Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kernavės gatvė
    Foto 2021.09

    4. Tarp Daugėliškio ir Žalgirio gatvių


    Būsima autobusų stotelė














    Žalgirio gatvė


    NMC perspektyva




    Comment


      Nelabai supratau, ar Kernavės gatve tikrai vyks motorinio transporto eismas? Iš nuotraukų panašiau į pėsčiųjų/dviratininkų alėją.

      Comment


        Parašė Briedis
        Nelabai supratau, ar Kernavės gatve tikrai vyks motorinio transporto eismas?
        Iš nuotraukų panašiau į pėsčiųjų/dviratininkų alėją.
        Bus graži gatvė, kur kažkas vyks.
        Ar vyks normalus automobilių eismas, kyla vis daugiau abejonių

        Paskelbus apie Kernavės gatvės tiesimą (2020.08.12 d.) buvo pažadėta, kad ta gatve naudosis ne tik pėstieji bei dviračiai (dviračiai ir takai paminėti bent 6 kartus), bet ir ir viešasis transportas. Kažkur tekste lyg tarp kito paminėti ir automobiliai.
        „Kasmet sparčiai plėtojame infrastruktūrą bei nuolat ieškome sprendimų, kaip pagerinti susisiekimo sąlygas vilniečiams. Naujai įrengta gatvė atvers galimybes vystyti kvartalą tarp Lvovo ir Žalgirio gatvių, statant daugiabučius gyvenamuosius namus bei administracinius kompleksus.
        Nutiesus naują dviračių taką, vilniečiai galės pasiekti darbą ar namus ne tik automobiliais, bet ir viešuoju transportu, dviračiais, paspirtukais. Įrengiamos žalios erdvės teritorijai suteiks jaukumo ir skatins judėti pėsčiomis, dviračiais, viešuoju transportu“, – sako Vilniaus mero pavaduotojas Vytautas Mitalas.

        Per visą gatvę nusidrieks ir raudono asfalto dviračių takas, ir pėsčiųjų šaligatviai, kurie susijungs su kitąmet planuojamu pradėti tiesti beveik kilometro ilgio dviračių taku Žalgirio gatvėje ir taps patogia jungtimi riedėti dviračiais per Šnipiškes, vykti į darbus Konstitucijos prospekte. Žalgirio gatvėje bus atnaujintas ir tako apšvietimas, šaligatviai, takai susijungs su planuojamu miesto dviračių tinklu: Rinktinės, Apkasų, Ozo, Linkmenų gatvėse bei viešąją erdve Širvintų gatvėje. Šis takas taip pat susijungs ir su itin judriu Konstitucijos prospektu, kuriame įsikūrę daug verslo centrų ir Ozo gatve ties Vilniaus Licėjumi.
        Šioje gatvėje bus įrengta žiedinė sankryža bei dvi šviesoforais reguliuojamos Lvovo – Kernavės ir Žalgirio – Kernavės gatvių sankryžos su vaizdo stebėjimo kameromis, kryptiniu pėsčiųjų perėjų apšvietimu, saugiais kairiaisiais posūkiais, saugumo salelėmis. Visa naujos gatvės infrastruktūra bus pritaikyta neįgaliesiems.

        https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...izualizacijos/ .

        Comment


          Viskas labai gerai:


          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Viskas labai gerai:
            Šiuo atveju nelabai gerai, nes VT stovės kamštyje kartu su automobiliais.
            Flickr

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
              O iš kur toks įsitikinimas, kad nutiesus gatvę, joje neturi būti kamščių? (...)
              Beje ir turint 3 eismo juostas dažnai susiformuoja bangos efektas dėl elementaraus naglo persirikiavimo užkišant. Šioje gatvėje to nebus, nes visi ir taip vilksis.
              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Viskas labai gerai:
              Krypstama link to, kad naujoji Kernavės gatvė atliks tik modifikuoto dvirtakio funkciją, bet ji matyt, netiks nei viešajam transportui, nei automobiliams.

              Tampa nesuprantama, kam šiam modifikuotam dviračių takui reikėjo išleisti 4,5 mln. EUR.
              Tokią pačią dvirtakio su šiek tiek gatvės funkciją atliekanti tokio paties ilgio Giedraičių gatvė kainavo tik 2,0 mln EUR.
              Kernavės gatvėje kažkiek papildomai kainavo pastatų griovimai ir komunikacijos, bet skirtumas pernelyg didelis.

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                Bus graži gatvė, kur kažkas vyks.
                Ar vyks normalus automobilių eismas, kyla vis daugiau abejonių

                Paskelbus apie Kernavės gatvės tiesimą (2020.08.12 d.) buvo pažadėta, kad ta gatve naudosis ne tik pėstieji bei dviračiai (dviračiai ir takai paminėti bent 6 kartus), bet ir ir viešasis transportas. Kažkur tekste lyg tarp kito paminėti ir automobiliai.

