Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Beje, dėl tos pačios vietos. Ironiška, kad dabar patogiausias būdas tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams ir kitiems micromobilininkams patekti iš Upės g. į Konstitucijos pr. yra pro Artery... požeminį parkingą. T.y. literaliai einant per automobiliams skirtus šlagbaumus ir po to pro automobiliams skirtą rampą į Konstitucijos pr.
    Argi neironiška
    Aš ir naudojuos tuo pravažiavimu. Pagalvojau, jei jie pastabės šitą tendenciją, ar nepadarys tam tikrų ribojimų

    Comment


      Parašė Kaid Rodyti pranešimą

      Argi neironiška
      Aš ir naudojuos tuo pravažiavimu. Pagalvojau, jei jie pastabės šitą tendenciją, ar nepadarys tam tikrų ribojimų
      O nebuvo pirminis planas sujungti požeminės perėjos po Europa su Artery, padarant praėjimą po Konstitucijos pr.?
      Kitu atveju tai eilinis pavyzdys, kad šitame mieste nėra planavimo ruošiantis kažką statyti.

      Comment


        Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

        O nebuvo pirminis planas sujungti požeminės perėjos po Europa su Artery, padarant praėjimą po Konstitucijos pr.?
        Kitu atveju tai eilinis pavyzdys, kad šitame mieste nėra planavimo ruošiantis kažką statyti.
        Yra, bet jis vis dar uždarytas ir atrodo, kad bus su durimis

        Comment


          Parašė Kaid Rodyti pranešimą

          Yra, bet jis vis dar uždarytas ir atrodo, kad bus su durimis
          Taip, norintiems aplenkti duris ir patekti į podzemkę irgi galima pasinaudoti tuo pačiu įvažiavimų į parkingą. Darnus judumas, walkability ir accessibility, tsakant.

          Comment


            Gyventojai kviečiami susipažinti su Lvivo ir Krokuvos gatvių pokyčių vizija

            <..>

            Susitikimas vyks Vilniaus miesto savivaldybės (Konstitucijos pr. 3) 20-ame aukšte. Susitikimo metu specialistai pristatys nagrinėjamos teritorijos raidos perspektyvas, Lvivo ir Krokuvos gatvių vizijas bei darnaus judumo (įskaitant ir viešojo transporto) perspektyvą šioje teritorijoje. Po pristatymo vyks diskusija prie teminių stalų – dalyviai galės paklausti ir išsakyti nuomonę apie kuriamus Lvivo ir Krokuvos gatvių dizaino principus ir su šiomis gatvėmis besiribojančias viešąsias erdves.

            <..>
            https://idvilnius.lt/lvivo-ir-krokuvos-gatviu-pokyciai/

            Comment


              Šatrijos - Laumėnų gatvių sankryža
              Foto 2024.05

              Šatrijos gatvėje pietų kryptimi kieta danga yra tik iki dviejų naujų namų


              Sankryža šalia "Naujojo Skanseno" kvartalo


              Šatrijos gatvėje eismas (ir parkavimas) šiaurės kryptimi atidarytas iki Videniškių gatvės


              Laumėnų gatvė vakarų kryptimi kol kas uždaryta




              Laumėnų gatvės vaizdas rytų kryptimi link Kernavės gatvės
              Anksčiau ši atkarpa turėjo Šatrijos gatvės vardą


              Yra kur tobulėti

              Comment


                Norima rekonstruoti Lvivo ir Krokuvos gatves - MadeinVilnius.lt - Vilniaus naujienų dienoraštis

                Gegužės 9 d. 18 val. „ID Vilnius“ kviečia gyventojus, vietos verslininkus ir visus, besidominčius pokyčiais Šnipiškėse į Lvivo ir Krokuvos gatvių pokyčių vizijos pristatymą. Susitikimo metu bus pristatomi „ID Vilnius“ parengti gatvių priešprojektiniai pasiūlymai, dalyviai galės užduoti klausimus ir teikti savo pastebėjimus gatvių raidos gairėms.
                Žiūrėsim, kas iš šito išeis. Lvivo g. rekonstrukcija yra būtina ir seniai overdue, bet žinant paskutines tendencijas VMS, turbūt nereiktų daug tikėtis.

