Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vakar eismas vyko įdomiai - pirma juosta važiuojam 30 nes slidu ir net persirikiuojant kas antram slysta ratai (matyt padangas prastas užsidėjo? man tik per rimtus posukius driftas jautėsi). Antra juosta važiuoja ereliai 70+. Gatvės ribojimas 50. Tai tie trikojai tikrai prigaudė pažeidėju.

    Comment


      LAKD direktorius bando teisintis dėl šiandien sugriuvusio tilto, nes "nėra pinigų keliams ir tiltams tvarkyti",

      LRT 2023.01.31
      Po karčios Nausėdos kritikos dėl sugriuvusio Kėdainių tilto LAKD vadovas atkerta: ar galima nuėjus į parduotuvę nusipirkti prekių, kai nėra pinigų?
      https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ipirkti-prekiu

      Tačiau jis užmiršta pasakyti, kiek per paskutinius keletus metus pinigų beprasmiškai ištaškyta radarams, kad tą įstaigą labiau tiktų ne Kelių direkcija, o "Lietuvos Radarų direkcija". Juk paprasčiau pastatyti kelis greitį ribojančius kelio ženklus ir du radarus ruožo galuose, nei sutvarkyti provėžas ar aptrupėjusius kelkraščius.

      Du žemėlapiai palyginimui.
      Gal kam nors pavyks surasti kokį nors ryšį tarp "juodųjų dėmių" ir radarų.

      Lietuvos "juodųjų dėmių" žemėlėpis - 2022

      https://ktti.maps.arcgis.com/apps/we...b802bfb60a3c8a
      Apie šį žemėlapį ir informacijos šaltinius (kelios savivaldybės informacijos nepateikė)
      https://tka.lt/oro-transportas/2023/...miu-zemelapis/

      LAKD greičio kontrolės priemonių žemėlapis

      https://gis.ktvis.lt/arcgis/apps/Vie...2f6070bb897b23

      Comment


        Priminkite kuo tie radarai trukdo, kiek jie kainavo ir kiek surenkama baudų. Ar man vienam atrodo, kad jei jau baksnoti LAKDui į jų tratinimą, tai reiktų paminėti Klaipėdos Baltijos, Jakų žiedus, Autostrados nuo Marijampolės link Lenkijos statybą bei IKEA, Liepkalnio viadukus.

        Comment


          Parašė KEdas Rodyti pranešimą
          Priminkite kuo tie radarai trukdo, kiek jie kainavo ir kiek surenkama baudų. Ar man vienam atrodo, kad jei jau baksnoti LAKDui į jų tratinimą, tai reiktų paminėti Klaipėdos Baltijos, Jakų žiedus, Autostrados nuo Marijampolės link Lenkijos statybą bei IKEA, Liepkalnio viadukus.
          Kas blogai su autostrada link Lenkijos?

          Comment


            Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

            Na bet ar čia sulyginami dalykai?
            Nesulyginami. Romas jaučia malonumą LAKD vadindamas Radarų direkcija ir visas problemas numesdamas radarams. Matyt mėgsta paspaust, ir gavo keletą baudų, kad iki šiol laiko pyktį.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Kas blogai su autostrada link Lenkijos?
              Pažiūrėkite į valandinį eismo intensyumą ir turėtų paaiškėti kiek tas projektas yra ekonomiškai prasmingas ir ar nebūtų galima išsiversti su 2+1 tipo keliu.
              Click image for larger version

Name:	image_129732.jpg
Views:	359
Size:	52,1 kB
ID:	2027481

              Comment


                Parašė KEdas Rodyti pranešimą

                Pažiūrėkite į valandinį eismo intensyumą ir turėtų paaiškėti kiek tas projektas yra ekonomiškai prasmingas ir ar nebūtų galima išsiversti su 2+1 tipo keliu.
                Click image for larger version

Name:	image_129732.jpg
Views:	359
Size:	52,1 kB
ID:	2027481
                Čia Jūs pateikėte pandemijos metų intensyvumą, o gal žinote kokie skaičiai buvo prieš pandemiją ir po?

                Comment


                  Parašė luknas Rodyti pranešimą

                  Čia Jūs pateikėte pandemijos metų intensyvumą, o gal žinote kokie skaičiai buvo prieš pandemiją ir po?
                  Skaičiai buvo beveik tokie patys, nes tai yra vienas labiausiai sunkvežimiais apkrautų Lietuvos kelių, kurių eismui pandemija beveik nepadarė įtakos. Sunkvežimiai skaičiuotini kaip 2 PCU, tad eismo intensyvumas čia turėtų būti iki 1500 PCU/val. abiem kryptimis, kas nesiekia net pusės esamų eismo juostų laidumo.

