Naujo gatviu standarto prisiskaite.?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Tai taip, užtenka tik dalyje gatvės susiaurinti važiuojamąją dalį ir greitis nukris. O visą gatvę kada nors, kai rekonstruos susiaurins.Parašė Luckeris Rodyti pranešimąO čia nėra tiesiog susiaurinimas kaip fizinė greičio ribojimo priemonė, o ne visos važiuojamosios dalies siaurimas?
Comment
-
Turbūt palikta 3,25m x 4 važiuojamoji dalis. Viso 13 m. Jei vidurines juostas būtų padarę po 3 m, nusiimtų po 25 cm, tai jau 50 cm būtų galėta pridėta šaligatviams, pvz. tam pačiai pietinės pusės šaligatviui.Parašė bakenonas Rodyti pranešimą3.25m
Pastačius Kėdainių tiltą, norima Gertrūdos g. ir Šauklių g. sužymėti A juostas. Tai šios tegul ir lieka 3,25m, juolab čia standartas ir Vilniuje, o viduryje 3m.
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimąAukštaičių g. siaurinama važiuojamoji dalis. Prašom piktintis - vairuotojai todėl, kad per daug susiaurino, o pėstieji jog per mažai susiaurino:
Nauja pėsčiųjų pėreja su kalneliu? Šiaip nesu nereguliuojamų perėjų fanas (kai statomi pėsčiųjų perėjų ženklai be šviesoforo), jei būtų nežymėta perėja tada ok.
Iš pėsčiojo pusės susiaurinta liuks kaip pirmai tokiai perėjai
Tokių siaurinimų stipriai reikėtų ties įvažomis į pagrindines gatves, labai nesaugu eiti, automobiliai važiuoja per greitai, gali sužaloti pėsčiąjį.Paskutinis taisė PoDV; 2021.11.08, 13:38.
- 3 patinka
Comment
-
Kas yra nežymėta perėja?Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Nauja pėsčiųjų pėreja su kalneliu? Šiaip nesu nereguliuojamų perėjų fanas (kai statomi pėsčiųjų perėjų ženklai be šviesoforo), jei būtų nežymėta perėja tada ok.
.
Comment
-
Kai automobiliai turi pirmumą prieš pėsčiuosius, bet pėstieji gali kirsti kelią (išvengiant jay-walking).Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kas yra nežymėta perėja?
Pėsčiųjų perėjos komplikuoja laisvą pėsčiojo pasirinkimą kur kirsti perėją. Čia kalbu apie mažesnės svarbos gatves. Didesnės svarbos gatvėse gali būti reguliuojamos pėsčiųjų perėjos ar tiesiog reguliuojamos sankryžos per kurias pėstieji/dviračiai gali kirsti kelią.
Tiesa, kaip tik tokie siaurinimai yra gerai vystant nežymėtą perėją, nes nereikia didelio ploto. Iš solidarumo galima sustoti praleisti sunkiai paeinančius (pvz. vyresnius žmones), kai tiesiog labai lėtai kertama gatvė, kurios kirsti nėra daug, o neįgalieji su vežimėliu netgi turi pirmumą.
Comment
-
Gali padaryt labai gerą nešviesoforinę pėsčiųjų perėją + sulėtina visų greitį, kadangi toliau yra skersinis parkingas.Parašė evil Rodyti pranešimąAukštaičių g. siaurinama važiuojamoji dalis. Prašom piktintis - vairuotojai todėl, kad per daug susiaurino, o pėstieji jog per mažai susiaurino:
Paskutinis taisė manometras; 2021.11.08, 16:20.ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
Comment
-
"didina" gatvių pralaidumą. keisti darbai vyksta, lyg didesnių problemų nebūtų.Parašė evil Rodyti pranešimąAukštaičių g. siaurinama važiuojamoji dalis. Prašom piktintis - vairuotojai todėl, kad per daug susiaurino, o pėstieji jog per mažai susiaurino:
Kaunas yra Kaunas
- 1 patinka
Comment
-
O tai ką jūs su tuo pralaidumu visi veiksit? Išvažiuojat iš namų tam, kad pasimaltumėt po miestą automobiliais, niekur nesustodami, niekur neišlipdami, niekur nenueidami? Šaligatviai nereikalingi, parkai nereikalingi, pėsčiųjų perėjos nereikalingos, išlipantys iš automobilių žmonės nereikalingi, jaukūs kiemai nereikalingi? O gal ir namai jums nereikalingi?Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
"didina" gatvių pralaidumą. keisti darbai vyksta, lyg didesnių problemų nebūtų.ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
- 14 patinka
Comment
-
Pralaidumas susiaurinus juostą visiškai nepasikeičia, kaip ir anksčiau taip ir po susiaurinimo telpa vienas automobilis vienoje juostoje, sumažėja greitis. tai reiška, kad tiesiog kamštį esantį prie sekančios sankryžos pasieksi lėčiau.
Asmeniškai šią vietą dažnai kertu kaip pėstysis, nes užlipus Kauko laptais atsimuši į šitą vietą ir nėra kaip pereiti gatvės. Iki šiol nebuvo problemos ir tiesiog kirsti gatvę, bet nereguliuojama pėsčiųjų perėja butų labai gerai. Mano nuomone nereguliuojamos perėjos daug patogiau (pėsčiajam), nes nereikia laukti po porą minučiu ties kiekviena perėja, kad kirsti gatvę. Taip, šviesoforai teoriškai padidina saugumą, bet realybėj tai erzina tiek pėsčiuosius tiek vairuotojus.
