Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vėluojantys Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Lrytas.lt 2021.10.06

    Į niekur vedančio viaduko istorija Vilniuje:
    kaip viskas atrodys po rekonstrukcijos
    Stūksančio virš Vilniaus vakarinio aplinkkelio ir vedančio į niekur viaduko istorija tęsiasi. Kol Vilniaus miesto savivaldybės atstovai žada, kad sutvarkys prieigas, esančias Vilniaus miesto savivaldybės ribose, rajono dalyje esančių prieigų likimas lieka neaiškus.(...)

    „Vilniaus rajono savivaldybė nesiriboja su Vilniaus vakariniu aplinkkeliu, todėl negali suprojektuoti ir įrengti kitą viaduko virš Vilniaus vakarinio aplinkkelio pusę. Pažymime, kad eismo jungtis nuo Dvaro g. iki Helsinkio g., vedanti iki Vakarinio aplinkkelio, nėra įtraukta į Vilniaus rajono savivaldybės vietinės reikšmės kelių ir gatvių sąrašą. Dvaro g. yra VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos balanse ir direkcija kaip kelio valdytojas tvarko, prižiūri ir vykdo projektavimo darbus minėtoje gatvėje“, – komentuoja Vilniaus rajono savivaldybės atstovai.

    „Šiuo metu yra rengiamas valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 5241 Buivydiškės–Zujūnai ruožo nuo 1,500 iki 3,560 km rekonstravimo projektas“, – sako Saulius Jansonas, Lietuvos automobilių kelių direkcijos Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus komunikacijos vadybininkas. Rekonstrukcijos metu bus sutvarkytos Dvaro ir Buivydiškių gatvės.

    Rekonstrukcijos metu bus įrengiamos 2 eismo juostos skirtingomis kryptimis, kiekvienos eismo juostos plotis – 3,25 m (abiejų juostų ilgis – 6,5 m).

    Iš Dvaro gatvės galima patekti į Helsinkio gatvę, kurios rekonstravimo projektas neapima. Tai reiškia, kad kol kas niekas nesiruošia tvarkyti Helsinkio g. atkarpos, esančios Vilniaus rajono savivaldybės ribose.

    http://www.lrytas.lt/auto/saugus-eis...cijos-20855103

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Eilinis kartas kai įsivaizduojama, kad pakeitus gatvę kitkas susitvarkys savaime. Ar kas nors be infrastruktūros fanų suprastų kad Upės gatvė D kategorijos? Nemanau.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Šiaurinė g. realiai tėra reikalinga tik kaip alternatyva vidiniam miesto srautui Ateities ir Ozo g., kad ten spūstis apmažinti, tai nieko blogo, kad ji bus žemos kategorijos.
    Iš Nemenčinės ar Pabradės važiuoja šiuo maršrutu, ypač dabar, kai A14 rekonstruotas iki tos Nemenčinėlės:
    Užkliuvo žodis TIK. Vilnius yra Lietuvos pakraštyje ir čia natūraliai yra mažesnis srautas nei Kaune per kokį nors Kleboniškio tiltą.
    Gal kur nors yra skaičiai, kiek yra tranzito. Tačiau pirmiausiai turi būti sprendžiamos miesto transporto problemos, kurių paspirtukai neišspręs.

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Pridėčiau, kad A14-Nemenčinė atkarpa aktyviai užsistatinėja ir gyventojai reikalauja greičio mažinimo priemonių. Ten bus ištisinė gyvenvietė/namai iki kol pastatys Šiaurinę gatvę (iki 2030).
    Propaguoti "aplinkkelį" 108 kelią, kol jis eina per Nemenčinės miesto ir Maišiagalos miestelio vidurį, yra ne visai sąžininga tų miestelių gyventojų atžvilgiu
    Dar prieš 12-15 metų sukurtuose apskričių ir rajonų bendruosiuose planuose buvo numatyti Nemenčinės ir Maišiagalos aplinkkeliai. Tačiau tai bus gal kokiais 2221 metais, nes per 30 metų Lietuvoje nutiesti vos 4 nauji aplinkkeliai.
    Tačiau 108 kelias turi atskirą temą.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Iš Nemenčinės gal ir važiuoja, iš Pabradės ir toliau važiuoja nebent tie, kuriems reikia į Santariškes. Kitu atveju visi važiuoja per Nemenčinės pl., nes tiesiog gaunasi arčiau, ir dažnai greičiau, negu važiuot pro KK108 vingius.
    Norėjau tą patį rašyt.
    Pridėčiau, kad A14-Nemenčinė atkarpa aktyviai užsistatinėja ir gyventojai reikalauja greičio mažinimo priemonių. Ten bus ištisinė gyvenvietė/namai iki kol pastatys Šiaurinę gatvę (iki 2030).

