O kaip yra su požeminėm komunikacijom (apart šildymo)? Lietaus nuotekos, elektra ir pan.? Nes labai jau sparčiai atrodo ta pirma atkarpa, jau kloja bortus.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)
Collapse
X
-
Tai gal jokių esamų nebuvo. Lietaus tinklus paklojo ir pamiršo. Kai esamų yra daug, tai užtrunka jų "paieška", keitimas, pajungimas.Parašė Creatium Rodyti pranešimąO kaip yra su požeminėm komunikacijom (apart šildymo)? Lietaus nuotekos, elektra ir pan.? Nes labai jau sparčiai atrodo ta pirma atkarpa, jau kloja bortus.
Comment
-
Kernavės g.
Foto 2021.04
5. Tarp Daugėliškio ir Žalgirio gatvių


Žvilgsnis atgal link NMC


Baseino likučiaiParašė Zygis Rodyti pranešimąVakar pramuse kazkoki vamzdi rekonstruodami, tai visa Kernavės “gatve” patvino ir gyventojai ruda vandeni turejo



Kai įvyko vandens išsiveržimas, ši bala turėjo atrodyti įspūdingai

Šis automobilis čia stovi kelis mėnesius


NMC pritraukus




Vaizdas nuo Žalgirio gatvės
- 15 patinka
Comment
-
Tiesiog Kernavės gatvė, tikėtina, bus geriausia nauja šiuolaikiška gatvė su NL lygio urbanistika (neskaitant aišku Anrekos monstro
). Gal dar ankstoka džiaugtis, nes Vilnius pasižymi gebėjimu sugadinti dalykus, bet sprendžiant pagal planus ir renderius tai turbūt bus geriausia nauja/rekonstruota gatvė matyt ne tik Šnipiškėse, bet apskritai Vilniuje.
Comment
-
Šaligatvis ties Naujuoju Skansenu. Ar tik man atrodo jis kiek per siauras, turint omeny, kad visur pirmuose aukštuose bus komercija? Kitas klausimas, kaip bus su galimybėmis pereiti Linkmenų gatvę? Ar numatytos papildomos perėjos? Susidaro įspūdis lyg šita vieta bus pernelyg izoliuota ir atkirsta su nelabai patogiu patekimu iš kitos gatvės pusės ir nuo Linkmenų/Žalgirio sankryžos.
- 7 patinka
Comment
-
Geras pastebėjimas, tokio ilgio gatvė ir nei vienos perėjos, galbūt vėliau pastatys gyvenamos zonos ženklą ir uždės leistiną greitį 30 km/h? Negu gyventojai norintys nueiti į pvz. japonišką sodą turės bėgioti per gatvę nelegaliai?Parašė John Rodyti pranešimąŠaligatvis ties Naujuoju Skansenu. Ar tik man atrodo jis keik per siauras, turint omeny, kad visur pirmuose aukštuose bsu komercija? Kitas klausimas, kaip bus su galimybėmis pereiti Linkmenų gatvę? Ar numatytos papildomos perėjos? Susidaro įspūdis lyg šita vieta bus pernelyg izoliuota ir atkirsta su nelabai patogiu patekimu iš kitos gatvės pusės ir nuo Linkmenų/Žalgirio sankryžos.
Comment
-
Dėl Japoniško sodo, beje, irgi klausimas, kaip bus su patekimu. Kiek matosi schemose, tai įėjimai bus du: nuo Žalgirio pusės iš tos milžiniškos parkofkės ir iš Lvovo gatvės mažesnės parkofkės. Kas nemažai pasako apie projekto autorių požiūrį į "darnų judumą". Iš Linkmenų gatvės net nesimato jokio patekimo galimybės.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Geras pastebėjimas, tokio ilgio gatvė ir nei vienos perėjos, galbūt vėliau pastatys gyvenamos zonos ženklą ir uždės leistiną greitį 30 km/h? Negu gyventojai norintys nueiti į pvz. japonišką sodą turės bėgioti per gatvę nelegaliai?Paskutinis taisė John; 2021.04.07, 01:22.
- 7 patinka
Comment
-
Iškilo klausimai žiūrint gatvės trasą ir susijungimą su Konstitucijos pr., 1) kokiu tikslu buvo nutiesta tarpinė gatvė prie Quadrum tarp Konstitucijos pr. ir Lvovo g., ir 2) ar nutiesus Kernavės g. išliks abi sankryžos Konstitucijos prospekte (100 m atstumu tai būtų daugiau nei absurdiška)Parašė Romas Rodyti pranešimąKernavės gatvės rekonstrukcija pegaliau prasidėjo.
15min.lt 2019.10.24
Šnipiškės – buvęs lūšnynas, tampantis ateities simboliu

https://www.15min.lt/verslas/naujien...iu-973-1221988
Pasirod, ta gatvelė turi Lietuvos Statutų pavadinimą...
Comment
-
Nelabai logiškai tame plane atrodo stotelės - viena jau už Lvovo, kita - tarp Lvovo ir Konstitucijos, kai jas kaip tik reiktų apkeisti vietomis pagal tai, kaip stotelės išdėstytos Konstitucijos prospekte. O dabar viena kryptimi važiuojant bus dvi stotelės iškart viena po kitos, o kita - susidarys didesnis tarpas nei turėtų.Lietuva visiems.
- 2 patinka
Comment
-
Parkingas ten lyg bus gatvėje (paralelinis). Tie takeliai, kaip suprantu, ir bus skirti patekti iš priparkuotų mašinų į siaurą šaligatvį ties pačiu pastatu. Žinoma, yra Vilniuje ir blogesnių variantų, bet šitas, panašu, irgi bus nieko gero. Kažkaip sunkiai sekasi Vilniuje normaliai padaryti komerciją ir normalią pėsčiųjų erdvę apačioje. Turbūt vėl Senas projektas™.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąO jūs gal parkingo norit?
P.S. nelabai suprantu, kodėl pranešimai apie gatvių infrastruktūrą ir Japonišką sodą perkelti į Naujojo Skanseno temą. Čia ne apie Naująjį skanseną, o apie Linkmenų gatvę kalbame.
- 2 patinka
Comment






















































Comment