- 8 patinka
Comment
-
Pvz., Šv. Gertrūdos g. ir Gimnazijos g. sankryžoje padarė šviesoforus ir perėjas taip, kad būtų patogiau pravažiuoti automobiliams, o ne pereiti į visas įmanomas puses pėstiesiems, bet ten ir tikrai daug automobilių ir bent jau anksčiau būdavo visai nedaug pėsčiųjų. Kai sutvarkys Vilniaus gatvę, pėsčiųjų ten vėl bus ne itin daug.ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
- 1 patinka
Comment
-
Čia parkai ir šaligatviai staiga atsirado padarius šį išsikišimą?Parašė manometras Rodyti pranešimą
O tai ką jūs su tuo pralaidumu visi veiksit? Išvažiuojat iš namų tam, kad pasimaltumėt po miestą automobiliais, niekur nesustodami, niekur neišlipdami, niekur nenueidami? Šaligatviai nereikalingi, parkai nereikalingi, pėsčiųjų perėjos nereikalingos, išlipantys iš automobilių žmonės nereikalingi, jaukūs kiemai nereikalingi? O gal ir namai jums nereikalingi?
Comment
-
Ir savo tikslą pasieksi lėčiau metu kai kamščio prie sekančios sankryžos nebus.Parašė evil Rodyti pranešimąPralaidumas susiaurinus juostą visiškai nepasikeičia, kaip ir anksčiau taip ir po susiaurinimo telpa vienas automobilis vienoje juostoje, sumažėja greitis. tai reiška, kad tiesiog kamštį esantį prie sekančios sankryžos pasieksi lėčiau.
.
Comment
-
Ar tokia perėja egzistuoja Lietuvoje? Tiek realiai, tiek KET?Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Kai automobiliai turi pirmumą prieš pėsčiuosius, bet pėstieji gali kirsti kelią (išvengiant jay-walking).
.
Nebent ne apie perėją kalbi, o apie leidimą eiti per gatvę nematant perėjos pažiūrėjus į abi puses.
Comment
-
Taip kalbu apie tokias situacijas kai nėra perėjos į abi puses. Ne visur tos perėjos reikia, ne visur patogu, jei gatvė (dažniausiai) tuščia, o kažkur matai perėją, tai oficialiai negali pereiti.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Ar tokia perėja egzistuoja Lietuvoje? Tiek realiai, tiek KET?
Nebent ne apie perėją kalbi, o apie leidimą eiti per gatvę nematant perėjos pažiūrėjus į abi puses.
Jei gatvėje būna toks srautas, kad reikia laukti pereit gatvę 2 minutes, tai tada geriau perėja. Tiesa, tokią Aukštaičių gatvę pavyksta pereiti nelaukiant daugiau nei keliolikos sec, ir čia kalbu apie piko metą. Galbūt tokia susiaurinta perėja nepadarytų problemos būdama "nežymėta".
Jei darom nereguliuojamas pėsčiųjų perėjas Aukštaičių g., tai jų turėtų būti daugiau nei dabar, o dabar jų beveik nėra.Paskutinis taisė PoDV; 2021.11.09, 12:16.
Comment
-
Taip, egzistuoja, ir jų visai nemažai. Realiai tai ir yra leidimas eiti per gatvę pažiūrėjus į abi puses, pažymėtas inžinerinėmis priemonėmis (tarpas skiriamosios juostos tvoroje, nuleisti bortai, privestas šaligatvis, susiaurinta gatvė ir pan.). Ženklais ar horizontaliu ženklinimu ji nežymima.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Ar tokia perėja egzistuoja Lietuvoje? Tiek realiai, tiek KET?
Nebent ne apie perėją kalbi, o apie leidimą eiti per gatvę nematant perėjos pažiūrėjus į abi puses.Lietuva visiems.
Comment
-
Tai neegzistuoja tokia perėja, o tai yra leidimas eiti per gatvę bet kur (ne perėja) nematant perėjos pažiūrėjus į abi puses. Nes viso gatvės ilgio perėja vadinti neišeinaParašė abruo Rodyti pranešimą
Taip, egzistuoja, ir jų visai nemažai. Realiai tai ir yra leidimas eiti per gatvę pažiūrėjus į abi puses, pažymėtas inžinerinėmis priemonėmis (tarpas skiriamosios juostos tvoroje, nuleisti bortai, privestas šaligatvis, susiaurinta gatvė ir pan.). Ženklais ar horizontaliu ženklinimu ji nežymima.
Comment
-
Nežymėta perėja yra daugiau dizaino sprendimas negu perėja įtvirtinta KET. Pvz. 2x2 kelyje paliktas tarpas tarp atitvarų pereiti kelią. Per aptvarus lipti berods draudžia KET, o užmiestyje skiriamąją juostą be aptvaro kirsti leidžiama bet kur. Tiesa, išilgai kelio viduriu vaikščioti draudžiama.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai neegzistuoja tokia perėja, o tai yra leidimas eiti per gatvę bet kur (ne perėja) nematant perėjos pažiūrėjus į abi puses. Nes viso gatvės ilgio perėja vadinti neišeina
Paskutinis taisė PoDV; 2021.11.09, 12:50.
Comment
-
Užsienyje daug esu matęs, ypač UK. Įdomumo dėlei ar tikrai LT yra kažkur tokių?Parašė abruo Rodyti pranešimą
Taip, egzistuoja, ir jų visai nemažai. Realiai tai ir yra leidimas eiti per gatvę pažiūrėjus į abi puses, pažymėtas inžinerinėmis priemonėmis (tarpas skiriamosios juostos tvoroje, nuleisti bortai, privestas šaligatvis, susiaurinta gatvė ir pan.). Ženklais ar horizontaliu ženklinimu ji nežymima.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
Comment