Dar žiauresnis yra Savanorių, Ožeškienės (iš tikrųjų ji buvo Orzeszkowa) ir Gertrūdos sankryžoje, maždaug, kur baigiasi Laisvės alėja. Ten įkišo šviesoforus su “spauskite ir tik tada jau laukite, aišku, virš minutės”, nors tai pats miesto centras ir krūvos žmonių. Dabar gal jau žmonės priprato, kad taip padaryta, o iš pradžių aš nepastebėjau. Taip nenori leist ir žmonėms dažnai pereit, ir mašinoms dažnai pravažiuot.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Pėsčiųjų perėjos Kaune
Collapse
X
-
Jep, 70 sekundžių nėra taip jau daug ar nematyta. Ypač sudėtingesnėse sankryžose. Bet čia kalba eina apie labai populiarią pėsčiųjų judėjimo vietą ir gatvę, kuria savaitgaliais važiuoja labai mažai mašinų. Man tokiais atvejais labai norėtųsi gyvai susitikti žmogų, kuris taip "suprogramavo" šitą šviesoforą ir nuoširdžiai (gal net prie alaus) paklausti, kas tiksliai dėjosi jo galvoje ir apie ką jis galvojo, kai programavo ir nustatė būtent tokius parametrus. Tokiue atvejai turėtų būti dokumentuojami ir keliami į Antropologijos vadovėlius kaip įdomūs ir sunkiai paaiškinami žmogaus mastysenos ir elgesio pavyzdžiai.Parašė edvvis Rodyti pranešimąManiau tokie fintai tik rajone gali būt, o ne miesto centre
Karmėlavoje Vilniaus g. ir Oro uosto g. sankryžoje būna 100+ sekundžių luktelt pėstiesiems
Nors kartais laikmatis "pameta" kokias 30 sekundžių, taip šiek tiek sutrumpėja laukimo laikas.
- 5 patinka
Comment
-
O šitas tai išvis stebuklingasParašė manometras Rodyti pranešimąDar žiauresnis yra Savanorių, Ožeškienės (iš tikrųjų ji buvo Orzeszkowa) ir Gertrūdos sankryžoje, maždaug, kur baigiasi Laisvės alėja. Ten įkišo šviesoforus su “spauskite ir tik tada jau laukite, aišku, virš minutės”, nors tai pats miesto centras ir krūvos žmonių. Dabar gal jau žmonės priprato, kad taip padaryta, o iš pradžių aš nepastebėjau. Taip nenori leist ir žmonėms dažnai pereit, ir mašinoms dažnai pravažiuot.
Dabar jau bent laikmatį išjungė, nes prasidedėdavo nuo 70 sekundžių, pasiekia 45, pradeda laikas vėl didėti vos ne iki 70 ir tada jau vėl mažėja. Gaunasi apie 2 minutes laukimo.
- 1 patinka
Comment
-
Sunku pasakyti, kokia jų dalis, bet šiek tiek tikrai yra. Paprastai suveikia bandos efektas t.y. jei stovi ir laukia kokių 10+ individų būreliai abiejose pusėse. Tada vienas ar du eina, o paskui juos dauguma likusiųjų. Bet jeigu stovi tik po porą trejetą žmonių, tada jau mažesnė tikimybė, kad eis kuris vienas. Aš asmeniškai niekada nelaukiu prie raudono šviesoforo, jeigu nėra mašinų, nepriklausomai nuo laukiančiųjų skaičiaus.Parašė Tomas Rodyti pranešimąNegi tikrai dar yra primatų, laukiančių žalio pėsčiųjų šviesoforo signalo prie tuščios gatvės?
- 1 patinka
Comment
-
Kaune užtat nelaukia važiuojantys su auto.Parašė John Rodyti pranešimąAš asmeniškai niekada nelaukiu prie raudono šviesoforo, jeigu nėra mašinų, nepriklausomai nuo laukiančiųjų skaičiaus.
