Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Krokuvos gatvės dalies nuo Giedraičių g. iki Kalvarijų g. ir jungiamojo kelio nuo Krokuvos g. iki Kalvarijų g., Vilniaus m., statybos projekto projektinių pasiūlymų pristatymas

    https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Aš norėčiau matyti normalią keturšalią sankryžą tuo labiau, kad rajonas tai vystosi ir vystysis.
    Tam reikėtų namą arba vienoje pusėje nugriauti arba kitoje. Manau vertėtų ieškoti sprendimo kaip tai įgyvendinti.
    Keliukas numatytas į iš kitos pusės nuo buv. Vilniaus rajono teismo.
    Jei ten bus leidžiama sukti į visas puses, o ne tik į dešinę, tai lygioje vietoje bus padaryta sudėtinga Kalvarijų - Krokuvos g. sankryža.

    Comment


      Išvažiavimas bus tik link centro pusės (į dešinę), nes tai sufleruoja į dešinę kampu suformuotas išsukimas.

      Ar būtų galima sulaukti argumentų, kuo naudinga nugriauti Vilniaus raj. teismo pastatą ir įrengti sankryžą?

      Čia labiau diskutuotina, ar išvis reikalingas vienpusis eismas nuo Hero link Kalvarijų. Sakyčiau, kad taip - nukrautų tikėtiną srautą iš Flow, Burių ir kitų ofisynų ties Konstitucijos - L. Kačynskio sankryža. O, bet, tačiau iš D kategorijos gatvės reikės įsukti į Kalvarijų gatvės antrąją juostą, kurioje jau dabar toje vietoje formuojasi kamščiai.

      Comment


        Parašė gangstarr Rodyti pranešimą
        Išvažiavimas bus tik link centro pusės (į dešinę), nes tai sufleruoja į dešinę kampu suformuotas išsukimas.

        Ar būtų galima sulaukti argumentų, kuo naudinga nugriauti Vilniaus raj. teismo pastatą ir įrengti sankryžą?

        Čia labiau diskutuotina, ar išvis reikalingas vienpusis eismas nuo Hero link Kalvarijų. Sakyčiau, kad taip - nukrautų tikėtiną srautą iš Flow, Burių ir kitų ofisynų ties Konstitucijos - L. Kačynskio sankryža. O, bet, tačiau iš D kategorijos gatvės reikės įsukti į Kalvarijų gatvės antrąją juostą, kurioje jau dabar toje vietoje formuojasi kamščiai.
        Nukrautų srautą turbūt tam pusvalandžiui, kai visi ten dirbantys skubiai evakuojasi iš darbo vietos maždaug apie 17 valandą
        Ten tos gatvės išvis nereikia. Išvažiuotų patogiai per Giedraičių ir Lvivo g. Geriau padarytų normalų pėsčiųjų/dviračių taką toje vietoje.
        Beje, kur Lvivo g. kerta Kalvarijų g. irgi yra nesąmonė, dvi juostos, viena į kairę - kai šviesoforu reguliuojama sankryža už keliasdešimt metrų.
        Savo pasiūlyme atkreipiau dėmesį, kad dviračiams nieko nepasiūlyta šitam projekte, nors ten numatyta trasa pagal Darnaus judumo planą.

        Comment


          Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

          Beje, kur Lvivo g. kerta Kalvarijų g. irgi yra nesąmonė, dvi juostos, viena į kairę - kai šviesoforu reguliuojama sankryža už keliasdešimt metrų
          Tai yra savivaldybės apsileidimas, kad iki šiol legaliai leidžiama kamikadzėms srautui prieš nosį sukti iš Lvovo gatvės kairėn į Kalvarijų gatvę.
          Nebus keista, jei tokį patį fokusą padarys naujoje Krokuvos gatvės trasoje prie buvusio teismo.
          Paskutinis taisė Romas; 2023.02.19, 08:17.

          Comment


            Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
            Beje, kur Lvivo g. kerta Kalvarijų g. irgi yra nesąmonė, dvi juostos, viena į kairę - kai šviesoforu reguliuojama sankryža už keliasdešimt metrų.
            Tai problema yra ta, kad pastačius Flow tos Lvivo g. sankryžos neliks ir nebebus galimybės iš Kačynskio g. patekti į Kalvarijų gatvę. Krokuvos g. sujungimas su Kalvarijų g. sprendžia šitos jungties neteikimą.
            Lietuva visiems.

