Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    va, gatvės pačios nenori, kad būtų siaurinamos, priešinasi technikai!!
    Net nežionojau, kad planavo siaurinti ir tik žiūriu bac siaurina


    Kadangi šita vieta pačiam gana aktuali tiek važiuojant mašina, tiek einant pėsčiam/dviračiu, tai labai smagu. Dar viena gatvė, kur #nibeimanamapravažoci ir kur #duautobusaineprasilenks

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Net nežionojau, kad planavo siaurinti ir tik žiūriu bac siaurina


      Kadangi šita vieta pačiam gana aktuali tiek važiuojant mašina, tiek einant pėsčiam/dviračiu, tai labai smagu. Dar viena gatvė, kur #nibeimanamapravažoci ir kur #duautobusaineprasilenks
      Ė, bet tai kas bus kai kam nors toje vietoje benzinas baigsis ir greitoji negalės pravažiuoti? Ar pagalvojo kas nors?

      Comment


        Parašė Valiukas Rodyti pranešimą

        Ė, bet tai kas bus kai kam nors toje vietoje benzinas baigsis ir greitoji negalės pravažiuoti? Ar pagalvojo kas nors?
        Ant laisvos nuriedės į Geležiaką ir sustos sankryžoje su Žalgirio gatve. Ot kas tada bus?

        Comment


          Parašė Perfect Rodyti pranešimą

          Ant laisvos nuriedės į Geležiaką ir sustos sankryžoje su Žalgirio gatve. Ot kas tada bus?
          Dėl to ir yra 4 juostos + avarinis sustojimas

          Comment


            Parašė Valiukas Rodyti pranešimą

            Ė, bet tai kas bus kai kam nors toje vietoje benzinas baigsis ir greitoji negalės pravažiuoti? Ar pagalvojo kas nors?
            Linksminatės. Ten kolonėlė yra - benzino užteks. O greitoji tegu pastovi. Kaip sakė vienas forumo dalyvis - KET galioja ir greitajai.

            Comment


              Nežinau, ar praleidau, bet gal kas tiksliai žino, kas daroma Akropolio nuovažoje į Ozo g.? Lyg ir siaurinama ta nuovaža? Ten labai negera vieta, kur abi juostos įsilieja į Ozo g., įskaitant 1, kuri tiesiog įsirėžia kaip į T formos sankryžą. Kažkada seniai skundžiausi, kad Vilniuje ne viena tokia ypač pavojinga vieta, ko neturėtų būti. Plius daroma pėsčiųjų perėja, einantiems nuo Akropolio šaligatviu Pietine puse link Ozo? Jeigu taip, tai maladec Nikitinas. Dar vienas puikus #nibigalimapravažoci™ pavyzdys, kuris padarys tą vietą bent truputį patogesnę ir tinkamesnę žmonėms. Ar aš čia pernelyg optimistiškai galvoju?

              Aš čia tik spekuliuoju:


              Paskutinis taisė John; 2021.09.25, 21:21.

              Comment


                Kad ten panašu visa nuovaža liks vienos juostos. Siaurina nuo pat sankryžos su Gelvonų g.

                Comment


                  Įdomu kam skirs atlaisvintą plotą (gal medžiams?) ir ar bus iškili perėja.

                  Beje, pastebėjau, kad ties dobilu virš GV, kur dviračių takas eina ir kur turėtų būti iškilios perėjos, buvo kiek pažeminti šaligatvių bortai (nors ne iki galo sulyginti su asfaltu). Bent jau ties vienu užvažiavimu nuo GV į Ozo g. (tuo stačiu tokiu). Matyt, kad standartinė iškili perėja gaunasi per stati toje vietoje. Čia būtent ta vieta, kur kitas forumietis buvo sutikęs grupelę specialistų diskutuojančių.

                  Comment


                    Na nepanašu kad naikintu visa juosta, nes asfaltas nuimtas ištrižai bordiurui netoli išvažiavimo i Ozo g. kaip ir pavaizduota Jonh nuotraukoje. Jeigu planuotu naikinima visos juostos nedarytu ten susiaurejimo pradžios.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Įdomu kam skirs atlaisvintą plotą (gal medžiams?) ir ar bus iškili perėja.

                      Beje, pastebėjau, kad ties dobilu virš GV, kur dviračių takas eina ir kur turėtų būti iškilios perėjos, buvo kiek pažeminti šaligatvių bortai (nors ne iki galo sulyginti su asfaltu). Bent jau ties vienu užvažiavimu nuo GV į Ozo g. (tuo stačiu tokiu). Matyt, kad standartinė iškili perėja gaunasi per stati toje vietoje. Čia būtent ta vieta, kur kitas forumietis buvo sutikęs grupelę specialistų diskutuojančių.
                      Visi kalneliai bus žemesni nei standartas. Kiek pats pastebiu, tai nestabdo jie mašinų (pats beveik sustoju su sportine mašina, nes važiuoklė standi), prieš kelias dienas pristabdžiau prie tokio žemesnio Pedagogonio žiede, tai toks jausmas nieks net nesitiki, jog prilėtinsi, susitrūkčiojo stovėdamas BMW-as, bet taip ir nepajudėjo iš vietos į žiedą:

                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                      Ozo g.
                      Click image for larger version  Name:	IMG_20210530_144524.jpg Views:	648 Size:	1,17 MB ID:	1889755

                      Click image for larger version  Name:	IMG_20210530_144940.jpg Views:	639 Size:	1,40 MB ID:	1889761
                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      Baigtas takas Ozo g. ties GV sankryža. Dabar laukiam pirmos nelaimės, kad būtų susivokta padaryti kalnelius/iškilias perėjas ir pėsčiųjų/dviračių perėjos ženklą pastatyti. Nesuvokiama, kaip tokį nepabaigtą ir nesaugų sprendimą paliko.