                Per visą gatvę nusidrieks ir raudono asfalto dviračių takas.
                Gaila, bet ten viso labo dviračių ir pėsčiųjų takas, o ne true dviračių takas. Tad nei mašinoms gerai, nei dviračiai sotūs.
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Parašė Romas

                  Krypstama link to, kad naujoji Kernavės gatvė atliks tik modifikuoto dvirtakio funkciją, bet ji matyt, netiks nei viešajam transportui, nei automobiliams.

                  Tampa nesuprantama, kam šiam modifikuotam dviračių takui reikėjo išleisti 4,5 mln. EUR.
                  Tokią pačią dvirtakio su šiek tiek gatvės funkciją atliekanti tokio paties ilgio Giedraičių gatvė kainavo tik 2,0 mln EUR.
                  Kernavės gatvėje kažkiek papildomai kainavo pastatų griovimai ir komunikacijos, bet skirtumas perenelyg didelis.
                  Kadangi dvipusė, tai ir kaina dviguba.

                  Comment


                    Kintų gatvė (buvusi Širvintų g.)
                    Foto 2021.09
                    Krokuvos - Kintų g. sankryža

                    "Kintų namų" projekto vystytojai trinkelėmis išgrindė atkarpą nuo Krokuvos gatvės iki savo projekto.
                    Krokuvos gatvė liko negrįsta ir duobėta


                    Kintų gatvė


                    Tolumoje matosi juodas "Hanner" biurų pastatas Žalgirio gatvėje.



                    Ta pati gatvė iš kitos pusės
                    Linkmenų - Kintų gatvių sankryžą


                    Tvarkoma atkarpa ties projektu "Namai - Kintai"


                    Kintų gatvės vaizdas link NMC


                    Tą diena ta gatve tolyn nėjau


                    Atrodo, kad kol kas liks niekieno netvarkomas tarpelis tarp dviejų projektų, prie stalinistinių namų (foto 2021.04)



                    Vaizdas link Kintų - Linkmenų gatvių sankryžos


                    Akligatvis šalia K17 link Žalgirio gatvės




                    Vaizdas pritraukus.
                    Tolumoje - "Hanner" biurų pastatas Žalgirio g. 90.
                    Širvintų gatvelė toje vietoje buvo perkirsta dar sovietmečiu
                    Visiškai iš konteksto iškrentantis Kintų gatvės pavadinimas suteiktas prieš kelerius metus

                    Comment


                      Ačiū Romai už foto.

                      Matosi, kad idėja padaryti saldainiuką kaip Paupys. Tik savininkų daug, interesų irgi, todėl sunkiau.

                      Saldainiuko tikslas - vietos gyventojai. Atvykstantys dirbti jau bus bėdoje.

                      Comment


                        Kintų g. bus visa sutvarkyta. Dalį gatvės daugiabučių statytojai, o likusią dalį - kartu su įrengiamu skveru.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Kintų g. bus visa sutvarkyta.
                          Dalį gatvės daugiabučių statytojai, o likusią dalį - kartu su įrengiamu skveru.
                          Ačiū už patikslinimą. Būtų nelogiška, jei liktų poros šimtų metrų gruntinio kelio ruožas.