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              Tai yra savivaldybės apsileidimas, kad iki šiol legaliai leidžiama kamikadzėms srautui prieš nosį sukti iš Lvovo gatvės kairėn į Kalvarijų gatvę.
              Nebus keista, jei tokį patį fokusą padarys naujoje Krokuvos gatvės trasoje prie buvusio teismo.
              Prieš gąsdinant vaikus reikia pirma pasidomėti, kiek ten įvyko avarijų per 10 metų. Pats esu ten važiavęs ne kartą po darbo ir nieko ten ypatingo nėra. Srauto į centrą nėra daug. Sukantis į kairę niekam netrukdo, iš dešinės jį apsaugo šviesoforas. Pėsčiųjų ten nėra, tai kame problema?
              Pagal tokią pačią logiką turėtų būti uždrausta visos T formos sąnkryžos mieste be šviesoforo.
              Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                Prieš gąsdinant vaikus reikia pirma pasidomėti, kiek ten įvyko avarijų per 10 metų. Pats esu ten važiavęs ne kartą po darbo ir nieko ten ypatingo nėra. Srauto į centrą nėra daug. Sukantis į kairę niekam netrukdo, iš dešinės jį apsaugo šviesoforas. Pėsčiųjų ten nėra, tai kame problema?
                Pagal tokią pačią logiką turėtų būti uždrausta visos T formos sąnkryžos mieste be šviesoforo.
                Turbūt pirmą kartą gyvenime sutiksiu su Romu infrastruktūros klausimais, bet tikrai nesąmonė, kad leidžiamas posūkis kairėn. Na bent jau tada turėtų būti draudžiantis ženklas su lentele 8-18 val., ar kažkas tokio. Pats ten gyvai ne vieną ir ne du incidentus mačiau. Klasikinis atvejis, kai eismas link centro stovi, tada kas nors įleidžia įvažiuot iš Lvivo gatvės, o tas žmogus užsistresavęs, kad stovi statmenai vidury kamščio bando greičiau pralėkt ir nepasižiūri normaliai dešinėn.

                Comment


                  Parašė abruo Rodyti pranešimą

                  Tai problema yra ta, kad pastačius Flow tos Lvivo g. sankryžos neliks ir nebebus galimybės iš Kačynskio g. patekti į Kalvarijų gatvę. Krokuvos g. sujungimas su Kalvarijų g. sprendžia šitos jungties neteikimą.
                  Įdomu kad neliks. Nei kad ten tos sankryžos apskritai reikia. Bet dviračiams eilinį kartą nieko nenumatyta toje vietoje.

                  Comment


                    Jeigu jau buvo kalbama apie pilnavertę sankryžą, tai teismų pastato nugriauti būtų gaila. Senas, mūrinis, paišosi į kontekstą su kitais senais ir mūriniais toje Kalvarijų g. vietoje. O tuo tarpu kitoje Kalvarijų g. pusėje medinės pirkios su tikrai žemesne architektūrine verte, ir gatvės sujungimas vietoj jų atrodytų geresnis variantas. Aišku, klausimas dar ar gyventojai sutiktų kalbėtis.
                    Snowflakes will attack U <3

                    Comment


                      O su Daugėliškio gatve niekas nejuda? Atrodo reikšmingesnė, negu šita atkarpėlė.

                      Comment


                        Toliau, dėl esamo riboto žemės juostos pločio tarp statomo verslo centro ir esamo administracinio pastato sklypų gatvė projektuojama vienpusio eismo. Projekte taip pat numatoma pėsčiųjų jungtis tarp Krokuvos ir Kalvarijų gatvių. Pėsčiųjų jungtis projektuojama esamo riboto pločio žemės juostoje
                        https://madeinvilnius.lt/transportas...raiciu-gatves/

                        Išties, jokių sprendinių dviračiams. Nepaisant, kad Krokuvos g. nuo Rinktinės g. yra dviračių gatvė. O jeigu tą vienpusio eismo gatvelę darytų irgi dviračių gatvę, tik be jokių techninių šaligatvių ir viskas viename lygmenyje? Kita vertus, tiesiausias kelias vis tiek išliks važiuoti siauru šaligatviu tiesiai kirtus Kalvarijų g. per perėją.