                  Comment


                    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

                    Skaičiai buvo beveik tokie patys, nes tai yra vienas labiausiai sunkvežimiais apkrautų Lietuvos kelių, kurių eismui pandemija beveik nepadarė įtakos. Sunkvežimiai skaičiuotini kaip 2 PCU, tad eismo intensyvumas čia turėtų būti iki 1500 PCU/val. abiem kryptimis, kas nesiekia net pusės esamų eismo juostų laidumo.
                    Tokiu 2+1 kaip Panevėžio aplinkelis - ne. Normalus 2+1 kai aplink laukai - nedaug pigiau už normalią autostradą. Be to pabaigus kelią iš abiejų pusių turėtų persikelti didelė tranzito per Alytų/Lazdijus/Augustavą.

                    Be to 2+1 neišspręstų problemos kai žiemą užtenka vienai fūrai pastrigt ir turim kamštį po keliasdešimt kilometrų į abi puses.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Tokiu 2+1 kaip Panevėžio aplinkelis - ne. Normalus 2+1 kai aplink laukai - nedaug pigiau už normalią autostradą. Be to pabaigus kelią iš abiejų pusių turėtų persikelti didelė tranzito per Alytų/Lazdijus/Augustavą.

                      Be to 2+1 neišspręstų problemos kai žiemą užtenka vienai fūrai pastrigt ir turim kamštį po keliasdešimt kilometrų į abi puses.
                      Pasidomėkite Švedijos patirtimi. Jie kvailesni ar turi mažiau pinigų, kad ne autostradas tiesia, bet naudoja 2+1 principą? 2+1 leidžia įrengti kelią esamoje sankasoje, o autostrados atveju reikia išpirkinėti žemes, pilti pylimus ir sausinti pelkes.
                      Suaugę žmonės vertina ne patinka/nepatinka kriterijais, bet naudoja „ar galiu sau tai leisti“ principą.
                      Galite pasakyti kuo blogas Panevėžio aplinkkelis ir ką ten reikėjo daryti?

                      Comment


                        Parašė KEdas Rodyti pranešimą

                        Pasidomėkite Švedijos patirtimi. Jie kvailesni ar turi mažiau pinigų, kad ne autostradas tiesia, bet naudoja 2+1 principą? 2+1 leidžia įrengti kelią esamoje sankasoje, o autostrados atveju reikia išpirkinėti žemes, pilti pylimus ir sausinti pelkes.
                        Suaugę žmonės vertina ne patinka/nepatinka kriterijais, bet naudoja „ar galiu sau tai leisti“ principą.
                        Galite pasakyti kuo blogas Panevėžio aplinkkelis ir ką ten reikėjo daryti?
                        Buvo gerų reportažų kuo baigiasi avarijos ar fūrų paslydimai Panevėžio aplinkelyje.

                        Comment


                          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                          Nesulyginami. Romas jaučia malonumą LAKD vadindamas Radarų direkcija ir visas problemas numesdamas radarams. Matyt mėgsta paspaust, ir gavo keletą baudų, kad iki šiol laiko pyktį.
                          Lyginami ar nelyginimi, bet vienintelis dalykas, ko Lietuvos keliuose gerėja (daugėja) tai visokių greičio matuoklių. Kai tuo tarpu kelių būklė yra visiškai apgailėtina. Tarp kitko, šiltuoju metų laiku tenka patampyti turistinį namelį - va tada tai pasijaučia visas Lietuvos kelių gerumas. Galiu drąsiai sakyti, kad absoliuti dauguma tokių nemelių netgi nėra projektuoti būti tampomi tokiais keliais.
                          Mano blogas

                          Comment


                            Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                            Lyginami ar nelyginimi, bet vienintelis dalykas, ko Lietuvos keliuose gerėja (daugėja) tai visokių greičio matuoklių. Kai tuo tarpu kelių būklė yra visiškai apgailėtina. Tarp kitko, šiltuoju metų laiku tenka patampyti turistinį namelį - va tada tai pasijaučia visas Lietuvos kelių gerumas. Galiu drąsiai sakyti, kad absoliuti dauguma tokių nemelių netgi nėra projektuoti būti tampomi tokiais keliais.
                            daugelis mato tai ką nori matyti, man nei truputį neskauda, kad stato vidutinius greičio matuoklius, ar kad patruliuoja policija, sakyčiau dar per mažai patruliuoja. Taip pat reiktų įrenginėti kuo daugiau fūrų svėrimo taškų, šiuo metu yra gal tik 3 visoje Lietuvoje, nes lietuvių niekaip nepriversi nepažeidinėti kelių eismo taisyklių be griežtos kontrolės.

