Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vienas pokytis, kad važiuojant nuo Saltoniškių sankryžos uždraudė sukti į kairę, t.y. apsisukt. Kaip tik taikiau prieš porą dienų į Circle K arčiau kalno ir teko neplanuotą pasivažinėjimą apturėti Bet kad uždraudė, matyt, kad gerai. Dings variantų kažką "apšokti", bet ir dings kliūtys dėl apsisukinėjančių. Aišku, kažkada planuotas viadukas toje vietoje visgi būtų geriau

    Comment


      Parašė RamasN Rodyti pranešimą
      Vienas pokytis, kad važiuojant nuo Saltoniškių sankryžos uždraudė sukti į kairę, t.y. apsisukt. Kaip tik taikiau prieš porą dienų į Circle K arčiau kalno ir teko neplanuotą pasivažinėjimą apturėti Bet kad uždraudė, matyt, kad gerai. Dings variantų kažką "apšokti", bet ir dings kliūtys dėl apsisukinėjančių. Aišku, kažkada planuotas viadukas toje vietoje visgi būtų geriau
      Deja, apsisukinėjančių toje vietoje vis dar galima pamatyti kasdien. Turbūt iki pirmojo policijos reido.
      دائما الليتوانيه

      Comment


        Duotas startas Geležinio Vilko gatvės lietaus nuotekynės rekonstrukcijai

        Sostinėje stipriai palijus, vos per sekundę bus išvaloma iki 5000 l lietaus srauto (maždaug tiek pat kiek telpa į 25 vonias), o Vilniaus šiaurinėje miesto dalyje kritulių surinkimas taps gerokai efektyvesnis – toks rezultatas bus pasiektas, kai Vilniaus savivaldybės įmonė „Grinda“ įgyvendins Geležinio Vilko lietaus nuotekynės kolektoriaus rekonstrukcijos su valyklų ir taršos monitoringo sistemų įrengimo projektą. Savivaldybės įmonė pasirašė sutartį su „Sweco Lietuva", leisiančią pradėti projektavimo darbus. Tai regioninės svarbos projekto „Paviršinių nuotekų sistemų tvarkymas Vilniaus mieste“ dalis.

        „Tokio sudėtingumo projekto Lietuvoje dar nebuvo įgyvendinta, todėl UAB „Grinda“ svarstė 3 galimus šios projekto įgyvendinimo techninius sprendimus. Dabar prasidėjus projektavimo darbams, bus vertinami visi sprendimai, o atlikus jų analizes bus pasirinktas vienas, atsižvelgiant į kaštų ir naudos santykį,“ – teigia UAB „Grinda“ vadovas Kęstutis Vaicekiūtis...
        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          Naujas lietaus kolektorius šalia GV - Žalgirio sankryžos, per liūtis šita vieta gal jau nebebus užsemiama.

          Click image for larger version  Name:	F426DD41-07D6-45C9-993C-70A29D663165.jpeg Views:	1 Size:	317,3 kB ID:	1653423
          Paskutinis taisė Lettered; 2018.07.10, 13:22.
          Flickr

          Comment


            Sveiki,
            Ar yra planų platinti šitoje vietoje? Kosmetinis pakeitimas, o bet labai pralaisvintų aplinkui

            Comment


              Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą
              Sveiki,
              Ar yra planų platinti šitoje vietoje? Kosmetinis pakeitimas, o bet labai pralaisvintų aplinkui
              Nėra. Šitą vietą neseniai jau rekonstravo. Dėl pralaisvinimo irgi abejotina. Nebent statyti ten vizijose planuotą kelių lygių sankryžą. Bet ir toks sprendimas abejotinas, nes bottleneck'as tiesiog pasislinktų į kitą vietą šalimais. Ten dabar reiktų nebent gerinti pėsčiųjų accessibility.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Nėra. Šitą vietą neseniai jau rekonstravo. Dėl pralaisvinimo irgi abejotina. Nebent statyti ten vizijose planuotą kelių lygių sankryžą. Bet ir toks sprendimas abejotinas, nes bottleneck'as tiesiog pasislinktų į kitą vietą šalimais. Ten dabar reiktų nebent gerinti pėsčiųjų accessibility.
                Reikalinga tik viena juosta link Žalgirio g, stipriai apmažintu apkrovą tam mažam žiedukui, nebūtų gal tokių eilių nuo pat Pedagoginio žiedo.