                      Click image for larger version Name:	IMG_20210616_091902_edit_258678597718340.jpg Views:	0 Size:	811,9 kB ID:	1893665
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                        Na nepanašu kad naikintu visa juosta, nes asfaltas nuimtas ištrižai bordiurui netoli išvažiavimo i Ozo g. kaip ir pavaizduota Jonh nuotraukoje. Jeigu planuotu naikinima visos juostos nedarytu ten susiaurejimo pradžios.
                        Bet tuomet kažkas vyksta ir prie sankryžos su Gelvonų g. Mačiau darbus ir aptvėrimus. Gal tuo pačiu tvarko tą nepažymėtą išplatėjimą nuo vienos iki dviejų juostų?

                        Comment


                          Vakar pastebėjau, kad pietinėje J. Baltrušaičio gatvės dalyje nuimti greičio mažinimo kalneliai. Kalneliai buvo seno tipo, siauri ir "skaudūs" automobiliui. Ten ruošiasi padaryti ką nors naujo ar tiesiog paliks gatvę be kalnelių?

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                            Vakar pastebėjau, kad pietinėje J. Baltrušaičio gatvės dalyje nuimti greičio mažinimo kalneliai. Kalneliai buvo seno tipo, siauri ir "skaudūs" automobiliui. Ten ruošiasi padaryti ką nors naujo ar tiesiog paliks gatvę be kalnelių?
                            Galbūt padarys iškilias perėjas.
                            Esu girdėjęs ar skaitęs, kad "gulinčius policininkus" naudos tik parkavimo aikštelėse.

                            Comment


                              Kas vyksta Kaune 2021.09.27
                              Ženklai ir radarai jau stovi: ar kelyje Kaunas-Prienai matuojamas vidutinis greitis?
                              Iki 2022 metų antrojo ketvirčio Kaunas-Prienai kelyje turėtų būti įrengti keturi vidutinio greičio kontrolės ruožai.
                              Pirmasis ruožas prasidės ties Ringaudais ir baigsis ties Mastaičiais,
                              antrasis tęsis nuo Pagirių gyvenvietės iki pat Išlaužo kaimo,
                              trečias ir trumpiausias – nuo Išlaužo iki sankryžos, vedančios į Purvininkų ir kitus Prienų rajono kaimus.
                              Ketvirtasis vidutinio greičio kontrolės ruožas bus įrengtas nuo minėtos sankryžos iki Mačiūnų kaimo.


                              https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/09/...tinis-greitis/
                              Kažkokie savotiški Lietuvos radarų direkcijos (oficialiai vis dar vadinasi Lietuvos automobilių kelių direkcija) prioritetai.
                              Vietoj to, kad kuo greičiau, o ne iki 2035 metų, būtų sutvarkytas intendsyvaus eismo varganas kelias, išleidžiami pinigai 4 radarų poroms tose vietose, kur nepametus ratų neįmanoma viršyti greičio arba kaip tik tose tose vietose kur yra saugiau lenkti.

                              Comment


                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                Kas vyksta Kaune 2021.09.27
                                Ženklai ir radarai jau stovi: ar kelyje Kaunas-Prienai matuojamas vidutinis greitis?


                                Kažkokie savotiški Lietuvos radarų direkcijos (oficialiai vis dar vadinasi Lietuvos automobilių kelių direkcija) prioritetai.
                                Vietoj to, kad kuo greičiau, o ne iki 2035 metų, būtų sutvarkytas intendsyvaus eismo varganas kelias, išleidžiami pinigai 4 radarų poroms tose vietose, kur nepametus ratų neįmanoma viršyti greičio arba kaip tik tose tose vietose kur yra saugiau lenkti.
                                Kauno aplinkelyje tas radaras yra visiškas marazmas.

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  išleidžiami pinigai 4 radarų poroms tose vietose, kur nepametus ratų neįmanoma viršyti greičio arba kaip tik tose tose vietose kur yra saugiau lenkti.
                                  Saugiau lenkti ? Ten vienas avaringiausių kelių visoje Lietuvoje, tas saugumas lenkti toks labai… reliatyvus

                                  Labai gerai, kad atsiranda radarai. Gal pristabdys visokius kelių gaidelius

                                  Comment


                                    Radarai yra marazmas tik tiems kurie nori nesaugiai lakstyti.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                      Radarai yra marazmas tik tiems kurie nori nesaugiai lakstyti.
                                      Ypač dėl lenkimo - sektorinis matuoklis leidžia lenkti tiems, kas važiuoja normaliai. Bet dauguma pradeda bambėti, nes visą matuoklio „paklaidą“ iššvaisto ant važiavimo +10 nuo greičio limito.

                                      Comment


                                        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                        Ypač dėl lenkimo - sektorinis matuoklis leidžia lenkti tiems, kas važiuoja normaliai. Bet dauguma pradeda bambėti, nes visą matuoklio „paklaidą“ iššvaisto ant važiavimo +10 nuo greičio limito.
                                        Jeigu važiuoji 90 kur leidžiama 90 tai nėra ir reikalo lenkti.

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          Jeigu važiuoji 90 kur leidžiama 90 tai nėra ir reikalo lenkti.
                                          Matomai nevairuoji, jei nežinai, kad 90 kelyje būna nemažai važiuojqnčių lėčiau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X