Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)
Collapse
X
-
Analogija šiaip puiki. Ne autobusų vairuotojų reikalas, kokios turi būti gatvės. Jie sukioja autobuso didelę baranką tokiose gatvėse, kokios yra, o jei nepatinka, valina ten, kur patinka.Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Vėl bloga analogija, bet matant kaip praignoravai ankstesnę pastabą, tikriausiai nėra verta rodyti, kodėl ji - netinkama.
- 2 patinka
Comment
-
Na, gatves statomos, atsizvelgus i visus jomis besinaudojancius, ieskant tarp dalyviu kokiu nors kompromisu. Kas salia gyvena ir nevairuoja, noretu, kad is vis nebutu gatves, tik pieva ar saligatvis. Kas vairuoja sunkiasvores priemones pro sali, nori kuo didesnio gatves plocio, kas pro ta vieta commutina VT, noretu tik greito gelenzinkelio begio vietoj asfalto ir t.t.
Tai, taip autobusu vairuotuojams siaurinimas pakenke kazkiek, bet ne jie vieni yra besinaudojantys ta gatve, tad neturetu tik jie spresti kokio plocio ta gatve.
- 2 patinka
Comment
-
Jonai, iš kokio londonderio priemesčio atsivežta tokia begalinė arogancija?Parašė John Rodyti pranešimąNe autobusų vairuotojų reikalas, kokios turi būti gatvės. Jie sukioja autobuso didelę baranką tokiose gatvėse, kokios yra, o jei nepatinka, valina ten, kur patinka.
Comment
-
Kievieną kartą kai teko išvažiuoti iš A juostos.Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
kada autobusas ar troleibusas nepravaziavo?
Comment
-
O kodėl tas autobusas/troleibusas privalo tilpti, jei juostos tvarkymas dar nebaigtas, sustatyti ant A juostos atšvaitai kas keliasdešimt metrų ir nurodytas 30 km/h greitis? Kai bus pabaigta ir netilps - tada ir šaukite.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kievieną kartą kai teko išvažiuoti iš A juostos.
- 4 patinka
Comment
-
Nepravažiuoja dėl to, kad parkavimo kišenės yra belekaip užstatytos automobiliais, nes jose normaliai niekas nenuvalo. Gi visi gudrūs - ne lygis nusikasti sniegą kastuvu - "kur seniūnijaaa!".
Valytuvas dargi "nuvalė" (apgadino) porą salelių, nes jų nesimato po sniegu (o gal ir netilpo ašmenys).
Comment
-
Nes juosta projektuojama per siaura, todėl netilps ir kai bus baigta tvarkyti.Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
O kodėl tas autobusas/troleibusas privalo tilpti, jei juostos tvarkymas dar nebaigtas, sustatyti ant A juostos atšvaitai kas keliasdešimt metrų ir nurodytas 30 km/h greitis? Kai bus pabaigta ir netilps - tada ir šaukite.
- 2 patinka
Comment
-
Tai o ką vairuotojas gali daugiau pasakyt? Teoriškai, taip, sąlygos jam pablogintos - reikia įdėti daugiau pastangų, važiuoti atidžiau, nebėra kosminių atstumų, kur tilpsi skersai išilgai, ir dėl to jo pasisakymo reziume - viskas BLOGAI.
Pilnai sutinku, kad per didelio svorio vairuotojo, kad ir autobuso, nuomonei, čia suteikti nereiktų.
Galų gale, iš viso to straipsnio tik šios kelios eilutės yra apie gatvių plotį:
Išvis, kas čia per minčių kratinys? Pirma, konstatuojama, kad nevienodas šaligatvių aukštis. Toliau, turbūt turima minty, kad, įsukant į stotelę galima autobuso priekį užleisti ant bortelio taip sustojant arčiau bortelio - kaip siauresnė gatvė/juosta to neleidžia daryti dabar? Bortelio aukštis juk nepakilo. Ir galiausiai, suprasti, kad probema yra tik piko metu, ne piko metu juostos plotis pakankamas?„Šaligatvių aukštis yra nevienodas. Kai kurios stotelės turi žemesnius bortelius ir gali drąsiai nuleisti autobuso priekį virš bortelių, norėdamas arčiau privažiuot, bet dėl susiaurintų eismo juostų kyla problemų. Piko metu nesaugu važiuoti, nes eismo juostos plotis ribotas“, – akcentavo pašnekovas.Paskutinis taisė thisisgoodnews; 2022.12.21, 13:35.