                Comment


                  Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą
                  Sveiki,
                  Ar yra planų platinti šitoje vietoje? Kosmetinis pakeitimas, o bet labai pralaisvintų aplinkui
                  Bene ką tik buvo toks pat klausimas. Yra, šiemet turėtų daryti. Projektas paruoštas abejoms pusėms. Praėjusiais metais padarė kitą pusę, šiemet turėtų šią padaryt.

                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Nėra. Šitą vietą neseniai jau rekonstravo. Dėl pralaisvinimo irgi abejotina. Nebent statyti ten vizijose planuotą kelių lygių sankryžą. Bet ir toks sprendimas abejotinas, nes bottleneck'as tiesiog pasislinktų į kitą vietą šalimais. Ten dabar reiktų nebent gerinti pėsčiųjų accessibility.
                  Yra. Žr. komentarą aukščiau. Reiks pridėt į Citify, kažkaip būsiu praleidęs.

                  Comment


                    Dar 2016 metais VMSA atrašė apie planuojamą papildomą juostą:
                    Informuojame, kad Saltoniškių gatvės administracinių pastatų statytojui išduotos prisijungimo sąlygos, kur nustatyta suprojektuoti transporto mazgą, apimantį Geležinio Vilko, Ukmergės ir Žalgirio gatvių sankryžas. Nurodyta suprojektuoti keturias eismo juostas Geležinio Vilko gatvėje nuo PC Rimi iki sankryžos su Ukmergės g.,
                    Atsiminęs susiradau ir pakartotinai uždaviau klausimą klerkams.
                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Nedažnai tenka keliaut GV vakarinių spūsčių metu, bet paskutinį kart judant nuo Gerosios Vlties žiedo link Saltoniškių, bet kurios rūšies vėžlio ar sraigės nepavejant, turėjau apsčiai laiko paspėlioti kur tas fuc**n bottleneck'as užgimsta. Po geros valandėlės jau turėjau įtarimus patvirtinusį atsakymą - Geležinio Vilko/Žalgirio gatvių transporto zamyzganas mazgas. Prašliaužus tą vietą, kur sanryža su žalia rodykle kairėn, tarp Hesburgerio ir Circle K degalinės iškart vėl galėjau važiuot nebešliaužiant. Tai turbūt GV-Žalgirio g. šviesoforas, pasitinkantis srautą link Baltupių, ir yra pagrindinis kaltininkas.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Nėra. Šitą vietą neseniai jau rekonstravo. Dėl pralaisvinimo irgi abejotina. Nebent statyti ten vizijose planuotą kelių lygių sankryžą. Bet ir toks sprendimas abejotinas, nes bottleneck'as tiesiog pasislinktų į kitą vietą šalimais. Ten dabar reiktų nebent gerinti pėsčiųjų accessibility.
                        Kaklelis dabar yra būtent šita vieta, bet rekonstravus situacija turėtų gerokai pagerėti, toliau pasislinkti jam nėra kur, nes srautai jau pasiskirsto į Žalgirio, Ozo ir kitas gatves.

                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Kaklelis dabar yra būtent šita vieta, bet rekonstravus situacija turėtų gerokai pagerėti, toliau pasislinkti jam nėra kur, nes srautai jau pasiskirsto į Žalgirio, Ozo ir kitas gatves.
                          Tik vieno nesuprantu. Jei visvien statys papildomą šviesoforą apsisukimui, tai kam jį prireikė taip toli nugrūsti, kad gautusi toks siauras smaigalys? Kuo blogai pvz. sulygiuoti su priešais esamu išvažiavimu ir suformuoti normalią sankryžą? Dabar kažkaip chaotiškai gaunasi.
                          Paskutinis taisė Ginthus; 2019.01.24, 08:41.

                          Comment


                            Parašė evvt Rodyti pranešimą
                            Prašliaužus tą vietą, kur sanryža su žalia rodykle kairėn, tarp Hesburgerio ir Circle K degalinės iškart vėl galėjau važiuot nebešliaužiant. Tai turbūt GV-Žalgirio g. šviesoforas, pasitinkantis srautą link Baltupių, ir yra pagrindinis kaltininkas.
                            Iki rekonstrukcijos ten kamstyje judedavom pakankamai greitu tempu, kartais net netekdavo stoveti - visada riededavau. Po rekonstrukcijos buvo perreguliuotos sviesoforu fazes ir kamstis gerokai pailgejo ir aisku eismas suletejo.

