tai yra du esminiai punktai, kurie užkibo:
                            Ačiū, kad normaliai pakomentavai, dabar jau ramu. Nes anot kai kurių forumo narių (apie kuriuos negalima duoti užuominų), tai čia tik
                            Nuomonę buvo bandoma formuoti sukuriant šimašinę naujakalbę - iracionalias nesąmones vadinant "humanizavimu", o eismo stabdymą siaurinant gatvės ir net sankryžas - "darniu judumu".

                            Comment


                              Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                              Prokurorai, gaisrininkai...
                              Kas rytoj savo nuomonę pasakys?
                              Gal koks ūkininkas su John Deere negali atvykti į miestą? Ar kariškis negali į centrą su tanku kavutės atvažiuoti atsigerti?
                              Beje, kaip miesto autobusai (12-18 metrų) pravažiuoja per žiedus, o 2 kart trumpesnė gaisrinės nebe?
                              kas kas, Anusauskas irgi buvo pasisakes viesai savo nuomone. Tingiu ieskoti straipsnio originalo, bet nuomone jo buvo tokia - gatves turi buti mieste placios, nes jomis turi greitai pravaziuoti karine technika ir tankai. Galbut Anusauskas turejo omeny rusiskus tankus, kad priesas smagiau prasilektu per miesta. Itariu, kad butent tai, nes vietiniai tikrai zino kelius ir ju specifika ir tas zinojimas bei susiaurinti keliai kaip tik galetu buti pranasumas pries prieso jegas, bet Anusauskui atrodo atvirksciai.
                              Paskutinis taisė SoulMulticast; 2023.04.18, 23:44.

                              Comment


                                Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                Visų pirma, aš mačiau belekiek ir štai pvz per minutę radau vieną pavyzdį kur tikrai nepravažiuos gaisrininkų sunkvežimis:
                                Tai klausimas: ką griaunam, garažus ar tvorą? Ar negriaunam nieko, nes galima iš kitų gatvių privažiuot?
                                Sunkvežimio plotis max 2,50 m, įskaitant veidrodėlius. Žemiau veidrodėlių - max 2,30m. Lengvojo automobilio plotis - apie 1,90 m. Taip kad jei nuo provėžų krašto iki kliūties yra 1' (30cm) - pravažiuos. Refrižeratoriai (2,58 m) ugniagesių kol kas nevežioja.


                                Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                Antra, o kur jūs Lietuvoje matėt 12 metrų gaisrininkų sunkvežimius? Kiek teko matyt tie MAN ir Mercedes yra net trumpesni nei šiukšliavežės, tai čia bus kokie 8, na max 9 metrai.
                                Priklauso nuo ratų bazės ir komplektacijos, bet dažniausiai cisternos su siurbliais - 9-11 m. Gelbėjimo komplektacija (žirklės ir pan) - trumpesnė. Kopėčios - kiek ilgesnės, man užsifiksavo 12 m ilgis ir 15×15 m garantuota darbo aikštelė. Gal čia susiję su ateities norais.

                                Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                Trečia, dėl jūsų paminėtos sankryžos susidaro įspūdis, kad arba jūs jos elementariai nematėt, arba nesuprantat, kad spec. transportui nėra būtina laikytis KET ir iš esmės jeigu net ant pilnų matmenų 13-14 metrų fūros uždėt švyturėlius ir leist iš žiedo išvažiuot per priešpriešinę juostą, ji be problemų išsuktų į bet kurią pusę, o Lietuvoje egzistuojančiai spec. technikai tokiame žiede net nereikia pažeidinėt KET.
                                Ne tik išvažiuoti, bet ir įvažiuoti.
                                Iš Naugarduko dešinysis posūkis į Vytenio g - tikrai viskas ok su radiusais?

                                Primenu, jei sunkvežimio galiniai ratai nepasukami arba sudvigubinta ašis, min vidinis radiusas 6,5 m, išvažiavimas 5,0 m pločio prieš išsitiesinant. Įvažiavimo plotis irgi pasiekia 5 m maždaug nuo 30° kampo dėl galinio kairiojo gabarito. Ir tai sukant stačiu kampu. Jei kampas smailas, išplatėjimas truputį platesnis ir ilgesnis. Ir čia ideali trajektorija, kai galiniai ratai liečia bortelį. Realiame pasaulyje dar yra apie 0.3 m saugos zonos iš šonų. Ir šioje judėjimo zonoje (swept path) neturi būti jokių objektų, aukštesnių kaip 0,2 m.

                                Gaila, bet kol kas neturiu soft'o licencijos. Prastumčiau "generic rigid truck" su "standartine" 4500 mm baze Naugarduko / Vytenio žiedu.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Na, jūs kolegos kiek nusiraminkit. Kiek išskaičiau iš medžiagos straipsniuose, tai yra du esminiai punktai, kurie užkibo:
                                  1. staliukai ir lauko kavinės Senamiesčio gatvėse bei eismą ribojančios fizinės priemonės (klombos, kuolai) - čia tie visi "trukdantys ir eismą ribojantys elementai"
                                  2. pagal remonto brėžinius de facto rekonstruojamos gatvės (čia liepta VTPSI pateikti išaiškinimą ar viskas legaliai padaryta);
                                  Matyt Savičiaus ar Vilniaus gatve nebandei praeiti ...