- 2 patinka
Comment
-
Kur čia Kaune per raudoną važinėja?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kaune užtat nelaukia važiuojantys su auto.
Comment
-
Visur, kaip, beje, ir Vilniuje. Žmonėms baisiau pėsčiomis per raudoną eiti nei per raudoną su automobiliu važiuoti.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kur čia Kaune per raudoną važinėja?
Comment
-
O ko čia baisu per raudoną nesant mašinų eiti? Nebent, kad policija pamatys ir baudą išrašys.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Visur, kaip, beje, ir Vilniuje. Žmonėms baisiau pėsčiomis per raudoną eiti nei per raudoną su automobiliu važiuoti.
Neperdėkime
Comment
-
Tikrai būtų labai įdomu sužinoti bent vieną tokią vietą, kur per raudoną važinėja auto.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Visur, kaip, beje, ir Vilniuje. Žmonėms baisiau pėsčiomis per raudoną eiti nei per raudoną su automobiliu važiuoti.
Per 30 metų esu matęs 1 kartą žmogų tyčia (lyg ir) važiuojantį per raudoną ir tai ten matėsi, kad žmogus neadekvatus buvo, nes vidury dienos ir gana normalaus eismo metu per raudoną pravažiavo grynai kaip iš paprasto šalutinio - iš lėtuko "praslinko" aktyviai besidairydamas..
Comment
-
Aš pats Kaune nesu matęs, bet ir laiko Kaune tiek daug nepraleidžiu. Bet Vilniuje važiavimas per raudoną yra gana dažnas kasdieninis reiškinys.Parašė Strujus Rodyti pranešimą
Tikrai būtų labai įdomu sužinoti bent vieną tokią vietą, kur per raudoną važinėja auto.
Per 30 metų esu matęs 1 kartą žmogų tyčia (lyg ir) važiuojantį per raudoną ir tai ten matėsi, kad žmogus neadekvatus buvo, nes vidury dienos ir gana normalaus eismo metu per raudoną pravažiavo grynai kaip iš paprasto šalutinio - iš lėtuko "praslinko" aktyviai besidairydamas..
Comment
-
Aš gyvenime gal du kartus esu per tikrą raudoną pervažiavęs. Bet dažniausiai važiuoju per netikrą, t.y. ne vėliau, kaip 5 sekundės po jos užsidegimo, nes nu kitiems dar nespėja žalia per tiek laiko užsidegti juk. Arba kai jau baigia degti raudona, o visi jau pravažiavę, tai ramiai sau įriedu iki pusės sankryžos ir užsidegus žaliai spaudžiu tapkę.Parašė John Rodyti pranešimą
Aš pats Kaune nesu matęs, bet ir laiko Kaune tiek daug nepraleidžiu. Bet Vilniuje važiavimas per raudoną yra gana dažnas kasdieninis reiškinys.
Comment
-
A va kur šuo pakastas. Yra tikros ir netikros raudonos, o jų tikrumas nustatomas ne pagal KET, o pagal atitinkamos lokacijos panetkes. Teisingai?Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Aš gyvenime gal du kartus esu per tikrą raudoną pervažiavęs. Bet dažniausiai važiuoju per netikrą, t.y. ne vėliau, kaip 5 sekundės po jos užsidegimo, nes nu kitiems dar nespėja žalia per tiek laiko užsidegti juk. Arba kai jau baigia degti raudona, o visi jau pravažiavę, tai ramiai sau įriedu iki pusės sankryžos ir užsidegus žaliai spaudžiu tapkę.
Comment
-
Taigi aisku kad pagal savininko auto pagaminimo metus ir brand'a, prie ko cia lokacija???Parašė John Rodyti pranešimą
A va kur šuo pakastas. Yra tikros ir netikros raudonos, o jų tikrumas nustatomas ne pagal KET, o pagal atitinkamos lokacijos panetkes. Teisingai?
Comment
-
Kas Kaune liečia pėsčiųjų perėjas, tai turbūt dalykas toks, kad automobilis First
Turėtų būti:
max 60s laukimas ne miesto centre
max 30s miesto centre (išskyrus KM pr., Birštono g.)