                            Comment


                              Kaip suprantu, problema ne patys matuokliai, o tai, kad jie įrengti vietose, kurios yra gana saugios ir kuriose nėra didelių problemų su lakstymu. O štai A1 tarp Vilniaus ir Kauno nėra nė vieno sektorinio, važiuoti šiuo keliu tikrai nėra labai smagu, nes vos išvažiuoji į antrą juostą, žiūrėk, jau mirksi tau koks debilas atlėkęs ant 160 km/h. Tas pats Vilniuje – važiuodamas +10km/h nuo leistino greičio tu stabdai eismą. To negali būti – arba kontrolė, arba didinam limitus.

                              Bet kad keliūų būklė tapo labai bloga, tai sutinku. Dažnai važiuoju A1, tai palijus elementariai nesaugu važiuoti.
                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                Bet jei pažiūrėsime į statistiką, tai matyt tie radarai pasiteisino - žūčių keliuose sumažėjo.

                                Comment


                                  Šiaip tai reikia būti biškį neblogam moliui aiškinti, kad radarai keliuose yra problema ir pinigų taškymas, kai tai akivaizdžiai gerina saugumą ir yra turbūt geriausiai išleisti pinigai ever. Praktiškai visur, kur atsirado vidutinio greičio ruožai, vairavimas tapo mažiau stresuotas ir pasidarė žymiai ramesnis, lyginant su tuo, kas būdavo anksčiau, kai maroziukai tiek su senais, tiek su naujesniais BMW išsidirbinėdavo su pavojingais lenkimais ir lakstymu. Dabar šita problema yra visiškai ir galutinai išspręsta ir tai yra tiesiog puiku.

                                  Comment


                                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                                    Bet jei pažiūrėsime į statistiką, tai matyt tie radarai pasiteisino - žūčių keliuose sumažėjo.
                                    Mažėjimas nebūtinai dėl radarų, norint palyginti reikėtų lyginti konkrečius ruožus, o ne bendrą statistiką.
                                    Vien jau tai, kad dalis mirties kelio perdaryta į 4 juostų magistralę davė teigiamą efektą.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Šiaip tai reikia būti biškį neblogam moliui aiškinti, kad radarai keliuose yra problema ir pinigų taškymas, kai tai akivaizdžiai gerina saugumą ir yra turbūt geriausiai išleisti pinigai ever. Praktiškai visur, kur atsirado vidutinio greičio ruožai, vairavimas tapo mažiau stresuotas ir pasidarė žymiai ramesnis, lyginant su tuo, kas būdavo anksčiau, kai maroziukai tiek su senais, tiek su naujesniais BMW išsidirbinėdavo su pavojingais lenkimais ir lakstymu. Dabar šita problema yra visiškai ir galutinai išspręsta ir tai yra tiesiog puiku.
                                      Nesutinku, Kauno aplinkelyje dabar stovi vidutinio matuoklis ir ten įtampos daug daugiau važiuot nei kur jo nėra, nes reikia lenktyniaut 1-5km/h greičių skirtumu ir pastoviai nardyt tarp automobilių jeigu nevaziuoji 85km/h antra juosta.

                                      Comment


                                        Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

                                        Nesutinku, Kauno aplinkelyje dabar stovi vidutinio matuoklis ir ten įtampos daug daugiau važiuot nei kur jo nėra, nes reikia lenktyniaut 1-5km/h greičių skirtumu ir pastoviai nardyt tarp automobilių jeigu nevaziuoji 85km/h antra juosta.
                                        Labai išimtinis atvejis.

                                        Comment


                                          Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

                                          Mažėjimas nebūtinai dėl radarų, norint palyginti reikėtų lyginti konkrečius ruožus, o ne bendrą statistiką.
                                          Vien jau tai, kad dalis mirties kelio perdaryta į 4 juostų magistralę davė teigiamą efektą.
                                          Mažėjimas visada gali būti "nebūtinai" dėl ko nors. Nebūtinai dėl magistralės įrengimo sumažėjo žūčių. Nebūtinai dėl naujesnių mašinų. Nebūtinai dėl mažesnio greičio. Nebūtinai dėl nieko. Tokiu būdu galima "nugalėti" bet kokį argumentą. Tik yra viena problema: sveikas protas, kuris sako, kad sumažėjus beprasmio lakstymo ir pavojingų lenkimų saugumas akivaizdžiai pagerėjo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X