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Antakalnio g. negali važiuoti sunkvežimiai. Natūralu, kad reikia jungties su Olandų g. Tai Žirmūnų, darbininkiška/neelitinė gatvė gavo sunkvežimius.

    Su Šiaurine yra klaida. Ozo g. yra stadionas. Jei žmogus iš Pabradės, Nemenčinės važiuoja į Kauną, jam reikia kirsti tranzitu Vilnių. Ne pro stadioną, ne pro Ozą, ne pro Akropolį jis turi važiuoti. 2023 rinkimai, nauja valdžia ir atitaisys.

    Konstitucijos g. visgi tranzito nereik. Upės slėnis, sunkiai sklaidosi dujos. Kaip ir pritarčiau keitimui B > C. Bet tik su sąlyga, kad Šiaurinė tampa B.
    Šiaurinė g. realiai tėra reikalinga tik kaip alternatyva vidiniam miesto srautui Ateities ir Ozo g., kad ten spūstis apmažinti, tai nieko blogo, kad ji bus žemos kategorijos.
    Iš Nemenčinės ar Pabradės važiuoja šiuo maršrutu, ypač dabar, kai A14 rekonstruotas iki tos Nemenčinėlės:

    Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	2990
Size:	328,7 kB
ID:	1918279

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Romas
    Tas pats kategorijos keitimas ir su Šiaurine gatve.
    Panašių pakeitimų galima paieškoti ir daugiau.
    Žirmūnų gatvei prie pat gyvenamųjų namų paliko B kategoriją.
    O Kareivių gatvei "pagerino kategoriją iš C į B ir davė leidimą šalia pastattyti 500 butų o kitoje gatvės pusėje -.davė leidimą konvertuoti Kuro aparatūros gamyklą į "poilsio patalpas". Abuiejų teritorijų išvažiavimai į Karievių gatvę.
    .
    Antakalnio g. negali važiuoti sunkvežimiai. Natūralu, kad reikia jungties su Olandų g. Tai Žirmūnų, darbininkiška/neelitinė gatvė gavo sunkvežimius.

    Su Šiaurine yra klaida. Ozo g. yra stadionas. Jei žmogus iš Pabradės, Nemenčinės važiuoja į Kauną, jam reikia kirsti tranzitu Vilnių. Ne pro stadioną, ne pro Ozą, ne pro Akropolį jis turi važiuoti. 2023 rinkimai, nauja valdžia ir atitaisys.

    Konstitucijos g. visgi tranzito nereik. Upės slėnis, sunkiai sklaidosi dujos. Kaip ir pritarčiau keitimui B > C. Bet tik su sąlyga, kad Šiaurinė tampa B.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Panašu, kad buvo B kategorija. Tačiau ji riboja viską.
    C kategorija savivaldybei atriša rankas.
    Čia 2007 planas...

    https://vilnius.lt/wp-content/upload...ategorijos.png
    C kategorija savivaldybei gal ir atriša rankas - leidžia užrišti viską ir nieko nedaryti, kad gerėtų eismas.