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                            O iš kur toks įsitikinimas, kad nutiesus gatvę, joje neturi būti kamščių? Tai būtų tas pats, kas nutiesti metro ir vežioti orą. O jei suges? O jei avarija? O jei... ko dar nepaminėjom... o jei vaikas išbėgs ir nebus vietos manevrui? Klasikiniai "o jei". Nu kas bus? Nu bus tas pats, kas ir bet kurioj kitoj gatvėj, kur kažkas nutinka. Beje ir turint 3 eismo juostas dažnai susiformuoja bangos efektas dėl elementaraus naglo persirikiavimo užkišant. Šioje gatvėje to nebus, nes visi ir taip vilksis.
                            Kad šitai gatvei užtenka 1+1 auto juostų klausimų manau nekyla, klausimas, ar nereikėjo papildomai A juostų, kad nebūtų kaip Linkmenų g., kur autikai gaišta daug laiko kamštyje. Dabar šita gatvė labiau panaši į priemiesčio, o ne miesto centro, kuri vedą į pagrindinį miesto verslo kvartalą.
                            Paskutinis taisė Lettered; 2021.09.12, 22:24.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Kad šitai gatvei užtenka 1+1 auto juostų klausimų manau nekyla, klausimas, ar nereikėjo papildomai A juostų, kad nebūtų kaip Linkmenų g., kur autikai gaišta daug laiko kamštyje. Dabar šita gatvė labiau panaši į priemiesčio, o ne miesto centro, kuri vedą į pagrindinį miesto verslo kvartalą.
                              Bet Kernavės g. niekur neveda. Ji jungia 2 dideles gatves. Ir nesvarbu kokio pločio bus Kernavės g., kamščiai joje priklausys nuo tų didžiųjų gatvių pralaidumo.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                Bet Kernavės g. niekur neveda. Ji jungia 2 dideles gatves. Ir nesvarbu kokio pločio bus Kernavės g., kamščiai joje priklausys nuo tų didžiųjų gatvių pralaidumo.
                                Tai kalba eina apie VT, Linkmenų g. eina 3 maršrutai, čia turbūt bus ne mažiau, o NMC jungiantis VT manau visur turėtų važiuoti A juostomis. Ateityje ta Kernavės g. galbūt turės jungtį ir su Ozo bei Šiaurine g.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Tai kalba eina apie VT, Linkmenų g. eina 3 maršrutai, čia turbūt bus ne mažiau, o NMC jungiantis VT manau visur turėtų važiuoti A juostomis. Ateityje ta Kernavės g. galbūt turės jungtį ir su Ozo bei Šiaurine g.
                                  Turint omeny esamą Kernavės g. trasą Šiaurinėje Šnipiškių dalyje - tiesiai per belenkiek kainuojančių privačių namų rajoną su nuliu erdvės platinimui ar kitokiems pakeitimams - tikimybė, kad tai kada nors bus tranzitinė gatvė su "jungtimis" į arterines gatves, yra artima nuliui.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Turint omeny esamą Kernavės g. trasą Šiaurinėje Šnipiškių dalyje - tiesiai per belenkiek kainuojančių privačių namų rajoną su nuliu erdvės platinimui ar kitokiems pakeitimams - tikimybė, kad tai kada nors bus tranzitinė gatvė su "jungtimis" į arterines gatves, yra artima nuliui.
                                    O kokia tikimybė, kad bus pastatytas auto tiltas per Nerį? Tada VT ten taptų tranzitine gatve.

                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Tai kalba eina apie VT, Linkmenų g. eina 3 maršrutai, čia turbūt bus ne mažiau, o NMC jungiantis VT manau visur turėtų važiuoti A juostomis. Ateityje ta Kernavės g. galbūt turės jungtį ir su Ozo bei Šiaurine g.
                                      Suprantu argumentą dėl VT. Bet koks skirtumas ar VT tą kilometrą pravažiuos greitai ar lėtai, jeigu Žalgirio g. vis tiek stovės bendrame kamštyje? Būsimi kamščiai Kernavės g. turi būti sprendžiami ne jos platumu, o ten, kur tie kamščiai susidaro - tai yra sankryžose prie Pedagoginio žiedo ir ties Geležinio vilko bei Ukmergės g. Kitu atveju nutiesus 4 juostų Kernavės g. vienintelis skirtumas bus tame, kad mašinos stovės 2 eilėm, o ne viena. Bet kamštis nedings.

                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      O kokia tikimybė, kad bus pastatytas auto tiltas per Nerį? Tada VT ten taptų tranzitine gatve.
                                      Sakyčiau nulinė. Šios jungties nebėra planuose.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Suprantu argumentą dėl VT. Bet koks skirtumas ar VT tą kilometrą pravažiuos greitai ar lėtai, jeigu Žalgirio g. vis tiek stovės bendrame kamštyje? Būsimi kamščiai Kernavės g. turi būti sprendžiami ne jos platumu, o ten, kur tie kamščiai susidaro - tai yra sankryžose prie Pedagoginio žiedo ir ties Geležinio vilko bei Ukmergės g. Kitu atveju nutiesus 4 juostų Kernavės g. vienintelis skirtumas bus tame, kad mašinos stovės 2 eilėm, o ne viena. Bet kamštis nedings.
                                        Pvz. šiandien ryte Linkmenų g. buvo nemažas kamštis, nors Žalgirio g. tuščia. Beto ateityje turbūt ir pačioje Žalgirio g. bus A juostos?
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          O kokia tikimybė, kad bus pastatytas auto tiltas per Nerį? Tada VT ten taptų tranzitine gatve.
                                          Su dabartine politika mažinti automobilių eismą mieste manau nėra šansų kad auto tiltas per nerį bus čia ar kur nors kitur.
                                          Paskutinis taisė Romas; 2021.09.13, 19:04. Priežastis: Dalis pranešimo - temoje "Tvarkau miestą. Parkavimas"

                                          Comment

                                          Working...
                                          X