Parašė PoDV
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Tiek dar galima daleisti, kol neišvystytas VT ir dviračių takų tinklas.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai kaip suprantu tas ir vyksta, centre gatvės siaurinamos, platinami šaligatviai, bet atitinkamai reikia didinti parkavimo vietų skaičių aplink centrą ir tas aikšteles kaip šalia pilies.
Kol kas daug nenorėti iš priemiesčių, bet Centrą po truputį grąžinti pėstiesiems + dviračiams.
Ateityje, aišku, sutvarkyti ir priemiesčius. Tada, bent jau su Kauno pilies teritorija tikrai reiktų kažką civilizuoto padaryti, o ne tik parkovkes ar palikt sovietinius statinius.
Comment
-
O tai Kauno pilis kur stovi? Ne centre? Tokiems antžeminiams parkingams istoriniame centre ne vieta.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai kaip suprantu tas ir vyksta, centre gatvės siaurinamos, platinami šaligatviai, bet atitinkamai reikia didinti parkavimo vietų skaičių aplink centrą ir tas aikšteles kaip šalia pilies.
- 2 patinka
Comment
-
Ačiū už visiškai nereikalingą, nereikšmingą ir nieko nekeičiantį faktą.Parašė Tomas Rodyti pranešimąNuo Kauno pilies iki miesto administracinės ribos ~1300 m. Tai centras toks sąlyginis.
- 3 patinka
Comment
-
Nuo pilies matosi Kauno m. ribą žymintis kalnas kitoje Nemuno pusėje, bet taip, iš esmės tai nieko nekeičia. Vietovė yra ant kalno, pasiekiama siaurais keliais.
Čia kažkas arčiau į pajūrio Senamiesčius, negu į asimetrišką "ale miesto pakrašty" esantį Senamiestį. Jūrą tiesiog pakeičia Nemuno ir Neries santaka, o kitoje Nemuno pusėje siauras lygumos ruoželis, priklausantis miestui.
Comment
-
Palikit centrą ramybėj, ten ir taip visi kas nori gali vaikščioti pėsčiomis ir važinėti dviračiais. Šaligatvius ir dviračių takus reikia daryti priemiesčiuose, su galimybe jais pasiekti centrą. Jūs centrą gaidinkite kaip norit, bet kokių Romainių gyventojai vis tiek važiuos mašina, nes ten daugelyje vietų net iki artimiausios stotelės nėra kaip saugiai nueiti. Arba iš kokios Vaišvydavos į centrą dviračiu gali tik savižudžiai važiuoti. Net mieste, tarkim iš Šilainių ties antra ligonine norint centrą pasiekti per Vilijampolę - Kėdainių ar Naujakurių kalnais jokių galimybių patogiai eiti ar dviračiu važiuot.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Kol kas daug nenorėti iš priemiesčių, bet Centrą po truputį grąžinti pėstiesiems + dviračiams.
Ateityje, aišku, sutvarkyti ir priemiesčius. Tada, bent jau su Kauno pilies teritorija tikrai reiktų kažką civilizuoto padaryti, o ne tik parkovkes ar palikt sovietinius statinius.
kaip?
- 3 patinka
Comment
-
Kada centre pėstiesiems buvo mažai vietos? dėl dviratininkų sutinku, bet dviračių takus plėst reikia logiškai, o ne taip, kaip padaryta Kęstučio g.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Tiek dar galima daleisti, kol neišvystytas VT ir dviračių takų tinklas.
Kol kas daug nenorėti iš priemiesčių, bet Centrą po truputį grąžinti pėstiesiems + dviračiams.
Ateityje, aišku, sutvarkyti ir priemiesčius. Tada, bent jau su Kauno pilies teritorija tikrai reiktų kažką civilizuoto padaryti, o ne tik parkovkes ar palikt sovietinius statinius.Kaunas yra Kaunas
- 1 patinka
Comment
-
o kaip "logiškai" plėsti dviračių takus?Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
Kada centre pėstiesiems buvo mažai vietos? dėl dviratininkų sutinku, bet dviračių takus plėst reikia logiškai, o ne taip, kaip padaryta Kęstučio g.
