O kas konkrečiai yra blogai apie istorinių pastatų/objektų atstatymą?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...mete--20714679
Pakaunėje esantys Ramučiai netrukus išgarsės visoje Lietuvoje, nes čia įgyvendintas išskirtinis projektas – neseniai nutiestas beveik ketvirtį milijono eurų kainavęs dviračių takas, kurio viduryje įrengti laiptai. Tai nustebino ir dviratininkus, ir urbanistus.
Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...mete--20714679
Comment
-
Bet susiaurino gatvę tai žiauriai. Nesuprantu logikos, kam tokie platūs šaligatviai ir siaura gatvė.Parašė DIZONAURAI Rodyti pranešimąTuščia. Beveik.

Kaunas yra Kaunas
- 1 patinka
Comment
-
Reikia įvertinti per kokią aplinką eina gatvė. Gatvė, neturinti daug nuovažų, galėtų būti ir platesnė ir greitis būtų padidintas iki 60-70 km/h. Kalpoko gatvė tokia nėra.Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
Bet susiaurino gatvę tai žiauriai. Nesuprantu logikos, kam tokie platūs šaligatviai ir siaura gatvė.
Kalpoko gatvėje per daug įvažų/nuovažų, šoninio judėjimo.
Didelis greitis didina nesaugumo jausmą aplinkiniams. Susiaurinus gatvę, greitis mažėja, lengviau pastebėti kliūtis, visokius išvažiuojančius iš kiemo, mažesnė tikimybė ką nors smarkiai sužeisti.
Siaurumas neįtakos kamščių didumo, nes gatvė berods niekada ir netalpino 3 eilių automobilių (2 eilės į vieną pusę, 1 eilė į kitą).
Šaligatviai platoki, gal būtų buvę neblogai 1-1,5 m pločio vienpusio eismo dviračių juostos. Daug dviratininkų važiuotų nusukę nuo Savanorių pr., kuris nutrūksta ties įkalne šiuo metu. Gatvė visada turėjo potencialą dviratininkams. Tiesa, norėtųsi sprendimų ir pačiai Savanorių pr. įkalnei, kuri įgyvendinta pagal populistinį neracionaliai plačių juostų mąstymą. Juostos turėtų būti daugmaž autobuso pločio, o lengvasis automobilis galėtų aplenkti autobusą.
- 4 patinka
Comment
-
Sutinku. Greitkelio ten kaip dabar tikrai nereikia. Manau Savanorių pr. kalne turėtų būt įrengtas dvirtakis, kaip ir iki kalno, o mašinoms po juostą į abi puses. Artėjant Saulės gimnazijos padaryt 2 juostas į viršų kad nebūtų taip sudėtinga sukti į A. Mackevičiaus ir gimnazijos kiemą. Po Mackevičiaus sankryžos kaip 4 juostos kaip ir dabar.Parašė PoDV Rodyti pranešimąDaug dviratininkų važiuotų nusukę nuo Savanorių pr., kuris nutrūksta ties įkalne šiuo metu. Gatvė visada turėjo potencialą dviratininkams. Tiesa, norėtųsi sprendimų ir pačiai Savanorių pr. įkalnei, kuri įgyvendinta pagal populistinį neracionaliai plačių juostų mąstymą. Juostos turėtų būti daugmaž autobuso pločio, o lengvasis automobilis galėtų aplenkti autobusą.
Kalbant apie Kalpoko g. tai tikrai ten tokio platumo kaip buvo nereikėjo. Juokinga kad kažkas mano kitaip. Gal irgi gera idėja dviračiam padaryt kaip minėjo PoDV, nes panašu kad tikrai tilptų
Comment
-
Nes dabar taip madinga. Pasikeis mados po kokių 20 metų, praplatins.Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
Bet susiaurino gatvę tai žiauriai. Nesuprantu logikos, kam tokie platūs šaligatviai ir siaura gatvė.
Minimaliai siauros gatvės lietuvoje yra absurdas. Suprantu gražu, kai saulė, vasara ir panašiai, bet mes žiemą gaunam nemažai sniego, kuris stumdomas į kelkraščius, tai tokiose siaurose gatvėse gaunasi po to viena juosta.Paskutinis taisė uzdvidesimt; 2021.09.18, 23:12.
- 1 patinka
Comment
-
Pasikeis mados, mes net nežinom kas bus su urbanistika, nemaža tikimybė, kad negrįšime į praeito amžiaus madas su prospektais, t.y. nereiškia, kad gatvės platės automobilių naudai.Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimąPasikeis mados po kokių 20 metų, praplatins.
Na, jei dažnės besniegės žiemos, tai nebebus toks didelis faktorius.Minimaliai siauros gatvės lietuvoje yra absurdas. Suprantu gražu, kai saulė, vasara ir panašiai, bet mes žiemą gaunam nemažai sniego, kuris stumtomas į kelkraščius, tai tokiose siaurose gatvėse gaunasi po to viena juosta.
Gal galima išmokti ir siauras gatves teisingai nuvalyti, nors ir nežinau kokios ten būna valymo procedūros.Paskutinis taisė PoDV; 2021.09.17, 22:33.
- 1 patinka
Comment
-
Dar dabar nesiūlyčiau važiuoti darytis nuomonės apie siaurinimą, kadangi vyksta darbai ir parkavimo vietos dar neįrengtos, gyventojai stato ant gatvės ir tikrai nepatogu, chaotiška. Rekomenduoju pralėkt su bemvu vėliauParašė Vaidosius Rodyti pranešimąReikės gyvai prasukti. Gaila, bet viskas daroma, kad vairuotojams būtų sudėtingiau. Pradedant Kęstučio gatve.
- 2 patinka
Comment
-
Čia rimtas klausimas apie siaurinimą buvo ar trolinimas? Akivaizdu, kad gatvė ir taip per plati. Miesto ne pagrindinės gatvės turėtų būti ne platesnės nei 3+3m, čia yra platesnė, o platesnės gatvės virsta automagistralėm su lakūnais. Smagu matyti kaip pamažu civilizacija ateina į Kauną, tikiuosi ateityje bus dar siaurinamos, kad neitų 80-100km/h važinėt. Kas dėl Kęstučio gatvės tai ten viskas būtų gerai jei buduliai išmoktų parkuotis normaliai ir tilpti į nupieštas juostas. Skandinavijoj kažkaip sugeba prisiparkuoti normaliai, o pas mus niekaip.
- 9 patinka
Comment
-
Gatvės siaurės ir toliau o manantys kad po tarkim 20 metų situacija apsisuks tai nu nežinau kurioj planetoj gyvenat.
Turi ateit eilė ir prospektam kurie mano nuomone yra baisiausias sovietmečio palikimas mūsų miestuose praktiškai visi telpa į "stroad" kategoriją, o baisiausias jų irgi Kaune - Karaliaus Mindaugo Pr.
https://www.youtube.com/watch?v=ORzNZUeUHAM
- 3 patinka
Comment
-
Nevairuojančiam baisiausia. Vairuojančiam - vienas malonumas tokia važiuotParašė TheCoach Rodyti pranešimąGatvės siaurės ir toliau o manantys kad po tarkim 20 metų situacija apsisuks tai nu nežinau kurioj planetoj gyvenat.
Turi ateit eilė ir prospektam kurie mano nuomone yra baisiausias sovietmečio palikimas mūsų miestuose praktiškai visi telpa į "stroad" kategoriją, o baisiausias jų irgi Kaune - Karaliaus Mindaugo Pr.
https://www.youtube.com/watch?v=ORzNZUeUHAM
- 2 patinka
Comment
-
ypač smagu kai visi iš trijų eilių kišasi į vieną prie Vytauto didžiojo tiltoParašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Nevairuojančiam baisiausia. Vairuojančiam - vienas malonumas tokia važiuot
- 2 patinka
Comment
-
Realiai tai iš dviejų, nes link tilto per K.M./Birštono sankryžą tiek iš Birštono g. į dešinę, tiek K.M pr. tiesiai, galima važiuoti tik dvejomis eilėmis. Juolab kamščio problema ne K.M susiaurėjime, bet šviesoforinėje sankryžoje už tilto link MarvelėsParašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą...iš trijų eilių kišasi į vieną prie Vytauto didžiojo tiltoPaskutinis taisė Austras; 2021.09.21, 21:29.
Comment
-
Tai pasak tavęs praktiškai visi lietuviai yra buduliai, nes ten sunkiai telpa absoliuti dauguma žmonių.Parašė evil Rodyti pranešimąKas dėl Kęstučio gatvės tai ten viskas būtų gerai jei buduliai išmoktų parkuotis normaliai ir tilpti į nupieštas juostas. Skandinavijoj kažkaip sugeba prisiparkuoti normaliai, o pas mus niekaip.
Va anksčiau padaręs foto esu iš eilės vienoj atkrapoj, nieko neiškerpant, praktiškai visi netelpa:



- 2 patinka
Comment
-
Va puikiausias pavyzdys, kad parkavimo veta per siaura mažų mažiausiai 30cm:
John rašė pvz UK, kad nuo bortelio gali būti atsitraukęs iki 30 ar 37 cm.
Kiek Lietuvoje nežinau, bet toks mažas atsitraukimas kaip foto yra tikrai gerai priparkuota.
Ir tai viskas, dešinėje jau nelieka vietos, nors turi būti bent kelios dešimtys cm laisvos vietos, o ne tiesiai ant linijos, kad baigtųsi parkavimas.
Ir čia kalbame net ne apie pačią plačiausią mašiną pavyzdyje.
Gal net 40- 50 cm per siaura parkavimo vieta pagal minimaliausius reikalavimus.

Paskutinis taisė Gator; 2021.09.21, 22:24.
- 4 patinka
Comment
-
Nu ir koks skirtumas tos linijos? Eismas vyksta sklandžiai. Telpa autobusas + mašina + parkuota mašina. Gali pristabdyti dėl saugumo kas nori. Nieko baisaus. Vis tiek eismo greitį centre reikia mažinti, ir geriausia būtent tokiais būdais, o ne "50" ženklais ir baudų grasinimais magistralinio dizaino gatvėse su plačiom juostom.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai pasak tavęs praktiškai visi lietuviai yra buduliai, nes ten sunkiai telpa absoliuti dauguma žmonių.
Va anksčiau padaręs foto esu iš eilės vienoj atkrapoj, nieko neiškerpant, praktiškai visi netelpa:Paskutinis taisė bimbam; 2021.09.21, 22:25.
- 6 patinka
Comment
Comment