- 7 patinka
Comment
-
ne piko metu gali važiuoti ant ištisinės, prieš eismą ir kitaip, ir tokiu būdu tilpti pravažiuoti debiliškom susiaurintom gatvėm.Parašė thisisgoodnews Rodyti pranešimąIr galiausiai, suprasti, kad probema yra tik piko metu, ne piko metu juostos plotis pakankamas?
-
Comment
-
Taip ir nesupratauParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kievieną kartą kai teko išvažiuoti iš A juostos.
"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nes juosta projektuojama per siaura, todėl netilps ir kai bus baigta tvarkyti.
siandien matyt pilnatis. su teksto suvokimu problemos? Tai piktinkis kai bus pabaigta, nuimti laikinia zenklai o tada ir ziuresime.
"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
- 1 patinka
Comment
-
Kai bus pabaigta piktintis bus per vėlu. Piktintis riekia tada kaip dar galima ištaisyti klaidą.Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
siandien matyt pilnatis. su teksto suvokimu problemos? Tai piktinkis kai bus pabaigta, nuimti laikinia zenklai o tada ir ziuresime.
- 1 patinka
Comment
-
Tai labai gerai iliustruoja, kad automobilių juosta platesnė nei VT, o troleibusas jeigu ne stotelėje stovės teks važiuoti per ištisinę liniją.Parašė Creatium Rodyti pranešimąTai mes jau visi matėm kaip ten niekas netelpa niekur... Aiškiai matosi, kad net automobilių vairuotojai netilpdami į juostas blaškosi nuo vieno šono iki kito.

P.S. lol @ eilinį kartą nemokant įrengti šuliniuko kuris išsikiša į bortelį. Net sušikta Palanga šitą dalyka susitvarkė.
- 2 patinka
Comment
-
Kai kur Europoje (pvz. Italijoje) greitkeliai ("autostrada" su 100km/h greičiu) yra siauresni nei Narbuto g. Vilniuje. Pavyzdys iš Google streetview (https://goo.gl/maps/ecaBXN9ubuiZGYkN6)Parašė Creatium Rodyti pranešimąTai mes jau visi matėm kaip ten niekas netelpa niekur... Aiškiai matosi, kad net automobilių vairuotojai netilpdami į juostas blaškosi nuo vieno šono iki kito.
- 5 patinka
Comment
-
Gal geriau orientuokimės į Švediją, Ispaniją ar Prancūziją nei į Italiją šiuo atžvilgiu?Parašė evil Rodyti pranešimą
Kai kur Europoje (pvz. Italijoje) greitkeliai ("autostrada" su 100km/h greičiu) yra siauresni nei Narbuto g. Vilniuje. Pavyzdys iš Google streetview (https://goo.gl/maps/ecaBXN9ubuiZGYkN6)

O šiai ptai italijoje dar žaidžia ir tai kad kalnuose daug brangiau įrengti plačią autostradą.
Edit: Šiaip dar kartą galiu paadvokatuoti kopijuoti viską iš Danų, panašu kad jie ir čia gerai elgiasi.
Comment
-
gal ponui reikia akinius naujus.. nesuprantu kurioje vietoje jis vaziuos per istisine.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai labai gerai iliustruoja, kad automobilių juosta platesnė nei VT, o troleibusas jeigu ne stotelėje stovės teks važiuoti per ištisinę liniją.
P.S. lol @ eilinį kartą nemokant įrengti šuliniuko kuris išsikiša į bortelį. Net sušikta Palanga šitą dalyka susitvarkė."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Pilnai pritariu, kopijuokim danus, tai daug geriau. Ten eismo juostos mieste (bent Kopenhagoj) dar siauresnės.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąGal geriau orientuokimės į Švediją, Ispaniją ar Prancūziją nei į Italiją šiuo atžvilgiu?
Edit: Šiaip dar kartą galiu paadvokatuoti kopijuoti viską iš Danų, panašu kad jie ir čia gerai elgiasi.
- 4 patinka
Comment
Nemeluok, tai yra fiziškai neįmanoma. Dvi taip arti važiuojančios mašinos vieną kitą atstumtų dėl elektromagnetinės jėgos ir įvyktų katastrofa. Šita foto - feikas
Comment