    Čia gatvių kategorijos pagal 2020 m. Vilniaus bendrąjį planą
    Raudona -A kategotrija, Mėlyna - B, žalia -C

    https://vilnius.lt/lt/miesto-pletra/...o-sprendiniai/
    https://vilnius.lt/wp-content/upload...2020-01-29.pdf

    Tas pats kategorijos keitimas ir su Šiaurine gatve.
    Panašių pakeitimų galima paieškoti ir daugiau.
    Žirmūnų gatvei prie pat gyvenamųjų namų paliko B kategoriją.
    O Kareivių gatvei "pagerino kategoriją iš C į B ir davė leidimą šalia pastattyti 500 butų o kitoje gatvės pusėje -.davė leidimą konvertuoti Kuro aparatūros gamyklą į "poilsio patalpas". Abuiejų teritorijų išvažiavimai į Kareivių gatvę.
    Tuskulėnų gatvė su iškiliosiomis pėsčiųjų perėjomis ir įvažiavimais į keimus irgi kažkokiu būdu pavirto į B kategoriją.

    Tiesą sakant, koks skirtumas, kokios gatvės ši savivaldybė nė nepradės tiesti ar rekonstruoti - A, B, C ar Š kategorijos.
    Nors su Š gatvių kategorija (kai nieko nedaroma) Vilniuje visai neblogi reikalai.
    Paskutinis taisė Romas; 2021.10.08, 06:57.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Panašu, kad buvo B kategorija. Tačiau ji riboja viską. C kategorija savivaldybei atriša rankas.

    Čia 2007 planas...

    https://vilnius.lt/wp-content/upload...ategorijos.png
    Paskutinis taisė Romas; 2021.10.07, 21:40.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Gal kas pamenat ar visada Konstitucijos pr. buvo C kategorijos? Tuskulėnų g., Žirmūnų g., T. Narbuto g.- B kategorijos

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1590
Size:	127,8 kB
ID:	1918219

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Teismas: viaduko ties posūkiu į Tarandę statybos konkursas turi būti rengiamas iš naujo

    Viaduko ties posūkiu į Tarandę Vilniuje, magistralės Vilnius–Panevėžys pradžioje, statybos konkursas turi būti rengiamas iš naujo, nes konkurso organizatorė Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) parengė neaiškų pirkimo sąlygų projektą.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Virš Vakarinio aplinkkelio esantis viadukas neduoda ramybės: ar kas nors sutvarkys jo prieigas?
    Vilniaus miesto savivaldybė savo pažadus tesi ir po truputį pradeda judinti Helsinkio g. statybas. Kitaip atrodo situacija iš kitos viaduko pusės, kurios kol kas niekas tvarkyti nesiima.

    „Vilniaus rajono savivaldybė nesiriboja su Vilniaus vakariniu aplinkkeliu, todėl negali suprojektuoti ir įrengti kitą viaduko virš Vilniaus vakarinio aplinkkelio pusę. Pažymime, kad eismo jungtis nuo Dvaro g. iki Helsinkio g., vedanti iki Vakarinio aplinkkelio, nėra įtraukta į Vilniaus rajono savivaldybės vietinės reikšmės kelių ir gatvių sąrašą. Dvaro g. yra VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos balanse ir direkcija kaip kelio valdytojas tvarko, prižiūri ir vykdo projektavimo darbus minėtoje gatvėje“, – komentuoja Vilniaus rajono savivaldybės atstovai.

    Sužinoję, kad Vilniaus rajono savivaldybė prieigų iki viaduko – netvarkys, kreipėmės į Lietuvos automobilių kelių direkciją.

    „Šiuo metu yra rengiamas valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 5241 Buivydiškės–Zujūnai ruožo nuo 1,500 iki 3,560 km rekonstravimo projektas”, – sako Saulius Jansonas, Lietuvos automobilių kelių direkcijos Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus komunikacijos vadybininkas.

