Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Šiaip tai reikia būti biškį neblogam moliui aiškinti, kad radarai keliuose yra problema ir pinigų taškymas, kai tai akivaizdžiai gerina saugumą ir yra turbūt geriausiai išleisti pinigai ever. Praktiškai visur, kur atsirado vidutinio greičio ruožai, vairavimas tapo mažiau stresuotas ir pasidarė žymiai ramesnis, lyginant su tuo, kas būdavo anksčiau, kai maroziukai tiek su senais, tiek su naujesniais BMW išsidirbinėdavo su pavojingais lenkimais ir lakstymu. Dabar šita problema yra visiškai ir galutinai išspręsta ir tai yra tiesiog puiku.
    Kaip matai iš pasisakymų aukščiau, kai kuriems vairuotojams tokie radarai privaro streso nerealiai. O kaip neprivarys, jei jiems pastoviai tryda ir reikia lėkti iki WC, o čia niekaip neišeina to padaryti.

    Comment


      Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

      Kaip matai iš pasisakymų aukščiau, kai kuriems vairuotojams tokie radarai privaro streso nerealiai. O kaip neprivarys, jei jiems pastoviai tryda ir reikia lėkti iki WC, o čia niekaip neišeina to padaryti.
      Išeitis būtų pampersai, kuriuos galėtų pasikeisti degalinėje nuvažiavę mažesniu greičiu.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą
        Šiaip tai reikia būti biškį neblogam moliui aiškinti, kad radarai keliuose yra problema ir pinigų taškymas, kai tai akivaizdžiai gerina saugumą ir yra turbūt geriausiai išleisti pinigai ever. Praktiškai visur, kur atsirado vidutinio greičio ruožai, vairavimas tapo mažiau stresuotas ir pasidarė žymiai ramesnis, lyginant su tuo, kas būdavo anksčiau, kai maroziukai tiek su senais, tiek su naujesniais BMW išsidirbinėdavo su pavojingais lenkimais ir lakstymu. Dabar šita problema yra visiškai ir galutinai išspręsta ir tai yra tiesiog puiku.
        Šiaip kai kur tikrai problema. Pvz Trakai - Aukštadvaris. Matuoklis stovi vienoje iš nedaugelio tiesių atkarpų kur buvo galima saugiai aplenkti. Dabar debilai dažniau lenkia nesaugiose vietose dar ilgesnes kolonas. Nes lenkti objektyviai lėtą transportą toje tiesioje vietoje nebesinori. Kad netyčia neaplenktum jos per greit.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Šiaip kai kur tikrai problema. Pvz Trakai - Aukštadvaris. Matuoklis stovi vienoje iš nedaugelio tiesių atkarpų kur buvo galima saugiai aplenkti. Dabar debilai dažniau lenkia nesaugiose vietose dar ilgesnes kolonas. Nes lenkti objektyviai lėtą transportą toje tiesioje vietoje nebesinori. Kad netyčia neaplenktum jos per greit.
          o neišeina nelenkti?

          Comment


            Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
            o neišeina nelenkti?
            Reiktų klausti tų kas lenkia pavojingose vietose.

            Asmeniškai kartais aplenkiu ryškiai lėtesnį transportą greičio matuoklio zonoje. Baudų kol kas negavau už trumpą atkarpą vos vos viršijant greitį.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Reiktų klausti tų kas lenkia pavojingose vietose.

              Asmeniškai kartais aplenkiu ryškiai lėtesnį transportą greičio matuoklio zonoje. Baudų kol kas negavau už trumpą atkarpą vos vos viršijant greitį.
              Irgi negavau, kartais ir greičiau aplenkus, tiesiog po to kiek atleidi gazą ir viskas ok.

              Bet durniausia, kai aplenki morozą su 530d universalu, nes jis varo 80, o po radaro bando aplenkti bet kur neatsižvelgiant į matomumą ar ištisines

              Comment


                Vidutinio greičio matavimo gal didžiausia problema (psichologiškai) kad tie kur prieš tai skraidė ar skraido kur nėra matuoklių tuose ruožuose velkasi -10 lėčiau nei leidžiama. Aš tokius dažniausiai apsilenkiu tuose ruožuose kur yra matuokliai viršindamas greitį iki +10 nuo leistino greičio ir dar niekada baudos negavau.

