Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai ir senus BMW vairuojantys maroziukai panašiai "pasisako" apie savo automašinos vairavimą ir gatvių plotį. So what?
    Vėl bloga analogija, bet matant kaip praignoravai ankstesnę pastabą, tikriausiai nėra verta rodyti, kodėl ji - netinkama.

    Comment


      Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

      Vėl bloga analogija, bet matant kaip praignoravai ankstesnę pastabą, tikriausiai nėra verta rodyti, kodėl ji - netinkama.
      Analogija šiaip puiki. Ne autobusų vairuotojų reikalas, kokios turi būti gatvės. Jie sukioja autobuso didelę baranką tokiose gatvėse, kokios yra, o jei nepatinka, valina ten, kur patinka.

      Comment


        Na, gatves statomos, atsizvelgus i visus jomis besinaudojancius, ieskant tarp dalyviu kokiu nors kompromisu. Kas salia gyvena ir nevairuoja, noretu, kad is vis nebutu gatves, tik pieva ar saligatvis. Kas vairuoja sunkiasvores priemones pro sali, nori kuo didesnio gatves plocio, kas pro ta vieta commutina VT, noretu tik greito gelenzinkelio begio vietoj asfalto ir t.t.

        Tai, taip autobusu vairuotuojams siaurinimas pakenke kazkiek, bet ne jie vieni yra besinaudojantys ta gatve, tad neturetu tik jie spresti kokio plocio ta gatve.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Ne autobusų vairuotojų reikalas, kokios turi būti gatvės. Jie sukioja autobuso didelę baranką tokiose gatvėse, kokios yra, o jei nepatinka, valina ten, kur patinka.
          Jonai, iš kokio londonderio priemesčio atsivežta tokia begalinė arogancija?

          Comment


            Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

            kada autobusas ar troleibusas nepravaziavo?
            Kievieną kartą kai teko išvažiuoti iš A juostos.

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              Kievieną kartą kai teko išvažiuoti iš A juostos.
              O kodėl tas autobusas/troleibusas privalo tilpti, jei juostos tvarkymas dar nebaigtas, sustatyti ant A juostos atšvaitai kas keliasdešimt metrų ir nurodytas 30 km/h greitis? Kai bus pabaigta ir netilps - tada ir šaukite.

              Comment


                Nepravažiuoja dėl to, kad parkavimo kišenės yra belekaip užstatytos automobiliais, nes jose normaliai niekas nenuvalo. Gi visi gudrūs - ne lygis nusikasti sniegą kastuvu - "kur seniūnijaaa!".
                Valytuvas dargi "nuvalė" (apgadino) porą salelių, nes jų nesimato po sniegu (o gal ir netilpo ašmenys).

                Comment


                  Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                  O kodėl tas autobusas/troleibusas privalo tilpti, jei juostos tvarkymas dar nebaigtas, sustatyti ant A juostos atšvaitai kas keliasdešimt metrų ir nurodytas 30 km/h greitis? Kai bus pabaigta ir netilps - tada ir šaukite.
                  Nes juosta projektuojama per siaura, todėl netilps ir kai bus baigta tvarkyti.

                  Comment


                    Tai o ką vairuotojas gali daugiau pasakyt? Teoriškai, taip, sąlygos jam pablogintos - reikia įdėti daugiau pastangų, važiuoti atidžiau, nebėra kosminių atstumų, kur tilpsi skersai išilgai, ir dėl to jo pasisakymo reziume - viskas BLOGAI.

                    Pilnai sutinku, kad per didelio svorio vairuotojo, kad ir autobuso, nuomonei, čia suteikti nereiktų.

                    Galų gale, iš viso to straipsnio tik šios kelios eilutės yra apie gatvių plotį:

                    „Šaligatvių aukštis yra nevienodas. Kai kurios stotelės turi žemesnius bortelius ir gali drąsiai nuleisti autobuso priekį virš bortelių, norėdamas arčiau privažiuot, bet dėl susiaurintų eismo juostų kyla problemų. Piko metu nesaugu važiuoti, nes eismo juostos plotis ribotas“, – akcentavo pašnekovas.
                    Išvis, kas čia per minčių kratinys? Pirma, konstatuojama, kad nevienodas šaligatvių aukštis. Toliau, turbūt turima minty, kad, įsukant į stotelę galima autobuso priekį užleisti ant bortelio taip sustojant arčiau bortelio - kaip siauresnė gatvė/juosta to neleidžia daryti dabar? Bortelio aukštis juk nepakilo. Ir galiausiai, suprasti, kad probema yra tik piko metu, ne piko metu juostos plotis pakankamas?
                    Paskutinis taisė thisisgoodnews; 2022.12.21, 13:35.