                O Krokuvos g. projektas juk jau seniai yra, tai vėl iš naujo darys?
                Paskutinis taisė John; 2024.05.05, 12:15.

                Comment


                  Lvivo ir Krokuvos gatvių rekonstrukcija
                  Gegužės 9 d. 18 val. „ID Vilnius“ kviečia gyventojus, vietos verslininkus ir visus, besidominčius pokyčiais Šnipiškėse į Lvivo ir Krokuvos gatvių pokyčių vizijos pristatymą. Susitikimo metu bus pristatomi „ID Vilnius“ parengti gatvių priešprojektiniai pasiūlymai, dalyviai galės užduoti klausimus ir teikti savo pastebėjimus gatvių raidos gairėms. Susitikimas vyks Vilniaus miesto savivaldybės (Konstitucijos pr. 3) 20-ame aukšte. […]

                  Comment


                    Papildė planeliais:

                    Gegužės 9 d. 18 val. „ID Vilnius“ kviečia gyventojus, vietos verslininkus ir visus, besidominčius pokyčiais Šnipiškėse į Lvivo ir Krokuvos gatvių pokyčių vizijos pristatymą. Susitikimo metu bus pristatomi „ID Vilnius“ parengti gatvių priešprojektiniai pasiūlymai, dalyviai galės užduoti klausimus ir teikti savo pastebėjimus gatvių raidos gairėms.
                    https://idvilnius.lt/lvivo-ir-krokuvos-gatviu-pokyciai/


                    Lvivo pažiūrėjus į mažesnius bendrus planelius matosi kad reguliuojamas sankryžas planuoja keisti į žiedukus, planuojami 2-3 žiedukai.

                    Lvivo 1-as variantas:



                    Lvivo 2-as variantas:




                    Krokuvos 1-as variantas:



                    Krokuvos 2-as variantas:

                    Paskutinis taisė Edd; 2024.05.09, 10:43.

                    Comment


                      Lvivo g. - 1 var.
                      Krokuvos g. - 2 var.
                      Toliau jau detalės
                      Su šiomis gatvėmis daug geriau padirbėjo ID Vilnius nei su vakar pristatytomis senamiesčio gatvėmis.
                      Paskutinis taisė Kaid; 2024.05.09, 11:42.

                      Comment


                        Krokuvos g. konceptas super. Tik įdomu, ar tokia naujovė praeis pro vietos marozų ir juos reprezentuojančių politikų filtrą.
                        Paskutinis taisė John; 2024.05.09, 16:16.

                        Comment


                          Parašė Edd Rodyti pranešimą
                          Papildė planeliais:
                          Lvivo pažiūrėjus į mažesnius bendrus planelius matosi kad reguliuojamas sankryžas planuoja keisti į žiedukus, planuojami 2-3 žiedukai.
                          Lvivo 1-as variantas:

                          https://idvilnius.lt/lvivo-ir-krokuvos-gatviu-pokyciai/
                          Ačiū už pasidalinimą.
                          Gal pagaliau panaikins tas absurdiškas šviesoforines sekcijas Lvovo (Lvivo)-Kernavės gatvių sankryžoje

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Krokuvos g. konceptas super.
                            Krokuvos - atkarpa link Kalvarijos gatvės.
                            Realco projekto "Hero" vizualizacija, šalai matosi senasis monolitinis daugiaaukštis

                            https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...&ada1d1971a843

                            Krokuvos gatvė dabar
                            Foto 2024.05


                            Kažkas įsigudrina pravažiuoti nepametęs ratų




                            Comment


                              Faktinė fasado apdaila nelabai primena renderiuose rodomus vaizdus.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Krokuvos g. konceptas super. Tik įdomu, ar tokia naujovė praeis pro vietos marozų ir juos reprezentuojančių politikų filtrą.
                                Lol... Žinoma ne.

                                O dėl Lvivo tai jeigu pasirinktų antrą variantą, galima sakyt vienoje pusėje dvirtakio išvis nebūtų, nes 07:00-19:00 tai būtų "nū taj aš cyk minūcelėj" parkingas su įjungtai avariniais.