                                  Comment


                                    Parašė felar Rodyti pranešimą
                                    Ar Vilniuje pablogėjo reagavimo laikas į gaisrus? Sprendžiant pagal šalies statistiką taip neatrodo.
                                    Kur tą pisulką pagalima paskaityti? Niekaip negaliu suprasti kodėl kažkokie prokurorai kišasi į savivaldos reikalus. Rinkimai lyg ir jau pasibaigė.
                                    Vidutinė ligoninės temperatūra rodo jog visi sveiki.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Romai, kaip manai, ar priešgaisrinei saugai netrukdo ant įvažiavimų, vejų ir šiaip atsitiktinėse vietose parkuojami automobiliai? Ar čia nesiskaito?
                                      ​​​Jonai, ar čia tas daiktas, kuris tavo lietuviškai-angliškoje puskalbėje vadinasi whatabautizmu ar kažkaip panašiai?

                                      Pabandau paaiškinti.
                                      1. Ant žolės sustatytos mašinos atrodo labai neestetiškai ir kenkia gamtai, bet pravažiavimui dažniausiai netrukdo.
                                      2..Bet kaip numestos mašinos nekenkia žolei, bet trukdo pravažiuoti.

                                      Jei turi daugiau klausimų, tai puikiai žinai, kaip susirasti, kur yra diskutuojama apie kreivą parkavimą.

                                      Galime grįžti į temą.

                                      Comment


                                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                                        Ne tik išvažiuoti, bet ir įvažiuoti.
                                        Iš Naugarduko dešinysis posūkis į Vytenio g - tikrai viskas ok su radiusais?

                                        Primenu, jei sunkvežimio galiniai ratai nepasukami arba sudvigubinta ašis, min vidinis radiusas 6,5 m, išvažiavimas 5,0 m pločio prieš išsitiesinant. Įvažiavimo plotis irgi pasiekia 5 m maždaug nuo 30° kampo dėl galinio kairiojo gabarito. Ir tai sukant stačiu kampu. Jei kampas smailas, išplatėjimas truputį platesnis ir ilgesnis. Ir čia ideali trajektorija, kai galiniai ratai liečia bortelį. Realiame pasaulyje dar yra apie 0.3 m saugos zonos iš šonų. Ir šioje judėjimo zonoje (swept path) neturi būti jokių objektų, aukštesnių kaip 0,2 m.

                                        Gaila, bet kol kas neturiu soft'o licencijos. Prastumčiau "generic rigid truck" su "standartine" 4500 mm baze Naugarduko / Vytenio žiedu.
                                        Jei sunkvežimiams dabar išties neįveikiamos Naugarduko, Vytenio ir Ševčenkos gatvės, nesuprantu, kodėl jų eismas ten iki šiol nėra uždraustas. Man atrodo normalu, kad ne visos transporto priemonės visur turi važiuoti. Man netgi atrodo normalu, kad dalis gatvių Senamiestyje skirtos pėstiesiems (galėtų būti gerokai daugiau). O jeigu problema pernelyg siauri įvažiavimai ir išvažiavimai, galbūt savivaldybė tiesiog turėtų imti ir minimaliai praplatinti?

                                        Dėl ko abejoju: vis pasižiūriu, kas Ševčenkos gatvėje ant kelių įvažiavimų į kiemus nepataiko. Dažniausiai, panašu, šiukšliavežės, kurių vairuotojams gal tikrai sunkiau išlaviruoti. Bet kai pamačiau, jog per ką tik pasodintus krūmelius pervažiavo lengvasis automobilis, gerokai supykau. Dalis vairuotojų yra paprasčiausi nevykėliai ir chuliganai. Tokiems visur visada kas nors kliudys. Tuo geriau, kad siauresnės gatvės ir žiedai jiems neleidžia lakstyti galvą pametus.

                                        Dėl ugniagesių: taip sutapo, kad keletą dienų iš eilės mačiau ugniagesių automobilius (tuos trumpesnius) Naugarduko gatvėje su švyturėliais. Ir nieko, pravažiavo, nors kas vyko prie žiedo, tiesa, nežinau. Tikrai nustebčiau, jeigu paaiškėtų, kad tokie automobiliai žiede negali pasukti kairėn ar dešinėn – nors jeigu jau važiuoja nuo Švitrigailos g. tokiu būdu, įtariu, kad jų tikslas vis dėlto ne Vytenio g. Nes į šią tikrai paprasčiau būtų įsukti į iš Kauno g.

                                        Comment


                                          Juokinga tai, kad labiausiai akcentuojamas pasukimas iš Naugarduko g. į Vytenio g. tuo smailiausiu kampu. Gal galėtų gaisrininkai ir kiti prijaučiantys papasakoti, kurioje vietoje turi būti gaisras, kad gaisrininkams iš bet kur važiuojant apsimokėtų važiuoti Naugarduko gatve ir sukti tuo smailiu posūkiu į dešinę, o ne plačia Kauno g.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X