- 1 patinka
Comment
-
Nu, anksčiau Kęstučio gatvės šaligatviai buvo išmalti ir apstatyti automobilių eglute (skersai šaligatvių, galais ant šaligatvių), Maironio gatvė turėjo siaurus šaligatvius, irgi apstatytus eglute, Sapiegos g. – irgi. Šaligatviai buvo netvarkyti, su seniai išlaužytom plytutėm. Šiaip daug kur Senamiestyje šaligatviai siauri ir visa laimė, jei šalia gatvelė būna grįsta akmenimis ir nepatogi automobilių lakstymui, padaryta gyvenamoji zona. Bet tie siauri šaligatviai Senamiesčio siaurose gatvėse kartais būna nuvažinėti mašinų, dažnai kas nors bent porą ratų užkelia ant tų šaligatvių parkuodamas. Taip šaligatviai pasidaro nepatogūs niekam eiti. Galima pažiūrėt Mapu gatvėj, nuožulniai nuspaustas siauras šaligatvis, užparkuotas platus šaligatvis, gatvėje – lauko rieduliai. Vilniaus g. – pėsčiųjų, bet iš tikro ten daug komercijos, daug gyventojų, ir visa gatvė irgi tapo duobėta, nepatogi pėstiesiems ir dviračiams, dabar ją perdaro. Kai kiemai belekaip apstatyti mašinų, irgi nepatogu praeiti pėstiesiems. Kai ant šaligatvio liejasi vanduo iš lietvamzdžių ir pasidaro balos, irgi blogai. Gertrūdos gatvėje žadėjo paplatinti kai kur šaligatvius, nes išvis baisu ir nejauku buvo ten eiti, nors gatvė centre, komercija ten kentėjo, nes žmonės beveik neidavo ten. Kurpių gatvėje išvis daug kur nėra šaligatvių, bet danga – asfaltas. Baisu, kad kas nors atlėks ir nudauš. Ai, dar Nemuno gatvėj tiesiog liuks šaligatviai, visi vaikšto ir džiaugiasi. Ne, vaikštau dviračių juostomis ant asfalto, šalia automobilių, nes būna, kad ir koks namas pakeliui byra, todėl (“dėl mūsų visų saugumo”) užtveria šaligatvį stop juostom nafik.Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
Kada centre pėstiesiems buvo mažai vietos? dėl dviratininkų sutinku, bet dviračių takus plėst reikia logiškai, o ne taip, kaip padaryta Kęstučio g.
Plačiojo Karaliaus Mindaugo prospekto šaligatviai irgi buvo supersiauri ir išmalti, labai nejauku ir nepatogu pėstiesiems. Aišku, per pastaruosius metus daug ką aptvarkė, žymiai geriau dabar. Daugumoj gatvių yra arba tuoj bus nebesulaužyta, kai kur paplatinta.Paskutinis taisė manometras; 2021.11.04, 22:11.ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
- 2 patinka
Comment
-
Nemuno gatvės infrastruktūrą natūraliai sutvarkys kažkada, šaligatviai tikrai senokai matę naują dangą. Su eismu ten viskas kaip ir tvarkoje - leidžiamas tik VT ir transporto priemonės su leidimais. Man kiek keistas "praplatinimas" šaligatvių Gertrūdos g. Praplatino kiek? 20cm? 30cm? Senamiesty labai dažnai tuos šaligatvius "išmala" taip vadinamas "aptarnaujantis" transportas, t.y. kavinių/parduotuvių tiekėjai, su krovininiu transportu, norintys privažiuoti prie pat durų, kad tik nereiktų panešti to metro papildomai.Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net
- 2 patinka
Comment
-
Buvo rašyta, kad tvarkys kitais metais. Kartu su Gaisrininkų požeminės perėjos rekonstrukcija.Parašė 99 Rodyti pranešimąNemuno gatvės infrastruktūrą natūraliai sutvarkys kažkada...
https://www.delfi.lt/miestai/kaunas/....d?id=87164371
- 1 patinka
Comment
-
Jei nepadrys vienos platesnės juostos automobilių eismui su plačiais šaligatviais/dvirtakiais, labai supyksiu. Ten ne vieta 2 juostomParašė Trimitas Rodyti pranešimą
Buvo rašyta, kad tvarkys kitais metais. Kartu su Gaisrininkų požeminės perėjos rekonstrukcija.
Comment
-
Praplatino truputi, faktas. Galvojau net gal pagaliau bus galima ne tik praeit bet ir dviraciu pravaziuoti. Bet dabar jau abejoju - va prisegu nuotraukas kaip "patogiai" pestiesems ikiso stulpus. Cia gal tokia siauresne vieta nufotografau, bet realiai visur jie ten per viduri saligatvio ir normaliai trukdo.Parašė 99 Rodyti pranešimąMan kiek keistas "praplatinimas" šaligatvių Gertrūdos g. Praplatino kiek? 20cm? 30cm?
- 9 patinka
Comment
Comment