                                Comment


                                  Na tai biškį summary, kas ir kaip vyko pirmame Lvivo/Krokuvos ir aplinkinės teritorijos tvarkymo priešprojektinių planų pristatyme. Be jau išpublikuotų Lvivo ir Krokuvos gatvių paveiksliukų, buvo prezentacijos slaidai, bet aš, galvodamas, kad jais vėliau rengėjai pasidalins, nenufotkinau, o jie sladų visgi nepasidalino, tai slaidų nebus. Nors šiaip ten nieko naujo juose nebuvo, ko bent jau daugmaž iki šiol nebūtume žinoję.

                                  Iškart reikia pasakyti, kad formatas labai geras, gerai suorganizuotas ir visi susirinę buvo įtraukiami į diskusiją, visas feedbackas pažymimas, užrašomas ir, pasak ID Vilniaus, kurie šituos projektus rengia, bus naudojamas rengiant realius projektinius pasiūlymus. Tai iš tos pusės buvau labai maloniai nustebintas, nes VMS, pasirodo, yra žmonių, kurie nori ir gali.

                                  Renginio formatas maždaug toks: 1 valanda šnekoms ir prezentacijoms iš projekto rengėjų, 1 valanda (realiai gavosi daugiau) diskusijoms prie 3 stalų pagal temą: Lvivo g., Krokuvos g., teritorijų tvarkymas/apželdinimas. Lvivo g. buvo populiariausias stalas, prie kurio aš irgi prisitryniau.

                                  Kiek mačiau ir girdėjau, iš visų susirinkusių (gal apie 30 žmonių?) nesigirdėjo jokių petrolheadų balsų, dauguma Šnipiškių gyventojai arba ten dirbantys, taip pat labai didelė dalis kaip nors susiję su planavimais ir architektūromis, tai gavosi taip, kad visi kaip ir pasisakė už "gatvių siaurinimą" ir "vairuotojų genocidą", kas irgi nustebino iš maloniosios pusės, nes aš kaip ir buvau pasiruošęs, esant reikalui, veltis į ginčus su ta fauna.

                                  Dėl Krokuvos g. diskusijų negirdėjau, bet, kaip supratau iš rengėjų apibendrinimų, konsensusas buvo, kad antras variantas yra geresnis ir labiau visiems patiko, tai ant jo ir bus daromi priešprojektiniai:


                                  Lvivo g. abu projektai iš esmės skiriasi tik dėl dviračių takų lokacijos. Vienas iš dalyvių sukritikavo antrą variantą, nes tai nebėra kažkas, kas daroma NL ir šiaip abipusiai takai yra geriau. Buvo nemažai kitokios kritikos Lvivo g., pagrinde dėl to, kad lyg ir bandoma būti Swiss army knife t.y. bandoma įtikti visiems po truputį, ko rezultate niekas nebus labai gerai, dėl to reiktų labiau koncentruotis į vieną sritį, preferably į geresnį gatvės pritaikymą pėstiesiems ir darant iš jos D kategorijos gatvę, o ne dabartinę C ar kokia ten ji skaitosi šiuo metu.

                                  Dėl VT Lvivo g. kažkas pastebėjo, kad nėra prasmės ten turėti VT, nes mažoje gatvėje tai nelabai turi prasmės, o šalia yra Konstitucijos pr., kuris yra ir bus VT magistralė.

                                  Dar dėl VT prie Jablonskio skvero (Konstitucijos/Kalvarkių kampas) papaišytas "VT hub", nors ten neplanuojamas joks tikras hub'as, o tik pora autobusų stotelių Kalvarijų g. ir Konstitucijos pr. netoli sankryžos, tai dėl daiktų vadinimo netikrais vardais rengėjai gavo pastabų iš vieno dalyvio, kuris turbūt biškiuką geriau už pačius rengėjus susidaudo apie VT. Aš irgi jam pritariau. Dar buvo tuose planuose pažymėti kiti pakeitimai su VT stotelių lokacijomis, bet iš esmės nieko įdomaus.

                                  Buvo siūlymai kaip nors riboti potencialų tranzitą ir bandančių "aplenkti kamščius" srautą Lvivo gatve, nors ir nebuvo prieita išvados, kaip geriausiai tai reiktų padaryti, nors šitą rengėjai irgi pasižymėjo.