    Rekonstrukcijos metu bus sutvarkytos Dvaro ir Buivydiškių gatvės. Iš Dvaro gatvės galima patekti į Helsinkio gatvę, kurios rekonstravimo projektas – neapima. Tai reiškia, kad kol kas niekas nesiruošia tvarkyti Helsinkio g. atkarpos, esančios Vilniaus rajono savivaldybės ribose. Rekonstrukcijos metu bus įrengiamos 2 eismo juostos skirtingomis kryptimis, kiekvienos eismo juostos plotis – 3,25 m (abiejų juostų ilgis – 6,5 m). Kairėje kelio pusėje projektuojamas bendras pėsčiųjų dviračių takas, kurio plotis sieks 2,50 m. Dešinėje kelio pusėje, ten, kur teritorijos užstatytos gyvenamaisiais ar viešojo naudojimo pastatais, įrengiamas šaligatvis. Taip pat bus įrengtos 4 iškilios pėsčiųjų perėjos.

    Be to, naujai projektuojamos 8 autobusų sustojimo aikštelės, o per visą rekonstruojamą kelio ruožą įrengiamas apšvietimas. Esami medžiai bei krūmai, kurie trukdo projekto įgyvendinimui, bus iškertami.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Aš šiaip jau pasiūliau ne kraštitinumą, o kompromisą, jog bent kažkada Vilniuje būtų sutvarkyti keliai jungiantys skirtingas savivaldybes ir kuriuose didelis srautas juda tarp tų savivaldybių, nu bet jei mėgstat kraštutinumus, tai galim ir šitaip daryti: naikinam LAKD ir tuomet tegu ne tik Vilnius bet ir visi kiti rajonai būna atsakingi už kiekvieną kelią esantį jo teritorijoje. Pažiūrėsim kaip Kalvarijos savivaldybei seksis via balticą tiesti (net ir už es pinigus)
    Paskutinis taisė themanual; 2021.09.22, 10:01.

    Komentuoti:


  • luknas
    replied
    Manau, kad gatvės nereikalingos, o užtektų tik paspirtukininkų ir dviračių takų. Gatves galima būtų išardyti ir apsodinti ekologiškomis daržovėmis ir vaisiais ir visi bus patenkinti.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė luknas Rodyti pranešimą
    Su tokiu požiūriu, kad Vilniuje nereikia vystyti kelių infrastuktūros, po kokių 5-10 metų bus nuolatiniai kamščiai ir visur smogas.
    Bet kaip tu nesupranti, gi per 5 metus 90% vilniečių persės ant dviračių ir kam išvis tos gatvės reikalingos!

    Komentuoti:


  • luknas
    replied
    Su tokiu požiūriu, kad Vilniuje nereikia vystyti kelių infrastuktūros, po kokių 5-10 metų bus nuolatiniai kamščiai ir visur smogas.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Pasižiūrėjau kažkokius projektus ar tai pasiūlymus Galvės g. tai ten ir platinimai, viadukų statybos ir t.t. Ne miesto jėgoms (tiksliau ne ten prioritetai turėtų būti), ir šiaip jeigu tai įvažiavimas į miestą ir turi priskirtą kelio numerį tegu tvarkosi LAKD, jeigu yra poreikis viadukams ir pan. Miestas čia turėtų būti atsakingas nebent už asfalto dangos atnaujinimą ir viskuo kas susiję su darniu judumu: VT stotelėmis, pėsčiųjų ir dviračių takais, perėjomis ir t.t. Nemenčinės pl platinimu irgi galėtų LAKD užsiimti, nes įtariu kad Vilniečių poreikiams pakaktų ir dabartinės dviejų juostų gatvės.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Išvada: vėluojantys projektai yra gudri miesto strategija apriboti miestiečių keliones autotransportu ir tuo pačiu tapti labai eco!
    Perspektyvoje apriboti gyventojų ilgesnio atstumo keliones apskritai.
    Mano žmona dirba kaip tik prie Galvės g. (įmonių ten labai daug). Dauguma darbuotojų važiuoja iki darbo 15-30 km, keli nuo keliasdešimt km iki 320 km (Klaipėda). Greitai jie tokios teisės neturės, nes Galvės gatvė bus uždaryta, kad į miestą neprasibrautų kotedžininkai. Nebent pėsčiomis, paspirtukais ar dviračiais, slidėmis ir pan. (nes normalaus vis žadamo dviračių tako iki Trakų per 20 metų nenutiesė)