                    Comment


                      Parašė thisisgoodnews Rodyti pranešimą
                      Ir galiausiai, suprasti, kad probema yra tik piko metu, ne piko metu juostos plotis pakankamas?
                      ne piko metu gali važiuoti ant ištisinės, prieš eismą ir kitaip, ir tokiu būdu tilpti pravažiuoti debiliškom susiaurintom gatvėm.

                      -

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                        Kievieną kartą kai teko išvažiuoti iš A juostos.
                        Taip ir nesupratau
                        "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                        - George W. Bush President of the USA

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          Nes juosta projektuojama per siaura, todėl netilps ir kai bus baigta tvarkyti.
                          siandien matyt pilnatis. su teksto suvokimu problemos? Tai piktinkis kai bus pabaigta, nuimti laikinia zenklai o tada ir ziuresime.
                          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                          - George W. Bush President of the USA

                          Comment


                            Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                            siandien matyt pilnatis. su teksto suvokimu problemos? Tai piktinkis kai bus pabaigta, nuimti laikinia zenklai o tada ir ziuresime.
                            Kai bus pabaigta piktintis bus per vėlu. Piktintis riekia tada kaip dar galima ištaisyti klaidą.

                            Comment


                              Tai mes jau visi matėm kaip ten niekas netelpa niekur... Aiškiai matosi, kad net automobilių vairuotojai netilpdami į juostas blaškosi nuo vieno šono iki kito.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Tai mes jau visi matėm kaip ten niekas netelpa niekur... Aiškiai matosi, kad net automobilių vairuotojai netilpdami į juostas blaškosi nuo vieno šono iki kito.

                                Tai labai gerai iliustruoja, kad automobilių juosta platesnė nei VT, o troleibusas jeigu ne stotelėje stovės teks važiuoti per ištisinę liniją.

                                P.S. lol @ eilinį kartą nemokant įrengti šuliniuko kuris išsikiša į bortelį. Net sušikta Palanga šitą dalyka susitvarkė.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Tai mes jau visi matėm kaip ten niekas netelpa niekur... Aiškiai matosi, kad net automobilių vairuotojai netilpdami į juostas blaškosi nuo vieno šono iki kito.
                                  Kai kur Europoje (pvz. Italijoje) greitkeliai ("autostrada" su 100km/h greičiu) yra siauresni nei Narbuto g. Vilniuje. Pavyzdys iš Google streetview (https://goo.gl/maps/ecaBXN9ubuiZGYkN6)

                                  Click image for larger version

Name:	a3.PNG
Views:	1237
Size:	743,0 kB
ID:	2018897

                                  Comment


                                    Nemeluok, tai yra fiziškai neįmanoma. Dvi taip arti važiuojančios mašinos vieną kitą atstumtų dėl elektromagnetinės jėgos ir įvyktų katastrofa. Šita foto - feikas

                                    Comment


                                      Parašė evil Rodyti pranešimą

                                      Kai kur Europoje (pvz. Italijoje) greitkeliai ("autostrada" su 100km/h greičiu) yra siauresni nei Narbuto g. Vilniuje. Pavyzdys iš Google streetview (https://goo.gl/maps/ecaBXN9ubuiZGYkN6)
                                      Gal geriau orientuokimės į Švediją, Ispaniją ar Prancūziją nei į Italiją šiuo atžvilgiu?


                                      O šiai ptai italijoje dar žaidžia ir tai kad kalnuose daug brangiau įrengti plačią autostradą.

                                      Edit: Šiaip dar kartą galiu paadvokatuoti kopijuoti viską iš Danų, panašu kad jie ir čia gerai elgiasi.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        Tai labai gerai iliustruoja, kad automobilių juosta platesnė nei VT, o troleibusas jeigu ne stotelėje stovės teks važiuoti per ištisinę liniją.

                                        P.S. lol @ eilinį kartą nemokant įrengti šuliniuko kuris išsikiša į bortelį. Net sušikta Palanga šitą dalyka susitvarkė.
                                        gal ponui reikia akinius naujus.. nesuprantu kurioje vietoje jis vaziuos per istisine.
                                        "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                        - George W. Bush President of the USA

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                          Gal geriau orientuokimės į Švediją, Ispaniją ar Prancūziją nei į Italiją šiuo atžvilgiu?
                                          Edit: Šiaip dar kartą galiu paadvokatuoti kopijuoti viską iš Danų, panašu kad jie ir čia gerai elgiasi.
                                          Pilnai pritariu, kopijuokim danus, tai daug geriau. Ten eismo juostos mieste (bent Kopenhagoj) dar siauresnės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X