                Kita vidutinio greičio matuoklių bėda tai jų vietos parinkimas, tarkime esantis Kauno vakariniame aplinkkelyje, kodėl matuoklio pradžia pasirinkta tik už Cirkle K Garliava degalinės prieš viaduką, o ne už jo? Taip paliekama galimybė visiems kas vyksta į Mastaičius ar Garliavą išvengti šio ruožo, kodėl jo nepastatė už viaduko?

                Kitas pastebėjimas kad jie puikiai galėtų veikti ne tik ruožuose kuriems jie pastatyti bet ir tarp jų kaip kad Išlauže, vienas ruožas pasibaige ties įvažiavimu kitas prasideda kitam gale miestelio. Tad kodėl negalima matuoti tarp jų, kokiu greičiu juda transportas, nes dabar daugelis apsilenkinėja miestelio ribose stipriai viršindami greitį.

                Dar viena nesamonė yra su mūsų teisine sistema, jau beveik metai laiko kai yra vandalų nupjautas vienas matuoklis ir jo neatstato, spėju dėl to kad nerado kaltininko.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Mažėjimas visada gali būti "nebūtinai" dėl ko nors. Nebūtinai dėl magistralės įrengimo sumažėjo žūčių. Nebūtinai dėl naujesnių mašinų. Nebūtinai dėl mažesnio greičio. Nebūtinai dėl nieko. Tokiu būdu galima "nugalėti" bet kokį argumentą. Tik yra viena problema: sveikas protas, kuris sako, kad sumažėjus beprasmio lakstymo ir pavojingų lenkimų saugumas akivaizdžiai pagerėjo.
                  "sveikas protas" nėra objektyvus matavimo vienetas, kažkada "sveikas protas" sakė rūkyt cigaretes nes sveikatos prideda. Kaip ir matuoklis netinkamoje vietoje gali didinti avaringumą dėl staigaus stabdymo ir pan.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Praktiškai visur, kur atsirado vidutinio greičio ruožai, vairavimas tapo mažiau stresuotas ir pasidarė žymiai ramesnis, lyginant su tuo, kas būdavo anksčiau, kai maroziukai tiek su senais, tiek su naujesniais BMW išsidirbinėdavo su pavojingais lenkimais ir lakstymu. Dabar šita problema yra visiškai ir galutinai išspręsta ir tai yra tiesiog puiku.
                    Didžiausias stresas važiuoti kolonoje užmiestyje nes priekyje kažkas prikrovęs į kelnęs velkasi 60 kmh greičiu (kur leistinas 70). Užmiestyje. 60. Tokiu greičiu važiuojant niekas nesilaiko distancijos, susigrūdžia, paskui staigiai stabdo, kolona tamposi iki nulinio greičio.
                    O kur dar stresas kai važiuoji sau ramiai vidutinio greičio ruožu leistinu greičiu ir staiga PYST ir ženklas "visų apribojimų pabaiga", o jokių apribojimų nebuvo ?!
                    Kas nori lakstyti - randa kur, kad ir tam pačiam vidutinio greičio matavimo ruože, jei jo kaimas yra neprivažiavus antro matavimo taško.

                    -

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Tik yra viena problema: sveikas protas, kuris sako, kad sumažėjus beprasmio lakstymo ir pavojingų lenkimų saugumas akivaizdžiai pagerėjo.
                      Sveikas protas sako kad pasiekti ir lėšų sutaupymo ir žūčių kiekio mažėjimo galima tik nustojus remontuoti kelius.

                      -

                      Comment


                        Šiaip tie radarų ruožai man visai patinka, tie visokie bnv530d, kai leidžiama 90km/h velkasi kokiais 85km/h, drąsiai apsilenki kokiais 109km/h ir toliau sau cruisini. Šiaip keistai didelė ta greičio tolerancija pas mus.

                        Comment


                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                          Šiaip tie radarų ruožai man visai patinka, tie visokie bnv530d, kai leidžiama 90km/h velkasi kokiais 85km/h, drąsiai apsilenki kokiais 109km/h ir toliau sau cruisini. Šiaip keistai didelė ta greičio tolerancija pas mus.
                          Reikia nepamiršti dar ir to, kad 85 km/h greitis spidometre realiai yra 82-83 km/h. Tai per ilgą ruožą tas pagazavimas iki 109 km/h dar mažesnės įtakos turi.