                            Ka dar pastebejau - pagal KET sukdami desnen kai tai leidzia lentele su rodykle, vairuotojai turi sustoti prie raudono sviesoforo. Butent del sito sustojimo taip pat labai leteja eismas ir mazeja toliau esancios sankryzos paralaidumas.

                            Comment


                              teisybes delei, komunikacija buvo, kad siemet darys +juosta vaziuojant link centro (nuo Zalgirio g. iki sankryzos su Ukmerges g.). as nesu mates pasakymu, kad 2019vasara bus sutvarkyta ir ta dalis nuo centro link Santaru.

                              Comment


                                Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                                teisybes delei, komunikacija buvo, kad siemet darys +juosta vaziuojant link centro (nuo Zalgirio g. iki sankryzos su Ukmerges g.). as nesu mates pasakymu, kad 2019vasara bus sutvarkyta ir ta dalis nuo centro link Santaru.
                                Logiška būtų, jog ir nuo centro atkarpą sutvarkytų šiemet, nes Park Town, kurie viską finansuoja, antras etapas turėtų būti baigtas iki šių metų galo, ar jie pastatus pabaigs, bet infrastruktūrą, kad turėtų patogų įvažiavimą, dar tik po metų finansuos? Ar čia dėl savivaldybės nesigauna anksčiau visko užbaigti?
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Logiška būtų, jog ir nuo centro atkarpą sutvarkytų šiemet, nes Park Town, kurie viską finansuoja, antras etapas turėtų būti baigtas iki šių metų galo, ar jie pastatus pabaigs, bet infrastruktūrą, kad turėtų patogų įvažiavimą, dar tik po metų finansuos? Ar čia dėl savivaldybės nesigauna anksčiau visko užbaigti?
                                  Straipsniuose apie ženklinimo bėdą sukant nuo Baltupių/Santariškių į Žalgirio gatvę buvo minėta, kad šiemet turi sutvarkyt. O vienintelis būdas sutvarkyt ir yra nutiest papildomą juostą.

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Logiška būtų, jog ir nuo centro atkarpą sutvarkytų šiemet, nes Park Town, kurie viską finansuoja, antras etapas turėtų būti baigtas iki šių metų galo, ar jie pastatus pabaigs, bet infrastruktūrą, kad turėtų patogų įvažiavimą, dar tik po metų finansuos? Ar čia dėl savivaldybės nesigauna anksčiau visko užbaigti?
                                    finansuoja tai M.M.M., ne MG valda. MG prisimeta prie Japonisko sodo (jei nieko nemaisau)

                                    Comment


                                      Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

                                      finansuoja tai M.M.M., ne MG valda. MG prisimeta prie Japonisko sodo (jei nieko nemaisau)
                                      Šiaip įdomu, nes UAB Daltonas nurodytas kaip projektinių pasiūlymų berods vykdytojas. Tad gali būt, kad jie apmokėjo jų rengimą, o UAB XXT - statybą.

                                      Comment


                                        Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą

                                        Reikalinga tik viena juosta link Žalgirio g, stipriai apmažintu apkrovą tam mažam žiedukui, nebūtų gal tokių eilių nuo pat Pedagoginio žiedo.
                                        Visada trūksta "tik vienos juostos". Deja, praktika rodo, kad šitas būdas beveik niekada neduoda norimo rezultato. O šalutiniai poveikiai beveik visada būna blogi.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Visada trūksta "tik vienos juostos". Deja, praktika rodo, kad šitas būdas beveik niekada neduoda norimo rezultato. O šalutiniai poveikiai beveik visada būna blogi.
                                          Neteisus. Labai šalia, nusukime iš Žalgirio į GV kalnan šalia Rimi papildoma juosta davė labai didelę naudą. Kamščiai sumažėjo žiauriai. Ilgis nedidelis.
                                          Kitas pavyzdys kokie 10m iš GV į Baltupio gatvę už viaduko virš Ateities. Irgi žiauriai.
                                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X