    P.S. gal čia šiek tiek per daug emocionaliai, bet reikia šiek tiek užgroteskinti siituaciją su mėtymaisi į kraštutinumus.
    Labai geras užgroteskinimas į kitą pusę, aš pats groteskinau į kitą radikalumą

    Aš tai šiaip pats pasisakau už Galvės g. išplatinimą ir aplinkinių gatvių ir teritojų sutvarkymą ir dėl ten esančių darbo vietų, ir šiaip kad tai yra vienas svarbesnių kelių į miestą. Svarbu ten nepamiršti ir VT ir gatvių humanizavimo - kad automobilis nebūtų vienintelis racionalus būdas ten patekti.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Šiaip tai Šiaurinė gatvė būtų visų pirma kaip Fabijoniškių, Pašilaičių, Šeškinės jungtis su Vakariniu aplinkkeliu, kad Talino ir Rygos gatvėse gyvenantys galėtų pagaliau ramiai gyventi, kaip ir turi būti D statuso gatvėje.

    Nemenčinės plentas yra jungtis Vilniaus priemesčiui Nemenčinei, kur geležinkelio nėra, kaip kad Trakuose, ir iš kur žmonės važiuoja dirbti/mokytis į Vilnių.

    Mykolo Lietuvio gatvė yra savotiškas Fabijoniškių aplinkkelis, nes yra nemažas srautas (įskaitant krovinius) tarp VA/Ukmergės sankryžos ir Santariškių. Taip pat nukrautų D kategorijos Krivicko gatvę, kurioje dėl labai didelio tranzitinio eismo gyventojai jau dabar skundžiasi.

    Pavilionių gatvė tiesiog išbaigtų gatvių tinklą Perkūnkiemyje bei būtų kaip papildoma jungtis tarp VA ir Fabijoniškių - dabar jos srautą turi perimti siaura ir tankiai apgyvendinta D kategorijos Gabijos gatvė.

    Taurupės ir Gilužio gatvės būtų kaip atsarginis išvažiavimas iš Pilaitės bei tam tikras Pilaitės prospekto aplinkkelis, nes vis tiek labai abejoju, ar per artimiausius 10 metų ten visur atsiras patogus ir dažnai kursuojantis VT.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Išvada: vėluojantys projektai yra gudri miesto strategija apriboti miestiečių keliones autotransportu ir tuo pačiu tapti labai eco!
    Perspektyvoje apriboti gyventojų ilgesnio atstumo keliones apskritai.
    Mano žmona dirba kaip tik prie Galvės g. (įmonių ten labai daug). Dauguma darbuotojų važiuoja iki darbo 15-30 km, keli nuo keliasdešimt km iki 320 km (Klaipėda). Greitai jie tokios teisės neturės, nes Galvės gatvė bus uždaryta, kad į miestą neprasibrautų kotedžininkai. Nebent pėsčiomis, paspirtukais ar dviračiais, slidėmis ir pan. (nes normalaus vis žadamo dviračių tako iki Trakų per 20 metų nenutiesė)

    P.S. gal čia šiek tiek per daug emocionaliai, bet reikia šiek tiek užgroteskinti siituaciją su mėtymaisi į kraštutinumus.
    Paskutinis taisė Sula; 2021.09.21, 14:04.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Galvės gatvė - visi Vilniaus miesto gyventojai, penktadienį vakare važiuojantys į Trakų ežerų pusę, o sekmadienį vakare iš jo grįžtantys. Kamščiai ten būna kiekvieną vasaros savaitgalį
    Tegu ex-kaimiečiai susipranta, kad savaitgalius reikia leist kaip padoriems miestiečiams paspirtukais suvažiavus į senamiestį. Kas čia per nesąmonė važiuot į gamtą ir išvežinėt €€€ į Trakus/Druskininkus/Merkines.

    Nemenčinės plentui irgi tas pats galioja.

    Komentuoti:

Working...
X