                          Comment


                            Vidutinio greičio matuokliai objektyviai didina saugumą ir mažina aukų skaičių keliuose ir aišku stipriai apmažėja lakstančių. Net nėra apie ką diskutuoti.
                            Bet yra nedidelė problema, tai nesugebantys važiuoti pastoviu greičiu. Atkarpoje kur 90 važiuoja tai 80, tai 82 tai 87. Ypаč kas su naujesniais automobiliais, juk yra cruise control. Tai tokiose atkarpose pakankamai ramiai sunku važiuoti, dažnai tenka lenkti nevažiuojančius stabiliu greičiu.

                            Comment


                              Paskaičius pastaruosius pranešimus man kyla toks jausmas, kad žmonės, įvažiavę į vidutinio greičio matavimo zoną staiga pamiršta, kaip vairuoti. Vieni negalėdami lėkti, važiuoja "per lėtai". Kiti, važiuodami normaliai, zonoje negali apsilenkti tų "per lėtai" važiuojančių, treti negali normaliai važiuoti, nes išsimuša iš ritmo. Ir t.t. Kelia šypseną ir tiek

                              Comment


                                Tai va būtent, visi tie lakstūnai prideda i kelnes ir pradeda vilktis. Kadangi tolerancija LT stebėtinai didelė, nesunkiai juos apsilenki ir važiuoji sau toliau.

                                Comment


                                  Šiaip gana keistos "problemos" dėl per lėtai besivelkančių. Jei tikrai lėtai važiuoja (tarkim 70km/h), nu tai aplenki, jei yra galimybė. Jei lenkti neišeina (blogas matomumas, daug eismo) nu tai nelenki

                                  Man tik keista, kad vairuotojistai su BNV vidutinio greičio zonose, visi kaip susitarę, važiuoja -10km/h nuo leistino greičio. Aš paprastai stengiuosi važiuoti lygiai tokiu greičiu arba kokiais -1km/h, matuojant su GPS t.y. realų greitį, o ne spidometrą. Kodėl tai yra misija neįmanoma skubantiems vairuotojistams?

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Šiaip gana keistos "problemos" dėl per lėtai besivelkančių. Jei tikrai lėtai važiuoja (tarkim 70km/h), nu tai aplenki, jei yra galimybė. Jei lenkti neišeina (blogas matomumas, daug eismo) nu tai nelenki

                                    Man tik keista, kad vairuotojistai su BNV vidutinio greičio zonose, visi kaip susitarę, važiuoja -10km/h nuo leistino greičio. Aš paprastai stengiuosi važiuoti lygiai tokiu greičiu arba kokiais -1km/h, matuojant su GPS t.y. realų greitį, o ne spidometrą. Kodėl tai yra misija neįmanoma skubantiems vairuotojistams?
                                    Tarkim kelyje Kaunas-Prienai-Alytus, ruože nuo Garliavos iki Prienų saugiai lenkti, kur nėra ištisinių, rasim gal tik dvi ar tris vietas. Na o Prienai-Alytus, tokių vietų jau daugiau.

                                    O dėl važiavimo lėčiau, tai daugumos stabdančių spidometruose nesuprasi ką rodo, nes rodyklė yra stambesnė už rodmenis ir nesuprasi ar ji rodo 60 ar 70?

                                    Pas mane nors ir elektroninis spidometras, aš visada naudoju Waze'ą kur greitį rodo GPS'as. Tai užsistatau autopilotą +6km/h nuo leistino greičio kurį matau Waze ir niekada nesu gavęs baudos, net ir apsilenkinėdamas mašinas ir momentiškai viršindamas iki +15km/h.