Aišku, vengti įrenginėti sankryžas, kur nėra iš keturių pusių perėjimų. K. Donelaičio g. tapo epic fail, Kęstučio g. pasitaisė.
Comment
-
Kaip tik paaiškėjo, kad turiu video ir iš Kęstučio gatvės. Nežinau, kaip buvo anksčiau, bet dabar yra 70 sekundžiųParašė PoDV Rodyti pranešimąKas Kaune liečia pėsčiųjų perėjas, tai turbūt dalykas toks, kad automobilis First
Turėtų būti:
max 60s laukimas ne miesto centre
max 30s miesto centre (išskyrus KM pr., Birštono g.)
Aišku, vengti įrenginėti sankryžas, kur nėra iš keturių pusių perėjimų. K. Donelaičio g. tapo epic fail, Kęstučio g. pasitaisė.
Paskutinis taisė John; 2021.04.13, 19:58.
- 1 patinka
Comment
-
Pasitaisė ta prasme, kad perėjos iš keturių pusiųParašė John Rodyti pranešimą
Dėl laukimo laikų, tai ne, nepasitaisė 
Kęstučio g. dėl dviračių takų ir perėjų kol kas atrodo kaip geriausias darnaus judumo Kauno projektas to date.
(iki šios dienos).
Nesunku bus ateityje ištaisyti trūkumus: dviračių šviesoforai tik iš tos pusės kur reikia ir nereiktų laukti ilgiau kaip 30 sec.
Tik dabarčiai klausimas ar pažymės dviračių perėjas ties šviesoforais. Kaunas linksta nusisukti nuo dviračių perėjų.Paskutinis taisė PoDV; 2021.04.13, 20:15.
Comment
-
Kaune įrengta pirmoji Lietuvoje įstrižinė pėsčiųjų perėja
https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/10/...5ofo-esx87NFjk
- 13 patinka
Comment
-
Kaunas įrengė perėją, kokios Lietuvoje dar nebuvo
Skaityti daugiau: https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...nebuvo-1099570Pastaraisiais metais nelaimingų atsitikimų skaičių perėjose ženkliai sumažinęs Kaunas į pagalbą pasitelkė naują, mūsų šalyje precedento kol kas neturinčią priemonę. Jungtinės Amerikos Valstijos, Kanada, Didžioji Britanija, Japonija ir Švedija – tik kelios valstybės, pėsčiųjų saugumui užtikrinti naudojančios įstrižines perėjas. Toks eismo organizavimo sprendimas įdiegtas ir Kaune – nuo šiol pereiti važiuojamąją gatvės dalį greičiau ir patogiau pėstieji galės K. Donelaičio ir Maironio gatvių sankryžoje.

K. Donelaičio ir Maironio gatvių sankryžoje raudonas šviesoforo signalas vienu metu dega visoms transporto priemonėms, tad pėstiesiems kirsti sankirtą įstrižai, degant žaliai šviesai – saugu, greita ir patogu.Kas čia per naujovė buvo, kad prieš metus įvestas toks dalykas, kad visomis kryptimis automobiliams dega raudonas?„Esamas šviesoforų reguliavimas šioje sankryžoje įvestas prieš metus. Jis pasiteisino. Nubrėžus linijas, pačioje sankryžoje niekas nesikeis. Tiesiog įrengtas papildomas būdas pėstiesiems patogiau pereiti gatvę. Tokios pėsčiųjų perėjos sankryžose iš esmės panaikina eismo įvykius tarp pėsčiųjų ir posūkio manevrus atliekančių transporto priemonių“, – pridėjo Kauno savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Paulius Keras.
Taip pat kalba, kad tokios perėjos saugesnės. Jei taip - kodėl iki šiol nebuvo įrengiamos? Gal vis tik nėra taip vienareikšmiškai pripažįstamas jų saugumas kaip savivaldybė kalba?
- 3 patinka
Comment
Comment