                                  Iš šiaip random vietinių gyventojų buvo klausimų, kaip reiktų užtikrinti geresnes parkavimosi galimybes vietiniams ir ar nereiktų didinti kvotų parkingo vietų skaičiui statant naujus pastatus. Projekto rengėjo atsakymas buvo labai geras: paaiškino, kad jeigu bus dar daugiau parkavimo vietų, tai kamštyje atsidursime dar neišvažiavę iš parkingo, nes gatvių capacity jau dabar yra ant maximumo ir jis tikrai nedidės, tai daugiau parkingų absoliučiai nieko nesprendžia ir juos didinti nebūtų protinga, o judėjimui reiktų daugiau naudotis alternatyviais būdais t.y. VT, dviračiu, pėsčiomis.

                                  Nuo savęs pridėjau, kad šito ir panašių projektų rengėjai turėtų daugiau dėmesio skirti kokybiškam tokių projektų viešinimui ir ypač darbui su žiniasklaida ir žurnalistais, kad susilauktume mažiau idiotiškų antraščių, kaip "Ketinama siaurinti dar vieną gatvę". Su tuorengėjai sutiko ir pasižymėjo savo whiteboarde.

                                  Dar žadėjo atsiųsti susitikimo apibendrinimus į emailą, tai jeigu atsiųs, pasidalinsiu čia irgi.

                                  Šiaip, all in all, geras svarbių projektų viešinimo formatas, geru laiku (18.00 val. po darbo valandų), su konstruktyvia diskusija ir neblogai pasiruošusiais projekto autoriais, kurie gali atsakyti į klausimus face to face. Gana pozityviai nuteikia tokios ID Vilnius pastangos užsiimti realiu, o ne apsimestiniu, projektų viešinimu. Dabar tik reikia sulaukti, kas realiai išeis iš šito projekto ir ar neįleis automarozų ir petrolheadų pro galines duris, kuriems bus leista viską sugadinti be jokių diskusijų, kaip buvo padaryta, pavyzdžiui, su Saltoniškių/Narbuto sankryža, kur viršų prieš bet kokias diskusijas ir net parengtą projektą paėmė vieno žmogaus asmeninės politinės ambicijos.
                                  Paskutinis taisė John; 2024.05.11, 14:06.

                                  Comment


                                    John ačiū už apibendrinimą.

                                    Paskutinė dalis realiai svarbiausia, kiek small talk'inau su JUDU ir projekto rengėjais, tai problema yra "praeiti" pro politikus. Kas šiuo atveju yra Valdas Benkuskas...

                                    Comment


                                      John, labai džiaugiuosi, kad po kokių 20 metų pagaliau prasimuša į paviršių sveiko proto balsai. Dėkui už apibendrinimą. Linkiu, kad būtų tęsiamas šis geras darbas, tiek iš VMS pusės, tiek iš iniciatyvių žmonių padedant jiems eiti geru keliu. Labai tikiuosi, kad nenukryps nuo gero kelio.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Dabar tik reikia sulaukti, kas realiai išeis iš šito projekto ir ar neįleis automarozų ir petrolheadų pro galines duris, kuriems bus leista viską sugadinti be jokių diskusijų, kaip buvo padaryta, pavyzdžiui, su Saltoniškių/Narbuto sankryža, kur viršų prieš bet kokias diskusijas ir net parengtą projektą paėmė vieno žmogaus asmeninės politinės ambicijos.
                                        Tai vat čia ir problema, kad sprendimus vistiek priims ne jie, o net ir jeigu patvirtins normalų projektą, niekas negarantuoja, kad Valdeliui vėl nešaus į galvą keisti jau statomą projektą, kad gaut pigių populiarumo taškų iš kolegų automarozų, kurie tuo pačiu yra jo elektoratas.

                                        Comment


                                          Nieko nėra pastoviau už laikinumą:

                                          Dėkojame už paklausimą ir paaiškiname, kad minimas kelias yra laikinas privažiavimas, skirtas renginių prie Baltojo tilto organizatoriams reikiamai įrangai atsivežti. Šis kelias ateityje bus panaikintas parengus ir įgyvendinus privažiavimo kelio projektą.
                                          https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/362120

                                          Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	423
Size:	100,3 kB
ID:	2129890​​​​​​​

                                          Comment

                                          Working...
                                          X