                                    Comment


                                      LRT 2019.06.14
                                      Šimtas naujų greičio matuoklių Lietuvos keliuose – tik ilgalaikio plano pradžia
                                      Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) paskelbė, kad iki 2020-ųjų metų Lietuvos keliuose padaugės greičio matavimo įrenginių, kurie fiksuos ir vidutinį, ir momentinį greitį. Iš viso keliuose turėtų atsirasti 130 naujų kelio ruožų, kuriuose bus matuojamas vidutinis greitis, ir 70 naujų momentinio greičio matuoklių.
                                      Kaip LRT.lt sakė Lietuvos automobilių kelių direkcijos Intelektinių transporto sistemų skyriaus projekto vadovas Mantas Kišonis, naujieji greičio matuokliai ne tik fiksuos greitį, bet ir atliks kitų funkcijų. (...)
                                      229 Aristava–Kėdainiai–Cinkiškis, nuo 1 iki 4,6 km (3,6 km);

                                      „Iki 2020 metų pabaigos minėtas matuoklių skaičius bus įrengtas ir pradės veikti. Naujieji matuokliai pradės veikti tada, kai bus sumontuoti ir kai bus gautas galiojantis metrologijos sertifikatas kiekvienam matuokliui“, – paaiškina LAKD atstovas. (...)
                                      „Pagal LAKD ilgalaikės strategijos iki 2035 metų projektą, 2019–2035 m. valstybinės reikšmės keliuose numatyta įrengti 780 greičio matavimo įrenginių“, – LRT.lt teigia M. Kiškonis.

                                      https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-plano-pradzia
                                      Anekdotinė situacija.

                                      Kelio KK229 kelio ruože tarp Aristavos ir Kėdainių 2019 - 2020 m. įrengtas vidutinio greičio radaras, nors jau tuomet buvo aišku, kad reikės rekonstruoti ir šiame kelyje esantį Vilainių tiltą, o kitą tiltą Kėdainiuose.
                                      Deja, kitas tiltas nesulaukęs 2022 m. numatytos užbaigti rekonstrukcijos. praėjusią savaitę įgriuvo į Nevėžį.

                                      Žemėlapio pagrindas: https://gis.ktvis.lt/arcgis/apps/Vie...2f6070bb897b23

                                      Dabar tame kelio KK229 ruože labai sumažėjo eismas - vienas tiltas rekonstruojamas, o kitas sugriuvo.
                                      Įdomu, kiek pažeidėjų pagauna tas sektorinis radaras.

                                      Comment


                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                        LRT 2019.06.14
                                        Šimtas naujų greičio matuoklių Lietuvos keliuose – tik ilgalaikio plano pradžia

                                        Anekdotinė situacija.

                                        Kelio KK229 kelio ruože tarp Aristavos ir Kėdainių 2019 - 2020 m. įrengtas vidutinio greičio radaras, nors jau tuomet buvo aišku, kad reikės rekonstruoti ir šiame kelyje esantį Vilainių tiltą, o kitą tiltą Kėdainiuose.
                                        Deja, kitas tiltas nesulaukęs 2022 m. numatytos užbaigti rekonstrukcijos. praėjusią savaitę įgriuvo į Nevėžį.

                                        Dabar tame kelio KK229 ruože labai sumažėjo eismas - vienas tiltas rekonstruojamas, o kitas sugriuvo.
                                        Įdomu, kiek pažeidėjų pagauna tas sektorinis radaras.
                                        Idealiu atveju - nulį. Radarų įrengimo tikslas pagauti kiek įmanoma mažiau pažeidėjų, t.y. užtikrinti, kad niekas neviršytų greičio.

                                        Comment


                                          Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

                                          Mažėjimas nebūtinai dėl radarų, norint palyginti reikėtų lyginti konkrečius ruožus, o ne bendrą statistiką.
                                          Vien jau tai, kad dalis mirties kelio perdaryta į 4 juostų magistralę davė teigiamą efektą.
                                          Į tą pačią temą:

                                          "Petka buvo sučiuptas ir pasodintas į kalėjimą. Sėdi, liguistas, merdėdamas. Neturėdamas ką veikti, nusprendžia atlikti tyrimą. Sugavo tarakoną, nutraukė jam koją ir sušvilpė. Tarakonas tuoj pat pabėgo. Kitą dieną Petka vėl pagavo tą patį tarakoną. Nutraukė kitą koją ir vėl garsiai sušvilpė. Vabzdys pabėgo, kaip ir aną kartą. Trečią dieną Petka nutraukė visas tarakono kojas. Sušvilpė, tačiau tarakonas net nepajudėjo. Naujai nukaldintas mokslininkas iškart parašė tyrimo rezultatus: tarakonas be kojų negirdi."
                                          Mano blogas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X