                        Comment


                          Parašė gangstarr Rodyti pranešimą

                          https://madeinvilnius.lt/transportas...raiciu-gatves/

                          Išties, jokių sprendinių dviračiams. Nepaisant, kad Krokuvos g. nuo Rinktinės g. yra dviračių gatvė. O jeigu tą vienpusio eismo gatvelę darytų irgi dviračių gatvę, tik be jokių techninių šaligatvių ir viskas viename lygmenyje? Kita vertus, tiesiausias kelias vis tiek išliks važiuoti siauru šaligatviu tiesiai kirtus Kalvarijų g. per perėją.
                          Bent jau pasiūlytų dviračių taką toje "tiesioje" atkarpoje, dabar išvis nieko, nes dviračių plėtros planas jų nereikalauja. Kita vertus, būtų gerai kad Krokuvos g. Žirmūnų pusėje būtų dvipusė dviratininkams, bet įtariu kad ten dėl parkingo nepavyktų prasilenkti. Reiktų papildomai įrengti juostą palei pietinę gatvės pusę važiuojantiems priešinga kryptimi.
                          Paskutinis taisė Zefyras; 2023.02.21, 14:41.

                          Comment


                            Ten D kategorija, tai nereikia atskirų takų.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Ten D kategorija, tai nereikia atskirų takų.
                              Tai taip, bet fiziškai nėra vietos priešpriešiniam eismui - na ar bent jau toks atmazas būtų.

                              Beje šiaip klausimas, ar kur nors yra buvęs projektas, kur pasakytų kad atskiro tako nebus, nes D kategorija, bet įrengiamos normalios nuovažos, sujungimai su kitais dviračių takais?
                              Pvz. šiuo atveju, riedant Rinktinės g. taku, įsukti į Krokuvos g. nepatogu, nėra sujungimo. Aš tiesiog norėčiau kad dviračių infrastruktūra būtų nuosekli, o ne padrikai kaip nori, taip važiuoji.

                              Comment


                                Va tas dviračių tako sujungimas su gatve man irgi yra įdomus dalykas. Esu matęs kitose šalyse įvairiai padarytų sprendimų: ir sujungia nuovažomis ir nuveda visą tako atšaką į gatvę, ir išvis nieko nedaro, o leidžia laisvai iš dviračių tako išsukti kaip nori į gatvę.

                                Comment


                                  Made in Vilnius 2023.04.16
                                  Savivaldybė pritarė naujai Krokuvos gatvės atkarpai tarp Kalvarijų ir Giedraičių gatvių
                                  Nuo Krokuvos-Giedraičių gatvių sankryžos iki statomo naujo verslo centro sklypo gatvė projektuojama dvipusio eismo su automobilių stovėjimo vietomis, pėsčiųjų takais, želdinių juostomis. Toliau, dėl esamo riboto žemės juostos pločio tarp statomo verslo centro ir esamo administracinio pastato sklypų gatvė projektuojama vienpusio eismo. Projekte taip pat numatoma pėsčiųjų jungtis tarp Krokuvos ir Kalvarijų gatvių. Pėsčiųjų jungtis projektuojama esamo riboto pločio žemės juostoje

                                  Paspaudus- didesnis brėžinys

                                  https://madeinvilnius.lt/transportas...raiciu-gatves/

                                  Comment


                                    Dėl dviračių į jokias pastabas nebuvo sureaguota, nes "planavimo užduotis" nenumatė poreikio. Atskiras taks D kategorijos gatvėje gal ir nėra būtinas, bet kaip bus sprendžiamas judėjimas vienakryptėje atkarpoje, ar bus galima su dviračiu važiuoti prieš eismą, man neaišku. Apskritai čia tos gatvės nereikėjo, o bet kaip būtų galima tas "projektavimo užduotis", o ne pačius projektus pakvestionuoti?

                                    Comment


                                      Anksčiau nepastebėjau, kad Kernavės g. projekte buvo pažymėta senoji Daugėliškio g. trasa.

                                      Click image for larger version

Name:	4E71B021-D21B-4632-8F00-CB1546A44E97.jpeg
Views:	685
Size:	1,39 MB
ID:	2044465

                                      Comment


                                        Made in Vilnius 2023.04.27
                                        Pradedamas Giedraičių gatvės remontas
                                        UAB „Grinda” praneša, jog Giedraičių gatvės atkarpoje nuo Žalgirio gatvės iki Alantos gatvės pradedami remonto darbai.
                                        Jo metu bus sutvarkyta apie 400 m gatvės. (...) .Esant palankioms sąlygoms, darbus baigti planuojama iki gegužės 26 d.

                                        https://madeinvilnius.lt/transportas...tves-remontas/

                                        Comment


                                          Comment

                                          Working...
                                          X